Zvrat ve vývoji: Rusko má důkazy, že let MH17 doprovázel ukrajinský bitevník...

Zvrat ve vývoji: Rusko má důkazy, že let MH17 doprovázel ukrajinský bitevník SU-25!

Zvrat ve vývoji: Rusko má důkazy, že let MH17 doprovázel ukrajinský bitevník SU-25!

Právě teď vyšla na RT News blesková zpráva [1], že ruská armáda uveřejnila důkazy o tom, že let MH17 doprovázel ukrajinský bitevní stroj Suchoj SU-25. Bitevník podle důkazů z radaru a z ruských satelitů stoupal k letu MH17 v civilním koridoru, kde neměl co pohledávat. Ve stejnou chvíli nad územím prolétal na nízké oběžné dráze i americký satelit, Moskva vyzývá Washington jménem světové veřejnosti, aby poskytl světu své satelitní záběry. Podle Moskvy musel americký satelit vidět to samé, co ten ruský. Tah je teď na Obamovi. Bude usvědčen ze lži z posledních dnů?

[FOTO] Záznam z monitorovacího střediska protivzdušné obrany Ruské Federace

Začíná se potvrzovat, že informace Roberta Parryho [2] je správná. Za sestřelem letu MH17 stojí Ukrajina, teď jen není jasné, zda-li byl letoun sestřelen raketou země-vzduch z pozic ukrajinské armády anebo raketou vzduch-vzduch vystřelenou z ukrajinského bitevníku.

-VK-

Print Friendly, PDF & Email
od nových od starých od palců
Upozornit na
Michal
Návštěvník
Michal

Tak to jsi mě pobavil, sestřelit dopravní stroj bitevním Sůčkem, výměna odpovídačů, aby se zaměnila identita letadel, již vidím, jak stát vybaven stíhacími stroji bude vysílat bitevník pro stíhání(poměrně rychlého cíle, jako je dopravní stroj v letové hladině). Vždyť je to nesmysl, to je jak vyslat na F1 trabanta. Mimochodem Su-25 nese jen 2x R-60 s malým účinkem(nejmenší rakety vzduch-vzduch vůbec) navíc by se navedly na motory a letoun by mohl víceméně dlouho plachtit(jistě za špatných okolností vzplanout) Ovšem piloti by měli dost času na vyslání SOS signálu a možná to i někam dotáhnout. Ta Ruská propaganda je vskutku vtipná, pro negramotného Rusa akorát. 😆

Slovan
Návštěvník
Slovan
solium
Návštěvník
solium

Nechapes, ze mohol vzlietnut skor, byt nizssie mimo radary RF a potom az vystupat a pripojit sa k Boingu…to je tak tazke pochopit?

Gavi Scon
Návštěvník
Gavi Scon

Na to aby tam tu Su bylo jako pojistka se ta 777 pohybovala na hranici jeho možností. Navíc se údajně podle předešlých informací stáhly několik minut před katastrofou. Zajímala by mne pravda ale v tom moři lží a spekulací stejně těžko něčemu věřit.

trodas
Návštěvník
trodas

Nemyslím si, že se v 10 000m Su 25 pohyboval na hranici svých možností. Jako důkaz mám tvrzení vojáka věci znalého:
“SU 25 (nemá hermetizovanou kabinu a proto se uvádí jen dost malý vzestup, jenže ruští piloti vědí, že se s tím dá v kyslíkové masce krátkodobě bez problémů hupsnout i do výšky okolo 12 000m).”
http://radimvalencik.pise.cz/1537-pravda-o-tragedii-letadla-je-uz-nadosah.html

A shodně hlavní konstruktér Su 25 uvedl, že:
“”Technické charakteristiky letounu Su-25 mu dovolují vystoupat do výšky 11-12 km. Ohraničení letu shora hranicí 7 km bylo při konstrukci Su-25 stanoveno s cílem garantovat práceschopnost pilota ve vysoké výšce,” řekl konstruktér.”
http://blisty.cz/art/74083.html

…tedy s dostupem žádný problém není. Na druhou stranu, 30mm kanón má i Su 27, což je stroj, jenž nemá problémy ani s rychlostí, ani s dostupem a podle některých zdrojů let MH17 doprovázely 2 Suchoje Su 27:
http://theaviationist.com/2014/07/21/su-27s-escorted-mh17/

Na tomto místě bych připomenul, že na radaru Rusové vidí jen tečku, rychlost a výšku. Je dost dobře možné, že do Su 27 narvali banderovci identifikační elektroniku z Su 25, aby tak Rusy zmátli. Tak jako tak je to úplně jedno. Víme totiž, komu to posloužilo (Banderovcům a USA) a víme, kdo let MH17 nad válečnou zónu poslal (Banderovci).
A víme také o tom, kdo nám lhal o Buku (USA a Banderovci) a vidíme 30mm průstřely na plášti pilotní kabiny.

Kauza je tak jasná, že zde ale opravdu není co řešit:
Banderovci poslali MH17 let nad válečnou zónu, sundali ho stíhačkami (Buk byl dole v záloze) a pak to svedli na protifašistické bojovníky. Sankce prosazeny, Rusko démonizováno, protivník vytvořen. End of story.

Jenik
Návštěvník
Jenik

Co takhle trochu myslet? SU-25 stoupal do civilního koridoru který je ve výšce na 10 km. To maj asi nějakej dobrej oddíl… SU-25 je letadlo postavené pro operace na pozemní cíle. Výška 10 km je nad jeho možnosti. Jako maximální dostup se udává 7 km,! Další věcí je jeho rychlost. Maximální rychlost su-25 je jen nepatrně vyšší, než cestovní(ekonomická) rychlost 777. Pro přepad nebo doprovod opravdu ideální kombinace. Rus pustí do světa kravinu, a vy mu žerete i s navijákem.

Moyo
Návštěvník
Moyo

Bitevni stroje jsou vybaveny IR navadenymi raketemi vzduch-vzduch, ktere nemusis odpalovat ze stejne letove hladiny, to je blbost. Uplne stejne sestrelovaly americke bitevniky AC-10 v Iraku Saddamovo stihacky MiG-23 co litaly o mnoho rychleji a v mnohem vetsich vyskach. Bitevnik vyleti za sledovanym dopravnim letadlem s odstupem nekolika kilometru, zameri stroj na radaru a vysle na nej do vyssi letovy hladiny navadenou raketu. Tady to vypada, ze SU-25 slouzilo hlavne jako pojistka pro pripad, ze by raketa zeme-vzduch vypalena z komplexu BUK nezasahla cil.

Ice
Návštěvník
Ice

A-10 sestřelil MiG-23? Kdy a kde? Sestřel Su-25 je téměř nemožný. Dostup 7000 m je v čisté konfiguraci bez výzbroje, s dvěma R-60 a baky bude o 700-1000 m nižší. R-60 má maximální dosah 8 km na vstřícném kurzu při pronásledování cíle je to tak polovina, až čtvrtina, podle rychlosti cíle, rychlosti nosiče a vzájemného převýšení. Viz: http://www.x-plane.org/home/urf/aviation/text/missiles/aam.html

passco
Návštěvník
passco

Moc hrá simulátori .. Rakety vzduch vzduch pre stíhačky tohto typu majú dosah 30-60 km .. mohol leteť aj 100 m nad zemou a kludne by ho zostrelil

pilot
Návštěvník
pilot

Jeníku jsi ty opravdu “jeník”….
I stíhací letadla z II sv. války měla dostup 10.000 – 12.000 metrů a speciální úpravy pro sestřelení průzkumných letadel až okolo 14.000 metrů. Např.: Spitfire, FW-190, Mustang P-51, atd. A to byly vrtulové stíhačky!!! Něco jiného je běžný dostup, bojový dostup, maximální dostup a maximální dostup s veškerou výzbrojí – kanóny, rakety, atd. Např.: Mig-15 po maximálním odlehčení, verze průzkumná, měla dostup 25 km. Dnešní moderní stíhací a bojové letouny, Grippen, Mig-29, F-16, F-15, … mají běžný dostup 20.000 metrů. SU-25 proudový bitevník, následník Sturmovika z II s. války, má sice operační dostup 7.000 metrů, ale maximální dostup více jak 10.000 metrů. Navíc má motory, které po menší úpravě mohou použít paliva, benzin, kerosin=petrolej, naftu…..

morko
Návštěvník
morko

A nikomu tu nie je podozrive ze let MH 17 bol vo vyske 10000 m a maximalna vyska letu SU 25 je 7000 m? ako to ze jo zostrelili separatisti s pomocou ruska je jasne , ale Rusi sa snazia len sirit dezinformacie aby sa od tohoto ocistili a hodili to na Ukrainu

Moyo
Návštěvník
Moyo

Bitevnik nebude sundavat to letadlo svojim palubnim kanonem ale tepelne navadenou strelou, takze SU-25 nemusi byt ve stejny letovy hladine jako Boeing. Staci kdyz letim za nim s odstupem nekolika kilometru a pod nim. Na palubnim radaru vidi pilot SU-25 sledovane letadlo jako cil na 12 hodinach s uhlovou elevaci X stupnu.

Tom
Návštěvník
Tom

Jen tak btw, kdybych už chtěla Ukrajina mh17 poslat k zemi, použije k tomu určené stihace , které má v aktivní výzbroji.. Ne bitevník, který se nemá šanci na mh17 dostat.

solium
Návštěvník
solium

Moze byt o 5000 m nozsie ako bude strielat…nastuduj si, chytraku…

Tyrael
Návštěvník
Tyrael

Praktický dostup Su-25 je 10 tisic metrov. Uvádzajú to tiež niektoré anglicky písané stránky.
Lietadlo môže byť vyzbrojené aj raketou vzduch-vzduch R-60 s dosahom 8km.
Nie je to úplne tá naj raketa, ale má takmer ‘all-aspect’ schopnosť.

ja
Návštěvník
odbuka-dobuka
Návštěvník
odbuka-dobuka

Ten Suchoj tam bol podla mňa ako poistka.Ak by raketa Buk zo zeme zlyhala (ozratá obsluha) palba z SU-25 by ju nahradila.

Nummi
Návštěvník
Nummi

Nehorazna propagtanda. 300 ludi zavrazdili separatisti a kazdy to dobre vie

Dunsun
Návštěvník
Dunsun

Nummi, nebylo by rozumne zacit alespon trochu pouzivat svou hlavu k tomu k cemu je defaultne zkonstruovana ?
To kdo za sprostym atentatem stoji zatim nevime s jistotou nikdo. Vse co se doctete at uz zde nebo v propagandistickem Ceskem potazmo EU tisku jsou jen spekulace ci uvahy. Pan V.K. je ve svych uvahach alespon myslenkove na vysi a nedrmoli a neopakuje naucene fraze hned jak prileti z USA pripadne Britanie.
Druha vec – pokud chcete hodnotit mel/a byste si nastudovat anebo alespon precist cokoliv o zakladni psychologii.
Treti vec – v kazdem konfliktu at uz rodinnem (manzel vs manzelka) ci valecnem je potreba se vzdy ptat na prvnim miste: co vyvolanim konfliktu onen ziska (resp. ocekava ze ziska). O tom to totiz je.
A dostavame se do finale – v tomhle konfliktu sestreleni letadla by rozhodne neziskalo nic Rusko a povstalci. V ruce tedy zustava cerny Petr pro Ukrajinu … zbytek je zbytecne dale rozvadet (tedy pokud jste si jiz hlavu zresetovala alespon do zminovaneho defaultniho rezimu).

kakadoo
Návštěvník

Slovenske presstitutky uz vedia kto je vinnik – Rusko.

Slovensky dennik SME (ja ich volam SMEtiari – v preklade popeláři) kazdy den vypusta clanky s konstrukciami typu:

“S pribúdajúcimi dôkazmi, že stroj Boeing 777 vo štvrtok poslali k zemi rebeli podporovaní Moskvou, si ruská propaganda nevie rady. Tak ich radšej ignoruje.” (Mirek Tóda, SME.sk, 20.7.2014)

“Je možné, že separatisti dobre vedia, že lietadlo zostrelili, a musia mariť vyšetrovanie a šíriť konšpirácie. Práve takto sa správajú separatisti z Ukrajiny, ich nadriadení v Moskve a celé ich agitačno-propagandistické oddelenie so šíkmi vymetených hláv strašiacich i na slovenskom internete.” (Peter Morvay, SME.sk, 21.7.2014)

“Pred ďalšou diskusiou o lete malajzijských aerolínií číslo 17 je dôležité napísať, že jedna vec je absolútne jasná: pád lietadla je výsledkom ruskej invázie na východe Ukrajiny, operácie, ktorá je zámerne navrhnutá tak, aby vytvorila právny, politický a vojenský chaos.” (Anne Applebaum, SME.sk, 22.7.2014)

A mohol by som pokracovat inymi mienkotvornymi dennikmi. Propaganda funguje. Goebbels by mal radost…

zemekf
Návštěvník
zemekf

já třeba ne, nevím kdo má na tom vinu, čekám ………

kakadoo
Návštěvník

Slovenske presstitutky uz vedia kto je vinnik – Rusko.

Slovensky dennik SME (ja ich volam SMEtiari – v preklade popeláři) kazdy den vypusta clanky s konstrukciami typu:

“S pribúdajúcimi dôkazmi, že stroj Boeing 777 vo štvrtok poslali k zemi rebeli podporovaní Moskvou, si ruská propaganda nevie rady. Tak ich radšej ignoruje.” (Mirek Tóda, SME.sk, 20.7.2014)

“Je možné, že separatisti dobre vedia, že lietadlo zostrelili, a musia mariť vyšetrovanie a šíriť konšpirácie. Práve takto sa správajú separatisti z Ukrajiny, ich nadriadení v Moskve a celé ich agitačno-propagandistické oddelenie so šíkmi vymetených hláv strašiacich i na slovenskom internete.” (Peter Morvay, SME.sk, 21.7.2014)

“Pred ďalšou diskusiou o lete malajzijských aerolínií číslo 17 je dôležité napísať, že jedna vec je absolútne jasná: pád lietadla je výsledkom ruskej invázie na východe Ukrajiny, operácie, ktorá je zámerne navrhnutá tak, aby vytvorila právny, politický a vojenský chaos.” (Anne Applebaum, SME.sk, 22.7.2014)

A mohol by som pokracovat inymi mienkotvornymi dennikmi. Propaganda funguje. Goebbels by mal radost…