Šokující analýza k sestřelení malajsijského MH 017

Šokující analýza k sestřelení malajsijského MH 017

Šokující analýza k sestřelení malajsijského MH 017

by Peter Haisenko

Zatím nepřichází žádné světlo do tmy kolem neštěstí malajsijského MH017. Zapisovače jsou v Anglii a budou vyhodnoceny. Co z toho může vzejít? Možná více, než by se dalo předpokládat. Pokud se podíváme na obrázek fragmentu kokpitu, měl by být zajímavý především hlasový zapisovač. Jako odborník pro letectví jsem se díval na obrázky částí vraku, které se vyskytují na internetu.

Zaprvé jsem byl překvapen, jak málo fotografií částí vraku lze najít pomocí Googlu. Všechny jsou v nízkém rozlišení, až na jeden: Obrázek fragmentu kokpitu pod oknem na straně kapitána. Tento obrázek je ale přímo šokující. Momentálně lze ve Washingtonu slyšet hlasy, které teď mluví o MH 017 jako o „možná tragickém omylu nebo neštěstí. S ohledem na tento obrázek mne to ani neudivuje.

Vstupní a výstupní otvory od střel v oblasti kokpitu

Doporučuji na tento malý obrázek kliknout pravým tlačítkem myši. Takto si můžete tuto fotografii stáhnout v dobrém rozlišení jako PDF. Toto je nutné, protože jen tak lze pochopit, co zde popisuji. Mluvím zde ne o spekulacích, ale o zřejmých faktech: Kokpit vykazuje stopy po odstřelování. Lze vidět vstupní a výstupní otvory. Okraje části těchto otvorů jsou ohnuty dovnitř! Jsou to ty menší otvory, kruhové a čisté, pravděpodobně kalibru 30 milimetrů. Okraje jiných, větších a roztřepených, pravděpodobně výstupních otvorů, jsou vyhnuty ven! Lze si při tom také všimnout, že u těchto výstupních otvorů je vnější vrstva zdvojeného hliníku buď částečně odervána nebo je ohnuta ven! Dále lze pozorovat menší řezy, které jsou všechny ohnuty ven. To dokazuje, že střepiny prorazily vnější vrstvu pláště zevnitř. Otevřené nýty jsou ohnuty ven.


Zdroj všech obrázků: internet

Z prozkoumání dosažitelných obrázků vyplývá jedno: Všechny části vraku za pilotní kabinou jsou z velké části nedočteny, pokud odhlédneme od toho, že se jedná o fragmenty celku. Pouze část kokpitu je silně zničena. Z toho lze udělat tento závěr: Letadlo nebylo ve střední části zasaženo raketou. Destrukce je omezena na oblast kabiny posádky. Měli bychom dále vědět, že tato část je postavena z obzvláště zpevněného materiálu. Nos letadla musí být schopen odolat bez větších škod i úderu velkého ptáka při vysoké rychlosti. Na fotografii můžeme vidět, že v této oblasti je zabudován podstatně silnější hliníkový plech než na zbytku vnějšího pláště. Připomeňme si pád letadla Pan Am nad Lockerbie. Jediným víceméně neporušeným dílem byl tehdy segment kokpitu. Tehdy došlo k explozi nepochybně uvnitř letadla.

Směs protipancéřové munice

Co se tedy mohlo vlastně stát? Rusko zveřejnilo radarové záznamy, které ukazují v těsné blízkosti MH 017 minimálně jedno ukrajinské SU 25. To také koresponduje s výpovědí ztraceného španělského řídícího provozu, který viděl v těsné blízkosti MH 017 dvě ukrajinská bojová letadla. Uveďme zde výzbroj SU 25: Je vybaven jedním dvouhlavňovým kanónem ráže 30 mm typu GSch-302 /AO-17A, bojová náplň: 250 střel propalujících pancíř, případně střepinové výbušné střely, které jsou v definovaném pořadí umístěny v na díly dělitelném pásu. Kokpit MH 017 byl ostřelován ze dvou stran: to vysvětluje vstupní i výstupní otvory na téže straně.

Vstupní otvory střel na vnějším plášti

Teď si představme, co se stane, pokud dávka pancíř propalujících a střepinově výbušných střel, které jsou navrženy tak, aby zničily tank, zasáhne kokpit. Pancíř propalující střely částečně proletí přes kokpit a na druhé straně lehce deformované opět vyletí ven. Jejich průrazná síla je ostatně navržena pro proniknutí poctivým pancířem. Střepinově výbušné střely ale explodují v kokpitu. Takto jsou navrženy. Při velké kadenci kanónu GSch-302 nastane tedy v krátké době rychlá řada výbuchů v oblasti kokpitu, z nichž každý stačí k tomu, aby narušil pancíř.

K jaké „chybě“ došlo – o kdo se jí dopustil?

Protože vnitřní prostor dopravního letadla je hermeticky uzavřený, naroste díky těmto výbuchům uvnitř letadla ve zlomku sekundy extrémně tlak. Na toto ale není letadlo vybaveno. Praskne jako vzduchový balónek. Tomuto vysvětlení odpovídá konečný obraz. Do značné míry neporušené fragmenty zadní sekce jsou rozlomeny v místech, které se z důvodu své konstrukce vlivem extrémního tlaku roztrhly. Obraz široce rozptýleného pole trosek a brutálně narušena část kokpitu tomu odpovídají. Kromě toho vykazuje segment křídla stopy střely, která se otřela o jeho povrch a směřovala přímo do kokpitu. Zajímavé je také to, jak jsem zjistil, že fotografie výše uvedeného segmentu kokpitu, ale také fotografie střely, která se otřela o křídlo, byly mezitím z Google-Images odstraněny. Prakticky již nelze najít žádné fotografie částí vraku, kromě kouřících trosek.

Střela, která se otřela o nosnou plochu

Pokud přijmeme hlasy z Washingtonu, které mluví o „možném tragickém omylu/neštěstí“, zbývá ještě otázka, kdo se onoho „omylu“ dopustil. Nechci se pohybovat v oblasti spekulací, dávám ale k úvaze následující: MH 017 je lakováním zaměnitelné s letadlem ruského prezidenta. Obě letadla nesou barvy ruské trikolóry. Stroj s Putinem na palubě se v té době nacházel v blízkosti MH 017, pokud jako „blízkost“ chápeme cca 200 až 300 kilometrů. Vezměme k tomu ještě výpověď paní Timošenkové, která by nejraději Putina zastřelila kalašnikovem. Ale toto je čistá spekulace. Ostřelování kokpitu MH 017 ale ne.

Dodatek 01. srpna 2014:

Je neustále argumentováno tím, že SU 25 má maximální služební výšku kolem 7000 metrů a nemohla proto MH 017 sestřelit. Kdo se podívá do Wikipedie, může si to potvrdit. Kdo si ale dá tu námahu s rozšířením svých znalostí na odborných stránkách, ten obdrží zcela jinou maximální služební výšku: 14 600 metrů. Například zde: http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50

K tomu lze říci toto: Do začátku července 2014 byla ve Wikipedii, jak v německé, tak i anglické, jako maximální pracovní výška SU 25 uváděna výška „cca. 10 000 metrů“. Nyní na těch samých místech nacházíme pouze 7 000 metrů. V Wikipedia-Dikussionsforum se rozhořela kolem správného údaje hořká diskuze.

V příručce „Flugzeuge der Welt“ od W. Green z 1984, strana 208, je jako maximální služební výška SU 25 uváděno 10 670 metrů. Tato příručka je standardní nástroj a odkazuje v podstatě na data uvedena v „Janes“ příručce, která je referenční pro NATO. Od 1984 byla tato schopnost SU 25 ještě zlepšena.

Zde se nachází interview s kanadským pozorovatelem OBSE, který pojednává o stopách na částech vraku, které ukazují na ostřelování těžkým kulometem.

 Co vás může také zajímat: Zfalšované zprávy o pádu MH 17

Pokud by vás zajímala pravda o tom, jak byla v průběhu 20. století „ohýbána“pravda o USA a Anglii, doporučuji tuto knihu: England, die Deutschen, die Juden und das 20. Jahrhundert

Co se děje v USA? Proč stojí zády ke zdi? Zde naleznete vysvětlení: Die verschwiegenen Ursachen der Jahrhundertkrise

Zdroj: Schockierende Analyse zum Abschuss der Malaysian MH 017

-SD-

Print Friendly, PDF & Email
od nových od starých od palců
Upozornit na
wendo
Návštěvník
wendo

Ja vidím len otvory od črepín z rakety BUK čo vybuchla pri lietadle,neplácajte nezmysly a opolčenci sa potom pri vraku divili že zostrelili civilné lietadlo,lebo pre nich všetko zo západu na východ bol nepriateľ aj vtáky a myši…

Ondra
Návštěvník

Prosim Vas ! Prestante blabolit o raketyma , zadna raketa nebyla , BOINH byl na vyske prez 10 km , staci mu jen prostrelit rameno , vzduch z ven pride do vnitr a von se sam zacne se trhat na kusy , to sami stalose , a lidi s toho padali jako snich dole . staci mu nozem probodnut plech a jeto , to sami udelal kulemet kanon s letadla jako SU – 25 , na fotkach to se vsechno videt , proto strilel po kabine , aby mohl zabit pilota a vzduch z ven pude do vnitr a rosterha celij letadlo na mali kusy , pak nebude a ne dukaz ze by to znicel SU – 25 , a banda zmrdij CIA USA ofis Kiev mohou zikat ze to Russove sastrelili , ale tam v letadle byli doktory co se vymeslili lek proti AIDS , USA to nepotrebuje takovy doktori , tak ze to letadlo vodstrelili , TO LETADLO jeto to samij letadlo co bylo straceno nad indickem oceane , avono heski vodletelo do holanska a cekalo svou posledni cestu do smti . Hlavne v tom ze BUZNA stat USA , a iny nebudou za nic odpovidat , a nepudou k soudu , to je celij problem , to co se stalo s BOINHOM vsechno ridila CIA USA ofis Kiev a nehdo inyj to nemohl udelat a ne Russko .

Karel
Návštěvník

SLátanina.
Autor si vytvořil domněnku a pak se různými pofidernými zdroji snažil tuto domněnku potvrdit. Je tam ale takových hluhých míst a nepřesností, že to skutečně nemá cenu číst.

Jediné co je tu k přečtení je komentář bývalého pana vojáka. Takhle by mělvy vypadat všechny informace na internetu a ne ten guláš a fantazírování, co většina přrezentuje.

Měl bych akorát dotaz na toho bývalého vojáka, pokud to ještě bude číst, jestli by napsal i svůj názor na tu možnost prostříleného kokpitu, jestli mu to spíš připadá, na díry po “kulkách”, anebo jestli to mohou být spíše otvory po střepinách vybuchnuté rakety. Zkrátka jak vidí on sám způsob poškození viditelný na snímcích. Děkuji

ric
Návštěvník
ric

No to je snůška keců, co? Redakce?

Moyo
Návštěvník
Moyo

MH17 dorazily výstřely z palubního kanonu Su-25, napsaly malajsisjké noviny: http://outsidermedia.cz/dorazily-mh17-v%C3%BDst%C5%99ely-z-kulometu/

Jan
Návštěvník
Jan

Těžko Rusové mohli přijít s větším nesmyslem, než je to jejich tvrzení o SU-25. SU-25 je schopné odpalovat protiletadlové střely s IČ naváděním R-60. Ta se zaměřuje na tepelnou stopu motoru (tomu neodpovídá charakter poškození kabiny. Raketa R-60 má 3kg bojovou hlavici, když s R-60 naposledy „zkoušeli“ sestřelit civilní letadlo, tak mu to zničilo motor, ale mašina nouzově přistála. A to byl Hawk 125, mnohem menší, než B777. R-60 a její 3kg bojová hlavice prostě na zničení B777 nestačí. R-60 není tzv. „All-aspect“, tzn. lze ji zaměřit a odpálit pouze ze zadního kvadrantu, prostě musíte letět za cílem, SU-25 by muselo letět za Boeingem. R-60 má krátký dosah, 8km dálkový a výškový něco mezi 3-4km. Jenže SU-25 má jen nepatrně vyšší maximálku, než Boeing. I pokud na tu ruskou volovinu přistoupíme, že Ukrajina se rozhodla sestřelit Boeing pomocí SU-25, je tu problém. Pokud by SU-25 měl Boeing dohnat nedokázal by to (respektive by mu to trvalo příliš dlouho, je jen o cca 7-80 km rychlejší). Pokud by SU-25 přilétal (útočil) z předu, nebo zboku (jedině tak by mohl cíl rychle „dohnat“ aby se dostal na vzdálenost dostřelu R-60, nemohl by ji zaměřit (R-60 lze zaměřit jen ze zadního kvadrantu cíle). Musel by točit za cíl, než se R-60 chytí tepelné stopy (zaměří motory) ale při tom ztratí rychlost a cíl se mu rychle dostane z dostřelu R-60 a ta ho již nedožene, než „vyhoří“ po cca 8km. Teorie o sestřelu Boeingu pomocí SU-25 a střely R-60 je naprosto přitažená za vlasy.

sd
Návštěvník
sd

Pokud jsi člátek přečetl, tak by jsi věděl, že se tam nikde o nějakých protiletadlových střelách nemluví, ale o palubním kanónu ráže 30mm. Proč by musela ta SU-25 na takový snadný, obrovský a bezbranný cíl používat nějaké protiletadlové střely? Ten kanón bohatě stačí. Přečti si to celé!

gugga
Návštěvník
gugga

presne tak, asi ma problemy s chapanim textu 🙂

Timmy
Návštěvník
Timmy

Lol Ten ma svoju platnu 😀 😆

TSq
Návštěvník

Bavil jsem se na toto téma s kámošem, bojovým pilotem a ten jednoznačně řekl : “Raketa VV =nesmysl, jedině kulomet a kanon, to je věc cti pilota. Když jde na věc, perfektně zná cíl, útočí na mozek cíle. Má napáskováno všechno průbojný, zápalný a tříštivý, všechno uranový, projde i pancířem tanku a vevnitř dokoná. Kdyby chtěl cíl zastavit, tak to vypadá jinak, tady je demonstrativní ukázka nenávisti, takže kino pro publikum, teatrální show, na zbytek si odpověz sám.”

(po)slušný diskutující
Návštěvník
(po)slušný diskutující

A máme tu další šokující analýzu. Pokud člověk nepropadne euforii z definitivního vysvětlení a podívá se pozorně na obrázek, tak zjistí, že je krásně vidět úhel průstřelů. Skoro kolmý. Pak si také všimne, že pod tzv. “výstupními otvory” z ohnutého hliníku je vidět vstupní otvor do železného plechu. Pak se zamyslí a jediné vysvětlení, které ho napadne, je to, že Su 25 měly v 10km výšce neuvěřitelně schopné piloty, kteří když stříleli přímo proti sobě, dokázali to, že se trefovali do výstupních otvorů a vytvářeli nové, vstupní otvory.

Někdo, kdo se trochu zamyslí, mohl by si myslet, že v těsné blízkosti kokpitu došlo k výbuchu 70 kg hlavice Buk, nikoliv 3kg hlavice R-60, která neobsahuje tak velké ocelové kuličky, že střely kanónem by na materiálu nevytvořily tisíce drobných oděrek a hlavně že není možné, aby Su25 útočilo na letadlo z pravého úhlu.

A ten, kdo se trochu zamyslí, tak chápe, že to, že je evidentní, že to byl Buk, co letadlo sestřelil, ještě pořád neznamená, že ho vystělil Putin nebo povstalci.

sd
Návštěvník
sd

A to, že některé otvory jsou prohnuty dovnitř a některé ven, vysvětlíš jak? Dvěma BUKy? :-)))
Koukni ještě jednou na detailní obrázek:
http://www.anderweltonline.com/fileadmin/user_upload/PDF/Cockpit-MH017.pdf

ger
Návštěvník

“Je neustále argumentováno tím, že SU 25 má maximální služební výšku kolem 7000 metrů a nemohla proto MH 017 sestřelit. Kdo se podívá do Wikipedie, může si to potvrdit. Kdo si ale dá tu námahu s rozšířením svých znalostí na odborných stránkách, ten obdrží zcela jinou maximální služební výšku: 14 600 metrů.”

Tato věta není pravdivá. Nebo nechápeš pojem služební výška (myšleno dostup).
1) na tebou uváděném odkaze je dostup uveden jako 7500 metrů, těch zmiňovaných 14600 metrů je maximální dosažená výška během letových testů, což rozhodně nelze brát jako použitelný parametr pro běžný let a případnou misi. v samotných specifikacích je však zásadní ta hodnota dostupu, což je základní výkonový parametr
2) http://www.sukhoi.org/eng/planes/military/su25k/lth/ přímo na stránkách výrobce je uvedena hodnota service ceiling 7 km, tedy odtud ta hodnota na wiki

“K tomu lze říci toto: Do začátku července 2014 byla ve Wikipedii, jak v německé, tak i anglické, jako maximální pracovní výška SU 25 uváděna výška „cca. 10 000 metrů“. Nyní na těch samých místech nacházíme pouze 7 000 metrů.”

Opět není pravda. 10000 metrů bylo na Wikipedii uváděno do 26.12.2011. Tento den byl údaj změněn na 7000 metrů a bylo tomu právě až do toho července 2014, kdy to někdo upravil zase na 10000 metrů. Takže je to vlastně celé opačně, najednou se někdo snaží tvrdit něco, co odporuje přímo parametrům výrobce.

Tedy upozorňuji na dvě věci, kdy je s informacemi zacházeno manipulativním způsobem. Tak, aby se to tak říkajíc “hodilo do krámu” a ignorují se další věci kolem.

Moyo
Návštěvník
Moyo

Jako bývalý voják vám mohou říct, že SU-25 v barvách ČSLA měly bez podvěšené výzbroje (ale s pilotem v kombinéze a dýchacím přístrojem) dostup 11,500 metrů, a to šlo o první generaci těch strojů. Výstup probíhal s přídavnou nádrží, kromě palubního kulometu ten stroj další výzbroj nevynesl do takové výšky. Nádrž se po výstupu odhazovala pro zlepšení aerodynamiky stroje. Hrábě díky svému rozpětí mají i v takové výšce relativně dobré manévrovací schopnosti. Posadit ukrajinského pilota do stroje v kombinéze a poslat ho nahoru do 10 km s přídavnou nádrží a nabitým kulometem je naprosto reálné a zvládne to i běžný pilot. Když to zvládaly naše plečky první generace v 80. letech, tak ty ukrajinské to zvládnou určitě také. Informace z Wikipedie zahoďte, tam píšou články studentíci, fanoušci a nezaměstnaní (viz. reportáž na NBC o tom, jak Wikipedia potají najímá v USA nezaměstnané absolventy škol, aby psali o kvantové mechanice a kardiologii na Wikipedii) a ne vojenští piloti. Tohle je největší průser moderní doby, že co je na Wikipedii napsané, to je pomalu považováno za Písmo svaté. A přitom taková blbost plná dezinformací. Vysoké školy (i české, jak zaznělo v Hyde Parku na ČT) svým studentům zakazují z Wikipedie čerpat údaje, právě kvůli tomu, že informace na Wiki jsou psány havětí nejrůznějších individuí. Takže ani tady bychom se o Wiki opírat neměli. A co se týče informací Suchoje na jejich webu, tak to je normální u Rusů. Kvůli strachu ze špionáže všude píšou zavádějící údaje, protože i ty naše SU25 v 80. letech měly v papírech maximální dostup 8,200 m. Ovšem s plnou výzbrojí na hrábích a bez přídavné nádrže. Praxe, pane kolego. Ta je nad všechny Wikipedie.

gugga
Návštěvník
gugga

k te wikipedii…ted uz je na docela vysoke urovni. Sice tam muze psat v podstate kdekdo, ale pokud svuj clanek nema poradne ozdrojovany, tak se to tam ukaze, ze je clanek neduveryhodny. A k tomu Suchiji, tak tam cerpali z oficialnich zdroju, kde je uvadeno jen 7km. Kdyby tam dodali i tu vyssi hodnotu, tak by to nejak museli dolozit, a to asi nebude tak jednoduche. Ikdyz ted uz asi ne, ten odkaz na BL jako zdroj by mohl stacit, kdyz se tam vyjadril reditel firmy vyrabejici Suchoje a zaroven jejich konstrukter

TSq
Návštěvník

Nepleťme si pojmy s dojmy, jedno jsou offiko parametry a druhý je reál mašiny, vždycky se bere optimalizace, takový matematicko-ekonomicko-politický termín

Skutečný parametry znají jenom konstruktéři a “rušňovodiči” 😉
Každá mašinka je testovaná až na dřeň než se rozpadne.
Každý bitevník vyjede do 16k, otázka, co tam může dělat a za jakou cenu, základní vojenská otázka každýho lajtnanta.
Ovladatelnost, palivo, dynamika.
Tak se udává služební výška, dostupnost ..dtto, ale opatrně, aby nevystrašila nepřítele, síla mašinky je v pilotovi. Byl jsem na několika “estrádách”, takže vím svoje, co dokáže pilot i s kraksnou.

Su-čko klidně mohlo sejmout MH17 a celkem v klidu, jenom muselo dost rychle cucat šťávu, zvláštní je, že nikde nebyl tanker. Tak musel hodně rychle k zemi, aby nespadnul jako hnilá hruška.

Věřit wiki je holý nerozum, slátanina, řekněme 1.přiblížení

sd
Návštěvník
sd

Můžš mi sdělit odkud bereš tyto informace: “10000 metrů bylo na Wikipedii uváděno do 26.12.2011. Tento den byl údaj změněn na 7000 metrů a bylo tomu právě až do toho července 2014, kdy to někdo upravil zase na 10000 metrů.” Ty jako chodíš na Wikipedii a konkrétně parametry SU 25 koukat každý den už dva roky?

ger
Návštěvník

nic ve zlém, ale to vidíš wikipedii poprvé v životě? je tam historie, kde se můžeš podívat na všechny změny. není zase tak těžké potom vysledovat konkrétní den, kdy došlo k jaké změně…

sd
Návštěvník
sd

Nic ve zlém, ale takové historii může věřit jen naiva. Myslíte si, že správce Wikipedie nedokáže změnit texty bez toho, aby jste to poznal? Myslíte si, že CIA nemá dostatečné páky na to, aby tomu administrátorovi “vysvětlili” potřebu takových změn? Vždyť ty články jsou jen položky v nějaké databázi někde na nějakém harddisku!

ger
Návštěvník

Promiň, ale naiva jsi ty. Ale ono je to jedno, tady vládne tak brutální cenzura, že se zde pravděpodobně tato reakce ani nezobrazí, jako spousta dalších, na kterých nic závadného nebylo. A tobě ten naiva projde, mně ne 😀
Btw nejen, že jsi zjevně netušil nic o té historii, ale zdá se, že ti i uniká, jak wikipedie funguje a jak se hlídá věrohodnost. Asi jsi ještě nezažil žádný spor na wikině osobně, co? Ale do konspiračních teorií se to hodí…

sd
Návštěvník
sd

Pro ger: “Asi jsi ještě nezažil žádný spor na wikině osobně, co?” A kdo se jako s kým bude přít? Buď, prosím tě, realista. Ty si budeš stěžovat? Nebo snad já? Nebo Rusové? Směšné!

ger
Návštěvník

ehm, těmito reakcemi opět jen dokazuješ, že nemáš nejmenší páru, jak wikipedie funguje… potom nechápu, proč ji využíváš ke své argumentaci. škoda že zde byl zcencurován můj příspěvek o nemožnosti použití kanónu. asi se to někomu nehodilo do krámu.

sd
Návštěvník
sd

Pro ger: Ale tou Wikipedii operuješ ty!! Autor článku nabízí i jiné zdroje a věrohodnější. Ty se ti ale jaksi nehodí, že?

gugga
Návštěvník
gugga

tech 7km je jen bezpecnostni vyska pro bezproblemove dlohodobe fungovani pilota. Kratkodobe se ale hza urcitych podminek muze dostat mnohem vyse.
Jak tady psal prispevek Jan o hlavicich R-60, tak cerpal z tohoto clanku http://www.blisty.cz/art/74083.html
Dost lidi to pak zmatne, a mysli si, ze je to nemozne, ale kdo pozorne cte, tak zjisti, ze to neni munice do kanonu.
A podstatne je toto:
“Technické charakteristiky letounu Su-25 mu dovolují vystoupat do výšky 11-12 km. Ohraničení letu shora hranicí 7 km bylo při konstrukci Su-25 stanoveno s cílem garantovat práceschopnost pilota ve vysoké výšce,” řekl konstruktér.

sd
Návštěvník
sd

Obrázek kokpitu ve velkém rozlišení naleznete na této adrese:
http://www.anderweltonline.com/fileadmin/user_upload/PDF/Cockpit-MH017.pdf