Z německého Lipska odstartoval nákladní Boeing 757 registrovaný na kurýrní společnost DHL,...

Z německého Lipska odstartoval nákladní Boeing 757 registrovaný na kurýrní společnost DHL, odletěl do České republiky a začal kroužit nad Brnem a bez přistání se poté vrátil znovu do Lipska! Šokující letový záznam doslova výraží dech! Co prováděl nákladní Boeing registrovaný ve Velké Británii při kroužení v obrovské výšce 11 278 metrů nad Brnem? Takhle se tedy do ČR dostávají ty britské mutace? Na podivné a zdánlivě bezcílné lety nákladních Boeingů a Airbusů nad Evropou upozorňuje čím dál tím více spotterů!

Z německého Lipska odstartoval nákladní Boeing 757 registrovaný na kurýrní společnost DHL, odletěl do České republiky a začal kroužit nad Brnem a bez přistání se poté vrátil znovu do Lipska! Šokující letový záznam doslova výraží dech! Co prováděl nákladní Boeing registrovaný ve Velké Británii při kroužení v obrovské výšce 11 278 metrů nad Brnem? Takhle se tedy do ČR dostávají ty britské mutace? Na podivné a zdánlivě bezcílné lety nákladních Boeingů a Airbusů nad Evropou upozorňuje čím dál tím více spotterů!

A je to tady znovu a tentokrát už jde opravdu do tuhého. Naše redakce byla ve čtvrtek zalarmována fanouškem letectví a tzv. spotterem, který si všiml záhadného a podivného letu, který naprosto nedává smysl a vyvolává i mezi spottery velké obavy. Mezi amatérskými fanoušky do letectví se už delší dobu hovoří o podivných přeletech a kroužení letadel nad Evropou, které začalo vloni na jaře a od té doby tyto úkazy na nebi pokračují, ale dosud se jednalo pouze o menší letadla a stroje, které kobercují nad krajinou sem a tam.

Posléze odlétají zpátky na letiště, které je obvykle v cizině, tedy mimo území České republiky. Naše redakce všechny podněty spotterů prověřuje. V některých případech jde opravdu o letadla, která jsou registrována na společnosti, které se zabývají kartografií a geodézií, tedy v takovém případě jde logicky o fotografování krajiny pro mapové účely a tvorbu tzv. ortofotomap, ale těchto podivných letů je tolik, že je vyloučené, aby všechny prováděly snímkování.

Boeing 757 G-BMJR v barvách DHL kroužil nad Brnem a potom se vrátil do Lipska

Mnoho letadel totiž kobercuje to samé území několikrát do týdne, a to je samozřejmě nesmysl, že by letadlo pořizující mapové snímky fotilo tutéž krajinu znovu a znovu několikrát za týden. Kromě toho, mnoho těchto letů probíhá po setmění, což vylučuje samotnou podstatu a účel takového fotografování. Stejně tak tyto lety neprobíhají nad zajímavými památkami, že by se jednalo o vyhlídkové lety, protože takové lety mají úplně jinou stopu a charakter.

Každý, kdo někdy letěl vyhlídkovým letem, tak ví, že takový let nemá ani náhodou charakter koberce, ale je to klasický okruh nad zajímavými místy a poté následuje návrat na letiště. Pilot často zákazníkovi vyhoví tzv. smyčkou, že nad zajímavým místem udělá kolečko, tedy oblet a pokračuje se nad další zajímavé místo. Na letovém záznamu to potom vypadá jako kudrlinka, malá smyčka na jinak relativně rovné letové dráze. To je charakteristické chování vyhlídkových letů. Jenže lety, kterými je zaplavena obloha celé Evropy od loňského jara, vypadají úplně jinak.

Letecké kobercování nad Evropou vzbuzuje už od loňského jara velké obavy mezi spottery

Mnoho letadel kobercuje prostory nad rozhraním tzv. vzdušných zdviží, které znají piloti větroňů, kluzáků a paraglidisté. Vzdušná zdviž je místo, kde se ohřívá od země vzduch a stoupá vysoko vzhůru. Teplý vzduch se tvoří nad pevninou, nejčastěji nad lesy a loukami, ale rovněž nad skalami, a to hlavně v odpoledních a večerních hodinách, kdy skály, které jsou přes den Sluncem zahřívány, působí jako tepelný akumulátor, který posiluje vzdušnou zdviž v odpoledních a večerních hodinách. A pokud taková krajina je v blízkosti vodní plochy, vzniká zajímavý jev, vortexový vztlak, kdy teplý vzduch stoupající vzhůru přisává z vodní plochy studený vzduch, který se míchá s teplým stoupajícím proudem a vzniká vortexové a velice silné proudění.

Stroj je registrovaný na DHL ve Velké Británii

A když se podíváme na podivné kobercující stroje nad Evropou, tak vidíme letadla, která kobercují na rozhraní lesů a vodních ploch, případně jako v Itálii, na rozhraní velice horké pevniny a studeného vzduchu moře, případně na úpatí italských Alp. Cokoliv rozprášíte a vypustíte do těchto stoupajících vzdušných zdviží, to vyletí do obrovské výšky a může cestovat stovky, nebo až tisíce kilometrů, než to spadne zpátky dolů. Funguje to totiž jako potrubní pošta, ale za použití lokálních vortexů a kontinentálního vzdušného proudění.

Princip proudění vzdušných mas je laické veřejnosti prakticky záhadou, přitom jde o základní mechanismus klimatu naší planety

Jenže, existuje i jiná metoda. Pokud se rozhodnete poslat touto potrubní poštou nějaké částice, a nemluvíme zde o prachových částicích, můžete je vysypat do kontinentálního pasátového proudění, které obsluhuje celou planetu. Jenže k tomu vám nestačí malé letadlo, ale potřebujete k tomu Boeing anebo Airbus, který musí vyletět do dostatečné výšky, ze které je možné potom do tohoto kontinentálního proudění nasypat to, co právě potřebujete.

A aby to bylo ještě komplikovanější, každé vortexové proudění je nejsilnější nad velkými městy, kde beton, střechy domů a asfalt silnic vytvářejí rozpálené plotny, které generují obrovské tepelné zdviže. A pokud je v blízkosti zdroj studeného vzduchu, např. vodní nádrž, přehrada, jezero nebo moře, vzniká vortex, který si představte jako hurikán, který na vnější straně zvedá vše vzhůru, ale v malém okruhu uprostřed se vzduch ochlazuje a vše padá dolů.

Stroj DHL přiletěl nad Brno z Lipska, 4x obkroužil Brno ve výšce přes 11 km a vrátil se zpátky do Německa

Tady je potřeba upozornit, že vortexové proudění není hurikán, ale mechanika vzniku hurikánu má na počátku vortexové proudění, tedy interakci rozpáleného teplého vzduchu míchaného s nasávaným studeným zdrojem vzduchu v blízkosti teplé vzdušné zdviže. A pokud z vysoko letícího letadla rozsypete cokoliv do oka vortexu, dojde k nasátí materiálu a k jeho stažení k zemi, čímž se materiál promísí s atmosférou u země, těsně nad povrchem, a to v širokém okruhu vortexového zdroje. Lze to přirovnat k mixéru.

Co uděláte, když chcete sypký materiál smíchat s tekutinou? Použijete mixér, který vytváří vortex mechanicky. Na okrajích mixéru částice stoupají vzhůru, na vrcholu přepadávají blíže k centru vortexu a padají středem vortexu dolů po vnitřní straně zdviže, čímž s cyklus opakuje. Vzdušný vortex se liší od mixéru v tom, že není ohraničen nádobou, ale neviditelnou stěnou teplého vzduchu, přičemž částice po dosažení vrcholu vortexu padají po vnitřní straně vortexu dolů a u země vortex úplně opouští a proudí do širokého okolí desítek kilometrů v okruhu, a to všemi směry. Tolik tedy nezáživné teorie. A teď přijde pecka.

Nákladní Boeing registrovaný ve Velké Británii kroužil bezcílně ve výšce 11 km nad Brnem a poté v klidu odletěl zpátky na základnu v Lipsku

Ve čtvrtek 4. března 2021 došlo k bizarní a přitom ukázkově podezřelé výpravě jednoho letadla z Německa do České republiky. Takže, co se stalo? Ve čtvrtek ráno odstartoval z letiště v Lipsku nákladní Boeing 757 registrovaný kurýrní společností DHL ve Velké Británii s registrační insignií G-BMRJ [1] a letěl do České republiky do Brna. Řekli byste, že šlo o normální a ničím zajímavý let s balíčky, kurýrní službu DHL znáte určitě všichni. Jenže, tento let je plný záhad. Tento stroj normálně a doopravdy do Tuřan létá a opravdu tam přistává. Jenže to, co se stalo dnes, to opravdu hlava nebere.

Do letového prostoru nad Brnem nevstoupil v přistávací letové hladině, že by stroj šel na přistání na brněnském letišti v Tuřanech u Brna, protože stroj přiletěl nad Brno v obrovské výšce 11 278 metrů a začaly se dít věci. Stroj přiletěl nad Brno ze severozápadu a začal kroužit nad jižní částí Brna, zahájil v této obrovsky vysoké letové hladině kroužení okolo letiště v Tuřanech, jenže nejednalo se o vyčkávací kroužení před přistáním, stroj totiž vůbec neusiloval o přistání. Navíc, vyčkávací kroužení nikdy neprobíhá v tak obrovské letové hladině, protože to je nesmysl, stroj je totiž moc vysoko na zahájení přistávací fáze. Ne, stroj vůbec o přistání v Tuřanech neusiloval.

Ve výšce přes 11 km kroužil nákladní Boeing 757 nad Brnem a potom se vrátil do Lipska

Boeing ve stálé letové hladině 11 278 metrů obkreslil nad jižním okrajem Brna 4 elipsy, tedy obletové dráhy a potom se vrátil zpátky do Lipska v Německu. Administrátor mi k tomu hned napsal vtip o Brně, že v Brně raději DHL už nepřistává a sype balíčky z letadel rovnou z oblohy a potom honem pryč. Jenže, legrace stranou, tato událost je doslova alarmující.

Co proboha dělal nákladní Boeing 757 v tak obrovské výšce nad Brnem? Proč Boeing registrovaný ve Velké Británii a určený oficiálně pro nákladní přepravu krabic a balíčků startuje z Lipska, proč ve výšce 11 kilometrů krouží nad Brnem a poté se vrací do Lipska? A potom si přečtete na českém serveru Novinky článek [2] s tímto nadpisem: “Česko znovu na špici. Více nových případů nemá za poslední týden nikdo na světě” a najednou, pokud nejste tupí, vám to začne docvakávat.

V Brně je největší nárůst nakažených lidí s britskou mutací a nikdo neví, odkud to spadlo a kde se to vzalo

Češi nikam nejezdí, všude karantény, zavřené hranice a cestování za hranice je takový vopruz, že kdo může, nikam necestuje. Jak je tedy možné, že Česko je na špici největšího nárůstu covidistů na světě v přepočtu na počet obyvatel? A potom si přečtete druhý článek [3], tentokrát na iDnesu, který má pro změnu tento nadpis: “Britská mutace už tvoří v Brně zhruba polovinu testovaných vzorků” a začnete si dohromady skládat, kolik je jedna a jedna. Proč je v Brně tak obrovský nárůst britských mutací? To jezdí z Brna tolik Moraváků do Britanistánu v době uzávěry Velké Británie? Nebo tolik Britů přijíždí do Brna? Odkud se ta mutace vzala? Odkud spadla? Z Marsu? Konceptuální gramotnost znamená umět skládat si dohromady jednotlivé oddělené střípky obrazu do komplexního obrazu a skládačky.

Návrat stroje na letiště v Lipsku

Nákladní letadla Boeing registrovaná ve Velké Británii startují z německých letišť a v obrovské výšce přes 11 km 4x zakrouží nad 2. největším městem v ČR a vrátí se zpátky do Lipska. A potom v českém tisku čtete, že ČR je na vrcholu světového žebříčku nových případů covidu, a že v Brně je už polovina všech nakažených diagnostikována s britskou mutací. Shoda náhod? Nevíme v redakci, co se přesně stalo a co to má znamenat. Pouze přinášíme informace o tom, jaké podivnosti se dějí ve vzdušném prostoru ČR v době covidové hysterie. Je na vás, jaké závěry si z toho odvodíte. Normální to rozhodně není.

Pamatujte na to, že koronavirus byl detekován i u indiánů v Amazonii [4], kteří žijí izolovaně a s nikým se nestýkají. A otázka, jak se tam virus dostal, má možná velmi jednoduchou a prozaickou odpověď s ohledem na tyto nové informace o nákladních letadlech, které zdánlivě bezcílně létají v obrovské výšce nad velkými městy a poté se vrací tam, odkud vylétly. Pamatujte si, že na Aeronetu čtete realitu v předstihu, protože rozdíl mezi konspirací a realitou je zhruba půl roku.

Aktualizace

Společnost DHL publikovala zde tiskovou zprávu a uvedla na pravou míru nezvyklý charakter letu, do ČR ve čtvrtek letělo letadlo celkem dvakrát po sobě, ráno z Lipska do Brna a zpět, večer potom druhý pokus z Lipska do Brna. Důvodem ranního návratu do Lipska prý byla neschopnost stroje Boeing 757 přistát v mlze na letišti v Tuřanech. Proč stroj přiletěl nad Brno v obrovské výšce přes 11 km, a proč se ani jednou nepokusil o snížení letové hladiny a o přistání, a proč se piloti o stavu počasí v Tuřanech neinformovali o cca. 30 minut dříve před odletem z Lipska, když piloti před odletem dostávají hlášení o stavu počasí v cílové destinaci a museli vědět tak jako tak, že nebudou moci v Tuřanech přistát, to tisková zpráva nevysvětluje.

Nad územím ČR tak došlo jen ke zbytečnému spálení mnoha tun leteckého kerosinu, a tudíž k naprosto zbytečnému zvýšení emisí CO2 nad územím České republiky. Nedošlo ani k volbě přistání na nejbližším letišti. Možná by stačilo, kdyby příště piloti DHL raději zavolali telefonem z Lipska do Tuřan a zeptali se, jaké je v Tuřanech počasí. Naše redakce se pokusí pro zajímavost zjistit kolik emisí CO2 tyto zbytečné lety Boeingů 757 tam a zpátky, a tam a zpátky produkují nad územím ČR a požádáme o stanovisko ekologa. Situaci se zbytečnými lety budeme pozorně sledovat.

-VK-

Šéfredaktor AE News

Print Friendly, PDF & Email
od nových od starých od palců
Upozornit na
Teodor
Návštěvník
Teodor

Na kazdy zahranicni let musi pilot udelat letovy plan a ten musi byt povolen. Navic se Pilot musi informovat o pocasi. Takze pilot mussel vedet, ze se na letisti pristat jen tak neda (je-li to pravda). Jenze kazde moderni letadlo ma moznost automatickeho pristani bez viditelnosti. Kdyz byla v Brne na letisti mlha, tak to pilot musel vedet dopredu. Brno ma urcite na obou drahach ILS (kratkovlnny paprsek na pomoc pri pristani). Kdyby jedna ILS vypadla, mohl by pri mlze pristat z obou stran, nebot muselo byt bezvetri, jinak by mlha nebyla. Letdlo DHL mohlo pristat na jinem blizkem letisti, bylo by to urcite levnejsi a bezpecnejsi; V letovem planu musi pilot uvest 3 rezevrni letiste na pristani. Zajimave je, ze mel letoun dostatek kerosinu na zpatecni let, to se z duvodu uspory vahy (a spotreby kerosinu) nedela.

Vymluvy DHL vidim jako vice nez pochybne. neco podobneho, jako diletantsky dnesni vladni vynos o ockovani (ockovani (cim se v Cesku ockuje) muze tak nejvyse zajistit resistenci proti Covidu do 1 az 3 mesicu, nebot virus covidu kazde 2 tydny mutuje (a nejspise nekdo nove kmeny Covidu i vyrabi) a o spejlovacich nebezpecnych a nepresnych PCR testech. PCR testy nejsou vhodne na testovani, jak uvedl sam vynalezce testu. A jiz existuji daleko presnejsi testy napr. jen z vydechnuteho vzduchu, vysledek tesu je za 2 minuty.

Na zaver uvadim znamy vyrok Einsteina. “Universum a lidska blbost jsou nekonecne, ale u toho Universa si nejsem jisty.”

David
Návštěvník
David

Zdravim, v 10h rano zacalo praskovani nad Piseckem. Prakticky kazdy letadlo, co leti kolem – upozornuju, temer kazdy, nekolik letadel letelo ve stejny vejsce a nic za nima nezustavalo, pri stejny teplote, vetru, tlaku…. – tak skoro kazdy letadlo ma za sebou slusny chemtrails. Rozpada se to na pruhy oblasnosti, ktery se spojujou v jeden harmonickej celek… Zajimavy ale je, ze jsem to kontroloval na flight radar 24 a povazte – jen ted vidim nad Piskem az neuveritelny mnozstvi velkejch letadel, ale na radaru jen snad dve. Lze nekde najit aplikaci, kde uvidime vsechny letadla na obloze? Jinak super, z uplne jasnyho dne tu mame krasny polojasno, tak zaplat Pambu za to…

Izak
Návštěvník
Izak

Kamos me upozornil ze byla mlha a fat, viditelnost jen 150m a pozdeji 200m … takze to je pravda a Aeronet se skutecne myli

Romanroman
Návštěvník
Romanroman

Zdravim vas vsetkych. Netreba zo vsetkeho robit senzaciu. Na druhy den som tuto masinu mal v Bratislave, nad Brnom mali zavadu a v Brne nie je potencial na odstranenie vsetkych zavad a tak zvazovali ci je ekonomickejsie pristat s dodavkou materialu tam a doniest nahradny diel bizjetom do Brna a nechat ich tam stat cely den alebo sa vratia do Lipska kde ma DHL najvacsiu zakladnu so skladom a desiatkami mechanikov aj s komplet vybavou na akekolvek poruchy a tiez aj bezpecnostny dovod a nechat nakladnpreviezt kamionmi. Tiez DHL prevaza casto aj material ktory moze mat obmedzenu zivotnost na niekolko hodin a tak asi aj zistovali ci tam daco take nemaju, napr aj organy ktore sa daju takto prevazat alebo nejaky iny urgentny prevoz. Mali tam aj hmlu a v kombinacii so zavadou atd, radsej zvolili letiet naspat. To je cele.

GBMRJ je jedna z najstarsich co maju vo flotile. Nedavno mala tiez britska DHLair incident na 757 kde sa im vo vyske 5300 stop otvorili dvere do nakladneho priestoru kvoli zavade na zamkoch sposobenym ladom,namrazou, takmer to piloti nedali, lebo kvoli zmenenej aerodynamike im hned vysadil lavy motor a tiez ovladacie prvky takmer nereagovali. Verte tomu, ze teraz su piloti v stave, ze hlasia aj najmensie chyby a toto bola drobnost ale nedovolili si pristat na nepripravenom letisku s horsim zachranarskym vybavenim a horsie vybavenymi hasicmi ako maju v Lipsku.

ocko
Návštěvník
ocko

Len tu nezavádzaj,lebo to svinstvo,ale aj iné, striekaju na nas už dlhé roky,vrahovia,preto by malo letectvo danych krajin proti nim konečne zakročiť a vyprevadiť ich tam,odkial to vražedné svinstvo vozia!

Romanroman
Návštěvník
Romanroman

Rozhodne si viem predstavit jednoduchsie a presnejsie sposoby sirenia choroby ako praskovanim z 11km vysky kde vietor dokaze dosahovat niekolko stovak km/h pri jetstreamoch a odkial ani vlhkost nezprsi na zem. Z tej vysky by boli aerosoly odnesene kamsi na sibir dokym by padli na zem ak vobec. Ale tak verte si comu chcete, ak vam to pomaha.

Hádes
Návštěvník
Hádes

Tobě to už asi zežralo ozek

joska
Návštěvník
joska

Nad Brnem ohlašovali závadu v 11 km ? Vždyť všechny technické závady v letectví jsou okamžitě v médiích. Vždy musí být v záloze “jednoduché” vysvětlení.

eleastomer
Návštěvník
eleastomer

A na co su na letiskach pristavacie navadzacie radary ? podla nich pristavaju civilne lietadla plne zivych ludi. neviem preco by nemohlo pristat lietadlo plne mrtvych balikov ……. leda ze by tie baliky boli zive

Izak
Návštěvník
Izak

Ahmmm ano i ne, nevim jakou tridu tam maji, ale viditelnost byla 150 a pozdeji 200m, nektere tridy umopznuji pristat bez viditelnosti, ty pry mocnejsou k viceni a jine od 45m – 800m … takze jestli tam maji neco horsiho … jde to asi zjistit z flyradaru a jinych letu, buhuzel delasi doba je jen za penize a platit za neco, co je mu sumak se mi nechce

Bijec66
Návštěvník
Bijec66

Z Brna na Slovensko vzdušákom je to raz dva,potom sa čudujeme prečo tu máme britskú mutáciu?Toto nemá na svedomí príroda ale hajzli ktorí tento zákerný vírus na príkaz niekoho vplivného vyrábajú pekne v laboratóriu a do vzduchu to nieje problém dostať!Len by ma zaujímalo ako to vedeli naši debilný politici počiatkom leta minulého roku čo nás čaká v zime?Aj na toto by sa mal niekto zodpovedný pozrieť a nie len ľudí zbytočne testovať!Nakoniec podľa videa ktoré som zdielal na faceboku a ktoré bolo vytvorené asi pred piatimi rokmi,presne krok za krokom sa to deje čo v tom videu je opísané, ak niekto má záujem môže ma kontaktovať rád dám na zhliadnutie.

NSXer
Návštěvník
NSXer
Peter
Návštěvník
Peter

predtym, ako pilot sadne do lietadla osobne si prebral meteorlogicku mapu s informaciami o pocasi na celej jeho trase a hlavne v mieste pristania,takze rozpravky o hmle je blbost,alebo prave preto letel,aby…
Tak to fungovalo este v 60-tych rokoch….

Teodor
Návštěvník
Teodor

Kdyz ctu zdejsi nektere prispevky, tak jsi jeden z mala, co na DHL pohadku o mlze neveri. Ja taky ne, musel jsem se pri kazdem letu poradne informovat, jiz kvuli me bezpecnosti a stale jsem v 80 tady a mnohokrat to bylo kriticke, nebot priroda je silnejsi.

Jaryn
Návštěvník
Jaryn

Omlouvám se za tu opakovačku, ale nechtělo mi to vzít a pak to vyskočí třikrát. Pardon , ale vina není na mém
příjimači.

Martin23
Návštěvník
Martin23

Musíte si tedy ujasnit, jestli je covid výmysl nebo biologická zbraň, kterou zde někdo používá pro určité účely.
Já zastávám názor, že to je to druhé a že covid bude mít obrovský dopad na zdraví lidí, kteří jej prodělali.
Proto se chráním v maximální možné míře.

Jaryn
Návštěvník
Jaryn

Martin23
a o to jim jde. Oni vědí, že lidé to nepodceňují a chrání se a proto vymýšlí a dělají vše proto aby udrželi špatný stav. A kde nejde překonat imunitní ochranu ,rozumnou snahu lidí se chránit před zbytečnou nákazou, dodržování zvýšené hygieny a desinfekce a prostě to, co je z hlediska biologické ochrany před viry rozumné, tam nasazují svá “opatření”. Domácí izolaci , která spolehlivě oslabuje přirozenou imunitu lidí, nejvíce dětí, takže potom při nutném opuštění bezpečí domova se snadno nakazí, vymýšlí testovací “střediska” odkud si většina “testovaných” která přišla čistá jak lilium, celkem spolehlivě covid odnese. A aby to šlo rychleji, nutí lidi vydíráním k očkování, které vir covidu spolehlivě očkovanému nasadí včedně dal,ších zdraví a životu nebezpečných látek a udělá z něj čekatele na pomalou smrt a ještě než k ní dojde, tak vironosiče, který, protože má nesmyslný “covid” pas, pak může volně nákazu přenášet kudy chodí a ještě je jimi považován za bonifikovaného. Ty meziokresní kontroly jsou také účinný fígl k roznášení virové nákazy, pokud tvrdí, že ta “anglická mutace”která zřejmě spadla z nebe, je tak nakažlivá. Protože ti policajti svýma prackama hrabajícíma se v tisících dokladů, bez sterilních rukavic a nejaké desinfenkce ji úspěšně přenáší a z “okresu do okresu”. Každý kdo ví něco o epidemiologii a ochraně před biologickou nákazou ví, jaká nebetyčná blbost ty kontroly jsou a že nic jiného , než šířšní nákazy mezi stovky lidí v autech nejsou , natož pak aby šíření nákazy bránily. Ti policajti pokud je něco pravdy na číslech kterými vláda neustále vytváří paniku , se nutně za službu musí setkat s lidmi kteří jsou “pozitivní” a nosiči viru. Tudíž brát do rukou bez ochrany jejich doklady a v blízkém styku s nimi jednat , znamena nabrat nálož viru, který okamžitě přenesou na dalšího nešťastníka kterého zastaví a těma samýma prackama se mu hrabou v dokladech a prskají na něj do auta. Jestli tohle Hamáčkovi poradil nějakej odborník na epidemiologii , tak by měl, pokud nějakej má, vrátit diplom a mazat k lopatě. A hamáček s ním.

Tonda
Návštěvník
Tonda

Meli by mit latkove- bavlnene nebo bambusove, pratelne rukavice.