“Putin není náš car!” Až 160 000 lidí protestuje, ulice hoří, zasahuje...

“Putin není náš car!” Až 160 000 lidí protestuje, ulice hoří, zasahuje 2000 policistů a vodní děla. Protestující si vymohli pád vlády

“Putin není náš car!” Až 160 000 lidí protestuje, ulice hoří, zasahuje 2000 policistů a vodní děla, zatýká se. Protestující si vymohli pád vlády

K tomuto tématu jsem se původně vůbec nechtěla vyjadřovat, protože jsem si říkala, jak přišlo, tak odezní a čas i energii si nechám na článek o tom, jestli Trump vypoví či nevypoví jadernou smlouvu s Íránem, ale protože to, co včera v českých médiích začalo, nadále pokračuje, tak musím alespoň stručně reagovat.

Obrázek z Paříže 5. května 2018

Zítra, 7. května, v Rusku proběhne inaugurace prezidenta V. Putina poté, co zvítězil v březnových volbách a zvítězil tak, že téměř 80% hlasů. Jeho největší opozičník Alexej Navalnyj, v letech 1999-2001 student americké univerzity v Yale a v Rusku odsouzený za zpronevěru, na včerejšek zorganizoval v několika ruských městech protesty s názvem “Putin není náš car”, jejichž účelem bylo vést ruský národ jak proti inauguračnímu ceremoniálu, tak především ke zneplatnění výsledků voleb, ve kterých Putin  zcela jasně (a zcela demokraticky) zvítězil. A protože v každém národě se najdou tupci, pro které Slunce neměnně vychází jen nad Washingtonem a za vrchol vlastenectví považují poklonkování Spojeným státům, tak i Navalnyj má své antiputinovské stoupence. A nebudeme se bavit o tom, jestli za tím je svobodná volba všech těch “podpindosníků” anebo nějaký peníz do kapsy od nějakého toho “proami” fondu typu fondů Sorose, podstatné je, že takové lidi Navalnyj do ulic dostal.

Obrázek z Paříže 1. května 2018

O čem se ale bavit musíme, to je skutečnost, že většina těch demonstrací nebyla oficiálně povolena. A jestli je to dobře nebo špatně – co tak takové rozhodnutí zcela demokraticky ponechat v kompetenci té země, které se to týká a která bez ohledu na pohled ostatního světa má právo si zcela demokraticky sama rozhodnout o tom, co povolí a co nepovolí?

French public services on strike
Obrázek z Paříže v březnu 2018

Ale taková optika pro rusofóbní Západ ani náhodou neplatí (a světe, div se, že např. taková Saúdská Arábie, kde ženy ani nesmí řídit auto, je Západem, na rozdíl od Ruska, považována za demokratickou zemi …) a od včerejška můžeme všude číst, jak Rusko demonstrace potlačilo, jak zatýká demonstranty, jak zatklo (a za pár hodin propustilo) Navalného. Ale to není celé – demonstrace v Rusku jsou hlavní zprávou nejen včerejšího dne, ale téma běží i dnes a zřejmě poběží ještě několik dnů. A pokud jde konkrétně o Česko, z České TV i z mainstreamu jsou občanům do hlavy vtloukány informace, jaký je Putin diktátor, když zadrženo bylo 704 lidí v Moskvě, 229 v Petrohradě, 163 v Čeljabinsku a dohromady po celém Rusku až(!) cca 1500 osob! A to včetně opozičního předáka Alexeje Navalného, který demonstrace svolal.

Tak si to shrňme. V Rusku žije cca 144 milionů lidí a 80 % z těch, kteří přišli k volbám, dalo hlas Putinovi. Když má být Putin v rámci výsledku voleb inaugurován, Navalnyj svolá demonstrace (nepovolené) a na těch je v souhrnu zadrženo cca 1500 lidí – ale pozor, to je součet zadržených v cca 20-ti městech!. Pokud jde o samotné počty protestujících, tak například v Moskvě jich mělo být cca 3000. A to si také porovnejme – Moskva má cca 13 milionů obyvatel (zpráva pro rok 2018 uvádí 12 500 123 obyvatel) a protestovat jich měly 3000 (a z toho nějakých 700 bylo zadrženo). A otázka zní: Co těch zbývajících cca 12 497 123 Moskvanů??? Odpověď podle českého (a celkově západního) mainstreamu: NIC! Ono totiž jako by příznivci Putina v Moskvě ani ve zbývajících cca 20 ruských městech, kde se demonstrace konaly, vůbec neexistovali a jediná zpráva, která z akce Navalného pro Západ vyzněla je, že Rusko nechce Putina (80% volebních hlasů nic???) a Putin hlas “lidu” (hlas Navalného z americké Yale plus 20%,10%, 5% voličů ??) potlačil…

Až 160 000 protestujících v Paříži proti Macronovi

Tak tolik k první části titulku “Putin není náš car” a teď k té druhé části – k části o až 160 000 demonstrujících, o vodních dělech a zatýkání demonstrantů a o násilí v ulicích, která už ale ani náhodou není o Rusku. Ta hrůzostrašná část se totiž týká Francie, kde už od března probíhají demonstrace proti Macronovi a další probíhaly rovněž včera, tzn. v den, kdy Navalnyj zorganizoval akci “Putin není náš car”, o kterých ale český mainstream žádné zprávy nepřinesl – no, ať nekřivdím, Česká TV nechala na liště běžet text : “V Paříži protestovalo až 40 000 lidí”. Ono ale správně mělo být, že v Paříži protestovalo minimálně 40 tisíc lidí (jiné zdroje uvádějí dokonce až 160 000), dále správně mělo být, že protesty běží už od února – března a dále, že jsou proti Macronovi. Ale proč o něčem, čeho se účastní opravdu velké davy a účastní dlouhodobě, informovat, když nad vším vítězí zpráva dne: “V Moskvě protestovaly 3000 (!) lidí” proti Putinovi.

Paříž, 5. května 2018

A pro srovnání zpět do Ruska  – k demonstracím v Rusku, svolaných Navalným, o kterých je i úvodní video, přičemž nepřekvapuje, že všude můžeme vidět především zmanipulované studenty (děti).

a k zadržení Navalného

A teď zpět k Paříži 5. května – nejen podle Independent se protestů proti Macronovi zúčastnilo od 40 000 do 160 000 lidí, v pohotovosti bylo 2000 policistů, navíc tyto demonstrace trvají už několik týdnů. Ale v tomto případě český mainstream mlčí – ono přece Macron ve volbách získal 66% hlasů, je tedy demokraticky zvolený a o nějakých demonstrujících anarchistech přece nebude psát. Zatímco Putin, který získal “jen” cca 80% hlasů, tak o protestech proti němu je třeba informovat 24 hodin denně a hlavně pak o protestujících, byť jich bylo jen 3000, tzn. ve srovnání s Francií – a ve srovnání s počtem obyvatel Francie a Ruska –  počet, který absolutně nestojí za pozornost. Ale čemu se jeden diví – co čekat od té západní rusofóbní “objektivity”

Dění v Arménii  – vzor demokracie a´la Západ s USA v čele: “Když národ zvolí toho, koho nechceme, davy v ulicích jsou zárukou, že jej zrušíme”

A nyní k třetí části nadpisu  – “Protestující si vymohli pád vlády”, neboť lepší tečku článku by šlo jen stěží najít. Kdo ještě nepochopil, tak třetí část nadpisu je o demonstracích v Arménii. A současná Arménie je o tom, že strana, která ve volbách skončila jako naprostý outsider, když získala jen nějakých 8% hlasů, může přesto výsledek voleb zcela zvrátit, a to až tak, že její vůdce vládu nejen položí, ale dokonce se nakonec stane premiérem.

V Arménii probíhají demonstrace, které zorganizoval vůdce opozice Pašinjan, jehož strana Jelk se ve volbách zcela propadla. Pod tlakem davů, které opozičník získal na svou stranu, však Pašinjan docílil toho, že premiér vlády Serž Sarkisjan – člen regulérního vítěze voleb, Republikánské strany Arménie – odstoupil a celé dění se vyvinulo tak, že 8. května se outsider Pašinjan stane novým premiérem.

A z toho plyne co? Že volby jsou pouze fraška a že ve skutečnosti platí, “Když národ zvolí toho, koho nechceme, davy v ulicích jsou zárukou, že jej zrušíme a dosadíme místo něj toho, koho chceme”. Nakolik se dav nechá či nenechá zmanipulovat, to je další věc, ale tady jsme u toho, že právě v tom sehrávají zásadní roli média (proto ten veliký boj proti alternativě) a dále u toho, že pokud jde o mainstream, jednou se dav hodí a jindy nehodí.

A až tady se dostáváme k pointě článku – až tady totiž nacházíme vysvětlení, proč podle médií je dav v Rusku, protestující proti Putinovi (ve skutečnosti jen nějaký počet lidí, který nestojí za řeč), hodný veliké pozornosti, zatímco o skutečných davech, protestujících ve Francii proti Macronovi (a protestujících nikoliv jen jeden den, ale týdny!) média mlčí. Nepřímo tím naše média sdělují, že jednou se dav hodí, zatímco jindy nikoliv (hmm, to je opravdu “demokratické” uvažování) a k tomu si přisvojují právo národu diktovat, kterých protestů si má všímat, zatímco o jiných nemá vědět. Především tím ale média sdělují, že vůbec nevědí, která bije a že proto hlavně nevědí, na jakou stranu se postavit – ale touž by bylo na jiný článek.

Kdo ale viděl alespoň pár videí z demonstrací v Paříži:

Ten bude vděčný za každého takového vůdce, který ve své zemi podobný rozklad nedovolí a proto jej zastaví dříve, než může být započatý a tzn. zastaví už zatčením každého, kdo by jej nastartoval právě proto, že nějaký Majdan v rodné zemi jej nijak netrápí, protože pro něj je vlasteneckou půdou pouze univerzita v americkém Yale…

A že v Rusku proběhly demonstrace “Putin není náš car”, ať si o tom tedy mainstream píše a ať si honí triko, kdo více a lépe, než ovšem každý takový redaktor začne informovat touto “objektivitou”, velmi bych mu doporučovala podívat se na současnou Francii – na tu Francii, o které na liště čt24 běží jen informace na způsob zcela nepodstatné zprávy. .

-Pozorovatelka- 06.05.2018

Print Friendly, PDF & Email
  Zasílat  
od nových od starých od palců
Upozornit na
Sejrim na vas..
Návštěvník
Sejrim na vas..

Hezky receno.. francie se meni na prdelstan to ze se to lidem nelibi nezajima primarne mainstream protoze za vsecko muze rusko.. kurwa dyt z nas maj akorad prdel.. kdyby nas tak moc chtely tak to zvladnou pres vykend kurwaaaa… A dementni volici stbackyho zmrda davaj tomuhle neschopnymu ancablu privilegia.. a este tady mudrujou.. dete do hajzlu..!! Zapnete si ct1 a a tu americkou flagu si strcte do prdele i se stozarem.. zasrany zaprodanci.. ale hlavne dete mlatit pantem po proruskejch.. ja sem napul rus.. a nikdy komousum neodpustim tech 40let technologickyho temna ale rusko je dneska jine.. a to ze udelalo poradek na ukrajine?? Srat na ukrajinu.. dyt jejich president nechal strilet do svejch a ted uz je tam zase a sere vam tam do obliceje ale vy ste tady dej boss a mafian co?? Hovno ste jen spinavy zednici.. co tady dojebaly cenu prace.. a dneska za 150 netahnete vemte svy prdele na ukrajinu a ukazte se.. nebo drzte hubu.. to samy zaprodanci sracu analerickejch.. tak se seberte a tahnete do zeme zaslibeny.. to nejdete co?? Proc?? Protoze mate 12tis. Cistyho.. vy nuly a sotva s tim prezijete.. proc?? Protoze volite ty samy mrdky dokola delate si to samy.. hovada.. dobre vam tak!! Tak si tu nestezujte na rusko debilove diky tem ruskejm sankcim 38% celkovyho exportu je v prdeli.. a ne v rusku za penize.. debilove jedni.. porad placete po eu… Ale do ni posilame 4x vic nez dostaneme zpet a este musime prosit.. kreteni.. az pudete k volbam vy hovadka tak pouzijte mozek me to co mateezi nohama a nebo vas tlaci v zatacce.. to je ta hnusna ouvej realita.. tak se srovnejte a nepiste picoviny..

Elf
Návštěvník
Elf

Hele, Pozorovatelko, co se pletete do názoru ruských občanů. Prostě se nemalé části obyvatel Ruska nelíbí putinovo chování a jednání a tak to chtějí vyjídřit v rámci vlastních možností. Nevím proč by se měli zabývat Francií místo Putinem. Pro ně to je lump a basta. A já se jim ani nedivím.

Voki
Návštěvník
Voki

Právě že velmi malé části obyvatelstvo, zanedbatelné. Lépe čtětě. Nebo chápehte?

Rudolf
Návštěvník
Rudolf

3000 ludi na nepovolenej demonstracii organizovanej americkým riťopichom Navalnym z cca 13 000 000 obyvatelov Moskvy. Nevyslo to a to znamená , že ludia serú na Navalného , “nositelov demokracie” spoza oceanu a na takých chujov ako ty …

aamater _ tato
Návštěvník
aamater _ tato

Zatiaľ. Ale čo nebolo môže byť. Tú bandu hlupákov treba poslať na prevýchovu.

Neznama
Návštěvník
Neznama

Pro VK A POZOROVATELKU !

Bylo nezodpovedne citovat a uverejnovat cele jmeno toho kulturniho referenta. Ted je vyhozeny z prace :
https://domaci.ihned.cz/c1-66100710-sef-kulturni-komise-sokolova-ktereho-dezinformacni-web-citoval-v-clanku-o-haveljugend-rezignoval-jeho-odvolani-chteli-studenti

nel
Návštěvník
nel

Do háje, mně moc chybíte, nemohla byste psát častěji? Chápu, že Vás ten celosvětový průšvih znechucuje, ale mně třeba dáváte do souvislosti věci, které mne prvoplánovitě nenapadnou. Mám Vás moc ráda!

Lele
Návštěvník
Lele

Jestli potřebujete smyšlenky Pozorovatelky, abyste se mohla orientovat,
musíte na tom být hodně špatně! A jak vám zapadá do souvislostí blaf
Pozorovatelky, že dojde 15. května k likvidaci Izraele?

Lele
Návštěvník
Lele

Naprosto se stotožňuji s tímto komentářem:

Nechcem sa moc v tejto debate príliš angažovať, podľa mňa
Pozorovateľka kladie neprimerane veľký dôraz a dôveru k
Pjakinovim programom, ktoré som ja už pred rokom opustil ako
totálnu blbosť. Bez toho, že by som chcel nejak zhadzovať Pjakina
ako človeka, ale z relácií, ktoré som pozeral, vždy 1/4 informácií
boli číre výmysly z jeho hlavy, ktoré ale verejnosti prezentoval ako
informácie zo zasväteného zdroja. Všetko toto premiešaval so
serióznymi historickými faktmi, logickými úvahami a dopĺňal
totálnymi nezmyslami. Po 2 mesiacoch sledovania ma to prestalo
baviť skúmať, ktorá časť jeho prednášky zodpovedá daným 25%
výmyslov a radšej som prešiel na “menej zasvätené zdroje”, ktoré
však prezentovali vyšší podiel dôveryhodných faktov. Skrátka, Pozorovateľka prebrala Pjakinov svetonázor a zostala v ňom
uväznená. Viac sa k tejto téme nebudem vyjadrovať. Nechcem sa
moc v tejto debate príliš angažovať, podľa mňa Pozorovateľka kladie neprimerane veľký dôraz a dôveru k Pjakinovim programom, ktoré
som ja už pred rokom opustil ako totálnu blbosť. Bez toho, že by som chcel nejak zhadzovať Pjakina ako človeka, ale z relácií, ktoré som
pozeral, vždy 1/4 informácií boli číre výmysly z jeho hlavy, ktoré ale verejnosti prezentoval ako informácie zo zasväteného zdroja. Všetko
toto premiešaval so serióznymi historickými faktmi, logickými
úvahami a dopĺňal totálnymi nezmyslami. Po 2 mesiacoch sledovania
ma to prestalo baviť skúmať, ktorá časť jeho prednášky zodpovedá
daným 25% výmyslov a radšej som prešiel na “menej zasvätené zdroje”, ktoré však prezentovali vyšší podiel dôveryhodných faktov.

Skrátka, Pozorovateľka prebrala Pjakinov svetonázor a zostala v ňom uväznená.
Viac sa k tejto téme nebudem vyjadrovať.

Iva
Návštěvník
Iva

HLavně že se dobře orientujete vy a všemu rozumíte.
Tak buďte na sebe hrdý a buďte od té dobroty a nechte na každém, aby se sám rozhodl, co se mu líbí číst, co ho zajímá a co mu pomáhá pochopit dění okolo nás.

karpi
Návštěvník
karpi

Nejde snad o to, komu uvěřit, nebo co si vybrat, aby se mi to zrovna líbilo…
Spíše jde o to nesměšovat fakta a drby. Pokud někdo informovanější, nebo pozornější, identifikuje tuto hrozbu tak já jsem mu vděčný za to, že mi svým upozorněním ušetřil čas…

S hodnocením Pjakina od – Lele, Kvě 7, 2018 20:41 – naprosto souhlasím a sám bych mohl přiložit vlastní zkušenosti…. Pjakin je ze všeho nejvíc sebeshlíživej kněžour, kterej si vybudoval fanatickou sektu svých následovníků. Nikdo z nich sice neví co to je globální prediktor, ale budou se za něj prát do roztrhání těla.

– Protože mu uvěřili, a protože se jim to tak líbí. Protože jim to “pomáhá pochopit dění okolo” –

A proto je dobré na to upozorňovat. A dokládat rozpory v logice pro ty, kterým nestačí prostě “věřit”

Zvědavá matka
Návštěvník
Zvědavá matka

Lele, ctim Svobodu Slova a Svobodu Projevu – prispevek nel, na ktery reagujete, je osobnim vzkazem mezi dvema osobami, ktery se Vas naprosto netyka -tedy Vas koment nejenom mimo misu, ale ani nicim prinosny do diskuse….

Valerij
Návštěvník
Valerij

Musím (a chci) se paní Pozorovatelky zastat, pane Lele a všichni, co ji tu kritizujete. Napsat článek, aby dával smysl a splňoval podmínky pro publikování, není vůbec žádná sranda. Vyžádá si to dost hodin a plného nasazení (soustředění, invence, kontrola). Pak to zveřejníte a sesype se na vás tlupa kritiků, kteří v životě nenapsali nic než jednovětý štěk do diskuze kdesi na netu. Osobně paní Pozorovatelku obdivuji už od jejich začátků, jak je vytrvalá a kolik času Aeronetu věnuje. Teď už spíše v diskuzích, ale stále má vše odzdrojované a takřka dokonalé. To všechno píšu jako člověk, který s jejími teoriemi často nesouhlasí. Uvědomte si, že lidé za Aeronetem věnují spoustu svého volného času vám, čtenářům. Ten čas by mohli strávit úplně jinak. Třeba s rodinou, studiem nebo třeba v hospodě. Nejlepší pro všechny kritiky bude, když si každý z vás jeden článek napíšete. Takový, aby stál za zveřejnění. A pak si tu nýmandskou kritiku na zdejší diskuzi vychutnáte. Pak můžete mluvit a sami kritizovat. Přeji Aeronetu hodně spokojených čtenářů a taky, aby nikdy nemusel řešit, jestli bude pokračovat dál nebo zanikne. Zaniknout by určitě neměl.

Andrej Vyšinskij
Návštěvník
Andrej Vyšinskij

Putin je můj car – vůdce – generální tajemník – císař – král – prezident – to je fuk, jak se zrovna bude jmenovat jeho funkce. Dobrotrusové celého světa polibte si…!

Iva
Návštěvník
Iva

Souhlas.

kruh_v_obili
Návštěvník
kruh_v_obili
dement
Návštěvník
dement

Mimo téma: http://zvedavec.org/vezkratce/15313/ Tohle si přečtěte!
Ta 12-ti letá slečna Viki, která nám všem udílela rady při nedávné „velké studentské demonstraci za svobodu“ v Praze, je vnučka pana Drahoše. Tohle si přečtěte.

minoltista.ca
Návštěvník
minoltista.ca

No …a ty bryle! Jeden by rekl, ze ma v nich vsazena obycejna skla, aby po vzoru svého dedecka vytvorila falesny dojem nadmiry rozumu. Tedy rozumu, kterého se ostatnim lidem nedostava. Ten jeji proslov byl uplne vytrzeny z kontextu reality. Vypada to, ze dnesni 12-ti leté deti papalasu maji vice rozumu a zivotnich zkusenosti, nez vsechny babicky a dedeckové dohromady.

Charakterové vlastnosti jsou dedicné. To jenom poukazuje na jednu vec. Drahos asi nikdy nebyl ohleduplny clovek pri své ceste za kariérou. Vsadim se, ze pri své vedecké praci nikdy nic nevymyslel, ze nikdy na nic neprisel. Tito lidé si privlastnuji praci druhych, tedy tech, kteri nemaji tu nestydatost postavit se pred ostatni a vydavat se za nekoho lepsiho!

kruh_v_obili
Návštěvník
kruh_v_obili

není, drahoš má dva vnuky, co tam máš demente dál?

Iva
Návštěvník
Iva

Že by ta Viki byla vnuk?
Ani by mne to nepřekvapilo, on sám si není jist orientací a jistě multigender prosazuje i doma.

Bird44
Návštěvník
Bird44

kruh_v _obili ma bohužel pravdu, leda by to byla nějaká “nepřiznaná” vnučka

minoltista.ca
Návštěvník
minoltista.ca

Uz davno jsem dospel k nazoru, ze hledat moralni cistotu v mainstreamovém medialnim prostoru je naivni ztrata casu …a je jedno, z které strany vitr fouka. Novinarina neni poctivé a nezavislé povolani. Tak je tomu od nepameti. Bylo tomu tak za Franze-Josefa, za Masaryka, za bolsevika a je tomu tak i dnes. V kazdém pripade, novinarina neni pro kazdého.

Novinar musi mit presny ideologicky profil, ktery se slucuje s oficialni linii v daném medialnim prostoru. Musi byt vybaven nejen bezmeznou servilitou, ale musi mit i moralni charakter, ktery mu dovoli tajit pravdu a tahat lidi za nos …nebo dokonce i vedome lhat a tvarit se jako svaty! Kdo nema tyto “kvality”, ten si ani neskrtne. Zvlastni pozornost si zaslouzi ti novinari, kterym se dostava ruznych oceneni a jsou neustale v popredi, pred ostatnimi. Tem se nesmi verit ani slovo!

Dnes je medialni manipulace na vrcholu a byvalym manipulatorum se mohlo jenom zdat, jaké jsou dnes moznosti k utvareni toho, ci onoho nazoru / ne-nazoru. V tomto hraje alternativa dulezitou roli protivahy, ale i zde je treba se mit na pozoru. Jak casto rika VK …nic neni uplne bilé, nic neni uplne cerné.

Trochu jinak. Zrovna vcera mi znovu blesklo hlavou, jak jsou lidé manipulovani, aniz by jim cokoliv doslo. Vcera ve zdejsi Ti-Vi bezela upoutavka na nejakou pristi reportaz, ktera se bude zabyvat pasovanim zbrani po Evrope, pricemz byl pripomenut i teroristicky utok na Bataclan a na pocet obeti, které skoncily zivot v kaluzich krve. V této souvislosti doslo k upresneni, ze reportaz se bude zabyvat pasovanim a ilegalnim prodejem pouze jedné jediné zbrane, a tou je Kalasnikov!

Zde ale nepujde pouze o sezbirané fakta. Pujde predevsim o cilenou manipulaci, ktera ma za cil utvaret v lidech protiruské nalady. Uz pred casem jsem si vsiml, s jakym durazem je «kalasnikov» neustale spojovan s terorismem. Slovo «kalasnikov» je pokazdé sklonované ve vsech padech. Proc asi? No aby se v lidech vytvoril pocit, ze puvodcem vseho zla je prave rusky znejici kalasnikov!

Obycejny clovek, ktery nema nezavisly prehled si nedokaze dat dohromady, ze je manipulovan. Napred se v nem probudi emoce pri pohledu na potoky krve a pak kdyz je odpojen od racionalniho mysleni, tak se mu predstavi »kalasnikov», ktery za to vsechno muze.

DžeiDžei
Návštěvník
DžeiDžei

Pokud Vás opravdu zajímá kudy putují do “civilizované” Evropy zbraně, tak zde je o tom moc pěkný článek. Mimochodem, doporučuji projet cely blog od začátku do konce.
http://zbrojnice.com/2018/05/06/nelegalni-zbrane-ii-pasovane-zbrane/

minoltista.ca
Návštěvník
minoltista.ca

Tady nejde o mne, ale o typického zapadniho obcana. On nedela rozdil mezi jednotlivymy vzory utocnych pusek, proze si nedokaze udelat ve vecech poradek. Pro nej je vse jednoduse prezentovano jako kalasnikov.

CML
Návštěvník
CML

Putin to má pod kontrolou a celé hnutí odporu měl dost času infiltrovat. Těch pár křiklounů je pro oko diváka na obou březích atlantiku. Ukrajinský scénář se opakovat nebude.