Dnes vstupuje v platnost GDPR v celém prostoru Evropské unie! Co to...

Dnes vstupuje v platnost GDPR v celém prostoru Evropské unie! Co to znamená pro alternativní servery, čtenáře, posluchače a diváky alternativních projektů? Mnoho povyku pro nic anebo skrytá hrozba pro nepohodlné servery? Víme více a je dobré se připravit!

Dnes vstupuje v platnost GDPR v celém prostoru Evropské unie! Co to znamená pro alternativní servery, čtenáře, posluchače a diváky alternativních projektů? Mnoho povyku pro nic anebo skrytá hrozba pro nepohodlné servery? Víme více a je dobré se připravit!

Dnes po půlnoci, v pátek 25. 5. 2018, vstupuje na celém území EU v platnost předpis General Data Protection Regulation, známý spíše pod zkratkou GDPR, což je drakonický předpis na ochranu osobních dat občanů Evropské unie. Všichni z vás, kdo jste na internetu aktivní a používáte emaily a další služby, jste určitě v posledních týdnech zaplaveni poštou a komunikací od provozovatelů služeb o tom, kde vás upozorňují na to, že jsou připraveni na GDPR a jakým  způsobem budou ochraňovat a zpracovávat vaše data. Každý subjekt v EU, který shromažďuje data, se musí od dnešního dne řídit novou směrnicí GDPR ve vztahu k ochraně osobních údajů. Protože dostáváme do redakce stovky emailů na toto téma, přicházíme s tímto článkem, který by měl pomoci i ostatním provozovatelům alternativních zpravodajských webů v ČR a na Slovensku. Seznam doporučení je pouze orientační a může se lišit v jednotlivých případech u jednotlivých webů.

GDPR začíná platit od 25. 5. 2018

Největším bodem zodpovědnosti provozovatelů webů v ČR je od dnešního dne proces “registrací” na webových stránkách. Proces registrace na webové stránce je podle GDPR procesem sběru dat a provozovatel webu musí přizpůsobit ochranu dat takto nasbíraných od koncových uživatelů. Protože redakce AE News věděla o projektu GDPR už od roku 2015, zrušili jsme již před 3 roky všechny registrace a umožnili jsme diskutování pod našimi články zcela volně a anonymně. Neprovádíme tedy sběr dat, nevytváříme registrace a neuchováváme osobní údaje diskutérů, ani ty anonymní. Tyto údaje se totiž uchovávají lokálně na počítačích uživatelů v souborech “cookies”.

Tyto údaje si můžete smazat ručně tím, že v browseru smažete cache s cookies. Máte tak plnou kontrolu nad svými anonymními údaji, které GDPR ani nijak neošetřuje, protože GDPR se týká pouze reálných osobních údajů jako jsou jméno, příjmení, datum narození, adresa bydliště, rodné číslo, počet dětí, rodinný stav, jména dětí a další. Osobním údajem je i emailová adresa nebo telefon, pokud je uveden spolu s jednoznačným identifikačním osobním údajem osoby, např. jménem a příjmením. Pokud je uvedeno pouze samotné telefonní číslo nebo email bez jména, nepodléhá tato informace GDPR, protože telefon i email jsou veřejně dostupné údaje a samy o sobě, pokud nejsou spojeny s osobou, nejsou osobním údajem.

Registrace diskutérů jsou sběrem osobních dat podle regulací GDPR

Na české i slovenské alternativě však existují stovky webů, které požadují po diskutérech, aby se nejprve zaregistrovali a teprve poté mohou diskutovat. Všechny tyto weby by měly v následujících dnech a týdnech přijmout taková opatření, která je ochrání před případnými komplikacemi v budoucnosti. Pokud totiž na některém webu dojde k úniku informací o registracích a web neměl systém registrací ošetřený v souladu s GDPR, může dojít k cíleným útokům a žalobám pro porušení ochrany osobních údajů. Jak totiž uvádí jmenovitě jedno z ustanovení GDPR, proces registrace uživatele je procesem zpracování soukromých osobních údajů, které identifikují konkrétní osobu, a to i v případě, že by místo svého jména a příjmení vyplnila přezdívky. GDPR nerozlišuje v obsahu sbíraných dat, rozlišuje pouze samotný proces sběru informací, které identifikují jednu konkrétní osobu od všech ostatních, bez ohledu na to, jestli jde o osobu fyzickou nebo virtuální.

Sběr osobních dat je hlavním terčem ze strany GDPR.

Sbírání dat o uživatelích prostřednictvím registrací na diskusních webech a fórech je tak hlavním bodem, kterým se GDPR přímo dotýká provozovatelů alternativních zpravodajských webů. Provozovatelé těchto webů mají na výběr dvě možnosti, jak se vyhnout komplikované správě soukromých údajů diskutujících na svých webech. První možností je cesta, kterou již před 3 roky nastoupil právě náš Aeronet. To znamená zrušení uživatelských registrací, smazání dosud vytvořených diskusních účtů a umožnění diskutování lidem volně, anonymně, komukoliv, bez registrací. Tato cesta je výhodná v tom, že se zcela vyhnete sběru dat osobních údajů a jejich následné správě, managementu a ochraně. Nevýhodou je, že musíte technicky zabezpečit nástroje umělé inteligence, které budou chránit obsah anonymní diskuse od robotů, automatizovaného spamu a trollů. Nástroje jako Captcha, Akismet a další nástroje tuto funkci v podstatě zajišťují.

Převedení zodpovědnosti za GDPR na třetí stranu? Ano, ale má to své háčky a mouchy

Druhou možností je přenesení zodpovědnosti za sběr dat na třetí osobu, která provozuje diskuse. Pokud nechcete umožnit anonymní diskuse na svém webu, můžete integrovat do svého systému diskusní plugin třetí strany. Mezi nejznámější patří Disqus plugin pro diskuse a Facebook diskusní plugin, který na váš web překopíruje diskusní vlákno z Facebooku. Oba dva pluginy přenáší registraci a správu osobních dat na třetí osobu, konkrétně na společnosti Disqus, inc. a Facebook. Provozovatel webu tím přenáší podle ustanovení GDPR zodpovědnost za registrace, sběr a zpracování osobních dat na třetí subjekt. Ovšem pozor, tyto pluginy požívají vlastní API rozhraní, které umožňuje tzv. export informací mimo prostředí a infrastrukturu třetí strany provozovatele pluginu. Poslední kauza a skandál Facebooku a společnosti Cambridge Analytica je toho krásným příkladem, jak pomocí programového rozhraní Facebook API vytahovala Cambridge Analytica osobní informace o desítkách milionů Američanů.

Struktura GDPR stanovuje ochranu osobních dat na všech úrovních informačních systémů.

Po tomto skandálu došlo k masivnímu osekání funkcí Facebook API pro programátory, ovšem API ostatních sociálních sítí a služeb nadále umožňují operace vytahování informací o koncových uživatelích, takže deployment diskusních pluginů třetích stran vás teoreticky nemusí zbavit zopdovědnosti za sběr soukromých údajů. Např. stačí, když API diskusního panelu poskytuje služby exportu CVS/XML informací o uživatelích diskusí. A hned to spadá pod ustanovení GDPR o sběru osobních dat. Dalším velkým problémem jsou internetové shopy, které logicky z principu věci musí sbírat soukromé údaje, protože jinak by nešlo zboží doručit a zaplatit.

Cokoliv tedy prodáváte na webu, podléháte GDPR, i kdyby šlo jen o prodej reklamních triček nebo hrnečků s motivy alternativního serveru. I zde máte možnost přenést zodpovědnost za provoz eshopu na třetí osobu, když na web uvedete pouze odkaz a bránu, která nakupujícího přesměruje na eBAY, Amazon nebo X-cart aplikaci. Ovšem i zde platí to samé, co u diskusních pluginů, že mnoho informací a osobních dat umí tyto prodejní brány exportovat a dokonce zpřístupňovat z vaší vlastní domény.

Ochrana osobních dat občanů nebo nástroj na postupnou likvidaci nepohodlných serverů a malých firem?

Porušení ochrany GDPR, kdy dojde ke zneužití nebo odcizení osobních údajů, a pokud je zjištěno, že web sbíral osobní údaje a neměl přitom zabezpečení podle auditu GDPR, je sankcionováno horentními likvidačními sumami až do výše 100 milionů EUR. Kdo che psa bít, hůl si vždycky najde. Velké firmy s mamutími rozpočty si dokáží ošetřit své sítě a infrastrukturu pro splnění stovek předpisů GDPR, ale malé weby to může zlikvidovat. Řešením je tedy proces, kdy se zcela vzdáte sběru a správy osobních dat, anebo přenesete tento sběr na 3. strany. Teprve čas ukáže, jestli GDPR vzniklo pro ochranu soukromí a dat občanů, nebo pro likvidaci nepohodlných serverů a alternativy, která má tu drzost, že nemá miliony dolarů na právní konzultace a audity v souladu s bezpečností podle GDPR.

Nejen o GDPR budeme hovořit dnes od 19:00 hodin na Svobodném vysílači CS v mém pravidelném pořadu. Vrátíme se ještě k Marakéšské deklaraci a událostem v poslanecké sněmovně, probereme i zrušení schůzky Donalda Trumpa s Kim Čong Unem a dostane se určitě i na další témata. Všichni jste srdečně zváni k poslechu.

Vážení čtenáři, náš server nahrazuje roli mainstreamových médií a přinášíme zásadní informace a kauzy, které veřejnoprávní a velká média ignorují. Přinášíme informace zdarma a bez otravné reklamy a bannerů na našem webu. Pokud se vám líbí naše práce, přispějte prosím, podle svých možností, jakoukoliv částkou našemu projektu na zachování jeho provozu. Náš server funguje pouze z darů a příspěvků našich čtenářů. Bez vás nemůže náš projekt pokračovat. Každé málo pomáhá a přispět nám můžete bankovním převodem, PayPalem, Bitcoinem nebo poštovní poukázkou na účet, všechny informace najdete na naší obvyklé darovací stránce zde. Pro naše pravidelné podporovatele jenom upozornění, že došlo ke změně čísla našeho bankovního účtu. Děkujeme za Vaši neutuchající podporu! Naše práce a úspěchy jsou umožněny jen díky Vaší podpoře.

Záznam pořadu

-VK-

Šéfredaktor AE News

Print Friendly, PDF & Email

237
Komentářů k článku


Pravidla pro komentáře: Na AE News nikdy necenzurujeme žádný názor, je-li vyjádřen slušně, kultivovaně a nejedná-li se o zjevný trolling, pomluvu, diskreditaci serveru AE News nebo dehonestaci autora článku. Máte právo vyjádřit jakýkoliv kritický komentář, avšak bez vulgarit a také bez sprostých formulací, výhrůžek nebo urážek, a to ani ve vztahu k autorovi (autorům) článku, ani vůči ostatním diskutujícím.

Hrubé vulgarismy, schvalování teroristických útoků, komentáře, fotografie nebo videa se znaky sadismu, brutality, sexuality, porna nebo bestiality, výzvy k činům proti lidskosti, výzvy nebo obrázky s tématikou fyzické likvidace kohokoliv nebo výhrůžky komukoliv nebudou tolerovány, a to ani vůči třetím osobám mimo náš web, např. vulgarismy v diskusi proti osobám zmiňovaným uvnitř kritického článku apod. V diskusích je povoleno vyjadřovat jen vlastní soukromé názory jako fyzická osoba, ne stanoviska firem, podniků, skupin osob, spolků, sdružení nebo organizací. Pro publikaci takových stanovisek kontaktujte nejprve naší redakci. V komentářích není dovoleno používat "shouting", tzn. křičení vyjádřené psaním celých vět pouze velkými znaky. Příspěvky nesplňující tyto základní podmínky slušné diskuse budou mazány, stejně tak komentáře se znaky trollingu, spamu, politické reklamy a nesouvisející diskuse pod články (offtopic příspěvky).

Komentáře jsou automaticky moderovány analytickým systémem Akismet a mohou být navíc dodatečně schvalovány administrátorem, případně dodatečně mazány, pokud Akismet nezachytil závadné příspěvky sám. V diskusi je povolena pouze rodilá čeština a slovenština, ne automatizované překlady do těchto dvou jazyků pomocí Google Translate nebo skrze jiné překladače. Vyjímečně budou tolerována poděkování v cizích jazycích, ne však komentáře nebo diskuse.


Váš vložený komentář se nemusí zobrazit ihned, je-li zadržen Akismetem. V takovém případě je diskusní příspěvek odeslán k ručnímu schválení administrátorem, což může zabrat nějaký čas. Neodesílejte příspěvek znovu, neurychlíte tím jeho schválení. Děkujeme.


avatar
5000

  Zasílat  
od nových od starých od palců
Upozornit na
Tazatel VS
Návštěvník
Tazatel VS

Měl bych jeden dotaz, který mi vyskočil. Jestli mám v telefonu seznam jmen s číslem a někde i s emailem, vlastně shromažďuji data a jsem tedy povinný to nahlásit na úřad, je to tak?

Aleš K.
Návštěvník
Aleš K.

Chuderka státní správa, kde “vyčleněný” pracovník (IT) shromažďuje IP adresy kohokoliv, kdo se úřadu zeptá třebas na popelnici… Běda těm, kteří jsou vůči oudu kritičtí a nechválí… Asi bude dál ignorovat zákony dál…

Jarek
Návštěvník
Jarek

Skvělá diskuse , obzvláště dole jak se srdnatě napadáte . Někdo se cítí nepochopen a jiný nedoceněn za ten přínos či snahu . Co se sam/a zamyslet nad sebou , mám pravdu ? Jistěže mám ! Vždyť ten či onen odkaz je toho důkazem !
Jak je tedy možné že nepíšete co se stane , kromě plánovaných schůzek atd . Třeba když islám je nástrojem Židů proč nedokáží vyřešit palestinské otázky . Židi řídí cely svět a doma nic ?
Bohužel většina se rozhoduje mylně . Celkový obraz světa a současné žití je mírně řečeno zkázonosné ba až apokalypticky smrtící a vše započalo od lidí , menšin , se souhlasem a nezájmem majorit .
Proto se prosím nehádejte . Třeba ona ováže zraněnou hruď tvoji či tvoje silné paže ji ponesou kdy znavena bude …

Alkaponek
Návštěvník
Alkaponek

… a byla z toho „tykačka“.

Novináře jistě překvapilo, že francouzský prezident – na rozdíl od ruského – přešel na tykání, čímž vyjádřil, jaké přátelské vztahy navázal s ruským prezidentem.

Osobně bych to komentovala tak, že francouzský prezident je sebestředný floutek, který tykáním vyjadřuje v tomto případě neúctu a nadřazenost, která mu nepřísluší. Je pouze hostem pozvaným prezidentem Ruska do Petrohradu, a dle etikety tak získává právo nabídnout tykání první hostitel. Neřkuli, že je Putin věkově starší a významnější osoba.

Bard
Návštěvník
Bard

Ano, v tomto případě zcela souhlasím s Pozorovatelkou. Je tu chorobná antižidovská sekta, která to má podobné jako ti na druhé straně, kteří za vším vidí jen Putina a Rusko. Tato sekta se umí pouze jen za každou cenu vymezovat proti něčemu a někomu, nic jiného nenabízí, nic jiného neumí a nic jiného nenabízí. Osobně si myslím, že takové příspěvky, které nejsou v souladu s výše uvedenými podmínkami, zejména offtopic, dále jejich opakované tapetáže a stále dokola opakující se odkazy, by se měly mazat právě v souladu těmi výše uvedenými podmínkami. Není to jen můj názor, že úroveň diskuze zde, také ve srovnání s diskuzí třeba před 2 lety, je ubohá. To pak vytváří klamný obraz o úrovni Aeronetu jako ostrůvku svobody a zcela to snižuje práci a přínos zdejších článků. Dále tato sekta vytlačuje, jak napsala Pozorovatelka, spoustu normálních lidí, kteří by do diskuze rádi s něčím přínosným vstoupili, nemluvě o ochotě přispivatelů, když je diskuze pod články taková, jaká je.
Tedy za sebe říkám, striktně dle výše uvedených podmínek, jinak to půjde do háje a to by byla obrovská škoda. Po výborném pátečním výkonu VK na SVCS, kdy už museli pochopit i největší zabedněnci, co tím vším chtěl říci, jsem čekal pěknou a přínosnou diskuzi, ale když jsem včera průběžně na tu diskuzi koukal, bylo mi smutno. Asi to jinak nepůjde. Antision a ta sekta kolem něho by se měla poslat občas na čerstvý vzduch, aby přišla také na jiné myšlenky.

Tak a nyní mínusujte, zdravím.

Dan
Návštěvník
Dan

Tak jen doufám, že za svůj dnes již vyhraněný názor na paní P. nebudu “zařazen” do nějaké sekty. Vy by jste ale asi rád “zařazoval”, jak tak koukám. Toto by měl být v prvé řadě zpravodajský portál a ne všude tapetovat opakující se, dost často na jedné noze stojící různé “analýzy” dotyčné paní. Opakování je sice matka moudrosti, ale někdy z nás paní opravdu dělá blbce. S tím neúměrným opakováním se to platí samozřejmě pro všechny.

AntiSion
Návštěvník
AntiSion

Bard
Chorobný je především ten, který se opováží označit lidi, kteří
si zde dovolují kritizovat Židy, jejich působení, jejich mocenskou
světovou politiku i jejich zločiny, za chorobnou antižidovskou
sektu! Židé nejsou nedotknutelní!!! To si pamatujte vážený!
Systematické psychologické zmanipulování naší (a samozřejmě
i ostatní světové) veřejnosti židovskou propagandou v tom smyslu,
že jen vyslovit slovo “Žid” je něco “nebezpečného”, dosáhlo takového stupně, že současný člověk (většina lidí!) již není schopna přistupovat
k projednávání otázky škodlivého působení internacionální židovské
mocenské elity bez apriorních předsudků!
To je největší triumf židovské všudypřítomné propagandy!

Je Izrael psychopatický stát?
http://www.zvedavec.org/komentare/2018/05/7590-je-izrael-psychopaticky-stat.htm

AntiSion
Návštěvník
AntiSion

Gilad Atzmon slavnostně prohlásil:
„Židovská moc je schopnost přimět nežidy, aby přestali hovořit o židovské moci.“

AntiSion
Návštěvník
AntiSion

Bard
Chorobný je především ten, který se opováží označit lidi, kteří
si zde dovolují kritizovat Židy, jejich působení, jejich mocenskou
světovou politiku i jejich zločiny, za chorobnou antižidovskou
sektu! Židé nejsou nedotknutelní!!! To si pamatujte vážený!
Systematické psychologické zmanipulování naší (a samozřejmě
i ostatní světové) veřejnosti židovskou propagandou v tom smyslu,
že jen vyslovit slovo “Žid” je něco “nebezpečného”, dosáhlo takového stupně, že současný člověk (většina lidí!) již není schopna přistupovat
k projednávání otázky škodlivého působení internacionální židovské
mocenské elity bez apriorních předsudků!
To je největší triumf židovské všudypřítomné propagandy!

Pravda
Návštěvník
Pravda

Zločiny?! Si na hlavu?! Ty Mgr…!!! Keby si nedostal Desatoro-od Židov!!! tak by si nemohol ani definovať slovo zločin!!! Žeby Troia pretobtak, že to dokázali presne! raz a navždy! zadefinovať, čo zločin je! Každá generácia Židov zažila nejaký pogrom!!! Inde na Zemi je semenište zla!!! Úplne inde! Aj vďaka takémuto zombiecizmu nemôžem písať kde… Tam, kde je najvic zombie, tam je zem zla na zemi… Židia sú všeličo, len rozhodne NIE ZOMBIE!

konzerva
Návštěvník
konzerva

Z netu ….. Bild už hovna svá chystá se psát.
Tak jak jeho Pán ži-ovský má tak rád !
Může ta hovna svá ži-ácká,si třeba i žrát,
hlavně když fotbal kvalitní,
v Rusku bude se hrát.

e-die
Návštěvník
e-die

Omlouvám se, ale musím zde uvést dost věcí na pravou míru. Podotýkám, že pouze v prvním odstavci článku, dále nechci prudit.
“Každý subjekt v EU” – ne, každý, kdo se tím živí = podnikatel nebo fyzická osoba=IČO, říká se mu Zpracovatel
“Proces registrace na webové stránce je podle GDPR procesem sběru dat a provozovatel webu musí přizpůsobit ochranu dat takto nasbíraných od koncových uživatelů” – blábol, buď se o osobní údaje jedná nebo ne
“Máte tak plnou kontrolu nad svými anonymními údaji” (zde na AE) – a co Google Analytics?
“nepodléhá tato informace GDPR, protože telefon i email jsou veřejně dostupné údaje a samy o sobě” – velký nesmysl (!!!), jsou to osobní údaje, pokud je možno je propojit s konkrétní osobou, například scan krevního řečiště je citlivý OÚ, pokud ho lze propojit. Pokud ne, je to JEN pěkný obrázek.

Teď to fakt nemyslím zle, ale nastudujte si to!!!

Harry
Návštěvník
Harry

V Brně začal boj proti pro-muslimským neomarxistům. A bude pokračovat, přeleje se do celé republiky. Slušní lidé si nenechají kálet na hlavu.
Mainstream opět nevědomky podporuje a spojuje vlastence. A situace graduje a bude gradovat….

https://www.novinky.cz/domaci/473191-aktiviste-v-brne-prerusili-predstaveni-se-znasilnujicim-jezisem.html

Iva
Návštěvník
Iva

Pozitivní zpráva.
Ta dosud mlčící “normální” většina by měla už konečně přestat být mlčící.

kolemjdoucí
Návštěvník
kolemjdoucí

Boj nikdy není pozitivní zpráva a není to ani řešení (na Ukrajině jsme to viděli v přímém přenosu), tohle slouží nepříteli. Nezaměňujte prosím právo na (sebe)obranu, tedy vždy konkrétní věc, s obecným “právem na válku”.

Řešením by bylo odstavit a odstranit od řízení zrádce v řídících funkcích a v médiích (kteří to mají na svědomí a tiše tom slouží) a nahradit je představiteli morálně na výši, kteří by sloužili společnosti a konali v jejím zájmu, zájmu druhých lidí (takříkajíc na tomto území původních). Návrat k morálním hodnotám našich předků, kteří žili v pokoře a úctě k sobě navzájem i ke svému okolí a státu. To by byl skutečný boj, boj o Bohem svěřené hodnoty. Vše ostatní je blud, je zde davu vnucována (a následně zneužívána) slepá touha “něco s tím bordelem už konečně udělat” (aniž by lidé věděli pořádně co), místo účinného používání rozumu a morálních zásad.

tadysedící
Návštěvník
tadysedící

Tak hele, minule jsem si zadal do googlu své jméno, a vyhodil mi stránky nějakých seznamů živnostníků. Ja už ale 12 let nepodnikám, tak jsem jim napsal mejla, at´ mne vymažou, voni se mi vysmáli, že pry nějaké paragrafy z toho a toho důvodu, že to tam může být. Takže nějaké GDPR považuji za bububu tyátr!

kolemjdoucí
Návštěvník
kolemjdoucí

Samozřejmě, chybné zákony nevyřeší úředník někde u stolu – a to je to o čem píšu: Máme politiky atd. kteří pracují v zájmu lidí dle morálky a mají svědomí čisté? Nebo nemají svědomí často vůbec žádné a pro lidi nehnou prstem? Odpověz si sám, není to tak složité, ale žádné zbraně či boje v ulicích, jak by se tu někteří nejradši naivně nechali strhnout, to nevyřeší, neřeší totiž vůbec nic a kdo se k tomu propůjčí, tak už prohrál. A není těžké přijít na to proč, stačí tu hlavu (to je to na krku) jen zapojit.

kolemjdoucí
Návštěvník
kolemjdoucí

Ta většina ale musí vědět co, jak a hlavně KDE říkat (a dělat). Jinak jen poslouží nepříteli, podsunutým bojem bez vyšších cílů.

Ten člověk (Harry) to napsal způsobem, zneužívajícím hned několik psychologických poznatků, podsouvá vám do podvědomí, kde vás chce mít (“bude pokračovat, přeleje se…”, či “graduje a bude gradovat”…) – pracuje přímo s vaším podvědomím a vy, jako obyčejní lidé bez potřebného vzdělání v tomto směru, to ani nevidíte – on slouží druhé straně.

Přemýšlejte o tom.

.B.
Návštěvník
.B.

A tímto děkuji skupině Slušní lidé za jejich odvážnou akci a za to, že vyjádřili i můj nízor. Díky!

.B.
Návštěvník
.B.

….názor…

tomax
Návštěvník
tomax

Je možno založit skupinu “Slušní lidé” i v jiných městech? Můžeme se všichni podílet na zlepšení života u nás doma? Věřím, že ano, pracujme na tom- aktivní občanství.

Blondyna z Londyna
Návštěvník
Blondyna z Londyna

Uprimne doufam, ze ty pornoumelce z brnenskeho divadla a vubec brnenskou radnici Milos Zeman serve, urazi a znecti tak, ze je priste prejde chut degenerovat nase narodni dedictvi a nasi kulturu 😀

Blondyna z Londyna
Návštěvník
Blondyna z Londyna

Take te skupine Slusni lide dekuji. Je dobre, ze proti degeneraci naseho umeni byl videt odpor. Co si zrovna v tehle dobe nasi umelci k nasim kulturnim odkazum a hodnotam dovoluji, to prekracuje meze. V ČR, to uz nejsou ani umelci. To je proste spodina, odpad a zumpa. Brnenska radnice je spolek zbabelych idiotu
.

Blondyna z Londyna
Návštěvník
Blondyna z Londyna

v dobe, kdyz v cele evrope na dvere klepou migranti a islamizace, tak si degradujem svuj krestansky a kulturni odkaz a lide jeste tleskaj. Zkuste odehrat v divadle, jak nekoho znasilnuje Mohamed. Ani to nedohrajete, policie vas zbali a pujdete k soudu za hanobeni islamu, za poruseni prav muslimu, za extremismus. Tak nejak by to bylo. Jinak samotna ta hra….stejne degenerujici rysy, jako ve starovekem Rime pred jeho padem. Je toho vic.Zhyrale hry, zvrhhle pruvody podporovane vysokymi vrstvami statu, narustajici temer degenerace lidi…nic moc

Axel
Návštěvník
Axel

Už před pár dny bylo na FB video z té jejich první akce v hotelu. 🙂 https://www.facebook.com/hnutislusnilide/videos/631461587196418/

Kiris
Návštěvník
Kiris

Je třeba podporovat konec nadvlády EU v naší zemi pod vedením Německa a Francie. Krok po kroku. Krůček po krůčku. Dosáhneme toho.

Iva
Návštěvník
Iva

Všechno jde, když se chce.
Věřím a doufám, že v naší zemi a my jako Slované budeme mít víc síly a rozumu, než západ, který je už v troskách – zřejmě nevratně (a osobně je mi to moc líto, protože tam bylo i mnoho dobrého, nejen zlo a kolonialismus …).
Tvrdí se, že malé státy a malé celky nemají budoucnost, ale moloch jménem EU ji nemá stoprocentně!!! Je potřeba se spojit jinde a jinak!!! MY NEJSME ZÁPAD.

tomax
Návštěvník
tomax

To že jsme Slované, je naše síla i slabost. Záchód (polsky západ) se snaží naustále štvát Slovany proti Slovanům, nedopusťme to (viz Ukrajina)
Ten Záchod už konečně musíme spláchnout-hajzly.

Milada
Návštěvník
Milada

Polaci je kapitola sama pro sebe, nenavidej rusy, nemce i cechy. Amerika je pro ne vsechno

Jarek
Návštěvník
Jarek

Nikdo neudělal ani náznak kroku nebo krůček ve čtvrtek k PS aby podpořil hlasování proti Marrákeši vyvolané p. Okamurou .

Janaz
Návštěvník
Janaz

Končím s AE, už sa to nedá čítať ,okrem príspevkov VK a Pozorovatelky. Obsadila to tu banda choromyseľných židobijcov úchylov a primitívov, pre ktorých je každý žid, aj Snehulienka, lebo sa kamaráti s nosatými trpaslíkmi! Alebo skôr banda trollov, ktorá chce takýmto spôsobom rozložiť alternatívny web.

jara
Návštěvník
jara

Jenom slibuješ. P.P. taky nejméně 3x “definitivně” končila.

Lele
Návštěvník
Lele

Odstěhuj se k Pozorovatelce na záchod, ten jsi si totiž spletla
s tímto webem. To není web Pozorovatelky.

Ondřej
Návštěvník
Ondřej

Janaz… ženský kecy….

sibolet
Návštěvník
sibolet

Holt se nám ta demogratická tolerance k jiným názorum hroutí a to za třicet let uporné snahy.. https://rutube.ru/video/d1f79eb450a7048d686e57fb28eec63f/

Forever Slav
Návštěvník
Forever Slav

Janaz
Hele ty blbeček trolíček,
už jsem chtěl napsat:
“Vy jedna zamindrákovaná komunistko, jděte laskavě opruzovat někam jinam. O vaší inteligenci raději pomlčím (to neříkám proto, že bych vás chtěl urážet – pouze konstatuji po zkušenostech s vámi v řadě diskuzí).”
Ale stihla jste mě předběhnout. A říkám – díky Bohu!
Diskuzi jste stejně ničím nikdy neobohatila. Jediné, co vám šlo, bylo akorát dštít síru na druhé. Buďte tedy v klidu – chybět nám tady rozhodně nebudete. Teda pokud svůj slib hodláte splnit. 😉

Pozorovatelka
Autor

Forever Slav
Napsala jsem svůj názor níže, ale ještě na Vás zareaguji – čím zdejší diskusi (a vůbec Aeronet) obohatili “jara” a “lele” a na jaké téma jste si s nimi kdy popovídal? Já si totiž nevzpomínám vůbec na nic, co by tady napsali jiného, než útoky na mě. A ptám se proto, že jste reagoval pouze na Janaz (ta toho sice také moc nepíše, ale od začátku je, stejně jako já, proti zde rozjetému antižidovskému tažení), zatímco komentář od “lele” jste ponechal bez reakce…

A když už píšu, tak ještě “PS”, které není jen pro Vás: rozklikněte tuto diskusi od nejstarších – a jaký je hned první komentář…? Jistě, pro Vás i jiné jsou to komentáře obohacující a ani Vám ani nikomu takový názor neberu, ale kdo má jiný (resp. se na téma dívá ještě jiným pohledem), ten má odejít?

Marketka
Návštěvník
Marketka

Pani Pozorovatelka, kedysi ma Vase fabulacie (klamstva si nedovolim pouzit) drazdili. Dnes mi pridu iba zabavne. Zelam Vam vsetko dobre a hlavne 528 Hz!

Pozorovatelka
Autor

Když konkrétně nenapíšete, jakou fabulaci máte na mysli a když k ní nenapíšete vlastní konkrétní argument (a Vaše “za všechno mohou židé” je pro mě o ničem) a místo toho jen napíšete, jak smíchy prskáte na monitor z toho, že hodiny a hodiny mého zdejšího psaní někdo jiný označil za práci, za kterou je rád, tak neurážíte jen mě, ale i toho, kdo to napsal.

A jestli moje zdejší psaní je podle Vás jen “lážo-plážo fabulace”, pak Vám nic nebrání si to zkusit a sepsat svůj pohled a přehled, k tomu si zkusit, jestli to je či není práce a k tomu nést kůži na trh s vlastními názory. A až si od Vás přečtu něco, co mě informačně obohatí (a čemu budete věnovat více času, než několikavětným zesměšňujím sdělením) , pak se možná nad Vaším “prskáním na monitor” zamyslím. Ale něco mi říká, že se toho nedočkám – člověk, který je schopen druhým něco sdělit a ještě je ochoten tomu zcela nezištně věnovat čas a energii, by totiž nikdy komentář Vašeho typu nenapsal. No, když nad tím přemýšlím – takový komentář by nenapsal žádný Člověk.

Marketka
Návštěvník
Marketka

Pozrite sa, co Vasi dobri Zidia sposobuju na Slovensku
https://www.hlavnespravy.sk/rostas-nestitia-sa-ani-razie-samopalmi-ktorymi-mierili-na-mna-aj-moju-manzelku-drziacu-v-ruke-malolete-dieta/1327324

Pozrite sa, aku buducnost nasim detom ponuka stara, dobra, zidovska babicka Vasaryova
https://video.aktualne.cz/dvtv/kampan-proti-zemanovi-je-nechtenou-kampani-za-jeho-znovuzvol/r~4306b6d0026d11e6b61c002590604f2e/

Uz nie je cas rozmyslat nad Palestincanmi, je cas rozmyslat nad nasimi detmi, aj ked je uz neskoro.

P.S. Nemajte strach o izraelske dievcata, 70 rokov lestia zbrane, urcite sa ubrania 🙂

Hestie
Návštěvník
Hestie

Tak se také přidám

Marketka, to co jste ted napsala je taková nehoráznost, že lituji těch zachranovaných dětí , kterým se chcete věnovat.
Je vidět, že kromě pocitu, že máte co řici, říkáte jen nenávist, která je ve Vás.
Proč Pozorovatelku všichni tak nesnášíte?
Také s ní vždy nesouhlasím , i když méně něž ted s Váma.

Za to co se děje na Slovensku a jinde sice mohou do značné míry Zidé, do veliké míry ovšem i Vy a tedy samotní občané.
Pokud tedy toto nepochopíte, nejenže nic neuděláte, nebo lépe, uděláte přesně to, co tady Pozorovatelka stále říká.

Jaký je tedy závěr?
Všichni můžeme všem napsat, že jsou,……dosadte si, a poslat je k odchodu, že?
Budete potom všichni spokojeni.

Dan, pode mnou je také příklad obohacení diskuse. Co si tak někdy zhodnotit svůj přínos

Dan
Návštěvník
Dan

Hestie:
Vy jste teď nahradila Janaz? Že se Vám nepozdává můj občas nesouhlas (neplést si s nesnášenlivostí, jste jak z Hate Free od Dienstbiera) s paní P. ?

Dan
Návštěvník
Dan

Vy sice názory hojně sdělujete (nejenom v článcích, ale hlavně diskuzích), ale jsou už docela únavné a někdy již i opravdu docela zábavné. Hlavně se v nich neustále opakujete, hlavně po svém guru. Nepřinášíte většinou nic extra nového, je to stále o tom samém. Kromě toho, že svým opakováním opravdu nikomu nic nevsugerujete, tak už se to právě kromě toho, že je to únavné stává pro někoho zábavným 🙂
Co na Vás obdivuji, je Vaše neuvěřitelná psavost a nutnost se vyjadřovat zejména v diskuzích ke každému článku, který v vyjde v tisku a je možnost, že nějak podporuje Vaše teorie. Taky jsem si Vás kdysi četl rád, bohužel jak šel čas, zjistil jsem, že mi to opakování se již nic nepřináší.

Lele
Návštěvník
Lele

Pozorovatelka
Poznámka k vaším posledním větám: tento první komentář
(níže) jak uvádíte, který vás tak dráždí je opřen o literaturu, prameny, a vaše obdivovatelka Janaz na ně dokáže reagovat
pouze primitivně: “blbeček trolíček”, nebo třeba slovy: “jděte
se léčit”! A tomu říkáte jiný názor?! To je ubohost!

Pozorovatelka
Autor

Lele
Projděte si své komentáře na mě a až pak suďte Janaz – říká se tomu na hrubý pytel hrubá záplata. A dopovím Vám to takto: za můj život mě informačně nejvíce obohatili dva lidé: prvním byl Dane Rudhyar (tomu už bude dobrých 30 let, kdy se mi do rukou dostaly jeho knihy) a druhým je V. Pjakin (přesněji Pjakin a spol). A Pjakina jsem přijala především proto, že pro mě se stal pokračováním toho, k čemu jsem dospěla díky dnes už nežijícímu Rudhyarovi.

A jak tady všichni vědí, netajím se tím, že Pjakin je pro mě jediný analytik, kterého beru a ač tady všichni tvrdí, že jsem od něj (od “Pjakin a spol”) převzala “jen” teorii o GP , já jsem přijala například i teorii “O šesti prioritách řízení” (o které mimochodem velmi často mluví a píše i pan VK, aniž by, bohužel, férově upozornil, že je od Pjakina), hlavně ale nepřestávám smekat před jeho historickým přehledem, především na něm ale je pro mě rozhodující konzistentnost jeho názorů, která se mi navíc i zpětně potvrzuje i z jeho videí z doby, kdy jsem o “nějakém” Pjakinovi ještě vůbec neslyšela!

A že moje “souznění” s Pjakinem dospělo časem do stavu, že více čtu z toho, co říká mezi řádky, než co sděluje přímo, to je moje osobní cesta, ve které mě prozatím Pjakin nikdy nezklamal (a budu se opakovat, že obzvláště v konfrontaci s jeho staršími videí a obzvláště pak v dodatečné konfrontaci i s videí jeho předchůdce generála Petrova).

A s těmito dvěma pro mě informačními základnami (Rudhyar a “Pjakin a spol”) si pozoruji svět a hlavně selektuji informace na důležité a nepodstatné. A protože za léta “pozorování” jich nabyla taková spousta, resp. vznikla z nich pro mě taková mozaika, že psát o tom jen v diskusích se mi časem stálo nedostatečným prostorem, začala jsem psát články.

Ale teď to hlavní, proč to všechno říkám. Aniž by to byl účel mého psaní, přišel ten efekt, že přibývalo lidí, kterým moje články a informace v nich něco dávají a kteří mě proto rádi čtou. A pointa? Ani náhodou bych se nikdy nepasovala na roveň Pjakina, přesto si ale umím představit, že kdyby někdo Pjakina urážel podobně, jako někteří zde urážejí mě (a dokonce se snaží docílit, abych tady už nepsala), tak bych na takové lidi (kteří navíc urážejí jen proto, aby uráželi a nikoliv proto, že by chtěli argumentovat) s velikou pravděpodobností reagovala stejně, jako reaguje Janaz na ty, kteří útočí na mě. A kdyby někteří k Pjakinovi psali takové komentáře, jaké píšete Vy na mě, tak bych jako Janaz reagovala zcela jistě!

A kdyby mi za to někdo napsal, že jsem “toaletním papírem” Pjakina – tak jsou jen dvě možnosti: buďto na stránkách, kde píše někdo, komu fandím (lepší výraz mě nenapadá) takové komentáře nebudou trpěny, anebo v takovém prostoru nemám co dělat. A já jsem zvolila první možnost – že k těm čtenářům mých článků, kteří jsou naprosto bez argumentů a vulgárně napadáni jen za, že souhlasí s mými názory (m.j. na antižidovskou rétoriku AntiSiona) anebo jen čistě lidsky se jim nelíbí nesouhlas prezentovaný ve Vašem stylu, že takové komentáře pod svými články pouštět nebudu.

A jestli z toho snad Vy a jiní uděláte ten závěr, že jsem se k tomu rozhodla jen kvůli loajalitě Janaz ke mě, tak se mýlíte. Čistě lidsky je Váš komentář naprosto trapný nejen vůči Janaz a nejen vůči mě, ale i vůči všem těm, kteří se sice nevyjadřují až tak, jako Janaz, ale kteří napíšou třeba “jen” věty typu “Nenechte se rozhodit trolly a pište dál”. Nemluvě o tom, že někteří do diskusí prostě nepíší vůbec nic, přesto si ale myslím, že ve volbě mezi Vašimi komentáři a mými články volí druhou možnost (a to myslím tak, že vedle “kvality” Vašich sdělení” by i téměř každý zdejší “jen” diskutér” byl větší ztrátou, než Vy).

A už vůbec nemluvě o tom, že teď drze sebevědomě řeknu, že když Vy tady už nic nenapíšete, pro AE to ztráta nebude (a nejspíš si toho nikdo ani nevšimne), zatímco když nic nenapíšu já, bude to opačně (pokud ovšem AE nepřispíváte takovou finanční částkou, bez které by AE padnul – a v takovém případě ustoupím).

A že na Vás reaguji tak dlouhým komentářem? Ono to je sice na Vás, ale ve skutečnosti je to ode mě pro všechny. A tím končím tuto diskusi a energii a čas budu věnovat příštím článkům, pro které platí to, co jsem napsala v první reakci na Vás.

Ale pro Vás a Vám podobné ještě jeden dovětek: projděte si diskuse pod starými články AE – to byla radost číst, ač byly konfrontační. A porovnejte si to s tím, co z diskusí děláte Vy a Vám podobní – to snad má být nějaká informační a argumentační hodnota, navíc pro ostatní čtivá??

Lele
Návštěvník
Lele

Pozorovatelka
já bych se zde mohl rovněž rozepsat o vašich
hloupých fabulacích alá likvidace Izraele 15.
května tohoto roku, atd, atd, atd, ale byla by to naprostá ztráta času!!!
A co se Pjakina týče, naprosto souhlasím s
tímto názorem nejmenovaného čtenáře:

Nechcem sa moc v tejto debate príliš angažovať, podľa mňa Pozorovateľka kladie neprimerane
veľký dôraz a dôveru k Pjakinovim programom,
ktoré som ja už pred rokom opustil ako totálnu
blbosť. Bez toho, že by som chcel nejak zhadzovať Pjakina ako človeka, ale z relácií, ktoré som
pozeral, vždy 1/4 informácií boli číre výmysly z
jeho hlavy, ktoré ale verejnosti prezentoval ako informácie zo zasväteného zdroja. Všetko toto premiešaval so serióznymi historickými faktmi, logickými úvahami a dopĺňal totálnymi nezmyslami. Po 2 mesiacoch sledovania ma to prestalo baviť skúmať, ktorá časť jeho prednášky zodpovedá
daným 25% výmyslov a radšej som prešiel na
“menej zasvätené zdroje”, ktoré však prezentovali vyšší podiel dôveryhodných faktov.
Skrátka, Pozorovateľka prebrala Pjakinov svetonázor
a zostala v ňom uväznená.
Viac sa k tejto téme nebudem vyjadrovať.

návštěvník
Návštěvník
návštěvník

Názor toho čtenáře sem kopírujete už asi podesáté, to vlastní nemáte? A kdo je ten čtenář, co jen kritizuje Pjakina a nic víc neříká, to je Váš vzor?

Milada
Návštěvník
Milada

Potorovatelko, nenech se otravit, 100 lidi – 100 jinych nazoru a ti, co umi jen urazet, si zde leci sve ego, zadny nazor nemaji. Rika se, ze diskuze je vymena nazoru. Jenze pak nicku ro neumi. Pisi ze sve zkusenosti.

acidjoe
Návštěvník
acidjoe

Ano, co člověk, to názor. Nicméně jest jedna jediná Pravda, s tou se my naší cestě máme stotožnit. Já přemýšlím nad tím, proč někteří lidé navštěvují určité webové diskuse, aby prostě jen prudili. Nebaví a nezajímá je tvoření, jsou pouze hnáni emocemi v nízkých vibracích. Jsou to v podstatě chudáci na začátku Cesty.

Mina
Návštěvník
Mina

AE se stává známým a přitahuje svými články, ale i možností otevřeně reagovat a napsat své zkušenosti, poznatky a názory. Přitahuje nejen lidi, které zajímá současná situace u nás a ve světě a chtějí ji konstruktivně řešit, nebo aspoň napsat svůj názor na věc, ale také ty, kteří se rádi hašteří, urážejí druhé za jiný názor nebo vyloženě chtějí zde zasít zrno svárů. Nesouhlas s něčím názorem se dá vyjádřit slušně, bez urážek, červená “tlapka” to vyjádří dostatečně jasně. V opačném případě se z AE může časem stát žumpa typu ČT, Seznam, Reflex atd. A to by byla velká škoda. Paní Pozorovatelko, nenechte se znechutit.

Dan
Návštěvník
Dan

Vám by vyhovoval hlavně astrologicky zaměřený web, kde by jste byla jako ryba ve vodě a lidi, kteří věří na pseudovědu by byli spokojeni. Transcendentální sklony a hlavně práce astrologa Rudhyara, které měly vliv na “New Age” v 70-tých letech by se na astrologický web hodily lépe, než na web, který by měl být – a doufám, že je, hlavně zpravodajsky zaměřený.
Pjakin se taky občas plete, což Vy neuznáváte, ale když jej smontujete s Rudhyarem, vyjde z toho bohužel občas kočkopes.

Lele
Návštěvník
Lele

Pozorovatelka
Naprosto se stotožnuji se slovy jistého čtenáře,
který zde uvedl toto:

Nechcem sa moc v tejto debate príliš angažovať, podľa mňa Pozorovateľka kladie neprimerane
veľký dôraz a dôveru k Pjakinovim programom,
ktoré som ja už pred rokom opustil ako totálnu
blbosť. Bez toho, že by som chcel nejak zhadzovať Pjakina ako človeka, ale z relácií, ktoré som
pozeral, vždy 1/4 informácií boli číre výmysly z
jeho hlavy, ktoré ale verejnosti prezentoval ako informácie zo zasväteného zdroja. Všetko toto premiešaval so serióznymi historickými faktmi, logickými úvahami a dopĺňal totálnymi nezmyslami. Po 2 mesiacoch sledovania ma to prestalo baviť skúmať, ktorá časť jeho prednášky zodpovedá
daným 25% výmyslov a radšej som prešiel na
“menej zasvätené zdroje”, ktoré však prezentovali vyšší podiel dôveryhodných faktov.
Skrátka, Pozorovateľka prebrala Pjakinov svetonázor
a zostala v ňom uväznená.
Viac sa k tejto téme nebudem vyjadrovať.

jen=tak
Návštěvník
jen=tak

Pjakin vždy nabádá posluchače aby mysleli a vzdělávali se. Sám často říká že mu lidi nemají věřit ale sami si zjistit co je pravda a co ne a proč. Tak co je problém?

tana
Návštěvník
tana

Paní Pozorovatelko, nezlobte se, ale podle mne Pjakin jen pochlebuje Putinovi. Pro mne je mnohem fundovanější, z ruských zdrojů, pan Fursov. Je to vystudovaný historik a tudíž si uvědomuje, že co člověk, to jiný pohled na stejnou událost.
On jen seznamuje zbytek ruského o cizího světa z úhlu pohledu Ruska, přičemž operuje sobě přístupnými údaji. Netají se tím, že nemá úplně všechny zdroje k dispozici. Ale zcela jasně události nejen popisuje, ale snaží se odhalit i jejich kořeny o odhaduje, co bude následovat. Jeho analýzy jsou zcela podloženy historickými fakty.

jen=tak
Návštěvník
jen=tak

Proboha nenechte se rozhodit těmi co ničemu nerozumí, nezaslouží si Váš čas na dlouhé odpovědi. Pište dál, jsme i tací co Vás rádi čtou a Pjakina poslouchají. Že někteří nechápou že světové dění je stále v pohybu, a tudíž se situace často mění, tak s tím se nedá nic dělat.

jara
Návštěvník
jara

P.P., Já, když už něco napíšu, tak to musí sedět. K holým faktům většinou stačí málo. Stručnost a jasnost není měřítkem k hlouposti a nevědomosti. Dám příklad: To, co vy se zde snažíte různými kličkami sesmolit dohromady a nestačí vám na to ani 100 řádků, např. Jaris, .lak a pod. vyjádří jednou, či pár větami. Opakovat zde známá fakta a ukazovat mapky a obrázky, odkazy, je jen pohrdáním zdejšími čtenáři. Přístup k nim má každý stejný jako vy. Akorát, že vy jste mistryně konspirativních teorií. Že se vyhrazuji proti vám, není náhoda. Nejsem sám. Zamyslete se nad tím. P.S. Než psát nesmysly, tak raději nic…

Forever Slav
Návštěvník
Forever Slav

Paní Pozorovatelko,
já ve svém komentáři řešil Janaz, ne diskutéry Lele a jara. Až je někdy budeme řešit, prosím.
Tady jsem teď řešil Janaz – u které jsem se vyjádřil k jejímu odchodu.

Nechci ji nijak urážet, ale podle stylu jejího vyjadřování je to opravdu, ale opravdu hloupej člověk. Viz např.:

zločas

Á,pán je znalec nejen KLDR ale i celé Jižní Ameriky Chile a Venezuely…. a k tomu i velký obdivovatel zločince Pinocheta.

17-5

Zář 5, 2017 14:55

Forever Slav

Hlavně nezapomeňte večer se ve svém chrámu poklonit srpu s kladivem a svým komunistickým hrdinům vzdát hold.

3-21

Zář 5, 2017 16:31

janaz

Blbeček trolíček, taký kosák a kladivo má v štátnom znaku aj Rakúsko. Ale to kretén ako ty evidentne nevie.

11-4

Zář 5, 2017 16:51

https://aeronet.cz/news/trump-severni-korea-je-narod-grazlu-pchjongjang-uspesne-otestoval-termonuklearni-bombu-usa-a-neoconi-zacali-couvat-drzeni-jadernych-zbrani-je-jedinou-obranou-proti-implementaci-prvku-nwo/
Viz v diskuzi pod článkem.

Opravdu se takto vyjadřuje inteligentní člověk, paní Pozorovatelko? Tohle samo o sobě hovoří za vše. Netřeba dále komentovat.

AntiSion
Návštěvník
AntiSion

A dovolím si doplnit, skoro pokaždé nebo velmi často,
Janaz reagovala slovy: “jste chudák”, “blbeček trolíček”,
apodobně, pokud se někdo opovážil kritizovat Židy.
To mluví za vše!

BLM
Návštěvník
BLM

Ona /on/ trolluje aj na SK diskusiách.

Bílá Hora
Návštěvník
Bílá Hora

AE je národním portálem podporujícím vlastenectví, slovanství a zachování našeho mírumilovného života bez bojů a válek.

Ludvík
Návštěvník
Ludvík

Než začnete litovat Palestince…

http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/nez-zacnete-litovat-palestince.html
A…
Přímé svědectví, co prováděli Palestinci u hranic s Izraelem. Hamás chladnokrevně plánoval hromadu mrtvol

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prime-svedectvi-co-provadeli-Palestinci-u-hranic-s-Izraelem-Hamas-chladnokrevne-planoval-hromadu-mrtvol-537467

Jaris
Návštěvník
Jaris

Ludviku a divite se Palestincum?
Predstavte si sam sebe ve stejne situaci. Jednoho krasneho majoveho dne by do vasi blizkosti privandroval cizak a zacal uplatnovat pravo na vasi vesnici. Nabidl by vam, ze pokud se dobrovolne odstehujete, dostanete finacni kompenzaci a nahradni bydleni. Vy byste to treba prijal a se svou rodinou by vas ‘prozatimne’ umistili do tabora. Nic byste nakonec od cizaka nedostal – ani penize ani nahradni bydleni. Nerikejte mi, ze byste necitil podraz a krivdu.
V druhem pripade byste cizakovi rekl, ze stehovat se nemate v umyslu. V tom pripade by prijel jednoho rana bagr a vas dum by srovnal se zemi. Jen tak tak byste stacil popadnout par veci a prchnou,t pricemz by vase deti a zena byla zavalena troskami. Prisel byste o rodinu. Jsem presvedcena, ze by to s vami hodne zamavalo. Skoncil byste take v uprchlickem tabore bez penez a navic bez rodiny. Vas dum by prestal existovat, ackoliv vam patril po mnoho generaci. Misto toho by si tam cizak vystavel honosnou vilu s bazenem a navic vsude drze vyhlasoval, ze mel na pozemek pravo. V OSN by mu to priklepli a vy byste byl jak se rika ‘v kelu’. Zadna rodina, zadny majetek, zadny soucit sveta. Tak se rodi nenavist. Takovy clovek nema co ztratit, navlekne na sebe vybusniny a jde se vyhodit do povetri nekde na rusnem miste cizaku s vedomim, alespon par jich vezmu sebou. Zatimco cizak je litovan celym svetem za nestydatou nespravedlnost, tak z vas udelaji podleho teroristu. Z vas, ktery byl osizen, ktery prisel o majetek i o rodinu.
Bohuzel, takove je dnesni meritko. Z cizaka je udelana obet a ze skutecne obeti terorista.

Marketka
Návštěvník
Marketka

Predstavte si sam sebe ve stejne situaci. Jednoho krasneho majoveho dne by do vasi blizkosti privandroval cizak a zacal uplatnovat pravo na vasi vesnici.

Jaris, kto je dnes majitelom pody, vody, vzduchu a vsetkeho v Cechach?
Predstavte si, ze by Zeman v americkom parlamente miesto som Zid zvolal som Perun Hromovladny:)

Jaris
Návštěvník
Jaris

😀 Marketko, jeste ted se smeju! Predstava, jak Zeman trima v ruce opravdovy blesk, to by se ta chazarska chasa zdesenim rozutekla s krikem: “Holocaust! Holocaust! Pogroooom…..!”

acidjoe
Návštěvník
acidjoe

Palestina není Hamás……………. A zdravím Jaris

BPN
Návštěvník
BPN

Každej žid zatím naštěstí ještě není, ale už víme, že ten váš Jánošík byl Rom a Kubiš s Gabčíkem byli homosexuální Afroameričani…a taky, že nejlepší mýdlo je Helada…

Valerij
Návštěvník
Valerij

janaz
Když končíte, tak končíte, domnívám se, že vaše arogantní a sprosté nadávky ostatním diskutérům nebudou nikomu chybět. Jste tím nakonec známa i na slovenských webech (hlavne spravy ap.). Janaz inteligence moc nepobrala, zato pro sprostotu si byla několikrát – to cituji vašeho slovenského kolegu, který nemá rád M. Kotlebu a kterému jste za to sprostě nadávala. Nevšiml jsem si, že by byl AE židobijecký. Chce tu snad někdo zabíjet židy či jim nějak ubližovat? Posílá je někdo do plynu a podobně? Ne, to se nestalo nikdy. Napsat o židovi, že je žid, přece není nic trestného ani odsouzeníhodného. Je to stejné jako napsat o cikánovi, že je cikán, o Arabovi, že je Arab nebo o Slovákovi, že je Slovák. Jste to právě vy, kdo tady neustále napadá ostatní a vyvolává konflikty. Právě vy rozkládáte alternativní web. Takže pokud odtud odejdete, budu to považovat za zkvalitnění zdejší diskuze. Přeji vám k tomuto zásadnímu kroku hodně sil a odhodlání.

Jaris
Návštěvník
Jaris

Podepisuji, Valerij.

acidjoe
Návštěvník
acidjoe

budeme rádi, když už sem nebudeš chodit, janaz…………….

Andrej Vyšinskij
Návštěvník
Andrej Vyšinskij

Je škoda končit s AE, když je to jedno z mála míst, kde se dá svobodně, demokraticky diskutovat, vyměňovat si rozdílné, často protichůdné názory, tříbit dialekticky ten svůj. A hlavně se před tou diskusí něco opravu dozvědět. Prosím nekamenujte mne, ale někdy je zde projevovaný antisemitismus přepjatý. Někdy je to trapné stejně jako kupř. rusofobie. Varujte se zjednodušujících pohledů na věci! (Copak je možné, aby za vše mohli židé a cyklisté?…) Dochází k radikalizaci a zjednodušování názorů a projevů na všech stranách. Nepřistupujete tím někdy na hru loutkovodičů (ať už jimi je kdokoliv – od GP přes Ilumináty, třeba až po ty židy…)?! Přece se nenecháte dostat tam, kde vás chtějí mít. Domnívám se, že čtenáři, kteří jsou sto docenit AE, pana VK a další zdejší autory, to nemají zapotřebí. Mají na víc. Výlevy frustrace, hádky, osočování, dehonestaci oponentů přenechme mainstreamovým serverům. Bylo by škoda, aby někdy AE vypadal jako novinky.cz, aktuálně.cz atp.