Na autosalonu v Mnichově představují automobilky místo aut “rodinná” motokola na nákupy...

Na autosalonu v Mnichově představují automobilky místo aut “rodinná” motokola na nákupy pro lidi, kteří si po zákazu spalovacích aut nebudou moci dovolit elektrické auto! Benzín může stát až 75 korun za litr, v Německu unikl vládní dokument na drakonické zdanění paliv! Automobilky připravují zákazníky na realitu podle knihy Klause Schwaba, že lidé se v budoucnu nebudou pohybovat jinak, než 3 způsoby dopravy, ale ani v jedné z nich se nepočítá s osobním automobilem! Paradox fronty na vodu odhaluje, že nebude dost elektřiny ani na svícení, natož na nabíjení aut!

Na autosalonu v Mnichově představují automobilky místo aut “rodinná” motokola na nákupy pro lidi, kteří si po zákazu spalovacích aut nebudou moci dovolit elektrické auto! Benzín může stát až 75 korun za litr, v Německu unikl vládní dokument na drakonické zdanění paliv! Automobilky připravují zákazníky na realitu podle knihy Klause Schwaba, že lidé se v budoucnu nebudou pohybovat jinak, než 3 způsoby dopravy, ale ani v jedné z nich se nepočítá s osobním automobilem! Paradox fronty na vodu odhaluje, že nebude dost elektřiny ani na svícení, natož na nabíjení aut!

V souvislosti s nadcházejícími volbami v ČR jste už určitě zaslechli, že Piráti se nijak netají svým obdivem ke globalistickému projektu Green Deal (Zelená dohoda), což je program a dohoda největších výrobců aut s Evropskou unií, že do roku 2035 dojde k naplnění tzv. uhlíkové neutrality, to znamená v překladu to, že jediný uhlík, který bude produkován společností, bude vydechovaný oxid uhličitý lidskými bytostmi a v omezené míře průmyslovými zvířaty.

Do roku 2050 je přitom nejen v plánu konec fosilních aut, ale i vybití stád skotu, dojnic, prasat, drůbeže a nahrazení potravy obyvatelstva udržitelnými potravinami, rozuměj na rostlinné a hmyzí bázi. Živočišné proteiny budou získávány z hmyzu a červů, protože tito živočichové generují jen zanedbatelné množství CO2. Nedávno jsme přinesli na AEN článek [1] o tom, že automobilka Volkswagen zavedla ve své jídelně v centrále společnosti jen vegetariánskou a veganskou stravu. Ihned poté se totéž objevilo na webu Škoda Auto, ale pouze v rámci diskuse a pokusného balónku v rámci ankety, jak nás informoval jeden ze zaměstnanců koncernu.

Reklamní poutač autosalonu IAA 2021. Spočítejte, kolik na obrázku vidíte zaručeně osobních aut…

Ozvalo se nám tehdy do redakce několik lidí z řad zastánců vegetariánů a veganů, že se cítí dotčeni, že strava tohoto typu je skvělá a navíc zdravá, ale o to přece vůbec nejde, jestli někdo do sebe cpe bůček anebo ovesná semínka. Je to přece o tom, že nikdo nemá právo vám nařizovat a diktovat, co máte jíst. A je úplně jedno, čím to zdůvodňuje, jestli zdravím, anebo ochranou klimatu. Nikdo nemá práva někomu nařizovat, že nesmí jíst maso, resp. že maso úplně zmizí z nabídky a stane se postupně nedostupným. Mnoho lidí, a to i z řad čtenářů AEN, pořád nechápe a odmítá pochopit proces Total Control.

Je to proces koncentráku a koncentračního řízení společnosti. A řekněte mi, kde jste viděli, aby vězni v koncentráku jedli maso? Nacisté také nedávali vězňům v táborech KZ žádné maso, pouze rostlinnou stravu, obvykle jen chleba, případně mouku a brambory. Toto je dobře zdokumentováno z archivních materiálů KZ táborů, a co je šokující, že najednou dochází k odebírání masa celé populaci. Jako v koncentráku! Ne, to není příměr, to je holý fakt.

Zákaz pohybu, jídla bez masa, trvalé sledování… odkud to jenom známe? Koncentrační tábory!

Jestliže někdo autoritativně odsune maso z nabídky jídelny v automobilce, tak to nemá nic společného s ochranou zdraví a se zdravou výživou. Nemá to ani nic společného s bojem proti změnám klimatu. Je to prostě jenom jeden z procesů, který byl používán v koncentračních táborech a cílem bylo zeslabení vězňů, aby postupně podvýživou onemocněli, aby dostali nemoci a poté zemřeli. Neutrální produkce CO2 je v podstatě pokusem vyhradit produkci CO2 pouze přírodě a tomu, co vydechuje člověk, ale nikdo další. Žádná průmyslová zvířata určená ke konzumaci.

Jediným výsledkem tak bude koncentrák globálního rozměru, kde lidé budou dostávat potraviny rostlinného původu a živočišné proteiny poskytne hmyz. V zajateckých táborech za II. sv. války vězni také nedostávali maso, aby neměli sílu na útěk. Ovšem maso si mohli pořídit tajně, zajatí vojáci totiž chytali krysy a potkany, které potom pekli. Zelená dohoda tak má za úkol nikoliv redukovat obsah CO2 na této planetě, ale má za úkol transformovat populaci na společnost řízenou na způsob koncentračních táborů. V Austrálii již mají postavené koncentrační kempy.

Další z reklamních poutačů autosalonu IAA v Mnichově – Pohyb pěšky, na kole, koloběžce, sledovací dron s kamerou, chucpe na 4 kolech ve vzduchu, dvě osobní auta, minibus a autonomní donáškový robot, který bude donášet balíčky zakoupené ve virtuálním světě

Přesně z toho důvodu globalistický nepřítel vrhl všechny síly do programu Zelené dohody, která má lidi uvěznit na jednom místě, bez pohybu a pouze na rostlinné stravě jako vězně v koncentračním táboře. Pokud jste četli moji první knihu Human Ex Machina [2] z roku 2018, tam to máte uvedené, co je cílem procesů Nového světového řádu. Cílem je upoutání člověka na jednom místě, aby necestoval, nepohyboval se, aby byl sledován, aby nejedl maso, prostě doslova a do písmene jako vězeň v koncentračním táboře, anebo jako válečný zajatec. A už tehdy v roce 2018 jsem v knize psal, že v celém projektu na elektromobilní dopravu je jeden podvod.

Varoval jsem, že nikde v plánech EU se nikde nenachází plány na výstavby stovek a stovek nových jaderných elektráren, aby bylo čím ty stovky milionů elektrických aut v Evropě nabíjet. A už tehdy jsem varoval, že nic takového se nechystá, protože to ani není v plánu. Jediné, co je v plánu, je zákaz spalovacích aut, kterému bude předcházet drakonické zdanění paliv hned v několika vlnách a etapách, a současně je v plánu i to, že elektrické auto bude privilegium pro bohaté lidi. Drtivá většina lidí v budoucnu auto již mít nebude žádné.

Zvrácenost v Mnichově: Automobilky představují místo aut elektrická kola

V bavorském Mnichově začal autosalon IAA a letos se jedná v podstatě už o parodii na autosalon, protože na výstavě jsou místo aut k vidění jen koncepty na baterky a jízdní kola [3]. Opravdu nepřeháním, ale výrobci automobilů na autosalonu přestavují místo aut rodinná kola, která mají sice šlapadla, ale ty jsou tam jenom vlastně pro okrasu, protože se jedná o koncepty plnohodnotných elektrických kol za auta, a to pro ty zákazníky, kteří si po zákazu spalovacích aut nebudou moci dovolit prakticky dvakrát tak drahé elektrické auto.

Motobikes od BMW představená na autosalonu IAA 2021

Pro tyto zákazníky přichází např. automobilka BMW s konceptem motobiku [4], tedy hybridní kombinace na pomezí mezi kolem a motocyklem. Jedná se o kolo s bateriovým pohonem, dojezd okolo 80 km a má sloužit k dopravě do práce, pro nákupy (půjde připojit nákupní kárka připojená za kolo) a pro tzv. blízký dojezd. Ano, je to cesta od rozvinuté společnosti zpátky na stromy, ale ne stromy v Evropě, ale spíš ve Vietnamu a v Číně, kde dlouhé dekády lidé jezdili na kolech místo aut. Čína i Vietnam teď přesedlávají na automobily, ale Evropa a západní civilizace z aut přesedlává zpátky na kola.

Automobilky v Evropě vědí, že lidé si nebudou moci elektrická auta dovolit, a to paradoxně ani ne tak kvůli penězům, jako spíš kvůli tomu, že je nebude kde a z čeho nabíjet. Dostali jsme do redakce před několika dny zajímavý email od naší čtenářky, paní Justyny. Pokusila se vypočítat, kolik elektrické energie chybí v ČR na pokrytí dobíjení elektrických aut, kdyby v ČR došlo k výměně spalovacích aut za elektrická v poměru 1:1 a je vidět, že lidé nad tím přemýšlí, protože jim to vrtá hlavou. Paní Justyna provedla výpočet, ale z laického hlediska nezahrnula do výpočtu jeden zásadní faktor, který vlastně výpočet staví na hlavu. Pojďme se tedy nejprve podívat, co nám do redakce napsala paní Justyna:

Statistický výpočet energie potřebné v ČR pro dobíjení aut v případě výměny 1:1

Náhodou jsem dneska reagovala na Twittru, když poslanec Jurečka se chlubil, jak jezdí MHD, když je Praha rozkopaná. Psala jsem, že za par let, až nám EU zatrhne všechna spalovací auta, již nebude MHD takový výlet, ale denní nutnost, protože naše elektrická síť neutáhne tolik elektromobilů. Jeden pán v reakci se ptal se zájmem, jak moc by se musela navýšit kapacita elektrické sítě. Tak jsem to vypočítala. Je to jen narychlo, za 1,5 hod “zbouchané”, ale myslím si, že pro Vás výborný základ na článek.

Tady je moje analýza, proč není možné vyměnit všechna auta za elektromobily v ČR:

ČR za rok 2020 vyrobila cca. celkem 81 427,6 GWh elektrické energie [5], 1GWh je 1 000 000 kWh: to je: 81 427 600 000 kwh. V ČR je teď 6,13 milionů aut [6]. Předpokládáme, že všechna ta auta by byla elektrická, tudíž na 1 auto by bylo možné použít 13 283 kwh. Na 100 km potřebuje elektromobil nejméně 13kwh [7].

Dostáváme tak na číslo 102 180 km, co by mohlo maximálně 1 elektrické auto v ČR najezdit za 1 rok. Takhle je to supr, protože tolik by určitě nenajezdil každý, ale problém je, že z těch 81 427,6 GWh elektřiny, co se vyrobí, jede 30,7% do průmyslu, 24,7% do domácností, 20,5% do služeb, obchodů a zdravotnictví, doprava 1,1%, zemědělství a lesnictví 1,5%, energetika 7,6%, ostatní 13,2% => 100% [8]. Možná v kolonce ostatní je 0,2% spotřeby nynějších elektromobilů, možná je to až 1%.

Průměrně v ČR každé auto najezdí cca. 6880 km [9] – Info z 2011, někde se udává 10 000 – 20 000 km za rok. Dáme tedy odhad 15 000 km za rok. To je ročně 1950 kWh (při spotřebě 13kWh na 100km). A teď 6,13 milionu aut x 1950 kWh = 11 953 500 000kWh anebo 11 953,5 GWh.

Podíváme se nahoru, kolik to ročně vyrobíme elektřiny? 81 427,6 GWh, a tedy potřebujeme navýšit výrobu o nejméně 14,67%. Dle dat z wikipedie Dukovany za rok 2020 vyrobili 14 297GWh. Takže můj postřeh je, že je potřeba postavit nejméně další Dukovany, aby bylo možné plně nahradit těch 6 milionu aut za elektrická.

Kolik stoji výstavba podobné jaderné nové elektrárny, nebo jen lépe řečeno pouze bloku? Cca 140-160 miliard CZK (zdroj o energetice.cz) a doba výstavby je 15-19 let. A protože každým rokem stoupá spotřeba energie, tak navýšení o 15% bude ještě málo. Jinými slovy, jestli chceme za 20 let všichni mít elektromobily, potřebujeme navýšit výrobu o téměř 30% ze současné výroby el. energie za rok (15% na auta, 15% na zvýšené náklady spotřeby napříč celou spotřebou v republice nebo i výstavby nových dobíjecích stanic atd).

Jak už jsem říkal v pátek na SVCS, tak paní Justyna si s výpočty výše dala velkou práci, ale zapomněla na jednu podstatnou věc a de facto zásadní chybu. Paní Justyna provedla propočet potřebného příkonu tak, že jej rovnoměrně rozdělila do celého roku, jako kdyby těch více jak 6 milionů aut bylo trvale a 365 dní připojeno k nabíjení a za rok se všechna auta rovnoměrně a ideálně nebyla. Jak už správně tušíte, to je nesmysl. Paní Justyna totiž nevzala v potaz tzv. paradox fronty na vodu, který jsem vysvětloval v pátek na Svobodném vysílači CS.

Fronta na vodu

Problém popisuje známý faktor z bankovnictví, který řeší problematiku bankovních přírůstků, zůstatků a odlivů vkladů a aktiv banky ve chvíli, kdy by si všichni klienti přišli vyzvednout své nárokované peníze naráz a nikoliv rovnoměrně a průběžně. Nevystačilo by totiž na všechny, přestože účetně je banka naprosto zdravá a průměrově za celý rok by neměla mít s likviditou problém. Jenže likvidita banky v čase 1 roku v průměru je jiná, než likvidita v jedné chvíli a v jeden okamžik. A to popisuje právě paradox fronty na vodu:

Ve městě X je nádrž s pitnou vodou v podobě rybníka a spotřeba vody obyvatel ve městě je 1 000 000 věder vody za rok. Do rybníka přitéká voda malým potůčkem a stejně malým zase voda odtéká. Do rybníka za rok přiteče potůčkem přesně 2 000 000 věder vody, takže matematicky ve městě X nikdy nebude a nemůže být problém s vodou. Jenže… není to pravda. Každý den, když se večer lidé z práce vrátí domů do svých domků, seřadí se naráz u rybníka do dlouhé fronty. Za půl hodiny je rybník bez kapky vody, ale přesto ve frontě na vodu čeká stále více než polovina obyvatel s prázdnými vědry. Jak je to možné, když matematicky objem přitékající vody za rok do rybníka se přece statisticky a zaručeně rovná spotřebě věder vody za tentýž rok? No, je to možné proto, protože právě nastal paradox fronty na vodu, který je podobenstvím runu na banku.

Veškeré statistiky nebankovního a ne-energetického charakteru popisují stav věcí pomocí průměrů za 1 rok, tedy průměrů rozložených do celého roku rovnoměrně. Jenže v bankovnictví, ale i v energetice to neplatí. Stejně jako občané města X nenabírají vodu do věder rovnoměrně po celý rok tak, aby nedošlo k vysušení rybníku naráz, tak stejně i tak řidiči elektrických aut nebudou nabíjet rovnoměrně, ale naráz a v jeden okamžik, ve večerních hodinách.

Kde vzít jednu čtvrtinu celoročního výkonu Temelína naráz a najednou v 5 hodin odpoledne pro více jak 6 milionů elektrických aut?

A tím nevznikne nic jiného než paradox fronty na vodu. Paní Justyna si neuvědomila, že auta se nenabíjí rovnoměrně po dobu 1 roku, ale nárazově a tzv. ve frontě, v tomto případě nikoliv na vodu, ale na elektřinu. Paní Justyně jsem tedy odpověděl takto:

Děkuji za to, že jste si dala takovou práci s výpočty a se zdroji dat, určitě je použiji do mého článku v blízké době. Ve Vaší kalkulaci ale chybí jeden faktor, a tomu se říká fenomén “fronty na vodu”. Lidé potřebují vodu hned a jednorázově po návratu z práce, ne rovnoměrně za rok. Matematicky to sice vychází tak, že ČR chybí 15% ročního výkonu elektráren k pokrytí energie potřebné pro auta na baterie vyměněné v poměru 1:1 za spalovací. Jenže, je v tom zakopaný pes. Elektřinu nejde vyrobit na sklad a umístit ji do sudů, na rozdíl od ropy. Drtivá většina lidí by totiž zapojovala svá auta na nabíječky večer.

A váš výpočet právě postrádá nabíjecí příkon nabíječek. Ten rozhodně není totožný s kapacitou baterií, resp. se jmenovitým výkonem elektromotoru auta. Nabíječky mají příkon dnes od 50 až do 750 kW/h v blízké budoucnosti. Většina aut bude nabíjena rychlonabíječkami v budoucnu. Každý večer by tak bylo potřeba autům vyčlenit na několik hodin až 4 597 500 000 kW/h, to je skoro 4 600 GW/h a nikoliv za rok, ale za hodinu. Auto nemůže ale čekat celý rok na jedno nabití rozpočtené statisticky a rovnoměrně na celý rok. Doufám, že teď chápete, kde je zakopaný pes.

Temelín za celý rok vyrobí 16 480 GWh, za úplně celý rok. A teď si představte, že zhruba jednu čtvrtinu celého ročního výkonu Temelína by najednou a naráz potřebovala auta v ČR protlačit dráty, sítěmi a vedením každý večer po setmění po dobu několika hodin. Podle seriózních propočtů by ČR potřebovala asi 22 nových Temelínů, anebo až 36 nových elektráren Dukovan, ale pouze za předpokladu, že by každý večer elektřina proudila jen do aut a nikam jinam. Ani do domácností, ani do železničních trakcí, ani do veřejného osvětlení, ani pro zákazníky ČEZu v zahraničí, zejména tady v Německu. Protože ČEZ je firma, která vyrábí energii hlavně pro německý průmysl. Tato energetická rovnice proto nemá řešení a je jasné, že po skončení spalovacích aut už lidé nebudou disponovat osobními automobily. Budou se přepravovat na kole na kratší vzdálenosti a hromadnou dopravou všude jinde.

Německá vláda chystá likvidační zdanění fosilních paliv, v Česku litr za 75 korun?

Ekonom Lukáš Kovanda pro CNN Prima News před několika dny varoval [10], že litr benzínu může stát až 75 korun, protože němečtí novináři se dostali k dokumentu německé vlády o plnění emisních limitů Německa a o snižování produkce CO2. V dokumentu [11] nazvaném Projektionsbericht se podle deníku Handelsblatt nachází popis neutěšené situace, kdy Německo prý neplní emisní limity a v dokumentu se navrhuje uvalit na veškerá fosilní paliva v Německu drakonickou daň, a to až na úrovni okolo 70 centů na litr. V blízké budoucnosti by se mohl benzín prodávat až za 75 korun, a to je podle mého názoru hodně optimistické.

Virtuální svět chystaný Facebookem

Klaus Schwab několikrát hovořil o tom, že odchod od spalovacích aut je snadnou záležitostí zatížení paliv daní, která učiní provoz spalovacích aut naprosto nesmyslným. Němečtí Zelení hovoří o tom, že 1 litr benzínu by měl stát až 20 EUR a německá SPD pro změnu zase navrhuje progresivní zdanění paliv, postupně každý rok o několik procent. Vybrané peníze z daní by podle Zelených i SPD byly automaticky přerozdělovány do dotačního fondu pro nákupy elektrických aut. Tedy přesunování peněz z kapes majitelů spalovacích aut do kapes budoucích majitelů elektrických aut.

Klaus Schwab v knize 4. průmyslová revoluce jasně stanovil cíle Zelené dohody, kterou celkem zdatně maskuje pod krycím označením “Udržitelný rozvoj“. Podle Schwaba neexistuje důvod, proč by moderní člověk 21. století měl vlastnit auto. Schwab v knize píše, že globalizace se změní na cirkulární ekonomiku, což jsou izolované regiony v okruhu zhruba 15 km. Tyto regiony budou plně soběstačné a tudíž cirkulární, protože lidé, služby, zboží a kapitál bude v těchto regionech obíhat, cirkulovat. Podle Schwaba lidé budou pracovat z domova pomocí internetu, později pomocí virtuální reality s nasazenými helmami pro virtuální realitu. Zakladatel a šéf Facebooku Mark Zuckerberg minulý měsíc oznámil [12], že chystá projekt Meta Vesmíru, tedy umělého virtuálního sociálního světa, kdy se na Facebook už nebudete přihlašovat z počítače a z webu, ale budete vstupovat do světa Facebooku naživo pomocí 3D brýlí.

Globalisté plánují uvěznit lidi do virtuálního světa přístupného skrze 3D brýle

Přesně toto popisuje Klaus Schwab ve své knize 4. průmyslová revoluce. Hovoří o tom, že zaměstnanci bank, obchodníci, úředníci a další lidé se s vámi budou setkávat pouze virtuálně skrze 3D brýle. Budete pracovat z domova, ale pomocí brýlí budete ve virtuální kanceláři přijímat klienty a vyřizovat jejich věci, žádosti atd. Virtuálně 3D budete navštěvovat úřady, virtuálně budete chodit k soudu, virtuálně budete chodit do Kauflandu, OBI, Tesca, virtuálně budete chodit do školy. Nepohnete se z domu, protože pro to nebude důvod podle Klause Schwaba. Podle jeho vize se lidé budou pohybovat jen 3 způsoby: Pěšky, na kole či koloběžce a hromadnou elektrickou dopravou.

Facebook chystá prototyp virtuálního světa Metaverse, obdoby Matrixu

Schwab o tom píše tak, že auto se stane zbytečností a člověk nebude mít důvod fyzicky cestovat dále než 15 km od bydliště, a k tomu nepotřebuje auto, ale stačí k tomu motobike. A na jakékoliv delší cesty budou sloužit jen elektrické vlaky a elektrické autobusy. Schwab ale v knize píše o cirkulární ekonomice ve smyslu Cyberpunku, tedy vícevrstvé společnosti, kde v jednom bytovém domě bude obchod, kadeřnictví, služby, ale bude tam i škola, sousedské bezpečnostní hlídky, online dozor chodeb, okolních ulic, kvůli bezpečnosti. Balíčky nakoupené při nákupech ve virtuální realitě budou nosit autonomní chodící roboti a lehčí zásilky budou dopravovat drony. Člověk se nepohne z místa, protože nebude mít k tomu důvod.

Virtuální svět MetaVerse od Facebooku vychází z konstrukčních nákresů a vizí Klause Schwaba

Facebook chystá svůj první 3D virtuální svět nazvaný MetaVerse (Metaphysical Universe), další určitě budou následovat, mluví se o Amazonu. Lidé budou žít dva životy. Jeden v rámci stěn malometrážního bytu, a druhý život ve virtuální realitě, s přáteli a jejich avatary, na společných virtuálních nákupech. A co tím vznikne? Ano, tím vznikne primitivní prototyp a de facto alfa verze Matrixu, tedy dobrovolná simulace života pomocí 3D brýlí, které zatím půjde sundat. Chápete? Kam byste chtěli jezdit vlastním autem, když svět se bude odehrávat doma ve 3D brýlích?

Lidé budou žít uvnitř simulace během pracovního dne, a potom i během volna po práci

A proč by někdo chtěl žít ve virtuálním světě? No, tak třeba proto, že ten skutečný svět nebude k životu. Ve filmu Matrix jste to viděli, jak vypadal skutečný svět. Nebyl k životu. A bylo pro někoho i lákavější se vrátit do simulace, než žít v takovém světě, v teroru. A proč se budou lidé scházet v MetaVerse na Facebooku a ne reálně? No přece proto, že nebude hrozit nákaza a riziko přenosu viru! Dokonce i na dovolenou se bude jezdit virtuálně. To pro změnu předpověděl hollywoodský film Total Recall. Jak vidíte, všechno je naplánované dekády dopředu a Hollywood o tom jen v předstihu pouští programovací filmy, aby se na to lidé připravili. Filmy jako Matrix, Elysium, Prometheus, Interstellar, I Robot, Ready Player One nebo The Hunger Games jsou všechno programovací filmy.

Matrix předpověděl uvěznění lidstva do virtuálně promítané projekce umělého světa, a je to tady, Facebook chystá první prototyp

Nepočítejte proto kilowatty, je to zbytečné, nedopočítáte se. Cílem není poskytnout lidem ekologická auta, cílem je odebrat lidem úplně a provždy svobodu pohybu a upoutat je jako v koncentráku na jednom místě, v malé bytové jednotce s brýlemi pro virtuální realitu na hlavě. Člověk se nebude množit, nebude v kontaktu s problémovými a závadovými lidmi, administrátoři MetaVerse zablokují konspirátory, hoaxery, hatery, popírače, odpírače, prostě všechny závadové elementy.

Ve virtuálním světě budete mít jen prověřené přátele, společně si vyrazíte na nákup, do virtuálního kina, na virtuální koncert ABBA nebo jiné oživené kapely. A brýle sundáte jen při jídle nebo spaní. Facebook již oznámil v MetaVerse virtuální zasedací místnost pro pracovní schůzky nazvaný Horizon [12]. Nechte zaměstnance a klienty doma, ať se setkají v Horizon zasedačce virtuálně, hlásá slogan. A někomu to přijde málo, bude chtít víc.

Lidé si budou moci v Metaverse vytvořit svoji vlastní podobu

Bude chtít singularitu, splynutí svého vědomí se simulovaným světem. A to už bude ostrá verze Matrixu. A proč by globalisté chtěli někoho uvěznit doma a ve virtuální realitě? No, to je správní otázka. Moc správná. A pokud čtete mé články a posloucháte mé pořady, tak už tušíte, proč o to globalisté usilují. Fenomén vyššího muže. Stroje TR-3B Aurora nad celou Evropou v poslední době, vítání Amon Ra na Velikonoce v Egyptě. Pamatujete z filmu Matrix, kdo ovládá systém? Klíčník! Ten, kdo má klíče od Matrixu, tedy potažmo přístupové kódy a hesla k takovým umělým světům, jako bude MetaVerse od Facebooku. Kdo bude ovládat tyto simulační programy, bude ovládat životy všech připojených lidí. Je neuvěřitelné, jak se předpověď filmu Matrix naplňuje přímo před očima.

-VK-

Šéfredaktor AE News

Print Friendly, PDF & Email
od nových od starých od palců
Upozornit na
Lukáš M.
Návštěvník
Lukáš M.

Hezký článek. Akorát – pane VK, prosím, neházejte do jednoho pytle veganskou stravu a stravu pro vězně v koncentrácích, to je opravdu hodně mimo.

Mordechai Papundekl
Návštěvník
Mordechai Papundekl

Přesně tak.

f.g.
Návštěvník
f.g.

Dobrý článek.

Jetojedno
Návštěvník
Jetojedno

Tahle nejak se odebiraji gojum jejich nejoblibenejsi hracky a bude se to stupnovat

https://trans.info/de/verkehrsbehinderungen-nach-unwetter-246308

ezra
Návštěvník
ezra

Jako v koncentráku! 
Nacisté také nedávali vězňům žádné maso, pouze rostlinnou stravu, obvykle jen chleba, případně mouku a brambory. 

Frodo
Návštěvník
Frodo

Upřímně řečeno, mě by práce z domu vyhovovala. Za posledních pár let jsem vystřídal několik zaměstnavatelů, protože po pár týdnech se mnou žádný kolega nechtěl pracovat. Hlavním důvodem bylo, že ve stresu trpím silným nadýmáním a pocením a atmosféra kolem mě není zrovna příjemná.
Podobné problémy má celá řada lidí.
Co se aut týče, píšete že auta najezdí tak 6-15 tisíc km ročně. To je průměrně 15-30 km denně, což odpovídá cestě do práce, na nákupy, domů, občasnému výletu na hory nebo jedné cestě k moři a zpět. Ruku na srdce, koho baví denně jezdit do práce a na nákupy? Tak jednoho z deseti, spíše méně.
Cesta maglevem do Chorvatska by mohla trvat pár hodin, byla by mnohem bezpečnější, levnější, pohodlnější a hlavně ekologičtější.
Umíte si představit kolik zemědělské půdy by se získalo kdyby se rozbořily dálnice? Nebo kolik prostoru by se získalo třeba na stavbu solárních elektráren – místo dálnic? Pokud by se omezila doprava osobními auty, tak na rozvoz zboží by stačily normální silnice a železnice a maximálně D1. Ostatní dálnice by se klidně mohly přestavět na klasické silnice a zbylé pruhy zbourat.
Co se nabíjení elektrických aut týče, dopadne to podobně jako to mají rozvážkové služby. Prostě si vyberete a zabookujete místo, čas a cenu kW/h za dobíjení vozu. Ve špičkách to bude třeba 2x dražší, takže si lidé pořádně rozmyslí kdy a jak budou nabíjet. Většina větších firem bude poskytovat (solární) dobíjení aut přes den jako benefit zaměstnancům – buď zadarmo nebo velmi levně.
Nezastavíte to. Generace Y a Z to tak chtějí a pokud nenastane válka, tak to tak i bude.

lpg
Návštěvník
lpg

Ty si hodně naivní. To že smrdíš jako prase je sice smutný, ale je to tvůj problém. Takže pokud chceš sedět doma na prdeli, nikdo ti v tom nebrání, ale nevnucuj to ostatním.

Mordechai Papundekl
Návštěvník
Mordechai Papundekl

Na smrad je dobrý repelent, aspoň tě nebudou otravovat mouchy.

999
Návštěvník
999

Ta Metaverse je odporna i vytvarne. Nemci chteji pry i VODIK. Do tech bryli zavrou jenom nizke duchovni urovne, ktere nemaji zkusenosti. Demonstruji, co vsechno umeji s lidmi provest. Kdo neutece rychle z USA, Australie, dostane mandatorne vcelicku? Jak zminuji Plejarane, je tam takovy obrat, asi i v Bibli: plac a skripeni zubu.

Marcela
Návštěvník
Marcela

Nikde ani čárka o letadlech,která spali i 200tun za jednu cestu. let.spolecnost obycejneho malého statu uskuteční denně kolem 500letu!!!!co giganti jako klm,Air France apod.!!!je to celé podvod,politika, šlechta má málo peněz na rozhazování.potrebuje nové penezotoky.aut je moc a oni neví co s tim, vydrží i 20 let.jediny způsob jak je zprovodit ze světa je prohlasit je spinavymi.proc mi nenabidnou do starého auta nový agregát?to by byla ekologie!!ne vyrábět nové a nové křapy.jenze z toho tolik neteče že.ted nasoli elektriku jen tak,vyrábí ji dal se stejným cenovým nákladem.benzin za 100??žádný problém,několik pitomcu kvůli svým vlhkým snům drží v šachu většinu.politik je zaměstnancem občana,tak nějak na to naše nová šlechta zapomela. Myslím že je čas jim to připomenout,ne držet hubu,a presedlat na koloběžky:))))

Paulo
Návštěvník
Paulo

Spis bych rekl, Nikde ani carka o nakl. namorni doprave, ktera spaluje defakto miliony tun mazutu, proti ktere je letecka i silnicni doprava ve spalovani Co2 jen spina za nehtem, o te se dokonce nemluvi uz vubec, pac ji lide ani diky tzv. morske slepote nevnimaji. Namorni prepravy kontejneru je nejvetsi byznys v teto globalni masinerii ikdyz si to vubec neuvedomujeme a konzumujeme z 99% vsechno co k nam pripluje lodi.

Paulo
Návštěvník
Paulo
co na tom zalezi
Návštěvník
co na tom zalezi

A pristi “pokrocilost” bude eVTOL (electrical Vertical Take Off and Landing) kolobezka.
Mezitim, USaci (a ti co je kopiruji jinde ve svaete) se vsemi pocitaci, softwary a aroganci nejsou schopni prijit ani s novym jednomotorovym letadlem, ktere by za neco stalo.
To rikam z vlastni zkusenosti, prace u tradicni Texas spolecnosti, kde pod vedenim US expertu s PhD tituly nalepili kridelni soustavu na trup kompositniho letadla (skoro se to utrhlo behem testu), ale na me namitky “experti” z FAA na tom nevideli nic spatneho ..

Pendur
Návštěvník
Pendur

Nemyslím že si prišli späť prevziať planétu a nás vyhubiť, mohli to urobiť úž dávno keď nás bolo menej a pokiaľ majú schopnosti ako hovoril pán VK urobili by to lusknutím prsta. Skôr by som povedal že sa nás budú snažiť usmerniť aby sme sa vyvíjali správnym smerom a napredovali, avšak až po tejto covidovej a klimatickej čistke.

Rudolf
Návštěvník
Rudolf
zajímavé
Návštěvník
zajímavé

Ten jejich nový svět může vypadat i takto

https://www.lidovky.cz/byznys/utopicke-mesto-telosa-v-usa-marc-lore-walmart.A210912_172457_ln_ekonomika_kov

kolik lidí se na toto nachytá?