Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 7.12.2015

Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 7.12.2015

Valerij Pjakin hovoří o Erdoganovi a jeho obchodech s ropou, o vpádu tureckých vojsk do Iráku, o vstupu VB a Německa do koalice proti IS, o situaci na Ukrajině a dalším.

00:19  – Dopravní daň v Rusku, systém Platon – Protestní akce řidičů kamionů a blokování koloběhu zboží ve státě (více) jsou proti Putinovi, proti ruské ekonomice, řidiči kamionů plní objednávku USA, jsou vedeni pátou kolonou.

18:47 – Proč Erdogan prohlásil, že odejde, bude-li mu prokázáno obchodování s ropou – Erdogan chce utéct před tím, co nastane, až se IS přesune na území Turecka, až Evropa přestane přijímat uprchlíky a Turecko bude ve stejném rozkladu jako Irák a Sýrie.

23:18 – Proč zástupci ministerstva obrany neodkryli všechny karty a slibují druhou sérii – Jestli jsou hned odkryty všechny karty, soupeř může manévrovat, vést vývoj podle sebe.

24:37 – Iráčtí Kurdové a ropa IS – Turecku vadí syrští a turečtí Kurdové, iráčtí, kteří obchodují s kradenou ropou, mu nevadí.

28:50 – Irák obvinil Turecko z vpádu na své území – Cílem bylo vyprovokovat Irák k akci a tím k zahájení pozemních operací koaličními vojsky, Irák se nedal vyprovokovat a jedná diplomaticky přes OSN.  Turecko věřilo, že dojde k rozpoutání války, ale Irák se nezachoval podle připraveného scénáře, stejně tak země koalice. Významnou roli v tom sehrály rakety Kalibr, které ukázaly sílu Ruska.

34:30 – Pokud Sýrie pozvala pouze Rusko, proč se do Sýrie chystají VB, Německo a další – Je to na základě práva silnějšího. Británie realizuje globalizační procesy v této oblasti, proto má zájem, aby Čína byla jejich součástí. Tato oblasti byla kolonií VB, Británie se stále chová z této pozice.

37:29 – Proč Turecko usilovalo o setkání s Putinem – Erdogan je zmatený, vyjednává, hraje o čas, čeká, jak v Rusku dopadne akce protestujících řidičů a jejich Manifest, současně Turecko hledá nějakou stabilizaci a tu mu může poskytnout pouze Rusko. Rusko do tureckého dění nebude zasahovat. Pokud jde o Putina, jde o státní zájem, každý ať si domyslí sám kdy a co je třeba realizovat.

42:03 – Proč se v médiích název ISIL změnil v Daeš – V obou případech to znamená Islámský stát a stejné území. Jestli je nyní pro GP výhodnější název Daeš, jde o odpoutání islámu od uskupení ISIL především v Evropě, která je prostředkem globalizace přes přistěhovaleckou politiku. Změna pojmenování je příkazem shora, ISIL tedy Daeš je odepsán, musí být zlikvidován a jeho likvidace proběhne na území Turecka, které se přitom rozpadne. Rusku jde o Bospor a Dardanely, ale nesmí nic uspěchat.

45:50 – Přestřelka v San Bernardinu a jméno Tayyp bin Ardogan – Jméno není náhoda, je to vzkaz GP státním elitám : “Pokud budete nadále podporovat Erdogana, ISIL přijde k vám”. Aby to USA pochopily, byl do jména vsunuto i  arabské “bin”.

46:55 –  Proč Japonsko prosí o pomoc při likvidaci následků havárie ve Fukušimě Rusko – Spojené státy “machrují” svými mozky, ale ve skutečnosti nikdy nic nerealizovaly. Všechny jejich mozky jsou importované,jejich vesmírný program se uskutečnil pouze díky spolupráci se SSSR. USA nikdy nedokázaly vybudovat vlastní kosmickou stanici, létají pouze s pomocí ruských motorů, USA jsou technologicky pouze fantomem, na koho se tedy mělo Japonsko obrátit?

48:47 –  Jaké jsou šance Doněcka na vítězství bez ruské podpory – Ukrajinu nyní podporuje celé NATO. Pokud Novorusko nebude mít podporu ze severu, Ukrajina udeří po Donbasu a zničí ho. Ten konflikt byl naplánován už v roce 1991, kdy vznikl nezávislý ukrajinský stát a kdy byla ukrajinizace a banderizace zvolena jako základní státní politika a tento projekt bezstrukturně vznikl už před 150-ti lety, nyní je strukturně realizován. Rusové na Donbasu zabíjejí Rusy a nebude-li banderismus a svidomizmus zastaven, další Rusové půjdou zabíjet Rusy, jako se děje dnes. Banderovci, kteří v sobě zabili Rusy, mají zabíjet ty Rusy, kteří to neudělali. Proto byl NAPLÁNOVÁN konflikt na Ukrajině, přesněji genocida ruských obyvatel na Donbasu, to byl cíl majdanovské revoluce. V novoruské armádě jsou infiltrováni majdanovci, jejich cílem je diskreditovat novoruskou armádu. Na Donbasu nyní neprobíhá válka klanů, ale válka o právo ruského národa na život, to je základní důvod proč vstoupit do bojů na Donbasu. Pokud v novoruské armádě nebudou normální kádry, ukrajinská sebranka vyvolá masakr horší, než byl Volyňský. A potom bude přenesení války na ruské území a 3. světová válka nevyhnutelností.

59:47 – Donbas je rukojmím politické situace v Rusku – V Rusku je organizováno spiknutí s cílem svrhnout Putina a provést státní převrat analogický majdanovské špinavosti na Ukrajině, o to jde i akcí bílých konvojů. Oligarchové, kteří mají vliv v Rusku, mají vliv v DLR i v LLR, ale tady nejde o boj za zájmy oligarchů, ale o boj za přežití celého národa.

Zdroj a poděkování za české titulky: Irena Aneri

K Ukrajině vkládám video:

Doporučená související videa:

V. Pjakin – Speciální díl o globální moci  a struktuře elit

Šest priorit (kategorií) zobecněných prostředků řízení

Konglomerát versus blok

 

Vložila -Pozorovatelka-  12.12. 2015

 

Print Friendly, PDF & Email
od nových od starých od palců
Upozornit na
Alkid
Návštěvník
Alkid

Vrcholný představitel GP vyfocen a vypadá náramně šťastně
http://sptnkne.ws/anWV

Nobody
Návštěvník
Nobody

Tedy, poslouchal jsem Pjakina a jeho proslov kolem problému “kamioňáků”. Z jeho proslovu jsem vyrozuměl, že dopravní firmy a řidiči v Rusku mají přesně stanovené trasy, kudy mohou jezdit. A že si nedovede představit, že by to mělo být jinak. A jaký by to byl “bordel”, kdyby si každý jezdil jak by chtěl a kudy by chtěl. A ještě to vztahuje na železniční dopravu, kdy “vlaky mají také koleje, z kterých nelze uhnout”.

To mě podržte. Ať se jde podívat pan Pjakin, jek to funguje ve zbytku Evropy a světa. Já, jako specialista na silniční dopravu, si zase neumím představit, že by mi nějaký předpis, zákon, pravidla, atd., přikazoval, kudy mohou jet moje kamiony při přepravě zboží například z Prahy do Valencie, nebo z Rotterdamu do Brna, atd. To je přeci naprostá blbost. Samozřejmě, že řidič dostane od firmy nějakou trasu, ale od FIRMY a ne od nějakého předpisu, nebo dokonce soukromé společnosti, která si vede o tom databázi. A i tu trasu, co dostal od firmy, může po dohodě s firmou s přihlédnutím na reálnou situaci, změnit.

Jestliže v Rusku mají taková idiotská pravidla, tak se těm řidičům ani nedivím a pan Pjakin by se měl držet ve svých vyjádřeních toho, v čem je odborník a nekecat o věcech, kterým pravděpodobně nerozumí. Že tomu moc nerozumí svědčí i to, že si, jako mnoho dalších odborníků, plete výrazy – dopravce a přepravce.

Hajpr
Návštěvník
Hajpr

Jestli jsem to dobře pochopil, tak ty určené trasy jsou z důvodu, že je Rusko ve válce. Komentoval to tím, že si nemohou nechat dovolit jezdit nekontrolovaně kamióny ze zahraničí.

Nobody
Návštěvník
Nobody

1) Ta válka je na ruském území? Tak nějak jsem si myslel, že Sýrie zatím k Rusku nepatří.

2) Rozkol s pátou kolonou nemá nic společného se systémem provozování silniční nákladní dopravy. Právě ten nesmysl – dodržování přidělených tras – proti čemu zcela oprávněně protestují řidiči a majitelé dopravních firem, je nyní jedním z důvodů, které páta kolona začala využívat.

3) pro pana Hajpr – pokud já jsem pochopil, tak protestují hlavně domácí řidiči a ne zahraniční. Já tomu rozumím tak, že celý tento systém byl převzat z doby CCCP, kdy každý občan, například bytem v Moskvě, potřeboval zvlášní “bumášku”, když chtěl navštívit známé, nebo příbuzné v nějaké vesnici 50 km od Moskvy. Taxikář vás povozil po Moskvě, ale kdybyste ho požádal, aby vás odvezl 100 km za Moskvu, tak to již nešlo.

4) Já jsem přepravoval asi rok a půl každý týden 5 kamionů s akumulátory z Mlad.Bol. do Moskvy. Nikdyx se nikdo neptal z ruské strany, (celníci, pohraniční stráž apod.,) kudy jely. Když mi to vozila česká firma, řidiči jeli pře Polsko, Bělorusko, Rusko. Když jsem to zadal ukrajinské firmě, řidiči jeli přes Ukrajinu, Bělorusko a Rusko.

Takže to opatření – přidělení tras – se týká jen ruských kamionů a ne zahraničních.

Aksal
Návštěvník
Aksal

Zapoměl jste na jednu věc. Rusko je sužováno teroristickými akty, na svém území má množství vojenských objektů, které mohou být dobrým cílem pro nepřátele Ruska. Dále, dopravní síť (z důvodu velké rozlohy území) není tak hustá, jak v Evropě a prostě jsou stanoveny optimální trasy pohybu zboží. Taková velká teritorie se dá úspěšně řídit jen z jednoho hlavního centra, což se Rusku za tisíciletí existence potvrdilo. Rusko si vypracovalo svoje pravidla existence a pokud fungují, není důvod na této koncepci cokoliv měnit. Takoví dobráci, jako vy a ostatní západní liberálové by měli chuť Rusku do toho mluvit, ale Rusko má své zkušenosti s rozlohou, počasím a zásobováním a nenechá nikoho mluvit do svých vnitřních záležitostí. Alespoň do těch, na kterých závisí jeho existence…Takže můžete ho kritizovat, můžete se vztekat, ale Rusové sami dobře vědí,co je pro ně dobré…

hanns
Návštěvník
hanns

“pane” Nobody – chcete-li bít psa, musíte si najít hůl a né zdravici 😉
ano – reálná válka již probíhá na Ruském území a jestli to nechápete, tak svoji naivitu nemusíte dávat na odiv, i když mně to nevadí a cítím s Vámi. Nebo jste jenom placený provokatér? Stejně tak i Vaše tvrzení o svobodném ježdění v Evropě …. zřejmě nemáte ani ponětí o protestech obyvatel měst a vesnic ležících na tranzitních trasách ? To, že se bouří domácí řidiči, nevypovídá vůbec o ničem. Prezidentu Zemanovi také pár zoufalců vystavilo veřejně červené karty a nic to nevypovídá o tom, že byl zvolen většinou. Kdo to organizoval také nevíte? Domníváte se, že za pár stříbrných je obtížné zorganizovat protest? Vás neznám a pana Pjakina také ne. Ale porovnám-li sdělené, jste jednoznačně outsider. Vycházíte mi jako troll.

Námořní atašé
Návštěvník
Námořní atašé

U nás by se takové povinné trasy také hodily – viz Studénka, Frýdek, atd. Kamiońáci jsou schopni zaparkovat i u vás v obýváku…

Leo
Návštěvník
Leo

Vážení diskutující, v současném Rusku se jedná o systém zpoplatnění federálních tras prostřednictvím ruského satelitního systému Glonass soukromou společností Platon, něco jako např. u nás Kapsch. Vozidla mají být průběžně vybavována palubními jednotkami, ale jelikož je v Rusku na 1,5 milionů registrovaných malých i velkých dopravců, výrobce nestačí uspokojovat poptávku, z tohoto důvodu řidič vozidla bez p. jednotky musí prostřednictvím internetu nebo obslužných míst zadat trasu do systému a zaplatit předem. Podobně jako v Německu a o tom p. Pjakin hovořil. Před zavedením tohoto systému platili paušál jen zahraniční dopravci, místní byli od poplatků osvobozeni.Teď musí platit všichni. Jezdím jako řidič kamionu do Ruska, takže tento systém využívám. Prosím diskutující, aby si nejprve zjistili relevantní informaci a pak se k věci vyjadřovali, jinak se opět jedná o budování fámy, kterých je u nás o Rusku spousty.

nitram.r
Návštěvník
nitram.r

Možná vám unikla podstata a souvislosti. Rusko je v současné době v reálné válce s USA, NATO atd., zatím částečně zamlžené. Do toho hrozí vnitřní ozbrojený konflikt s “pátou kolonou”, což jsou především oligarchové a lidé napojení na bankstery, dále obdoba “pražské kavárny”. A ohromná rozloha devíti časových pásem.
Standardy EU zde je nemožné aplikovat. Nehledě na okolnost, že ta je také před možným rozpadem. V nemalé míře i díky naší “ELITĚ”.

xxyyxxx
Návštěvník
xxyyxxx

Pane Nobody ako znalec dopravy sa mozme pobavit spolocne..ja som nim tak isto a dlhorocnou skusenostou..a k tomu co ste napisali mate pravdu, avsak povedze kolko vasich kamionov ak ste dopravca alebo kolko firiem jazdi v rusku ak ste zasielatel alebo prepravca jazdi podla pravidiel EU alebo USA??? asi vam nemusim hovoerit ze kradez kamionov, tovaru a inych veci je tam na denondennom poriadku..to iste plati pre ukrajinu…takze bud ste na tento fakt zabudli alebo vasa skusenost je uplne slaba