Vzkaz ex-ministru Hermanovi do politického záhrobí od redaktora Aeronetu si nebere servítky....

Vzkaz ex-ministru Hermanovi do politického záhrobí od redaktora Aeronetu si nebere servítky. Sudetoněmecký landsmančaft je asi plný zhmotnělých duchů, protože podle Hermana už všichni zlí Němci a Sudeťáci zemřeli! Proč by se mělo Česko multikulturalizovat, když už v něm dávno žije přes půl milionu cizinců na pouhých 10 milionů obyvatel? Milí krajané z Reichu chtějí majetky, pane Hermane!

Vzkaz ex-ministru Hermanovi do politického záhrobí od redaktora Aeronetu si nebere servítky. Sudetoněmecký landsmančaft je asi plný zhmotnělých duchů, protože podle Hermana už všichni zlí Němci a Sudeťáci zemřeli! Proč by se mělo Česko multikulturalizovat, když už v něm dávno žije přes půl milionu cizinců na pouhých 10 milionů obyvatel? Milí krajané z Reichu chtějí majetky, pane Hermane!

Pane exministře Hermane, tímto reaguji na Vaše vyjádření [1], které jste učinil v Parlamentích Listech.cz na dotazy občanů a ve kterém správně tušíte, že svými odpověďmi nezískáte u většiny veřejnosti moc politických bodů. Také sdělujete, že trváte i na svých názorech na migrační krizi.

Vaší do značné míry kontroverzní (nebo také profláknutou) osobností se zabývám  již delší dobu. Řada Vašich činů v době výkonu funkce ministra kultury nebudou našimi občany jistě dlouho zapomenuty třeba už jen proto, že Vašim přičiněním prosazení vybudování Památníku romským obětem v Letech u Písku jste si nejen přihřál svou internacionální, alias multikulturní polívčičku, ale také do něj na věky zafixoval své, občanům nezapomenutelné, jméno do tohoto problematického a kontraproduktivního díla. Návštěvníci tohoto památníku budou mít možnost si nejen připomenout památku romských obětí, ale i Vaši osobnost. Že to nebude zrovna v dobrém, na to můžete vzít jed. Ale jak se říká, „každý svého (ne)štěstí strůjce“.

Daniel Herman, Bernd Posselt a Horst Seehofer na Sudetoněmeckém sjezdu v Norimberku v roce 2016.

Chci ale obrátit pozornost k některým Vašim nedávným vyjádřením v Parlamentních Listech.cz. v souvislosti s dotazy a názory občanů, které od Vás vyzněly ve stylu „vždyť je vlastně všechno OK“. Tak např. na některá upozornění občanů, týkající se událostí v souvislosti s nežádoucími imigranty, které se odehrávají v zahraničí, např. ve Švédsku zapalují auta, imigranti se vysmívají úřadům, čímž prý chtějí ukázat, že zákon je na ně krátký, že se v německých novinách (ne zrovna ojediněle) objevují zprávy o tom, že se mladý muž tmavé pleti pokusil znásilnit ženu, nebo, že podobný osud v Drážďanech potkal i Češku, která jen běžela přes místní park atd., jste se bohorovně vyjádřil, že „život v multikulturní společnosti nám neuškodí, že multikulturní společnost u nás je realitou“.

V Česku žije přes půl milionu cizinců s trvalým pobytem na 10 milionů obyvatel, včetně novorozenců, batolat a nezletilých, ale liberálové nám furt budou rvát do hlavy, že jsme málo multikulti národ!

S první částí Vašeho názoru zásadně nesouhlasím, ale naopak s tím, že multikulturní společnost je u nás realita, Vám dávám zapravdu. S čím ale také nesouhlasím a v čem se zásadně neshodneme je, co považujete za „multikulturní společnost“ Vy a co já. Naše společnost pane Hermane, navzdory nekonečným lžím, pomluvám o českém, rasismu, nacionalismu, homofobii, extremismu, islamismu atd., je multikulturní již od konce druhé světové války. Jistě jste nepřehlédl, že u nás žije cca 300 tisíc, bohužel převážně problematických Cikánů, alias Romů, že k nám (to jste ještě nebyl naživu) po válce byly repatriovány řecké děti, které ve válce ztratily rodiče, kteří zde vyrůstali, založili rodiny, že se na našich školách vzdělávaly (dále vzdělávají) tisíce cizinců všech ras a národností, že u nás žije spousta Slováků, Ukrajinců, Rusů, velká komunita Vietnamců,  že k nám přijížděli pracovat lidé z celé Evropy, kteří i zůstali, založili rodiny a žijí zde dodnes.

“Koláče” cizinců v ČR z roku 2013, novější nejsou (raději) k dispozici.

Přesto se nestalo, že by někdo proti jejich pobytu, potažmo spolužití projevil nějakou nevoli, nesouhlas, že by protestoval apod., snad jen, bohužel, s významnou výjimkou Romů. Jen pro Vaši informaci připomínám (i když nepochybuji, že je Vám to známo), v České republice žije více jak půl milionu cizinců z celého světa [2], mj. Američané, Australané, Japonci, Číňané, Korejci, židé, muslimové, asiaté, afričané atd. Těch více jak 100,000 Slováků snad nemá ani cenu připomínat, co ale překvapí, to je více jak 118,000 Ukrajinců. Takže, jakým právem si myslíte, že jsme málo multikulturní národ, že jsme národ rasistů, nacionalistů, homofobů a bůhví co ještě? Co si to vůbec dovolujete? My skutečně máme multikulturní společnost, jen ne podle Vašich lidoveckých představ, pane Hermane.

Herman jako lidovec začíná připomínat politického fundamentalistu palestinského střihu: Vy všichni jste rasisti a homofobové, máte málo muslimů mezi sebou!

Vaše představy o multikulturní společnosti mají totiž zcela jinou podobu  a charakter a které by nás pod hlavičkou  falešného „humanismu“ měly (i pod pohrůžkami sankcí) donutit k „obohacení“ naši vyspělé české společnosti, naši kultury, životního stylu, ale i národní identitu, křesťanství, slovanský původ o zavržení hodnou ideologii islamismu, což jinými slovy znamená přijímáním islámských imigrantů s islámským náboženstvím a všemi jeho anticivilizačními znaky a praktikami islámu demoralizovat, dehonestovat a islamizovat naši občanskou společnost. O prvcích terorismu nemluvě.

To je Vaše představa o české multikulturní společnosti, o které otevřeně říkáte „že je to realita světa, ve kterém žijeme!“. Ale také dodáváte, že je třeba také respektovat, kdo je kde doma a kdo host. A pravidla ve svém domově nastavuje domácí, nikoli host. Takže, když se host neumí podle těchto pravidel chovat, bude vyhoštěn. Nikoli jako zvíře či číslo. Korektně, podle všech pravidel, ale rázně a jasně!

Bernd Posselt, šéf Sudetoněmeckého landsmančaftu.

Uvědomujete si pane Hermane, co říkáte a jak je Váš názor nereálný? Copak nesledujete událostí v zahraničí, kde se tito zločinci se stávají nedotknutelnými, zákroky vůči nim nejsou z  opatrnosti doporučovány, pokud nejsou přímo zakázány? Vy dnes lehkomyslně zmiňujete vyhoštění podle všech pravidel, ale pokud by k tomu mělo dojít, budete mezi prvními, co budou poukazovat a kritizovat nelidské, nehumánní, nekorektní a bůhví jaké jednání, pokud by měli být imigranti-zločinci proti jejich vůli vyhoštěni. Příliš laciné, příliš pokrytecké, pane Hermane!

V souvislosti s tímto mi dovolte otázku. Máte nás za blbce, nebo děláte sám ze sebe blbce? Na tragické a teroristické události, které páchají „válkou (spíše však mentálně) postižení“ imigranti v Německu, Dánsku či jinde reagujete tím, že „je to realita, ve které žijeme!“ To myslíte vážně? Takže Vy byste v případě, že by u nás nějaký imigranti přepadli a znásilnili dívku, kdyby zapálili auta, páchali násilnou trestnou činnost, provokovali atd., jenom odpověděl, že „je to realita, ve které žijeme?“

Herman přiznal, že pochází z židovské rodiny, ale to mu nebrání jezdit k pohrobkům nacistů na Sudetoněmecké slavnosti… to nevymyslíš!

V souvislosti s Vašim pochopením pro strádání imigrantů, ale i neobyčejně přátelským vztahem k sudetským Němců jste se také mimo jiné vyjádřil, cituji: „Sám pocházím z židovské rodiny, kterou zločiny nacismu zasáhly opravdu velmi citelně. Zabývám se těmito otázkami dlouho a zevrubně. Věřte mi, že velmi dobře vím, co říkám. A proč to říkám, mám to dobře podložené. Nacismus je obrovské zlo, které bylo po právu poraženo a potrestáno!“  Tak proč si sakra myslíte,  že bychom měli přijímat a trpět debilním Alláhem indoktrinované islamisty, kteří páchají teror, násilí a zvěrstva a které je možné přirovnat se zločiny nacistů? Jenom proto, že je to podle Vás „realita”, ve které žijeme? To má být podle Vás obohacující „multikulturalismus?“

Proč si myslíte, že bychom v takové realitě měli žít, nemluvě o tom, že ani žít nechceme? Zločiny nacistů Vám vadily, protože zasáhly i Vaši rodinu. Jak byste ale reagoval, kdyby tito „multikuturní obohacovači“ měli napadnout, znásilnit, či jinak ublížit např. Vaší dceři? Chápu, Vy žádnou rodinu, natož dceru nemáte, proto je Vám zřejmě úplně lhostejno, že to může postihnout jinou dívku, něčí dceru, rodinu. Je až neskutečné, jak moc jste nekřesťansky falešný, zbabělý, lhostejný a necitlivý. Tedy až na výjimku Vašich citů pro své sudetoněmecké „ Milé krajany”. Tím se dostáváme k jinému tématu.

Freikorps vyvrací hraniční pilíř ČSR dva dny po obsazení Sudet Německem.

Ve svých licoměrných vyjádřeních také připomínáte významné 80. výročí od událostí  z let 1938 a 1939. Zdůraznil jste, že od hanebné zrady, v podobě v Mnichovské dohody, letos uplynulo 80 let, z čehož Vám vyplývá fakt, že sudetští Němci, kteří tehdy Hitlera vítali v našem pohraničí, jsou většinou mrtví. Opravdu? Dodáváte, že pokud nejsou mrtví, pak byli v roce 1938 jen malými dětmi, které nemohli mít rozum z toho, co se děje. Jenže jsou tady také léta, kdy v Německu po skončení druhé světové války dlouhá léta žilo mnoho pohrobků té doby!  Ti přece byli viní, měli co do činění s fašismem, nebo ne? Přesto licoměrně tvrdíte, že SRN je stát, který se dokázal s temnou minulostí nacismu obdivuhodně vyrovnat, že jste se nikdy nesetkal s nikým, kdo by jen náznakem zločiny nacismu obhajoval nebo jen relativizoval, protože v Německu je to trestné. Příliš naivní, bláhové, neupřímné, ale od Vás také nijak překvapující.

Když se blíží 80. výročí Mnichova, liberálové v Česku mlčí a kohorty zrádců se bojí, aby se o tom moc nemluvilo!

Pane Hermane, můžete nám, natvrdlým Čechům, také rozumně vysvětlit, kdo jsou ti lidé z tzv. sudetoněmeckého Landsmančaftu, kteří pořádají své každoroční výroční sjezdy, kterých se také s velkým uspokojením zúčastňujete a kteří by podle Vás, měli být dávno mrtví? Je to snad  nějaké fluidum či jsou zhmotnělí duchové těch už „dávno mrtvých“ sudetských Němců? Proč tvrdíte takovou nehoráznou  pitomost, že potomci bývalých německy hovořících obyvatel Československa (tedy Němci) jsou povětšinou občany Německa?

Čí by to asi měli být občané, když to jsou rodilí (paradoxně v Československu narození)  Němci a dnes žijí v SRN? Němce, kteří se v naší zemi narodili, pokládáte za krajany na čemž nevidíte nic nelogického. No, na vzdělaného člověka poněkud zvláštní úsudek.  Nicméně si myslím, že tito lidé byli tzv. kočkopes, protože ač narození V Československu, byli to Němci. Byli to Němci, ale byli nebo nebyli československými občany? A když se tady někdo narodí, že by měl mj. také umět a mluvit česky? To Vám přijde jak, pane Hermane? Někdy je opravdu lepší mlčet, v lepším případě více přemýšlet, než pronášet takové pitomosti, pane exministře.

Od hanebné zrady, která se zhmotnila v Mnichovské dohodě, jak pravíte, letos uplynulo 80 let. A podle Vás ti sudetští Němci, kteří tehdy v našem pohraničí  vítali Hitlera, jsou většinou mrtví a pokud náhodou žijí, pak byli v roce 1938 jen malými dětmi, které nemohly mít rozum z toho, co se děje. No a tím si právě nejsem vůbec jistý, pane Hermane. Vaše tvrzení, že jako děti nevěděly, co se v tu dobu děje se rozchází s tím, že naopak jiné, stejně staré české děti, které dnes ještě žijí, mají spoustu vzpomínek a pamatují tragické události z let 1938-39, takže dobře věděly, co se děje! Tak prosím netvrďte, že ty německé děti neměly rozum z toho, co se dělo (pokud ovšem nebyly mentálně  retardované).

A už úplně na okraj mi dovolte ještě jednu poznámku. Jak jsem již výše zmínil, v průběhu dlouhých sedmdesáti let od konce druhé světové války žilo v Německu nemálo významných příslušníků wehrmachtu, kteří zcela prokazatelně měli na svědomí smrt tisíců lidí.  Nepamatuji si však, že by vůči těmto lidem v době, kdy poklidně žili a dožívali své stáří v Německu, byla u nás, notabene za vlády komunistů, vedena nějaká politická, mstivá, nenávistná či nacionální kampaň a verbální útoky, jako se to dnes  děje u nás v souvislosti s „okupací“ v roce 1968 proti dnešnímu Rusku. Vy také patříte k těm, kteří nejen odsuzují okupaci, ale také z ní viní Rusko. Myslíte si pane Hermane, že když dva dělají totéž, je to vždy totéž?

Jiří  B a ť a , 28. srpna 2018

Vážení čtenáři, pokud se vám líbí naše nepohodlné, necenzurované a faktograficky nekompromisní články, které označují a popisují fakta bez ideologického nátěru, přispějte prosím, podle svých aktuálních možností, do konce tohoto měsíce jakoukoliv finanční částkou na zachování provozu našeho serveru, a to na naší obvyklé darovací stránce zde. Přispět můžete bankovním převodem, PayPalem, BitCoinem anebo poštovní poukázkou na účet. Nezávislé a svobodné články nemohou vycházet bez Vaší podpory, protože nás sponzorují a financují pouze čtenáři jako jste Vy. Nemáme za sebou fondy, neziskovky, státní ani evropské dotace. Nemáme granty od zahraničních nadací, bez Vaší pomoci tento projekt nepřežije. Děkujeme všem, kteří již tento měsíc přispěli, moc si vážíme vaší podpory!

Print Friendly, PDF & Email

242
Komentářů k článku


Pravidla pro komentáře: Na AE News nikdy necenzurujeme žádný názor, je-li vyjádřen slušně, kultivovaně a nejedná-li se o zjevný trolling, pomluvu, diskreditaci serveru AE News nebo dehonestaci autora článku. Máte právo vyjádřit jakýkoliv kritický komentář, avšak bez vulgarit a také bez sprostých formulací, výhrůžek nebo urážek, a to ani ve vztahu k autorovi (autorům) článku, ani vůči ostatním diskutujícím.

Hrubé vulgarismy, nadávky, schvalování teroristických útoků, komentáře, fotografie nebo videa se znaky sadismu, brutality, sexuality, porna nebo bestiality, výzvy k činům proti lidskosti, výzvy nebo obrázky s tématikou fyzické likvidace kohokoliv nebo výhrůžky komukoliv nebudou tolerovány, a to ani vůči třetím osobám mimo náš web, např. vulgarismy v diskusi proti osobám zmiňovaným uvnitř kritického článku apod. V diskusích je povoleno vyjadřovat jen vlastní soukromé názory jako fyzická osoba, ne stanoviska firem, podniků, skupin osob, spolků, sdružení nebo organizací. Pro publikaci takových stanovisek kontaktujte nejprve naší redakci. V komentářích není dovoleno používat "shouting", tzn. křičení vyjádřené psaním celých vět pouze velkými znaky. Příspěvky nesplňující tyto základní podmínky slušné diskuse budou mazány, stejně tak komentáře se znaky trollingu, spamu, politické reklamy a nesouvisející diskuse pod články (offtopic příspěvky). V diskusích je zakázána impersonace, vystupování pod jmény cizích žijících osob.

Komentáře jsou automaticky moderovány analytickým systémem Akismet a mohou být navíc dodatečně schvalovány administrátorem, případně dodatečně mazány, pokud Akismet nezachytil závadné příspěvky sám. V diskusi je povolena pouze rodilá čeština a slovenština, ne automatizované překlady do těchto dvou jazyků pomocí Google Translate nebo skrze jiné překladače. Vyjímečně budou tolerována poděkování v cizích jazycích, ne však komentáře nebo diskuse.


Váš vložený komentář se nemusí zobrazit ihned, je-li zadržen Akismetem. V takovém případě je diskusní příspěvek odeslán k ručnímu schválení administrátorem, což může zabrat nějaký čas. Neodesílejte příspěvek znovu, neurychlíte tím jeho schválení. Děkujeme.


avatar
5000
  Zasílat  
od nových od starých od palců
Upozornit na
Radek
Návštěvník
Radek

Co se týče těchto dvou lidských povlu,vyjadrim se následovně!Prase k praseti sedá a na každou svini se vaří voda! Jednou,až přijde mela,budou mezi prvníma!Za to se modlím!Nikoliv kvůli sobě,ale kvůli naším nejdražším!

Neznama
Návštěvník
Neznama

DUCHODOVA REFORMA V RF:
Podle Putina by u žen věk odchodu do důchodu neměl být 63 let, jak to navrhuje původní znění návrhu zákona, ale 60 let. V případě mužů se prezident ke změnám nevyjádřil. Ti do důchodu odejdou v 65 letech.
Matky s více dětmi mají mít možnost odejít do důchodu předčasně. Pokud má žena 3 děti, tak má mít možnost odejít do penze o 3 roky dříve, žena s čtyřmi dětmi o čtyři roky dříve, zatímco žen, které mají 5 a více, se zvyšování důchodového věku nemá dotknout, tj. budou moci odejít do penze v 55 letech. https://cz.sputniknews.com/svet/201808297975951-putin-duchod-cil/
Vsichni stekaji v televizi a hle zeny chodily v dokonce 55letech a pujdou po novem v 60letech! Cesi chodi myslim (Sobotka to menil) v 63-64letech. Ani nevim zda jeste maji zeny zvyhodneni podle deti jako za socialismu. Proc nikde nebylo vcera, ze za deti jdou drive i v 55letech do duchodu 😉

Pijack
Návštěvník
Pijack

To už je fakt lepší než televizní kabaret s Bohdalkou 🙂 ČT a ČR unisono kvílí skrze vzteklé své multikulturní komentátry, kterak se Putin míchá do důchodového systému Ruska…, ale nikdo z těch nenávistivců ani slůvkem nezmíní, jak jsou důchodci v ČR decimováni a jak se o ně nikdo nezajímá. Hlavně aby mohli rýpat do Putina. Přesto je ale vidět, že i přes veškerou snahu očerňování je Putin schopný tento problém řešit a donekonečna přednášet impotentní žvásty jako od našich politiků.

.lak
Návštěvník
.lak

Korporátní fašisté vytváří hadry na jedno užití, čím více tím lépe. A ty se hází do odpadu. Ryzí pragmatici a materialisté.

Docela chápu že byl vysazený na diplomatické péro. https://www.youtube.com/watch?v=ms2DDtXH9bs

Jaris
Návštěvník
Jaris

Lidi, mam vas rada! Ikdyz se zde nekdy handrkujeme, mate vsichni zdrave koreny, a to je obrovska nadeje!

Ales
Návštěvník
Ales

Nechci si ani představovat takovou obyčejnou “diskuzi” v multikulti Švédsku, nebo Floridě. Tam by na mne hned poslali FBI, za to, že jsem je urazil svým nesouhlasem

Radek
Návštěvník
Radek

Nejsem si jistý tou naději milá Jaris!

Karel Konopný
Návštěvník
Karel Konopný

V r. 1947 byl za vlastizradu trest smrti oběšením, sudeťácký kolaboratne Hermane!

Vážení spoluobčané!

V nedávné době jsem podepsal historicky významné dokumenty pro naši Československou republiku, tj. dekrety presidenta ČSR.

Tyto dokumenty nám dávají naději, že se již nebudou opakovat tragické události let 1938-39. Vědom si neblahých zkušeností našeho národa, zejména z druhé světové války, zanechávám Vám odkaz, ve kterém Vás varuji před možnými pozdějšími požadavky na znovu osídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli po právu, na základě mých dekretů z naši republiky odsunuti.

Může se stát, že mé dekrety, vydané z rozhodnutí vítězných mocnosti druhé světové války, budou postupem času prohlašovány za neplatné. Může se stát, tak jako v minulosti, že se najdou „tak zvaní češti vlastenci”, kteří se budou sudetským Němci za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu. Nenechte se oklamat a návratu nedopustit. Hitlerové odcházejí, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává. Mohou se najit vlastizrádci, kteří budou opět usilovat i o odtržení Slovenska od České republiky. Bylo by to pošlapáni odkazu našeho prvního presidenta ČSR T. G. Masaryka a jeho spoluzakladatele M. R. Štefánika. Vedlo by to k zániku obou našich národu.

Nezapomeňte, že mé dekrety se týkají i potrestání vlastizrádců a že mají trvalou platnost a potrestejte všechny vlastizrádce, ať je to kdokoliv a v kterékoliv době.

Dr. Edvard Beneš, Praha, Květen 1947

Karel Konopný
Návštěvník
Karel Konopný

Rok 2027, znovuzavedení trestu smrti…

Kravaty pro vlastizrádce upletu v případě potřeby z příjmení.

LOSTRIS
Návštěvník
LOSTRIS

Minimálně jako výstraha pro vlastizrádce by se to hodilo už nyní. Za konání proti vlastní kultuře byl trest nejvyšší ve všech civilizacích.

Realista ( bohužel)
Návštěvník
Realista ( bohužel)

Nesuďte Zemana hned po jeho projevu. Vyčkejte pár týdnů měsíc. Velmi často se mi ukazuje, že jsem po první odsudku změnil názor na to, co řekl před časem. Když jsem mu musel, ač s výhradami, dát za pravdu.

Václav
Návštěvník
Václav

Svatá prostoto…

malostranska
Návštěvník
malostranska

Souhlas, chce to klid. Tady je celé video https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/prezident-zeman-svolal-schuzku-ustavnich-cinitelu-videoprenos/1656925

od 08:00 se prezident vyjadřuje k 911 a vlastně říká, že pokud bychom nebili v Afgánistánu, tak můžeme očekávat teroristické útoky od těch, kdo je provedli při 911.
A my chápeme, že to nemohli být ti, koho za ně označila MSM a tušíme jasně, které síly to byly. Ale není čas to plebsu sdělit, všimněte si v této věci opatrného A. Šándora, který přitom už není konformní a vystupuje třeba proti protiruské hysterii.

Jaris
Návštěvník
Jaris

Smarja…!!!! Za utokem na dvojicky je Mossad a zadny primitivni arab, ktery v mnohem pripade neumi ani do peti napocitat.. Tohle byla velmi sofistikovana teroristicka akce, pripravovana zvrhlymi zidy dlouha leta dopredu. To zadny arabsky primitiv nevymysli.
Jestli pitomec Zeman stale vyklada lidem takove blaboly, ze Bin Ladin a jeho ctyricet loupezniku shodilo ty vezaky, tak NEPATRI do cela statu, ale rovnou do starobince! Svetu bylo predlozeno tolik dukazu vedeckymi experty a protoze media patri zidum, pravda je dusena zidovskymi medii. Nenechte se mylit. I Zeman zna pravdu a lze, jak kdyz tiskne dle zidovskych smejdu, kteri jsou za timhle hororovym pripadem.
S tim terorismem v Cechach je tomu prave naopak! Kdyby cesti zoldaci, kteri si pro penize nechaji prostrelit i plice, nemusela by se CR obavat zadnych teroristickych utoku. Ucasti Cechu v Afghanistanu prave naopak teroristicke akce hrozi.

rasputin
Návštěvník
rasputin

Souhlas

Mike123
Návštěvník
Mike123

V diskuzi jsem zaznamenala protesty proti vyjádření prezidenta Zemana. Tohle vyšlo na Parlamentních listech a hned mi slova prezidenta dávají jiný smysl, než to, co napsali manipulátoři z Babišových Lžidnes.

Zeman zdůraznil, že čeští vojáci musí zůstat v Afghánistánu, kde se produkuje obrovské množství opia a z něj se vyrábějí další drogy.

„Výnos této produkce neslouží Afgháncům, ale teroristickým skupinám,“ zdůraznil prezident. Jen díky těmto penězům z drog mohli teroristé investovat obrovské prostředky do akce podobné té z 11. září 2001. Proto podle Zemana NATO nesmí Afghánistán opustit. „Pokud by Aliance odešla, zemi ovládne Tálibán a bude celou zemi a drogy zde pěstované používat jako jednu velkou teroristickou skupinu. To je tedy odpověď na otázku Václava Klause mladšího, co děláme v Afghánistánu. Bráníme tam teroristickým útokům, ke kterým by mohlo dojít. Dnes mohu říci, že u Kábulu se bojuje za Prahu a že to je v hlubokém národním zájmu České republiky,“ zdůraznil prezident.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Idiot-Jen-srab-Milos-Zeman-promluvil-o-svetove-situaci-a-seknul-Bohuslava-Sobotku-549479

Můžete si porovnat sami, jak si to upravili na Lžidnes Babiše

https://zpravy.idnes.cz/prezident-zeman-porada-s-velvyslanci-hrad-fie-/domaci.aspx?c=A180829_140231_domaci_kop

Voda
Návštěvník
Voda

Mike123: Toto je blábol na úrovni ….. , raději to nenapíči:
Dnes mohu říci, že u Kábulu se bojuje za Prahu a že to je v hlubokém národním zájmu České republiky,“ zdůraznil prezident.

Jaris
Návštěvník
Jaris

Zeman s Ovcackem Vam dali minus, Vodo. Dneska to tu minusy radi ve velkem.

Jaris
Návštěvník
Jaris

Zemane, ze se nestydis takhle lhat a veset jim buliky na nos!

Voda
Návštěvník
Voda

Dnes mohu říci, že u Kábulu se bojuje za Prahu a že to je v hlubokém národním zájmu České republiky,“ zdůraznil prezident.

Já to upravím na realitu: Dnes mohu říci, že u Kábulu se bojuje za siožidovskou Prahu a že to je v hlubokém zájmu našeho globalistického pána,“ zdůraznil prezident.

Jaris
Návštěvník
Jaris

Tak tady se Zeman uplne odhalil za kym stoji. Taliban je PROTI drogam. Byla kdysi reportaz, kterou jsem na vlastni oci videla, kdy Afghanci chodili a nicili makova pole ve velkem. Pro USrael to byla rana do vazu, takova ztrata(!), tak spunktovali cele NATO, aby sli s nimi hlidat makovice. Jestlipak si ti zoldaci uvedomuji, ze pokladaji sve zivoty za zidovske zajmy. Jak to ten zid dela, ze dokaze, aby veskerou spinavou praci udelali za nej jini. A stale se takovi pitomci najdou. 🙁

Neznama
Návštěvník
Neznama

Mike never vsemu.
Makove pole chrani vojaci se samopaly a premyslej jak se do USA a EU dostanou plody te prace? Jedine letadly. Nekolikrat se psalo ze vojaci jsou vysetrovani, protoze vozili z mise ehm .. nejaky naklad.

hirameki
Návštěvník
hirameki

dotaz: co to znamená, že některé příspěvky jsou podsvíceny žlutě? to jsou ty nejnovější, co pustil Akismet?

Tutti
Návštěvník
Tutti

Hermana poslat ihned na výlet do východoněmecké Saské Kamenice (Chemnitzu). Tam to tedy vře. Třeba mu nějaký arabský hošík vysvětlí situaci na férovku.

Andrej Vyšinskij
Návštěvník
Andrej Vyšinskij

Vážený pane Baťo, děkuji za vaše články, jimiž přispíváte k osvětě neinformovaných lidí (mně netřeba tohle říkat nemusíte – zajímá Vás třeba, že vloni v Trutnově na vývěsce té odporné KDU-ČSL na autobusovém nádraží byl plakátek – asi pro mladé, já nevím co je punk, ale za to vím, co byly (ne jsou), ale byly Sudety): BÝT LIDOVEC V SUDETECH JE PUNK). Stěžoval jsem si okresnímu tajemníkovi, vysvětlení se mi nedostalo, pouze těsně před hlasováním to sundali. Do háje! Trutnov není v Sudetech, je v Královéhradeckém kraji (a byl v kraji východočeském). Ale teď mi dovolte, vážený pane Baťo, říci, že se mýlíte – ten vzkaz jste neposlal do politického záhrobí, to je jen pauza pana Hermana, té kněžourské kreautury, ale na budoucí politické výsluní. Jsem hlubokým pesimistou, vzdávám pomoc KSČM a SPD na předvolebních mítincích, diskuse v hospodě, akorát dostanu ještě přes ústa. Jsme ztraceni a nejspíš je ztracena celá Evropa, pokud nás Rusko neosvobodí, a to má svých starostí dost. Plán ke zničení národů, utlumení vlastenectví pokračuje pomalu, ale jistě. Vážení přátelé, soukmenovci, soudruzi, počítám s negativními hlasy za svůj pesimismus. Ale nemám pravdu? Ruku na srdce! Pokud se něco nestane a ono se nestane, my, ano my musíme něco udělat, tak jsme v háji. A něco vám řeknu, když náš nuzný státní rozpočet unese církevní restituce, on unese i odškodnění Sudeťáků. Uvidíte!!! Však oni nám to zaprodanci, zrádci národa vysvětlí, tedy nám ne, té hloupé většině, ale my také za nic nestojíme, jen prskáme, kafráme, diskutujeme na AEronetu (děkuji tomuto serveru a jeho provozovatelům). Ale od slov je třeba přejít k činům. A k tomu se fakt nemáme!