Zjistili jsme adresu Andreje Babiše juniora v Ženevě za 11 minut, ale...

Zjistili jsme adresu Andreje Babiše juniora v Ženevě za 11 minut, ale hyeny z českých médií mu bouchaly už večer na dveře! Slonková s Kubíkem vystavili premiérova syna stalkerům, hrozí mu naprostá ztráta soukromí a kolaps nervové stability! Premiér prosí novináře, aby nechali jeho syna na pokoji, ale hyeny se před ničím nezastaví! Seznam Zprávy ve skutečnosti řídí Zdeněk Bakala ze Švýcarska, který ignoruje parlamentní vyšetřovací komisi v kauze OKD!

Zjistili jsme adresu Andreje Babiše juniora v Ženevě za 11 minut, ale hyeny z českých médií mu bouchaly už večer na dveře! Slonková s Kubíkem vystavili premiérova syna stalkerům, hrozí mu naprostá ztráta soukromí a kolaps nervové stability! Premiér prosí novináře, aby nechali jeho syna na pokoji, ale hyeny se před ničím nezastaví! Seznam Zprávy ve skutečnosti řídí Zdeněk Bakala ze Švýcarska, který ignoruje parlamentní vyšetřovací komisi v kauze OKD!

Redakce Aeronetu je zděšena eskalací situace v kauze Andreje Babiše juniora. Včera pozdě večer premiér Andrej Babiš vyslal na svůj Twitter zoufalé volání a výzvu k novinářům. Dostal telefonát od své bývalé manželky ze Švýcarska, že na jejich dveře bytu někdo večer bouchá [1]. Podle hlasů zvenčí se jednalo o české občany, jednoznačně šlo o novináře. Mezi nimi se už proslýchalo, že adresa Andreje Babiše ml. mezi nimi v Česku koluje a chystají se za ním jet do Švýcarska, aby tím zvýšili psychický tlak na premiéra, aby rezignoval, kvůli zdraví svého syna. Člověk, který trpí schizofrenií (podle všech informací jde o její paranoidní formu) může na takové nečekané návštěvy reagovat nepřiměřeně. Zjištění adresy Andreje Babiše ml. totiž nevyžaduje žádné známosti a kontakt na Sabinu Slonkovou, protože naší redakci se podařilo zjistit přesnou adresu výhradně forenzně z videozáznamu reportáže Seznam Zprávy. Jak obrovskému nebezpečí novináři Seznam Zprávy vystavili syna premiéra republiky publikováním svého šíleného videa, to vám nyní předvede redakce Aeronetu.

Na této ulici v Ženevě bydlí premiérův syn Andrej. Forenzní analýza reportáže SeznamTV nám zabrala 11 minut ke zjištění adresy.

Na videu, které publikovala Sabina Slonková a Jiří Kubík, je vidět autobus s názvem cílové stanice. Během 30 sekund jsme zjistili, že Andrej Babiš ml. bydlí v Ženevě. Další stopou je trasa místní autobusové linky č. 3 a zjištění celé trasy této linky nám trvalo přibližně 15 sekund. Poté stačilo použít nástroj Google Street View a projet si virtuálně trasu linky autobusu.  To trvalo trochu déle, ale po 11 minutách prohlížení okolí a budov bylo hotovo, našli jsme ulici a adresu. Ulici vidíte na připojené fotografii výše. Název ulice nebudeme uveřejňovat.

Přikládáme však níže v článku fotografie forenzního rozboru jako důkaz a můžete si snímek z Google Street View porovnat s klíčovými body z videa Sabiny Slonkové a Jiřího Kubíka. Budovu a její profil jsme si navíc ověřili v registru nemovitostí v Ženevě a fotografie přesně odpovídají budově z videa Slonkové a Kubíka. Celá tato operace nám trvala 11 minut. Uvažovali jsme, jestli náš nález publikovat, ale ve chvíli, kdy premiér republiky bije na poplach a hlásí, že novináři už si dávno mezi sebou adresu vesele sdílí, je naprosto jasné, že adresu už nepůjde dále utajovat a Andrej Babiš ml. se bude muset s matkou odstěhovat někam jinam, v zájmu vlastní bezpečnosti, což mu doporučuje i naše redakce. Zůstávat v této situaci na tomto místě je nebezpečné.

Premiérův syn je v potenciálním nebezpečí, hrozí mu stalking od šílených a po krvi premiéra toužících českých novinářů a zhoršení psychického stavu, musí se okamžitě přestěhovat

Tady přesně vidíte, jak novináři v roli hyen se dokáží během pár dnů proměnit ve stalkery, kteří pronásledují duševně nemocného člověka a jeho matku. Jak už jsme upozornili v našem článku ve středu, oba dva novináři pořídili ve Švýcarsku nahrávku bez souhlasu švýcarského občana (Andrej Babiš ml. nemá české občanství, ale švýcarské) a porušili tím švýcarský zákon DPA, který má reflexi následně v trestním švýcarském zákoně. Jenže o to přece nejde, jde o určitý morální a charakterový rámec novinařiny a žurnalistiky, kdy novinář nesmí některé věci překročit, protože jsou zcela tabu.

Mezi tyto rámce patří zásady, že nikdy se nesmí točit reportáže s psychicky nemocnými lidmi, protože to je nejen hyenismus, ale především odporný bizár, ze kterého se zvedá žaludek. Nejlépe to popsal prezident Miloš Zeman v pořadu na TV Barrandov, z něhož nahoře máte ukázku ve videoklipu. Toto už není novinařina, to je prostě hyenismus a havlérka v Praze na Václaváku se může vztekat jak chce, ale zastávat se takovéto “žurnalistiky” je hodno pouhých ubožáků a chcípáků, kterým příroda nadělila mozek jen jako těžítko do makovice na krku.

Krok č.1 ve forenzním rozboru.

Abyste pochopili, odkud mediální vítr fouká, musíme si povědět, co je to Seznam Zprávy vlastně za server. Velkou chybou by bylo si myslet, že je to jen tak nějaký další nezávislý projekt. Kdepak. Budete možná v šoku, možná ne, ale stopy opět vedou do Švýcarska, ale ne k Andymu Babišovi mladšímu, ale na jinou adresu, kterou také známe. Stopy totiž vedou ke Zdeňku Bakalovi.

Seznam Zprávy ovládá de facto Zdeněk Bakala. Ten ironicky momentálně také žije ve Švýcarsku

Sabina Slonková je totiž bývalou redaktorkou Bakalova Aktualne.cz, ale také bývalou šéfredaktorkou Mladé Fronty Dnes. Paradoxem osudu je, že si právě Sabinu Slonkovou v roce 2013 vybral Andrej Babiš jako šéfredaktorku po Robertu Čásenském do svého deníku Mladá Fronta dnes, než 1. července 2014 odešla, a po ní nastoupil Jaroslav Plesl, který předtím působil jako šéfredaktor časopisu Týden. Mimochodem se Sabinou Slonkovou z Mladé Fronty odešel i Jakub Unger, který byl ředitelem regionálních redakcí. K Jakubu Ungerovi se zanedlouho dostaneme, ale zpět k Neovlivni.cz.

Krok č. 2: Styčné a kontrolní body místa a pozice na ulici. Všimněte si květináčů pod keři a porovnejte s forenzním obrázkem níže.

Vydavatelem Neovlivni.cz je firma Dead Line Media, s.r.o. IČO: 03664317 Jateční 1224/27, Holešovice, Praha 7, kterou založil Jakub Unger, spoluzakladatel opět Bakalova Aktualne.cz a přítel Sabiny Slonkové. Právě Sabina Slonková se stává od 13. června 2016 spolujednatelkou Dead Line Media Jakuba Ungera, který vydává Neovlivni.cz. 1. Jakub Unger dříve působil jako obsahový ředitel mediálního koncernu Centrum Holdings resp. portálu Centrum.cz, který provozuje kdo? No přece Zdeněk Bakala! V roce 2013 vydavatelství Economia Zdeňka Bakaly, Centrum Holdings koupilo, a stalo se tak součástí Bakalova mediálního portfolia. Předtím Jakub Unger působil v Bakalových Hospodářských novinách, a předtím v časopise Týden.

Chobotnice novinářů Zdeňka Bakaly ovládá Lukačovičovy Seznam Zprávy

Jakub Unger, napojený pupeční šňůrou na Zdeňka Bakalu a přítel Sabiny Slonkové, je od 30. srpna 2017 členem statutárního orgánu společnosti Seznam.cz TV, s.r.o. IČO: 06387233 Radlická 3294/10, Smíchov, Praha 5. Jakub Unger ale od 8. listopadu 2017 sedí i v dozorčí radě Seznam.cz, a.s. IČO: 26168685 Ivo Lukačoviče, který je jediným vlastníkem televize Seznam [1]. Tedy zde jsou patrná propojení, proč zrovna televize Seznam uveřejnila 12. listopadu 2018 reportáž externí spolupracovnice Slonkové a Kubíka se synem Andreje Babiše ve Švýcarsku. Jakub Unger pomáhal i se sestavováním redakce Seznam.cz v roce 2016, a jak víme nebo možná nevíme, Ivo Lukačevič, vlastník Seznamu, získal třetinový podíl v roce 2013 ve společnosti Borgis a většinovým majitelem Borgisu je šéfredaktor deníku Právo Zdeněk Porybný.

Krok č. 3: Květináče pod keři při pohledu z ulice.

Mimochodem Seznam.cz, a.s. uzavřeli naposledy smlouvu s Policejním prezidiem ČR 21. 9. 2018 o internetové propagaci, částka je zde neuvedená, anebo také smlouvu z 22. 8. 2016 s ministerstvem obrany ČR na nákup reklamního prostoru ministerstva obrany na Seznam.cz za 236 555 Kč [2], ale také je zajímavá smlouva Seznamu s ministerstvem vnitra z 2. 10. 2014, kdy Seznam.cz využívá datové mapy ministerstva vnitra. Jednalo se o smlouvu za 222 640 Kč [3] a hned druhou smlouvu s upgradem těchto digitálních geografických sad za 198 440 Kč podle smlouvy z 13. 12. 2013 [4]. Což nám mimochodem nabízí otázku, do jaké míry Seznam.cz může třeba poskytnout ministerstvu vnitra zpětně údaje a data o vybraných osobách resp. datových schránkách a přístupu do nich, ale to bychom zabíhali do přílišných podrobností.

Seznam Zprávy jsou de facto personální maskírovka profláknuté Bakalovy Ekonomie a všichni se tváří, že je to něco jiného a nezávislého

Sabina Slonková předtím řídila internetový deník Insider, který byl podprojektem Bakalova Aktualne.cz pod vedením Martina Fendrycha, ale tomu šéfuje její přítel Jakub Unger. Deník Insider vydává společnost Ekonomia Zdeňka Bakaly. Už vám z toho Bakaly hrabe? Martin Fendrych dříve působil v Respektu (Bakalův časopis), poté jako náměstek ministra Jana Rumla (Spacákový převrat v ČT) a nakonec Aktualne.cz (Bakala). Důležitou věcí, kterou bychom si měli uvědomit je skutečnost, že se sloučilo několik médií v jednom Newsroomu v Karlíně, tedy v prostorách nakladatelství Economie Zdeňka Bakaly. Postupně se tu sešly redakce Aktualne.cz, Ihned.cz, Centrum.cz, Hospodářské noviny, Ekonom, Respekt, DVTV a další tituly. Všechny tituly, celá Ekonomie a celý inventář v monstrózní budově v Karlíně patří Zdeňku Bakalovi.

Tedy krátká rekapitulace. Klíčovou osobu tvoří přítel Sabiny Slonkové, Jakub Unger:

  • A: Zakladatel společnosti Dead Line Media s.r.o., která vydává Neovlivni.cz Sabiny Slonkové. Slonková je spolujednatelkou za Dead Line Media od 13. června 2016.
  • B: Jakub Unger byl také spoluzakladatelem Aktualne.cz, jehož podprojekt deník Insider řídila Sabina Slonková. Insider vydává Ekonomia Zdeňka Bakaly.
  • C: Jakub Unger působil v Centrum Holdings, který v r. 2013 koupila Economia Zdeňka Bakaly.
  • D: Jakub Unger působil v Mladé Frontě Dnes společnosti Mafra jako ředitel regionálních redakcí spolu se Sabinou Slonkovou do 1.7.2014.
  • E: Jakub Unger je od 30.8.2017 členem statutárního orgánu Seznam.cz TV, s.r. o.
  • F: Jakub Unger sedí od 30.11.2017 v dozorčí radě Seznam.cz, a.s.
  • G: Jakub Unger pomáhal se sestavováním redakce Seznam.cz v roce 2016.

V roce 2016 byl na serverech pooch.cz a neovlivni.cz zveřejněn seznam tzv. proruských webů šířících proruskou propagandu. Na Tomto projektu spolupracoval Daniel Dočekal, resp. Neovlivni.cz, tedy Jakub Unger. Tedy Zdeněk Bakala. Na tento projekt přispěla Open Society Fund Praha spadající pod mezinárodní matku Open Society Foundation George Sorose. Takže výjimka, ne Bakala, ale strýček Soros. Ale to není všechno, protože i více článků a projektů na Neovlivni.cz sponzoruje Open Society Fund Praha.

1. článek s názvem PROPAGANDISTICKÝ EURODENIK.CZ VLASTNÍ RUŠTÍ BYZNYSMENI z 25. února 2016 [5].  Mimochodem tento článek napsala Ivana Smoleňová. Ivana Smoleňová, kterou si zve Daniela Drtinová do DVTV vysílající z prostor Bakalovy Ekonomie v Karlíně, studovala na Aspen Institute Prague, který v Praze zakládal Zdeněk Bakala, což je přímá operační linka na tvrdé jádro amerických neoconů, ale Ivana Smoleňová také pracovala pro Pražský institut bezpečnostních studií (Prague security studies institute) a její první studií pro tento institut byl vliv ruské propagandy na Česko a Slovensko. A jen tak mimochodem Ivana Smoleňová obdržela stipendium z fondů Zdeňka Bakaly. Tady nacházíme další propojení, protože právě Zdeněk Bakala stál u zmíněného otevření pražské pobočky Aspen institutu, který finančně podporuje a jak víme, prosazuje do Aspenu své lidi ze skupiny Lípa. U tohoto článku Ivany Smoleňové je doplněk, že Projekt podpořila Nadace Open Society Fund Praha.

2. článek nese název PRORUSKÉ SERVERY MAJÍ NA ČESKÉ PUBLIKUM ZÁSADNÍ VLIV, PÍŠE BIS, datum 6. září 2015, autorka Simona Holecová [6]. Také tu najdeme doplněk Projekt podpořila Nadace Open Society Fund Praha.

Krok č. 4: Protější budova na křižovatce dvou ulic s charakteristickou dvoustupňovou střechou.

Poslední 3. článek s názvem ANALÝZA: JAK INFORMUJÍ takzvané PRORUSKÉ WEBY, datum 19. listopadu 2015, autorem článku je Roman Máca z Evropských hodnot, který dnes šéfuje Jakub Janda [7].  Opět dodatek, že Projekt podpořila Nadace Open Society Fund Praha.

Dva muži ve Švýcarsku: Jeden se skrývá kvůli své psychické nemoci, druhý kvůli kauze OKD

Zdeněk Bakala dnes pobývá ve Švýcarsku a odmítá se dostavit do poslanecké sněmovny parlamentu ČR před vyšetřovací parlamentní výbor v kauze OKD. Ukazuje poslancům prostředníček a ti nemají páku, ale vlastně ani odvahu, aby ho dostali do sněmovny nějak na sílu. To ani očekávat nemůžete, protože Zdeněk Bakala má tolik munice a kompro materiálů od svých novinářů na politiky v ČR, že je nadosmrti krytý a zabezpečený. Jediný novináře, které nemá pod palcem, jsou ti z alternativy. Kruh se nám uzavírá. Seznam Zprávy sice jako patří Lukačovičovi, ale veškeré zpravodajství tam zajišťují lidé napojení na Zdeňka Bakalu. Nikdo si neodváží o tomto napsat takto na rovinu, jenom Aeronet.

V kauze Andreje Babiše ml. stojíme jako redakce na straně premiéra České republiky, protože nesmíme připustit, aby demokraticky zvolení premiérové, ať si o nich myslíme cokoliv, byli sestřelováni za pomoci pouličních Majdanů, revolucí financovaných z ciziny, cizích fondů a novinářů napojených na uhlobarona, který se skrývá ve Švýcarsku a směje se na margo kauzy OKD do ksichtu nejen české vládě, ale především 10 milionům občanů České republiky. Protože i Zdeněk Bakala je jenom prostředník, think-tank amerických neoconů Aspen Institute rozhodně nepřivezl do Prahy jen tak z plezíru a vlastního altruismu. Pracuje pro neocony na ose americké státní moci na jedné ruce a domu Rothschild v Londýně na ruce druhé. Teď už víte, za koho kopou novináři ze Seznam Zprávy. A víte, kdo převezme moc v zemi, pokud padne tato vláda.

Dnešní pořad na Svobodném vysílači CS bude de facto jen o jedné jediné kauze. Víte, o které to bude. Tento páteční článek dnes publikuji mimořádně už ráno, protože situace je alarmující. Dnes večer od 19:00 hodin jste všichni vy, kdo chcete zabránit státnímu převratu v ČR, vítání k poslechu mého pravidelného pořadu.

Zdroj úvodního videa: TV Barrandov [8]

Záznam pořadu

-VK-

Šéfredaktor AE News

Print Friendly, PDF & Email

444
Komentářů k článku


Pravidla pro komentáře: Na AE News nikdy necenzurujeme žádný názor, je-li vyjádřen slušně, kultivovaně a nejedná-li se o zjevný trolling, pomluvu, diskreditaci serveru AE News nebo dehonestaci autora článku. Máte právo vyjádřit jakýkoliv kritický komentář, avšak bez vulgarit a také bez sprostých formulací, výhrůžek nebo urážek, a to ani ve vztahu k autorovi (autorům) článku, ani vůči ostatním diskutujícím.

Hrubé vulgarismy, nadávky, schvalování teroristických útoků, komentáře, fotografie nebo videa se znaky sadismu, brutality, sexuality, porna nebo bestiality, výzvy k činům proti lidskosti, výzvy nebo obrázky s tématikou fyzické likvidace kohokoliv nebo výhrůžky komukoliv nebudou tolerovány, a to ani vůči třetím osobám mimo náš web, např. vulgarismy v diskusi proti osobám zmiňovaným uvnitř kritického článku apod. V diskusích je povoleno vyjadřovat jen vlastní soukromé názory jako fyzická osoba, ne stanoviska firem, podniků, skupin osob, spolků, sdružení nebo organizací. Pro publikaci takových stanovisek kontaktujte nejprve naší redakci. V komentářích není dovoleno používat "shouting", tzn. křičení vyjádřené psaním celých vět pouze velkými znaky. Příspěvky nesplňující tyto základní podmínky slušné diskuse budou mazány, stejně tak komentáře se znaky trollingu, spamu, politické reklamy a nesouvisející diskuse pod články (offtopic příspěvky). V diskusích je zakázána impersonace, vystupování pod jmény cizích žijících osob.

Komentáře jsou automaticky moderovány analytickým systémem Akismet a mohou být navíc dodatečně schvalovány administrátorem, případně dodatečně mazány, pokud Akismet nezachytil závadné příspěvky sám. V diskusi je povolena pouze rodilá čeština a slovenština, ne automatizované překlady do těchto dvou jazyků pomocí Google Translate nebo skrze jiné překladače. Vyjímečně budou tolerována poděkování v cizích jazycích, ne však komentáře nebo diskuse.


Váš vložený komentář se nemusí zobrazit ihned, je-li zadržen Akismetem. V takovém případě je diskusní příspěvek odeslán k ručnímu schválení administrátorem, což může zabrat nějaký čas. Neodesílejte příspěvek znovu, neurychlíte tím jeho schválení. Děkujeme.


avatar
5000
  Zasílat  
od nových od starých od palců
Upozornit na
René
Návštěvník
René

Nevím proč si Babiš neobjedna někoho kto by tymhle hyenam rozbil držku.

JOMOGA
Návštěvník
JOMOGA

Seurofašouny ke slávě nacizmu a diktátu trolů.

JOMOGA
Návštěvník
JOMOGA

hned od počátku mne napadlo že šlo o fašisticky púuc řizeny politiky kteří se s mafianem kalouskem drží jako klíste.příste pouzijte na kalouska ddt,antrax došel britum

Jana
Návštěvník
Jana

V souvislosti s touto kauzou mne někdo upozornil, abych se koukla na toto video “určitě si poslechni od 32:15 – mluví o Slonkové a Kubíkovi a úmyslu změnit politickou situaci v zemi ale ne demokratickým způsobem” Dotazník pro Karla Srbu / investigativci Slonková a Kubík (rok 2016)
https://www.youtube.com/watch?v=sAx0cazyriQ

Profesor
Návštěvník
Profesor

Novinářům. (Slonková,Drtinová,Kubík,Veselovský,Kroupa,Kmenta a další).
Máte vysokoškolské vzdělání,maté pěkné obleky ,šaty, máte peníze a jste asi relatině úspěšní lidé, ale přesto Vás některé a to jak zacházíte s informacemi a jak je ohýbáte a překrucujete a předáváte dál VÁS STAVÍ NA ÚROVEŇ 4 CENOVOVÉ SKUPINY a to se všem v té cenové skupině omlouvám.

Pijack
Návštěvník
Pijack

K tématu Babiš, ačkoli je to nechutné a stydím se za polovinu českého národa, tak jenom pro ty co řvou proti Babišovi. Bohužel pro Vás, měl dnes ve zprávách pravdu… Německý tisk se zabýval tou tkzv. vyvolanou kauzou a podivil se nad nesedícím datem pořízeného videa. Podivil se i nad tím, jak byla reportáž vůbec pořízena i nad tím, co bylo zveřejněno.
1) reportáž je měsíc stará
2) natáčení bez souhlasu je v Německu trestným činem a trestá se automaticky odnětím svobody nepodmíněně až na 10 let!!! s automatickou pokutou ve výši od 50.000 do 1.500 000,-€!! Ve Švýcarsku je 10 let a pokuta až desetinásobná!!!
3) tisk se pozastavil i nad tím, jak byli politici v ČR doslova připraveni na tento bezprecedentní útok
4) pozastavil se i nad zvukovou stopou, která byla trochu upravena, podle znalců až ze 60 ti procent
5) podivil se nad tím, že i video bylo tkzv. fušérsky sestříháno a zveřejněno, ačkoli podle časových stop trvalo 22min33sec!!! Kde je zbytek?
6) Švýcarské zastupitelstvo oznámilo, že bude požadovat zákaz pobytu a pohybu těchto redaktorů v jejich zemi
7) Švýcarsko podalo žalobu na tyto redaktory, protože Babiš – syn je švýcarským občanem a tudíž byli porušeny jeho práva a teď se držte na ochranu osobních dat a práv, a to v přímé linii zdravotní – ve Švýcarsku se tyto údaje nesmí jakkoli zneužívat.
8) Švýcarský tisk se podivuje nad tím, jak je možné, že policie v České republice ví o pobytu a švýcarské úřady plně spolupracují s touto policií i s danou osobou, že unikli informace ze spisů, které jsou brány jako Secret neboli tajné
9) Ministr spravedlnosti Švýcarska vydal příkaz k okamžité ochraně Babiše ml. a jeho matky, a vydal tkzv. příkaz k dočasné imunitě obou zmíněných občanů Švýcarska – matka se synem byli odstěhováni dnešního dne na jiné místo aniž by sdělila adresu českým policistům a justici.

Tudíž mám dojem, že si to Česká policie posrala úplně. Německo nabídlo součinnost Švýcarsku a to v plném rozsahu!!! To znamená, že tito švýcarští občané mají na území Německa stejná práva daná jim ve Švýcarsku včetně imunity a plné policejní ochrany, vzápětí se přihlásilo Rakousko, Itálie, Francie a Maďarsko.

A ještě jednou! Světe div se, ale o reakci tisku v zahraničí, jako prasata z Čech, co si říkají novináři a ještě jiné narážky v ČR ani tečka. Spousty novinářů to komentovala slovy STYDÍME SE ZA NĚ. A já také. zrušil jsem prohlížeč seznam, email, všechno, co jen zavání seznamem.cz. Nejsem jediný… Pokud i ředitel seznamu vypustí obhajobu za tyto novináře, mám dojem, že už není nezávislý na politickém klimatu v ČR.

Jana
Návštěvník
Jana

…”Nejhorší je, že si dovedu představit úplně všechny scénáře. Že AB jr. má skutečně schizofrenii, čí jinou psychotickou poruchu a jeho výroky o únosu jsou jen projevem dekompensace poruchy. Dovedu si představit, že někdo ten jeho stav trošku přikrášlil, aby ho dostal od soudu. A dovedu si představit, že z něj někdo vyrobil psychiatrického pacienta, aby se zbavil nepohodlného svědka,“ nastiňuje možnosti psychiatr.

Zdroj: https://eurozpravy.cz/domaci/spolecnost/240731-strasne-to-smrdi-do-kauzy-babise-mladsiho-se-vlozil-psychiatr-jeho-slova-jsou-alarmujici/

Jana
Návštěvník
Jana

Tak uvidíme, zda Neovlivní něco ovlivní či neovlivní… ještěže se ta propojení zveřejňují.

OSF mělo svého “koně” i v “apolitické” Amnesty – Štěpán Drahokoupil byl ve Správní radě AI, a když jsem se ho před hlasováním (volbou) zeptala, zda nemá OSF vazbu na Soroše, tak řekl, že ne, a také mi řekl, že tam nemám točit na kameru. Pak jsem zjistila, že je ve Správní radě OSF i Drtinová, to se o ní ještě v té souvislosti nikde nepsalo.

Před lety jsem Slonkové po besedě v Knihovně V. Havla dala informace (článek) o kauze Baxter, která byla velice závažná, šlo dokonce o ohrožení životů občanů ČR a dalších zemí EU, ale ta jí nezaujala. A nezaujala ani O. Kundru či M. Komárka či J.X.Doležala. Proč asi? 🙂

Sajgon
Návštěvník
Sajgon

Já mám zase info od známého ze Seznamu, že si reportáž objednal Janeček, tak kde je pravda, jaderné elektrárny, Bakala, Janeček..:)

Zvědavá matka
Návštěvník
Zvědavá matka

Ideovy a financni Vedouci Manazer globalniho marxistickeho kolotoce Soros vsechny jmenovane zezadu jistí… 😉

anonym
Návštěvník
anonym

Tak, tak koukám, že Maďaři už se začínají s uřvanou sorošovskou opozicí vypořádávat. Zatím je to bez ztrát na životech.

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/489449-v-centru-budapesti-shorely-kancelare-opozicni-strany.html