Pokud si nenecháte do těla vpíchnout vakcínu, nesmíte do našich letadel! Australský...

Pokud si nenecháte do těla vpíchnout vakcínu, nesmíte do našich letadel! Australský QANTAS jako první na světě zavede orwellovskou leteckou přepravu, jakou jste ještě nikdy nezažili! A neprojedete se ani novým autem, Ursula von der Leyen představila emisní normu Euro 7, což bude znamenat likvidaci automobilek v Evropě, protože elektromobily nikdo nekupuje, prodávají se jen díky dotacím, ale na ty většina států EU ekonomicky nedosáhne! Vize digitální ekonomiky a 4. průmyslové revoluce s člověkem jako otrokem a vězněm, který se nebude moci svobodně pohybovat a cestovat bez dozoru a ani po vlastní ose!

Pokud si nenecháte do těla vpíchnout vakcínu, nesmíte do našich letadel! Australský QANTAS jako první na světě zavede orwellovskou leteckou přepravu, jakou jste ještě nikdy nezažili! A neprojedete se ani novým autem, Ursula von der Leyen představila emisní normu Euro 7, což bude znamenat likvidaci automobilek v Evropě, protože elektromobily nikdo nekupuje, prodávají se jen díky dotacím, ale na ty většina států EU ekonomicky nedosáhne! Vize digitální ekonomiky a 4. průmyslové revoluce s člověkem jako otrokem a vězněm, který se nebude moci svobodně pohybovat a cestovat bez dozoru a ani po vlastní ose!

Když jsem před 2 lety ve své knize Human Ex Machina psal o tom, že v éře 4. průmyslové revoluce se stane elektřina novým zlatem a novou komoditou nahrazující ropu ve smyslu krve globální ekonomiky, mohlo to v roce 2018 znít jako sci-fi. Podrobně jsem popisoval, jaké události se začnou odvíjet v naší iteraci, a že procesy řízení povedou k izolaci jedince, aby se nemohl pohybovat, aby nemohl jezdit vlastním autem, aby nemohl létat, aby byl izolován doma, aby pracoval z domova, aby se učil z domova.

Už před 2 lety jsem vysvětloval, že cílem globalistů není vyměnit současná auta se spalovacími motory za elektrická v poměru 1:1 z toho důvodu, že nikde v Evropě globalisté ani na sekundu a ani na okamžik neplánují výstavbu nových stovek jaderných elektráren, aby utáhly miliardy megawattů, které budou v následujících dekádách potřebovat stovky milionů elektrických aut, která nahradí ta stará na fosilní paliva. Tomuto principu se říká “energetická rovnice” a na mainstreamu o ni prakticky nikdy neuslyšíte.

Cestující, kteří poletí s Qatnas, se v blízké době budou muset nechat očkovat

Energetická rovnice vyjadřuje vztah mezi jednotkou výkonu zařízení, tedy automobilu, a na straně druhé zdroje, ze kterého je energie pro výkon zařízení čerpána. Pokud by měla být auta v Evropě vyměněna za elektromobily v poměru 1:1, potom by v Evropské unii muselo být podle nedávné reportáže v německé televizi postaveno celkem 120 nových jaderných elektráren o celkovém ročním výkonu přibližně 1 800 až 2 500 TWh. To odpovídá zhruba ročnímu výkonu 100 Temelínů. Zároveň by ale těchto 120 nových elektráren nesmělo vyrábět elektřinu pro nikoho jiného, na žádný jiný účel, jako je třeba elektřina pro domácnosti, železnice, průmysl atd.

Musely by pokrývat výhradně nabíjení elektromobilů v Evropě. Jak sami tušíte, takový monstrózní plán je vyloučený, nerealizovatelný, ale přesto nevyhnutelný, pokud se mají vyměnit spalovací auta za elektrická v poměru jedna ku jedné. A tady nastává hluboké a děsivé mlčení jak Evropské unie, tak i automobilek, tak i ekologických aktivistů. Ano, energetická rovnice nemá řešení pro výměnu spalovacích aut za elektrická v poměru 1:1 v Evropě. A všichni doufám už chápete, co to znamená.

Elektromobilita přinese do Evropy ohrožení národní energetické bezpečnosti jednotlivých zemí

Jakmile dojde k ukončení výroby aut se spalovacími motory a posléze dojde i k zákazu starších vozů s těmito motory, pro velkou část populace to bude konec svobody pohybu po vlastní ose. Nebudou mít totiž peníze a prostředky na vlastní elektrické auto. Nepůjde ani tak o to, že by nešlo snížit výrobní ceny elektrických aut na cenu těch spalovacích, postupně by se dokázaly automobilky na tyto ceny dostat na rovném a nepokřiveném trhu, jenže energetickou rovnici nelze obejít. Lidé nezačnou kupovat elektrická auta, protože nikde nejsou rychlonabíječky s opravdu rychlým nabíjením a v opravdu velkém počtu. Už dnes se lidé přetahují o nabíjecí místa.

Nejde ani o to, že by nešlo na každou benzínovou pumpu nainstalovat stejný počat stojanů na elektro, jako je stojanů na tekutá paliva. V tom není ten problém. Problém je s energetickou rovnicí. Ta energie pohánějící auto se skrývá ve dvou podobách. Jedna podoba je 1 litr benzínu či nafty v kanystru. Druhá podoba je 1 kWh v drátu, rozuměj v rozvodné síti. Zatímco dodávky ropy od těžaře přes rafinerie až do nádrže auta jsou za 100 let dokonale propracované, a to včetně meziskladů, v případě elektřiny nic takového neexistuje a existovat nebude, protože je to fyzikálně vyloučené.

Alan Joyce, výkonný ředitel QANTAS

V dnešní době každá suverénní země má tzv. národní bezpečnostní politiku. A do této politiky spadají i národní strategické rezervy paliv, které obsluhuje v ČR společnost Čepro, která má strategické zásobníky ropy a paliv v Kralupech nad Vltavou. Výhoda ropy je v tom, že se dá skladovat a když přijde krize, je možné do těchto rezerv sáhnout. Jenže, kde se dá skladovat elektřina pro nabíjení aut? Nedá se skladovat v žádném zásobníku, v žádné nádrži, s výjimkou ztrátového ukládání do přečerpávacích vodních nádrží. Elektřina se prostě nedá racionálně a bezztrátově skladovat.

Pokud jednotlivé země přejdou na elektromobilismus, vystaví se riziku ztráty národní strategické bezpečnosti, protože v případě útoku na velkou elektrárnu v zemi, která zajišťuje nabíjení stovek tisíc nebo milionů aut, dojde ke kolapsu dopravy a zásobování v celé zemi, která nebude mít jiného řešení, než přesměrování elektřiny z jiných zemí, a to po celou dobu, kdy elektrárna nebude v provozu. Takové země tak ztratí svoji národní bezpečnost, stanou se závislými na dodávkách elektřiny z cizích zemí. Jinými slovy, proces nasunování elektromobility je procesem zbavování jednotlivých národních zemí jejich energetické a palivové bezpečnosti a suverenity.

Šéfka EU šokovala automobilky návrhem na Euro 7 normu v roce 2025, která není fyzikálně dosažitelná pro spalovací motory. Lidé budou bez aut, začínají přiznávat ekonomové

Není proto divu, že šéfka Evropské komise Ursula von der Leyen oznámila [1], že v roce 2025 by měla začít platit nová emisní norma Euro 7, která požaduje tak brutální snížení emisí dusíku ve spalovacích motorech aut, že toho nelze fyzikálně nijak dosáhnout a nelze to ani kompenzovat produkcí elektromobilů, aby se to vyvážilo, protože o elektrická auta není zájem, protože si je kupují lidé pouze na dotace.

A dotační trh má jeden problém, který jde i proti zájmu automobilek. Na stará auta se totiž vyrábí náhradní díly a součástky, což je pro automobilky velký kšeft a business. Tím, že si člověk koupí spalovací auto, tak to znamená, že bude potřebovat náhradní díly, dříve či později. A na tom automobilky vydělávají peníze, to jsou tzv. after market prodeje. Jenže, dotace na elektrické auto se poskytují jen naproti potvrzení o likvidaci starého spalovacího auta, které tak neskončí v bazaru, ale jako šrot.

Měření emisí

Automobilka tím ztratí after market. A elektrická auta mají příliš malou poruchovost pohonné trakce, protože namísto složitého motoru a převodovky je v autě primitivní elektrický motor z pračky, ovšem poněkud vetší. Převodovka není v elektrickém autě vůbec žádná. Pokud se něco v autě může pokazit, je to obvykle nějaká elektronika, čidla nebo senzory, ale pro automobilky to nepředstavuje žádný pořádný kšeft. Zapomeňte na výměny rozvodů, na výměny olejů, filtrů (s výjimkou klimatizace). Tohle všechno u elektrických aut padá, není to tam.

Jak budou končit spalovací auta, automobilky začnou cítit poklesy tržeb v after market sektoru, to samé servisy a opravny aut. Automobilky tak budou situaci řešit tak, že svůj zisk budou tlačit přímo do ceny auta, které bude dotované tak dlouho, jak to jen půjde. A až to nepůjde, automobilky to semele. Ve výsledku tak bude na ulici jezdit určité penzum elektrických aut, které budou oblepovat pár nabíjecích stojanů ve městech a zbytek lidí bude jezdit MHD a na delší trasy si budou lidé elektrická auta půjčovat. Člověk bude zbaven svobody pohybu po vlastní motorizované ose.

Při cestě letadlem vás bude na letišti přepážce u odbavení čekat i očkování, jinak neodletíte

Ale to není všechno. Člověk by mohl mít pohnutky, že bude cestovat za svobodou do dalekých zemí. A tomu potřebují globalisté zabránit. Určitě jste viděli programovací sérii filmů The Hunger Games, kde civilizace byla rozdělena do distriktů s různou sociální úrovní, s různými úlohami práce a výroby, přičemž mezi distrikty nemohli lidé cestovat. Bylo to možné pouze vlakem, pokud měl člověk povolení. Hollywood v této filmové sérii pouze předpověděl, co chystají globalisté.

Svět bude rozdělený do domínií, resp. distriktů, resp. regionů, mezi kterými bude cestování nesmírně obtížné a komplikované, ve skutečnosti nežádoucí. Cestování mezi kontinenty se má stát tak obtížné a frustrující, že bude dostupné jen pro prověřené a spolehlivé osoby. Australská letecká společnost QANTAS proto oznámila [2], že na paluby svých letadel pro všechny mezinárodní lety bude pouště jenom očkované cestující. Kdo nebude očkovaný, QANTAS ho na palubu nepustí. Nebude stačit ani negativní test, člověk bude muset mít vakcínu.

Ředitel Alan Joyce na tiskovce oznamuje, že aerolinky budou vyžadovat vakcinaci cestujících

Podle informací bude QANTAS nabízet očkování přímo na svých přepážkách na letištích, kdy vakcína bude připočtena k ceně letenky a pasažér si ji online dopředu objedná a na letišti dostane očkování po předložení cestovního pasu. Není dosud jasné, jestli QANTAS bude akceptovat nějaké digitální covidové pasy, protože zatím žádné mezinárodní pasy neexistují a podle všeho bude QANTAS spoléhat pouze na vlastní očkování pasažérů na přepážkách, minimálně v prvních letech, než se mezinárodní společenství domluví na nějakém globálním covidovém pasu, který by uznávala většina států a zemí. QANTAS si sám povede databázi svých očkovaných cestujících. Ti tak budou nepřímo nuceni do budoucna létat jen s QANTAS, aby se nemuseli očkovat znovu u jiné letecké společnosti, která nemusí potvrzení o očkování od QANTAS akceptovat.

Dokud nebude mezinárodní covidový pas, do té doby de facto nikdo těmto potvrzením věřit nebude a bude snaha očkovat cestující přímo před nástupem do letadla, a to i přesto, že třeba osoba již očkovaná je, ale nemá v ruce potvrzení přeložené do angličtiny, anebo potvrzení aerolinky z dané země neuznávají kvůli vysoké míře korupce, tedy ve strachu, že potvrzení je vydané ad-hoc za úplatek lékaři, ale dotyčná osoba očkována nebyla, pouze má potvrzení o očkování. QANTAS tomu tak bude chtít podle všeho předejít a bude lidi přeočkovávat. Jaké důsledky to může mít pro organismus člověka, to snad nemusím zdůrazňovat.

Globalisté se snaží zamezit kontaktům a návštěvám mezi obyvateli jednotlivých distriktů planety Země stejně, jako to předpověděla sága The Hunger Games. Lidé mají být jen doma, chodit do práce a z práce, s nikým se nestýkat… nepřipomíná vám to něco?

Tyto děsivé procesy na letištích povedou k tomu, že velká část lidí nikam létat nebude, prostě si místo zahraniční dovolené v daleké cizině za mořem raději zvolí dovolenou v dojezdové vzdálenosti vlakem, autobusem, případně elektrickým autem. Lidé tak budou omezeni svým cestováním na distrikt, resp. region a daný kontinent, ve kterém žijí.

Dojde tím k naplnění modelu The Hunger Games, kde jednotlivé distrikty se odloučí od sebe, komunikace a návštěvy mezi lidmi zaniknou, zůstane jen elektronická komunikace, protože cestování po vlastní ose bude zrušeno a cestování přes hranice a pomocí letadel a vlaků bude mít příliš mnoho překážek. Elektrická auta nebudou, pokud budou, tak daleko nedojedou. Při překročení hranic vás budou testovat jak laboratorní myši, nebo budou do vás vpichovat vakcíny, přímo na přechodu, přímo na letišti na přepážce.

Lidé budou nově létat nejen s aerolinkou podle výběru, ale i s vakcínou podle výběru

Nebude to ale povinné, řeknou vám, že je to dobrovolné, že nemusíte podstupovat testy a vakcinace, že prostě se můžete otočit a vrátit se domů, nikam neodcestujete. Budou vám argumentovat stejně jako slovenský premiér, že nikdo nikoho nenutí, ale kdo se nechá testovat, bude svobodnější a bude mít větší výhody než ten, kde se nenechá testovat a očkovat. QANTAS je první, protože Austrálie se stává fašistickým státem a laboratoří globálních sionistů na zavádění fašistických procesů řízení v zemi, proto mně to nepřekvapuje.

Jakmile se to osvědčí příští rok, převezmou to všechny aerolinky, přímo na přepážkách budou lidem píchat jehly do ramene. A bude to dobrovolné, protože dobrovolně se budete moci rozhodnout, že nikam nepoletíte. Great Reset tak zcela změní společnost, ve které svoboda jako pojem úplně zanikne a transformuje se do consent tyranny, tedy do tyranie se souhlasem občana, která nově bude vydávána za “svobodu”. A důkazem toho je i celoplošné “dobrovolné” testování pře Vánoci v ČR podle vzoru okopírovaného ze Slovenska. Testování v ČR bude podle Andreje Babiše dobrovolné [3] a stejně tak i dobrovolně vás nepustí firmy do práce, pokud se “dobrovolně” neotestujete. Máme už první informace o firmách v ČR, které toto aktivisticky mají nachystané podle vzoru firem ze Slovenska. Velký reset právě dorazil i do ČR.

-VK-

Šéfredaktor AE News

Vážení čtenáři Aeronetu, do konce měsíce zbývá 5 dní a zatím jsme vybrali jen cca. 54% z cílové sumy potřebné na zachování provozu našeho projektu na příští měsíc, který závisí výhradně na Vaší podpoře, i když chápeme současnou situaci s hysterií okolo Covidu-19. Pokud se vám líbí naše práce, kterou pro Vás děláme, pokud se vám líbí naše články, videa a pravidelné páteční pořady na SVCS, přispějte prosím v závěru tohoto měsíce na naší obvyklé darovací stránce zde, ale pouze v případě, že si to můžete dovolit, tedy podle svých možností. Každý příspěvek má smysl, každý se počítá, malý i velký. Přispět můžete bankovním převodem, PayPalem, Bitcoinem a poštovní složenkou na účet. Naše práce může pokračovat jedině s Vaší podporou, jinak to není možné a nemělo by to ani smysl, protože podpora musí být oboustranná. Náš server je tu pro vás. Za Vaši podporu a pomoc předem děkujeme!

Print Friendly, PDF & Email
od nových od starých od palců
Upozornit na
Lex talionis
Návštěvník
Lex talionis

Ďakujem. Skvelý článok. Dokonalý popis života v socializme. Takto popisujú médiá už 30 rokov to, ako sa žilo v ČSSR. A je smiešne, že tej mediálnej masáži uverili ľudia mladší ako 30 rokov (a zároveň hrozne smutné, že aj starší, ktorí mali možnosť si tú dobu vyskúšať).
Ale je vo Vašom článku a v popise socialistického zriadenia veľa podobného. Napr.:
– nie každý si mohol dovoliť automobil
– každý cestoval len v rámci republiky, lebo do zahraničia sa nedostal
– všetko bolo kontrolované ŠTB a komunistami
a mnoho ďalších podobností. No nikto už nehovorí o tom, že
– nikto nepotreboval automobil, lebo vlaky a autobusy boli takmer zadarmo a jazdili aj do Bohom zabudnutých lazov
– nikto nepotreboval cestovať do zahraničia, lebo ROH zotavovne boli na krásnych miestach našej vlasti a pobyty v nich boli takmer a aj zadarmo a kto chcel, ten sa do zahraničia bez problémov dostal, akurát musel požiadať o vycestovanie (ak cestoval do problematickej krajiny) a pri návrate vyplniť colné prehlásenie
– dnes máme kamery na každom rohu miest a obcí, operátori monitorujú každý náš krok, každý mail, SMS správa a hovor sa nahráva, každé www médium povolí diskusiu pod článkami, ale môžeme uverejňovať len čo im vyhovuje, inak príspevky nezverejnia a diskutujúcich bloknú….

Takže vidím to tak, že nás nečaká nič dobré. V tom “zlom” socializme som prežil šťastných 18 rokov bezstarostného života, kedy mi nič nechýbalo. Posledných 30 rokov sa každý večer obávam zajtrajška, lebo všetky istoty sa stratili. A teraz sa začínam báť aj smrti, lebo tak ako sme boli obratí o šťastie a istoty, teraz nám berú postupne práva. Takže začínam mať potrebu umrieť čo najskôr, aby som bol ešte pochovaný pri svojich rodičoch. Lebo je možné, že nejakí šialení aktivisti presadia zákaz kremácie, kvôli ozónovej diere a štát zakáže pohreby, kvôli ochrane podzemných vôd pred kontamináciou. A skutočne nemám potrebu byť potravou pre ošípané na nejakej farme patriacej bratrancovi nášho premiéra.

Charlie
Návštěvník
Charlie

Pokud si nenecháte do těla vpíchnout vakcínu, nesmíte do našich letadel!

Tak ať mi Qantas políbí prdel…, jak jednoduché!??…😉

Disiskus
Návštěvník
Disiskus

Existujú aj ďalšie zdroje elektrickej energie okrem tých bežne známych,
Chcem vám všetkým odporučiť do pozornosti jeden veľmi zaujímavý zdroj elektrickej energie,
má odborný názov: “Palivový článok” po anglicky “Fuel Cell”.
Pôvodne je to starý americký patent z roku 18??,
V poslednom období ho šikovní japonský vývojári rozvinuli do veľmi elegantnej slušnej praktickej podoby
a najširšej verejnosti ho ponúkajú dostupne komerčne.
Ak si v prvej chvíli bežný človek ako ja myslí že asi podľa názvu vie čo je to ten “palivový článok” tak sa pravdepodobne veľmi mýli.
Odporúčam každému záujemcovi ktorý to s pochopením palivového článku myslí vážne naštudovať si serióznu vedeckú literatúru.
Poviem teraz na úvod len stručne:
Palivový článok priamo premieňa chemickú energiu paliva na elektrickú energiu, pri bežnej alebo aj inej okolitej teplote, bez procesu spaľovania plameňom ohňom. Na premenu energie sa nepoužíva oheň. Do palivových článkov treba dolievať palivo, ktoré sa míňa.
Existuje viacero druhov palivových článkov, pracujúcich aj pri zásadne odlišných teplotách okolia so zásadne odlišnými palivami.
Pre osobný automobil bol zvolený “Priamy Etanolový Palivový Článok” po anglicky “Direct Ethanol Fuel Cell” skratka “DEFC”
Palivom je pitný alkohol etanol.
Tu je vedecké výukové dôkazné video:
https://www.youtube.com/watch?v=9Ubhrr5GdQo
Nemenovaná veľmi známa japonská automobilka už zopár rokov vyrába a komerčne ponúka malý osobný automobil na tento druh palivového článku. Tu je dôkazné video:
https://www.youtube.com/watch?v=9DZPzbpVLEM
Určite nerobím reklamu, som za zrušenie osobnej automobilovej dopravy z dôvodu dopravnej zápchy a asfaltovania živej zelenej prírody a plytvania. Rozumná a ekologická je hromadná vlaková doprava.

max
Návštěvník
max

Ano. Tak to je.

bingo
Návštěvník
bingo

len si mudruj idiot,az skrachujes tak sa nikto divit nebude.Horsie bude ze znicis par rodin zamestnancov….dufam ze tvoju bravcovu papulu vyvesia na pevne konopne lano!!!

Teodor
Návštěvník
Teodor

Dopadne to tak, ze s Quantas nikdo nepoleti a udelaji bankrot. Hlupaci, co by se nechali pokazde nejakym svinstvem vakcinovat stejne nemaji penize na to aby nekam leteli a inteligentni se nejakou vakcinou nedaji transformovat na hlupaky. Einstein rekl jednou moudrou vetu: “lIDSKA BLBOST A UNIVERSUM JE NEKONECNA, ALE U TOHO UNIVERSA SI NEJSEM JISTY”

Kozel
Návštěvník
Kozel

Tak za své peníze poletím s někým jiným.

André Linoge
Návštěvník
André Linoge

Pokud po vakcinaci hrozí takové příznaky, jako byly popsané v prohlášení z domu pro seniory “Pohoda”…, tak s aerolinkami Qantas také nikdo cestovat nebude, protože před letem cestující dostane vakcínu, a než přiletí do místa určení, tak většina pasažérů na to během letu zemře a zbytek tak opuchne, že je při kontrole na pasu nikdo z celníků nepozná, a pošlou je zpět do letadla. 😀

raspberry
Návštěvník
raspberry

Osobní zahradník šišlavého velkozloděje Babiše Šablatůra vysvětlil Čechům s předstihem už loni v prosinci:
“My sa bavíme na večierku a chudoba u PC na fotkách! Myslím, že všetko v poriadku.”

Zvrhlý vianočný večierok u Babišovcov
https://www.blesk.cz/clanek/vanoce-vanocni-zpravy/629108/zneuzil-moji-pani-babis-se-po-vypadu-monicina-floristy-na-party-neudrzel.html

josef
Návštěvník
josef

Co čekat od psychopatů, ještě si měli objednat Pizzu a jsme doma

Dáša
Návštěvník
Dáša

floristé bývali vždycky boháči…třeba Líza Důlitlová

Jaris
Návštěvník
Jaris

Vsimli jste si, ze zapadni svet vymenil pomalu, ale jiste symbolicke narozeniny Jezise Krista za jakehosi ozraleho fousateho dedka s cervenym nosem zvaneho Santa Claus? Ze slova santa dostanete presmycku SATAN.
Kdysi bezuzdne Saturnalie byly nahrazeny skromnymi vanocnimi svatky, dnes jsou to opet saturnalie obzerstvi, opilstvi, nesmyslne mnozstvi daru.
Rovnez zurim, kdyz vidim, ze na kdejakych ceskych namestich stoji krasne pokacene smrky jako kaspari s ozdobama. Takova nenahraditelna skoda!!! Strom, ktery roste desitky let ne li rovnou sto let, je za 6 tydnu vyhozen. Pry jako zradlo pro slony. Uz vidim, jak takovy chudak slon prezvykuje suche jehlici nebo se zakusuje do statneho kmenu. Je nacase, stare stromy chranit a ne je pouzivat pro lacinou zabavu. Dnes se da zivy strom nahradit umelym, ktery se da pouzivat rok co rok.

Paul
Návštěvník
Paul

Naprosto souhlasím. Lidí utratí stovky korun za živý stromek, který nechají umřít v teplé místnosti a to vše jen pro pár dnů…¨konzumu….spousta těchto lidí, už ani vlastně neví co slaví.
A některé kýče před domem v podobně svítících sobů a Santů to je vrchol nevkusu.
Stejně jako Halloween…oblečte děti do oblečku z koster a slavte stupídní americký svátek.

Zde napište svůj komentář… a pozor, nekrmte trolly, ani elfy!…

Kozel
Návštěvník
Kozel

A co byste chtěl od amíků. Potomci evropských vrahů, zlodějů nemohou mít nic jiného. Vezměte si ty jejich pohádky. Jenom teče krev. A když od malička toto hustí do dětí, tak z dětí vyroste snadno ovladatelný násilník a hulvát. A přesné toto chtějí udělat i s našimi dětmi. Dobytek.

Kozel
Návštěvník
Kozel

To je ten americký vlezdoprdelismus. Ono i to hovno z USA nesmrdí, ale voní. Kreténi. My máme Ježíška a co mají v USA, na to serem.

Jaris
Návštěvník
Jaris

raspberry
Ta babisova Monika Herodesova, promluvila nekdy verejne do televize nebo ji to pro blbost babis zakazal? To same ta Zemanova panimama, ktera behem let tak nehezky nakynula, tu jsem take nikde na verejnosti v inteligentni diskuzi nezahledla.
A muzeme k nim do tretice pridat i nanu Mynarovou. Tri matrace, ktere neni videt ani slyset na verejnosti, pouze najdete na slavnostech, balech a zranicich.

Kozel
Návštěvník
Kozel

A viděl jsi svoji starou matraci? A ty jsi někdy do televize mluvil, že kritizuješ ostatní? Je vidět, že slušnosti jsi moc nepobral a vyjadřuješ se jako ne zrovna inteligentní pisálek. Třeba ty ženské ví, že by nic zajímavého neřekly a mají na to dost rozumu, aby to na veřejnosti neprezentovaly. Na rozdíl od tebe.

Enni
Návštěvník
Enni

Jejich drzost nezná mezí! Není náhodou mimořádný stav, zákaz pořádání večírků!
A pokud se potřebuje ukazovat Monika před kámoškama ze svým sekáčem a Babišovi to nevadí, v tom případě by měl jít Babiš za soba.

Radek
Návštěvník
Radek

Tak tohle si poslechněte, Vlastimil Válek (TOP 09): “Covid pád by neměl nikoho diskriminovat, pokud se nenecháte očkovat bude mít právo necestovat.” Čas videa 1:52:10
https://youtu.be/8hmecELc4vI