V. V. Pjakin ze dne 17.07.2017 – o modlitbě arménského arcibiskupa v...

V. V. Pjakin ze dne 17.07.2017 – o modlitbě arménského arcibiskupa v americkém kongresu, o papeži v Arménii, o podání rukou Trumpa a Macrona, o roli Putina a Navalného pro Rusko, o roli Putina pro svět, opětovně o fotografování na G20 a o dalším. VIDEA

V. V. Pjakin hovoří o modlitbě arcibiskupa Arménské apoštolské církve v americkém kongresu, o papeži Františkovi v Arménii, o dalších informacích k fotografování na G20, o Trumpovi na oslavách dobytí Bastily a podání rukou Trumpa a Macrona, o roli Putina a Navalného pro Rusko, o roli Putina a Ruska pro svět a o dalším

00:00 Nejdůležitější událost týdne – Arménská apoštolská církev v americkém Kongresu, vedení křesťanů přechází zpod římskokatolického vedení pod Arménskou apoštolskou církev 

Jsou věci, které nezapadají ani do pískoviště geopolitiky ani konspirologie, proto si jich analytici nepovšimnou, přestože tyto mají zásadní význam pro politický vývoj ve světě se všemi důsledky, které z politiky vyplývají po ekonomický, sociální a další význam.  A k takové události došlo 12.7. v USA. Kongres USA zahájil své zasedání modlitbou a tuto pronesl představený západní diecéze Arménské apoštolské církve v USA, k tomu bylo dopředu oznámeno, že na jednom z příštích zasedání modlitbu pronese arcibiskup Arménské apoštolské církve v USA Mušeg Martirosjan.

Toto zasedání zahajoval arcibiskup Hovnan Derderian a příště to bude Mušag Martirosjan. A proč najednou nejdůležitější zemi na světě uděluje požehnání Arménská apoštolská církev? Připomeňme si, že v minulém roce si do Arménie přijel pro požehnání i sám papež (poznámka Ireny Aneri: pořad z 27.6.2016)

Papež František v Arménii červen 2016

A jde o proces, ve kterém vedení křesťanů přechází zpod římskokatolické církve pod Arménskou apoštolskou církev a tento proces právě započal.  Kdo se zajímá o globální politiku, ten chápe, o co jde, ti, které zajímá geopolika, ať si toho dál nevšímají.

Arcibiskup Hovnan Derderian v americkém kongresu

Arcibiskup Západní diecéze Arménské apoštolské církve Hovnan Derderian v americkém kongresu (pozn.: zdroj videa a více zde, zde)  

04:15 Fotografování na G20 v Hamburku – spletl si nejdříve Macron místo a až pak našel správné vedle Trumpa, které bylo určeno Francii?

Ano, ta místa byla skutečně popsána a minulý výklad se jeví jako mylný, navíc když před každou akcí, kde mají být politici nějak rozestavěni nebo usazeni, tito dostávají plánky a jejich týmy je mají k dispozici a řídí se jimi. Na místa, kde mají lídři stát, jsou umísťovány tabulky a je tedy více než zřejmé, že k chybám by docházet nemělo. Ale ta věc se má tak, že podle tabulek se mohou rozestavit pouze ti, kteří přijdou jako první, a ti, kteří se zpozdí, se nemohou dívat ostatním pod nohy, jestli tam není jejich tabulka, ale protože od týmu mají základní informaci vedle koho a v jaké řadě mají stát, Macron se z principu nemohl mýlit, když se nejdříve postavil tam, kam se postavil. Ale proč se také Trump nepostavil tam, kde měl stát? – Z jeho strany to bylo taktické rozhodnutí.

Trump je nyní v postavení podobném jako Putin, že za všechno může Trump, ale jeho rozhodnutí na focení ukazuje, že státní elita USA nikdy nemůže porazit globální elitu -anketa ukázala, že státní elita je zcela proti Trumpovi a projevuje se to např. tak, že Trump, stejně jako předtím Tillerson, neměl na G20 rezervován hotel. Ale dopustit, aby Trump jako zástupce USA na společném foto stál bokem a nikoliv ve středu, by znamenalo ponížení USA a jejich vlivu ve světě a to by státní elita v žádném případě nedopustila. Kdyby se však Trump zachoval způsobem jako když odstrčil premíéra Černé Hory, tak by se do něj státní elita pustila, že nemá chování, a protože Trump věděl, že státní elita na něj nachystala podraz, postavil se bokem. To když uviděl Macron, vyběhl, aby Trumpa zaštítil, ale skandál, který kolem toho vznikl byl o tom, že státní elita USA pochopila, že USA jsou odepisovány. Veškerá evropská elita stála za Clintonovou, proto se nikdo nerozestoupil, aby  Trumpovi udělal místo uprostřed a uznal jej jako autoritu.

Trump nemá z čeho vybírat kádry pro svou politiku a Rusko je mu nápomocné, je ochotno např. snížit počet amerických velvyslanců v Rusku – americká velvyslanectví ve světě plní roli okupačních správ, které řídí místní elity, místní domorodce. povolávají si kohokoliv na kobereček, řídí Ukrajinu. Po skandálu s focením byly cedulky upraveny, filmaři to natočili a to vedlo k minimalizaci škod, ale skutečnost, že USA stály na okraji, už zůstala a to vedlo k tomu, že hned jak se Trump vrátil, vznikl další skandál o spolupráci Trumpa s Ruskem. Trump ale nepracuje pro ruské zájmy, Trump pracuje pro zájmy USA, ale jiné, než představovali Clintonová a McCain, státní elity USA ani podpindosníci v Rusku nejsou schopni si spojit souvislosti, nechápou, jakým procesem musí Trump provést USA. Společným focením globální elita porazila státní elitu jejím vlastním snažením a všichni, kteří jsou postiženi geopolitikou a vidí kaleidoskop místo mozaiky, ti ať se ani nesnaží to pochopit (pozn.: geopolitikem je např. A. Dugin). Dvě sebevraždy v okruhu Clintonové.

25:10 Vitalij Markiv, zadržený italskou policií – proč byl v minulém pořadu označen za karatele a vraha a proč emocionálním stylem na způsob ukrajinských médií?

Řeč byla o účastníkovi kárné operace na Ukrajině, o ozbrojené ukrajinské sebrance, která přišla na Donbass pouze s cílem zabíjet! a v první řadě ty, kde je to nejsnadnější – ženy a děti. Italskému státu je zabíjení lidí na Donbassu lhostejné a Vitalij Markiv byl zatčený, ale tady je podstatné to, že zatčen byl člen organizované zločinecké skupiny VSO ne to, že byl zatčen za vraždu italského občana, všechno se mění, Ukrajina začíná být předávána, protože Spojené státy ji dále neunesou, Markiv je jen začátek a velmi dobrý začátek.

30:30 Putin řekl o Ukrajině: “Všechno závisí na tom, jak dlouho to všechno Ukrajinci budou trpět”, otázce o Donbassu se ale vyhnul, domnívá se Putin, že Rusko ještě neunese takové břemeno a jak dlouho ještě má Ukrajina čekat na osvobození?

Dokud lidé přicházejí a zapisují  se do té organizované sebranky, která na Donbasse zabíjí a krade, tak když tohle převážná část obyvatelstva neodmítá, tak  je to pořád málo, ještě pořád by obnova státnosti na Ukrajině nebyla pochopena. Až lidé budou chtít plně fungující stát, přestanou upírat zrak k Majdanu a zaměří jej k Doněcké a Luhanské republice a pak nastane čas k vytvoření Ukrajiny jako neutrálního a demokratického státu, který nebude součástí žádného jiného. Zatím se daří lidi udržovat v ideologickém zajetí, proto se blokovány sociální sítě a média, je-li však nutnost taková opatření zavádět, znamená to, že situace praská ve švech, všechno je v pohybu.

34:10 Trump v Paříži na oslavách Dobytí Bastily – byla Trumpova účast nutná? Macronovo chování napovídá, že by chtěl přes Trumpa dosáhnout vedoucí role Francie v EU, Merkelovou čekají volby, chystá se v Evropě něco nepěkného?

Ano, to se tam chystá. A jaká je hlavní událost z té Trumpovy návštěvy ve Francii? Podání ruky, jak Trump Macrona vláčel jako malé děcko a ukazoval mu, kdo je pánem (pozn.: VIDEO) a právě jen kvůli tomu Trump přijel, Macron je chráněnec státní elity USA, je to úplná nula, bylo potřeba mu předvést, kdo je pánem a toho kluka srovnat.

35:55 Význam Putina pro Rusko, když úroveň života se zhoršuje, opozice je potlačována, schází výroba, zdravotnictví, vzdělání a už tím není vinen Západ, jaké jsou důvody kromě pravidelných komentářů, že kolem Putina jsou samí nepřátelé a proto to má těžké?

Kromě těch nepřátel jsou kolem něj ještě lidé, kteří místo přemýšlení lžou například i ve statistikách a vše, co bylo v otázce řečeno o Putinovi je nestydatá lež a pro důkaz se stačí podívat do devadesátých let,kdy se nevyplácely mzdy ani penze a lidé umírali hlady. A v Rusku se zhoršuje životní úroveň? – tady je třeba si uvědomit, že proti Rusku je vedena válka, Putin musí s různými řediteli osobně řešit, aby lidé obdrželi mzdy a problém je v tom, že státní elita vsadila státní převrat, na Majdan a následnou občanskou válku – a tomu je nutné čelit, A zapomnělo už se na devadesátá léta, kdy panovala absolutní anarchie?  A teď jsou ti nejnestydatější souzeni, probíhá pozitivní budování státu, ale Putin všechno zničil? Jakým názorem je to papouškován? Je snad lepší postavit se za americké prapory, Putina svrhnout a dosadit tam Navalného a vrátit slavná devadesátá léta?

Místo aby bylo Putinovi pomáháno, jsou o něm šířeny lži, které v porovnání s realitou nemají nejmenší šanci, ekonomika funguje, Rusko staví ledoborce, na které se USA jen závistivě dívají, buduje se infrastruktura pro budoucnost, Putin začínal s rozvrácenou zemí a když teď nejsou vypláceny mzdy, je to záměr vytvářet v zemi revoluční náladu se zaměřením na dav. Dav je sešlost lidí, kteří žijí podle tradic a přebírají názory autorit a jehož historická paměť je omezena současným okamžikem plus mínus dva týdny a ta otázka je přesně takového typu a historická paměť zcela chybí! Lidé jdou jak ovce tam, kam je naženou, nepřátelé vytvoří situaci k převratu v Rusku a lidé místo aby si situaci vyhodnotili, papouškují nepřátelé, proti Rusku je vedena reálná válka a lidé prohlašují, že Putin všechno zničil.

Do Putinova projevu v roce 2007 byl klid  (pozn.: projev Putina VIDEO), ale jakmile byl projev vyhodnocen jako nebezpečí pro americký světový řád, okamžitě bylo spuštěno tažení proti Rusku a vše záleží na lidech, jestli budou podporovat Putina anebo papouškovat Navalného. Západ říká, že Rusko se do všeho vměšuje, je to o tom, že Rusko pod Putinem má dost pák, aby mohlo ovlivňovat vnitřní politiku jiných zemí, ale nikde se neříká, že to není nic, o co by Rusko stálo, oni nevědí, že Putin uplatňuje globální politiku i konceptuální moc .

Lidé kolem Clintonové už vědí, že existuje nadnárodní řízení, které řídí jak Francii, tak Německo, USA, Čínu i Rusko, ale tím, jak se Rusko zvedlo na nohy, je jeho role jiná, což státní elity USA stále nechápou a stále věří, že páníčkovi/nadnárodnímu řízení pomohou tím, že s Ruskem zatočí.

49:30 Kauza “opilý chlapec”. Boj ruských státních “elit” proti Putinovi

Státní elita v Rusku ani neexistuje, jsou to pouze masochisté, připraveni odevzdat všechny ruské zdroje, aby se mohli plazit před páníčkem a Rusko v tomto smyslu je možné přirovnat k Ukrajině. Milice přejmenována na policii – to byla kádrová čistka od čestných lidí, vykonstruované procesy, cílené umísťování dětí do dětských domovů, ubližování dětem, ničení rodin. Pro ruského člověka jsou děti tím nejsvětějším, útok proti Rusku na nejcitlivějším místě, dráždění lidí a jejich vyhnání na barikády, hrozba zničení celého státu, na Ukrajině se to povedlo a s “ruským dobytkem” se to také povede, práce státních elit USA

01:07 “Tlusté knihy” a ochrana rodiny, ale co má člověk dělat, když ty knihy nechápe? Je to tak, že “tlusté knihy” nejsou pro všechny? A jaký bude osud těchto lidí ve světě podle ideologie “KSB”? 

Taková situace je nemožná, jediný problém může nastat tím, že si člověk nevybere správnou knihu, když byla napsána pouze “Mrtvá voda”, bylo to těžké k pochopení, ale těch knih nyní je už 65 a je možné si vybrat podle individuálních znalostí, dovedností a návyků. A lidi čeká normální osud ve světě, ve kterém už nebude platit starozákonní biblická koncepce.

České titulky: Irena Aneri (v plné psané verzi zde)

Původní zdroj videa a kontakt pro vkládání dotazů zde

PS: Poznámka k úvodní otázce – Jeruzalém je posvátným místem tří hlavních světových monoteistických náboženství: judaismu, křesťanství a islámu a podle statistické ročenky z roku 2000 se ve městě nachází 1204 synagog, 158 kostelů a 73 mešit (zdroj zde),  kromě uvedených tří náboženství ale patří jedna jeho část  navíc ještě Arménii – “Arménská čtvrť” – viz členění na obrázku vlevo nahoře či na dalším obrázku níže:

Vložení videa, krácený obsah a poznámky: -Pozorovatelka- 23.07.2017

Print Friendly, PDF & Email

Třídit podle:   nejnovějších | nejstarších | nejhlasovanějších
tana
Návštěvník

Nejvyšší čas začít se starat hlavně o sebe. Včera v jakémsi pořadu na ČT24 vzdělaný pán vysvětloval klimatické změny. Afričané si prý poradí, ale katastrofální sucha se objevují na hranici Ruska a Ukrainy, na území Doněcka a Luhanska . Pán na veřejnost apeloval, aby přijala imigranty z této oblasti, kteří se u nás dobře integrují.
Domnívám se, že ten pán má pravdu. Taneček kolem kvot atd je způsoben také a mimo jiné neschopností našich politiků “prodat” to, že za cca 25 let jsme přijali 500 000 cizinců.
Němcům by se mělo připomenout, že jsme přijali Vietnamce z NDR. A taky by se měli začít sčítat občané VB, žijící a pracující na našem území v souvislosti s Brexitem, ať my i oni víme, na čem jsme.
A už se moc těším na všechny palce dolů za připomínku toho, že se Rusko během 2 generací změní, protože cca 50% obyvatelstva budou tvořit muslimové.

konzerva
Návštěvník

Už je Pjakin z 24.7…malorusko, lukasenko v kyjevě, život před x lety atd..

děda77
Návštěvník

Nepleťte si papeže s bohem. Kdo je papež? To se dozvíte za 4 a půl minuty zde:
https://www.youtube.com/watch?v=5jOCYLwrF_E

slasa
Návštěvník

pozor, na videu neni Rockefeller a spol., ale přeživší holocaustu:
https://www.youtube.com/watch?v=nl4TZHwQHkA

slasa
Návštěvník

pozor, na videu není Rockefeller aspol., ale přeživší Holocaustu… viz https://www.youtube.com/watch?v=nl4TZHwQHkA

heron
Návštěvník

zachoval se Jelcin, kdyz nejak doporucil, nebo nejak udelal cesticku Putinovi, aby se stal prezident jako kdysi Lenin, kdyz chtel aby to prevzal Stalin? Jakoze na smrtelne posteli se chhteli vykoupit z tech sracek?

heron
Návštěvník

Muze mi tu nekdo vysvetlit, proc tenkrat za Jelcina a v zacatcich vlady Putina Rusko neconi a GP nezarizli? Proc to dilo nedokonali, kdyz mohli? Podcenili Putina? Ale proc mu dali cas? Proc ? Vzdyt je meli na lopate. Nebo nemeli?

Pozorovatelka
Návštěvník

Neoconi a GP nezařízli Rusko z jednoduchého důvod – neoconi (resp. státní elita USA) a Globalisté (GP) totiž není jedno a totéž. A já to s odstupem času vidím tak, že tím hlavním, kdo zastavil kolaps Ruska pod Jelcinem a místo Jelcina dosadil Putina, byli Globalisté.

Umíte si totiž představit, co by tehdejší kolaps Ruska znamenal? Znamenal by to, že Rusko by bylo rozkradeno, zisk (ruské zdroje) by však připadl státním elitám USA – a to by znamenalo posílení hegemonie USA a Pax Americana, tedy přesně toho, co se Globalisté snaží zastavit/zrušit tím, že centrum světové moci už od 70. let stěhují do Číny. Shrnuto – rozkrádání Ruska ve prospěch neoconů bylo nejvíce nežádoucí právě pro Globalisty! To ale samozřejmě neznamená, že s tažením na Rusko je konec, to stále platí (SSSR 2:0), ovšem s tím, že neoconi už budou mimo hru, resp. hegemonii USA už to neposílí. Proto se také čekalo na postavu typu Trumpa – člověka Globalistů a já jsem si pro sebe celý ten proces shrnula do věty: Clintonová: USA vs. globalisté a Rusko, Trump: Globalisté a USA vs. Rusko

Zrušením Jelcina a příchodem Putina Globalisté vlastně zachránili Rusko před neocony a zachránili, protože jednak s jeho zdroji mají své plány, ale za další se bez něj (resp. bez Putina) v té své perestrojce světa neobejdou. Že Putin jakožto bývalý KGB byl vhodnou postavou, je v tom logické, že ale Putin postupně stále více těží z toho, že jej Globalisté potřebují, to je jiná věc a těží z toho především v tom smyslu, že moc dobře ví, co se na Rusko chystá právě s příchodem Trumpa.

Jinak zcela konkrétně se měl o zastavení kolapsu Rusku zasadit vysoce postavený ruský scientolog, kterého nedávno Putin učinil náměstkem své administrativy a Pjakin jeho roli v 90. letech popsal zde
https://aeronet.cz/news/otazky-a-odpovedi-v-v-pjakina-ze-dne-10-10-2016-odstavovani-usa-perestrojka-a-obcanska-valka-v-usa-trump-a-clintonova-pred-volbami-scientolog-namestkem-putinovy-administrativy/
a mezi řádky si každý může domyslet, že Putin byl vybrán jako člověk Globalistů.

Ještě bych doplnila, že ze stejného důvodu – tzn. ukončování hegemonie USA – neprošlo ani Pražské jaro.

xerox
Návštěvník

Pozorovatelka … ,, a mezi řádky si každý může domyslet, že Putin byl vybrán jako člověk Globalistů ,,

to snad není ani možný … touhle jedinou větičkou jste naprosto popřela nejen filosofii pjakina včetně jeho samotného o kterého se navíc opíráte ve svých článcích …

v šachách se tomu říká – dát si samomat …

cesta putina zakončená příchodem do nejvyšší funkce až po postupné převzetí moci která se rozšířila až k nejvzdálenějším hranicím federace byla adekvátní odpovědí vnitřního ruského prediktora – chcete-li vlastenců … který v rozhodujícím momentě protlačil svého člověka proti vůli globálního prediktora do klíčové státní funkce …

ruského prediktora kdysi nechtěně popsal nějaký tuším německý generál za druhé světové :

chtěl jsem porazit sovětský svaz , ale narazil jsem na rusko …

Pozorovatelka
Návštěvník

xeroxi, nechápu, co Vás tak rozčílilo – neříká snad dokola i Pjakin, že Putin spolupracuje s Globalisty?? A neříká u toho současně, že Putin právě přes tu spolupráci prosazuje ruské zájmy?? A neříká snad totéž i tam, kde vysvětluje, proč Putin nedávno dosadil do své vlády toho vrcholného scientologa, který zasáhl proti neoconům a zabránil tak kolapsu Ruska??

Dále – myslíte, že když Putin v roce 2007 pronesl ten slavný projev, který byl proti NWO-Pax Americana, že to nebyl projev – i – v zájmech Globalistů? A mění to snad něco na tom, že Putin je patriot a není to naopak právě o tom, že Putin je patriot?? A Vy jste právě spadl z višně?

A když už jste to zmínil – co mi můžete nějak co nejstručněji říct o VP SSSR?

xerox
Návštěvník

Pozorovatelka … ,, že Putin spolupracuje s Globalisty ,,

posloucháte se vůbec , děláte si blázny … jedna a jedna je mínus 164 , né vlastně není … no tak je to dvě nó … to je toho …

je to snad zásadní rozdíl mezi tím , když putin musí spolupracovat s gp , s kým také jiným když je putin tvůrcem konkurenční koncepce , o čemž mluvil i políbený prsten … a mezi tím být od gp vybrán a být jejich tronda …

vy vůbec nevíte co děláte , třešeň uniforma je to fuk oboje má pecky , hlavně že se zavařuje …

Bigo2
Návštěvník

Ano, je to tak a já bych k tomu dodal, že není nutno si neokony představovat jako buhví jak inteligentní manipulátory. Naopak nás může těšit, že vrší jednu chybu za druhou, je to jen neinteligentní US póvl, nechápou globální politiku, nechápou existenci ideologické a konceptuální moci atd. – viz VVP. Navíc zřejme ani mezi sebe nikoho inteligentního nepustí, pokud někdo, kdo by s nimi chtěl pracovat, existuje. Máme dnes velmi zajímavou šanci z povzdálí sledovat tu nebetyčnou hloupost, do které se dnes SSA propadly. Vždyť SSA, pokud potřebují jednat o absolutně vrcholně důležitých věcech, posílají vyjadnávat 94 letého Henryho Kissingera!!! Dovedete si to vůbec představit? 94 LETÉHO VYJEDNÁVAČE…

Pozorovatelka
Návštěvník

Mám už nějaký čas v hlavě dva články, se kterými ovšem mám ten problém, že jejich napsání bude jen marným plýtváním časem a energií a já je přitom považuji za informačně téměř zásadní. Když to mám říct ještě jinak, napadá mě u nich něco o tom “hrachu na zeďů či někdy až o těch klasických “perlách”, proto se mi do nich stále nějak nechce. Velmi se tím omlouvám všem vnímavým a hloubavým čtenářům, ale já jsem tím chtěla říct jen to, že s pohledem, který se snažím sdělovat, si stále více připadám stejně, jako kdybych se v 89. na Václaváku snažila lidem sdělovat: “Nevěřte Havlovi”.

A tak nějak vnímám i mínusy pod komentářem výše – většina prostě má jasno jen v časovém horizontu “od voleb do voleb”, jako by snad systém, který funguje tisíce let, bylo možné porazit v co čtyři roky se opakujícím volebním obdobím…. A jako by snad i takový Putin, vůdce země, kterou dnes Globalisté potřebují jako nikdy, mohl jen přijít a celý ten tisíce let fungující systém porazit bez toho, aniž by s ním – řečeno lidově – “handloval”…. A ve své moudrosti i chytrosti handloval na způsob “Kdo z koho”… Ale než chápat tento proces a všechny souvislosti, to by většina nejraději, aby Putin spustil válku a místo záchrany světa spustil jeho apokalypsu…

A zde bych připomněla jedno moudro, že “Neuhodit protivníka chce větší sílu, než uhodit”. A ať je celý svět rád, že Putin je právě v tomto smyslu velmi, velmi silný a že místo války, kterou by si mnozí tolik přáli, raději
“handluje” – hraje šachy… A mezitím hledá spojence, bohužel, všude kolem jen loutky, které stále nechápou, že nepodaří-li se Putinovi nad Globalisty zvítězit (zachránit před nimi Rusko), skončí celý svět…

A jednou z takových loutek je Erdogan a co právě dělá Evropa? Přes Merkelovou (ta chápe, ale je poslušná Globalistům) závádí turečtinu a východní Evropa se přes Orbána žene do náruče Turecka…. No, sqělá práce…

jjakub
Návštěvník

já když chci číst nějaké články na aeronetu,zadám tento odkaz…:
https://aeronet.cz/news/author/pozorovatelka/

jste jediná NOVINÁŘKA na tomto webu,víc takových lidí!
Aneb,novinařina by měla být o tom:pátrat,zapisovat,shromaždovat informace,atd…

Moriana
Návštěvník

Milá paní pozorovatelko, já vás čtu velmi ráda, protože vaše články nejsou dogmaticke, pouze dáváte čtenáři možnost sdílet s vámi váš pohled na věc a vaše závěry vždycky doplnujete zajímavými odkazy. Takhle nějak si představuji dobrou novinářskou praci. Já třeba jsem díky vám pochopila spoustu souvislostí. Proto věřte, že nepisete zbytečně. I kdyby pár lidí pochopilo, tak je to lepší než nikdo.

Pozorovatelka
Návštěvník

Běžně tomu věřím, resp. běžně když píšu, tak na to vůbec nemyslím, to jen po dopsání mívám poslední dobou pocit, jestli jsem se raději neměla věnovat něčemu jinému. No, asi mám takové období, že potřebuji nějakou chápající zpětnou vazbu a tím vlastně podporu, aby mě pocit marnosti nepřemohl. Asi bych takové pocity neměla ventilovat, ale naštěstí zatím nikdo nejsme stroje a roboti a o to víc i Vám velmi děkuji.

JanDrda
Návštěvník

Vážená dámo, vřele s Vámi souhlasím a vysoce oceňuji Vaše články. Pokud člověk vidí všechny příčinné souvislosti synopticky (v mozaice), nemůže se pak divit obsahu těchto článků:http://vasevec.parlamentnilisty.cz/komentare/jan-campbell-konec-rise-bez-hranic

http://literarky.cz/politika/rozhovory/24552-tereza-spencerova-pravda-o-mrtvem-inskem-disidentovi

Pozorovatelka
Návštěvník

Já Vám velmi děkuji za Váš komentář i za odkazy, které jste vložil. Já si totiž se svým viděním připadám stále více osamělejší a jsem vděčná za každého člověka, se kterým mohu hrát komunikační “ping-pong”, tzn. že bez dalšího obsáhlého vysvětlování přijde reakce “na stejné vlně”. Oba zdroje, na které odkazujete, si už dlouho velmi považuji (a od obou jsem tady už vkládala články) a každý komentář, jako je Váš, je pro mě zpětnou vazbou, že ani já svoje články nepíšu zbytečně.

A snad to nevyzní namachrovaně, ale já mám pocit, že to moje hledání souvislostí mě posunulo ještě dál, než jsou Vaše odkazy (a vděčím za to především Pjakinovi, který zásadní informace sice sděluje jen mezi řádky, ale přece jen těm, kteří naslouchají, tak sděluje), jen v poslední době mám jako nikdy pocit, jestli se místo psaní článku raději nedívat třeba na “Kurňa, co to je”. Lidi totiž nejraději informace typu “Lídl dělá reklamu na uprchlíky”. A to vůbec není vina autorů takových článků, ale je to pouze potvrzení, že více lidé přemýšlet nechtějí a proto si ani nemohou uvědomit, jaké děje probíhají z dlouhodobé perspektivy a nemohou tedy ani posoudit, jestli nejdou z deště pod okap – tedy přesně tam, kde je systém chce mít (viz 89.)

V komentáři výše i níže píšu o turečtině a k tomu bych vložila aktualitu z Ruska
“Putin považuje ruský jazyk za duchovní hodnotu národa”
https://lenta.ru/news/2017/07/20/putin_language/
comment image
“Putin: Všichni v Rusku musí znát ruský jazyk”
https://www.vesti.ru/doc.html?id=2912111
Tady i s videem
https://mir24.tv/news/16258648/putin-russkii-yazyk-duhovnyi-karkas-nashei-mnogonacionalnoi-strany
A kdo si uvědomuje, resp. chce přemýšlet nad souvislostmi, proč Putin právě teď takto vystoupil? A není lepší o tom mlčet, než informace/souvislosti tohoto typu vynést na světlo a nechat je tak “pošlapat” jako bezcenné nic?

A právě tohle dilema teď řeším jako nikdy a protože dosud jsem ani jeden z obou článků (no, v souhrnu ze tří – ještě tam patří Dugin a neomarxismus) nenapsala, tak zatím u mě vítězí ta volba, že davu, zaměřenému na kamínky, nemá smysl osvětlovat nějakou mozaiku …

.

zvědavá matka
Návštěvník

Ma to cenu, pani Pozorovatelko.
Vyslovena informace a predana myslenka jsou z prijemcova mozku nevygumovstelne 😉
Mozek je nadale vede v evidenci…:-)

pacifista
Návštěvník

Já mám na kamínky zaměřenou celou rodinu a nic s tím nenadělám. Když jim někdy chci osvětlit proč se to a to děje, vidím, že mě nechtějí vůbec naslouchat. Uchichtávají se mezi sebou a po pár vteřinách se začnou bavit o něčem jiném. asi si myslí něco o pomatení smyslů. Nemají vůbec páru o světě, dokonce se mě chodí ptát koho mají volit aby nemuseli myslet. To mě vždy rozesměje. Také nechápou jak prý mě ta politika může bavit. Nechápou, že politika a procesy, které probíhají ve světě na základě té politiky, jsou dvě odlišné věci. Baví mě cestování, zeměpis a s tím je propojen i dějepis. Každý to nějak má. V rodině mne obklopují samé hudební talenty a ten nemám zase já. A tak si říkám. Když nechtějí ať nechají být, žijí v úplně jiném světě a svým způsobem je to také dobře. Vysvětlovat tu mozaiku u nás doma nemá opravdu smysl. Ovšem sem přichází lidé, kteří se chtějí něco dozvědět a jsou za to rádi včetně mě. Děkuji.

zvědavá matka
Návštěvník

Pacifisto, zkuste vasim hudebnikum priblizit napr. co je to Schumannova rezonance, nebo se zeptat, jestli vedi, ze od urcite doby se harmonie hudby posunula zamerne do jine rezonancni hladiny…
Na YT je materialu dost…;-)
NB: Je to stejne schema distorse, jako posuny casu (ruzne kalendare), a ne jiz realne mapy prostoru…
“Fotografie” Zeme od firmy NASA napriklad, kupodivu;-), zobrazuji mezirocne i odlisne velikosti kontinentu…

satori
Návštěvník

Pozorovatelko, posííííííím pište. Máte více čtenářů než se tady jeví, věřte tomu prosím. Ae bez Vás zahyne !

Navrátil
Návštěvník

Pozorovatelka.
Chcete naznačit,že někdo bdí nad zeměkoulí?
Pořád je to někdo tajemně fikaný a hlavně bohatý,jak jsem někde napsal,takhle se chová Americké podsvětí,proto nemůžeme zjistit jejich totožnost,jen jejich poskoky a slouhy.Není za nimi spravedlnost,pravdivost,jen účelovost.

pacifista
Návštěvník

Komentáře moc nepíšu, ale vždy mne trochu jak se říká nadzvednou takové, jaký je právě ten váš. Nemohu se proto udržet a musím vám sdělit, že moc načteno opravdu nemáte, nebo vám chybí talent na úsudek. To co zde plácáte, tomu se musí ostatní zasmát, když to slušně řeknu. Nemyslete si, že když vám tu dnes pár větami něco vysvětlí, že budete v obraze a všechno chápat. Nebudete. Na to je potřeba věnovat nějaký ten pátek a třeba poslouchat pravidelně pana Pjakina, ale vydržet až do konce. Potom si porovnávat co řekl, a co se pak stalo ve světě v následujícím období. Zkrátka pochopit jak to ve světě chodí a pak už k tomu nebudete potřebovat cizí nápovědu. Ale I k tomu je potřeba získávat informace. Je to docela fuška a musí to bavit, jinak se výsledky dostaví jen těžko. Tak zlomte vaz!

Pozorovatelka
Návštěvník

Nic nechci naznačit, já přímo sděluji, že svět je řízen nadnárodními silami, které si s jednotlivými státy pohrávají jako s figurkami na šachovnici. A protože politici tuto hru nechápou, jsou pouze figurkami/loutkami, zatímco Putin, který pochopil, se stal rovnocenným a proto respektovaným hráčem, čímž se dostal do pozice, že jako jediný může hájit zájmy své země.

Zatímco jiné státy to mají tak, že jsou pouze pasivními účastníky předem připraveného scénáře. A dám Vám příklad v souvislosti s větou, kterou nedávno řekl PJakin “Německo ať se učí turecky, je nejvyšší čas”. Pjakin už dlouho a dokola omílá, že v Evropě vzniknou nové národy a nové JAZYKY, ale to už se bere jen jako fráze, přičemž mezi řádky je tam sdělená velmi, velmi důležitá a zcela konkrétní informace! A stačí si odpovědět na otázku, který je druhý nejpoužívanější jazyk v Německu – tady nápověda z roku 2013.

A teď se podívejme na Česko, resp. na země V4, které mají v plánu se trhnout od EU (a stačí se podívat na Polsko a Maďarsko, kde tento proces graduje) a otázka zní, co bude pak? Chtělo by se odpovědět, že země V4 se tím od nutnosti “učit se novým jazykům” trhnou, resp. “učit se turecky” trhnou – ale podívejme se na hlavního lídra V4, na Maďarsko:
comment image
Orban a Erdogan na první zásadní schůzce v prosinci 2013
http://www.mfa.gov.tr/the-first-meeting-of-turkey_hungary-high-level-strategic-cooperation-council-was-held-in-ankara.en.mfa

A tady Orban a Erdogan ve Waršavě (!) v roce 2016
comment image
https://www.tccb.gov.tr/en/news/542/45643/president-erdogan-receives-hungarian-pm-orban.html

A co nedávno řekl Dugin v Maďarsku? Že země V4 se mají stát evropským předvojem Euroasie
“„Jsem upřímně přesvědčen, že věk národních států skončil. Existuje daleko více etnických skupin než národů a národní hranice jsou vždycky jen nespravedlivými důsledky. Proto je načase vytvořit velké Říše. Jedno impérium, americké, už existuje, a teď vytváříme další. Jedno takové impérium bude eurasijské a další bude existovat v Evropě. V zemích takzvané nárazníkové zóny mezi Evropou a Eurasií musíte vytvořit společnou územní jednotku, řekněme Velkou Východní Evropu, a využít duality, v jejímž rámci by se Eurasie rozšířila na část evropského území. Nevidím žádnou budoucnost pro národní ambice. Součástí STANDARDIZOVANÉHO impéria by se staly řekněme MAĎARSKO, Rumunsko, Srbsko, Slovensko a možná Volyně a RAKOUSKO. Tím by se sjednotili všichni Maďaři na stejném území a situace by se vrátila do doby před TRIANONSKOU SMLOUVOU. Maďary sjednotit v rámci národního státu nebude možné, protože existence národních států v budoucnosti bude nemožná“
https://alfahir.hu/birodalom_epul_a_nyugattal_szemben

A v souhrnu mi z toho plyne, že oddělení zemí V4 od EU je přesně v souladu s “Rozděl a panuj” a že nakonec možná se země V4 pod vedením Orbana budou učit turecky ještě dříve, než Německo. A ještě taková perlička – existuje veliká spousta verzí těchto triček (dokonce i pro mimina):
comment image?odnHeight=450&odnWidth=450&odnBg=FFFFFF

Položit základy pro předělání národa na jiný jazyk je prý dnes otázka 10-15 let, no, já nemyslím, že je to tak rychle možné. Ale že až za nějakých 10-15 let se ukáže, jaká hra se to se světem a tedy i s Evropou právě hraje (přesněji – jaké další kolo té hry právě běží), o tom jsem přesvědčená, protože všechny kamínky zapadají. Z takové perspektivy však nikdo současné dění nevyhodnucuje, bohužel, a díky Bohu za Pjakina, který na ty kamínky upozorňuje.

Eva
Návštěvník

Do roku 1683 bylo dnešní Maďarsko pod tureckými Osmany, maďarština je umělý konstrukt, vznikla z turkických jazyků při 150 letém porobení Turky.
Stačí to takhle? Uhersko bylo dnešní Slovensko a mluvilo se slovensky, maďarizace započala až v 18.století a vyvrcholila v 19.století.
Takže nic se nemění, a Poláci určitě turecky mluvit nebudou. Ti totiž porazili Turky a vnitřní ochránce Vídně byl zase Čech. Slované zachránili rakouskou monarchii, žádní Němci. I Marie Terezie byla korunována českou královnou.

gonoSS
Návštěvník

Ti dva vypadají jako bráchové! Ještě se i oblékli skoro stejně.

Navrátil
Návštěvník

Pozorovatelka.
Děkuji za odpověď.
Rád čtu Vaše příspěvky mají svoji hodnotu a jdete tomu do hloubky,tak proto reaguji na Vás.Osobně bych řekl,jak Erdogan i Orbán,jakoby si každý chtěl vytvořit vlastní velkou říši,proto si hrají do noty,ale na sjednocení pod Turecko nevěřím.Polsko si také hraje na důležitého a chce jít vlastní cestou a já to tvrdím delší dobu,za pomoci USA a naprosto tvrdě proti Rusku.Takže nějaké V4 je jen divadlo pro Česko a Slovensko,které by nejraději pohltili.
Jinak uvítám Vaše články,které byste chtěla uveřejnit.

Pozorovatelka
Návštěvník

I já děkuji, vážím si toho.
A souhlas s Vaším komentářem, že Erdogan i Orbán si chtějí obnovit své vlastní říše a že V4 je divadlo – tak nějak to vnímám i já, aniž bych tvrdila, že to tak je, jen, bohužel, nějak nemám s kým o tom diskutovat. Pokud jde o to sjednocení pod Turecko, tady si dovolím ale tvrdit, že pod Turecko to nebude a mám k tomu i důkazy, to a více je ale téma na jeden z těch článků, které mám v hlavě. A který napíšu.

Navrátil
Návštěvník

Ještě jednou díky.
V historii jsem absolutní laik,jenom jak sledují události,tak mě to napovídá,že vždy šlo o využití situace,porazit i přítele a obohatit se,jak územím,tak zdroji v četně živé síly.Jedno vnímám kladně,Amerika je za mořem,tak na nějakou velkou pozemní operaci nemá,sice se snaží do toho natlačit spojence,ale to se ukazuje jako rizikové.

.B.
Návštěvník

Tragedie, kariéra v troskách, fanoušci se bouří. Nohavica se vyfotil s Okamurou.
https://www.super.cz/515335-znicil-si-karieru-fanousci-jaromira-nohavici-jsou-v-soku-z-jeho-podpory-kontroverzniho-politika-chteji-ho-i-bojkotovat.html

Tak si říkám, jací fanoušci se bouří a kolik jich je? Redakce Super.cz?

Kari
Návštěvník

http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/196196-nemecko-chce-kvuli-kauze-s-turbinami-na-krymu-rozsirit-sankce/
Angela je poslusna holcicka. Vsak take zdarne pomohla zlikvidovat temer celou Evropu 😕 Divim se, ze za sve ” zasluhy” Merkela jeste nedostala Nobelovu cenu miru, hned po Baracku Obamovi 😀

Finist
Návštěvník

aribiskup hovnan
ano, matrix je cim dal vic absurd

komentátor
Návštěvník

Všichni, Pjakin, Pozorovatelka, ….. chodí jen kolem horké kaše. Černoprdelnické rituály a co se s lidmi, coje absolvují děje.

Kari
Návštěvník

Ja nevim, ale nedela to na me vubec dobry dojem. To, ze US kongresu predseda v modlitbach tenhle ” cernokneznik”, k tomu chovani papeze, vubec migrace, moralka posledni doby, vsude ” duhove” pochody ….ja jsem si z Pjakina ohledne te Armenie a nekterych jinych veci delala spis srandu, ale kdyz se nad tim zamyslim, a kouknu se na to video, tak uznavam, ze na tom tedy neco je, nebo alespon, vede to k zamysleni. V tom kongresu to mi skutecne prislo jak nejaka cerna mse. Jako takovahle verejna motlitba s timhle flaternikem neni normalni. Neco se deje. I kdyz…Ameicane jsou na hlavu a je tam nejspis mozne uplne vsechno 😀.