Dead flights: V Praze na Ruzyňském letišti přistávají a startují letadla z...

Dead flights: V Praze na Ruzyňském letišti přistávají a startují letadla z Turecka s vypnutými lokalizačními transpondéry, úplně stejné podivnosti hlásí pozorovatelé a spotteři na německých letištích! Pokaždé se jedná o charterové lety z Turecka, německá alternativa je označuje za důkazy nedávno odhalených šokujících čísel objemů migrantů z leteckých transportů z uprchlických táborů v Turecku! Šokovaní spotteři a neviditelná startující letadla přímo před jejich očima!

Dead flights: V Praze na Ruzyňském letišti přistávají a startují letadla z Turecka s vypnutými lokalizačními transpondéry, úplně stejné podivnosti hlásí pozorovatelé a spotteři na německých letištích! Pokaždé se jedná o charterové lety z Turecka, německá alternativa je označuje za důkazy nedávno odhalených šokujících čísel objemů migrantů z leteckých transportů z uprchlických táborů v Turecku! Šokovaní spotteři a neviditelná startující letadla přímo před jejich očima!

Redakce Aeronetu přináší jako první server v České republice důkaz o tom, že na českých letištích se začínají objevovat stejné šokující úkazy jako na letištích v Německu v posledních několika měsících. Jak nás do redakce dnes upozornil jeden z fanoušků letectví, minulou sobotu v Praze se na Ruzyňském letišti odehrála neuvěřitelná scéna, kterou místní komunita tzv. spotterů nepamatuje. Spotteři jsou fanoušci letadel, kteří fotí a natáčí startující a přistávající letadla a vedou si o spojích podrobné záznamy. Na sociálních sítích potom sdílí své úlovky a fotografie. Je to určitý druh sportu, který sdružuje lidi z okruhu znalců letecké techniky a fanoušků letectví. A právě oni se minulou sobotu zasloužili o opravdu kapitální úlovek, i když asi vůbec netušili, co vlastně vyfotili.

Boeing 737-4Q8, imatrikulace TC-TLC společnosti Tailwind Airlines.

Pokud čtete Aeronet, tak jste určitě zaregistrovali článek [1] z minulého týdne, kde jsme informovali o tom, jak německý poslanec AfD úplnou náhodou odhalil, že v Německu probíhá utajený program na letecký import migrantů z Turecka a z dalších zemí, kteří jsou potom potají a v tichosti rozváženi po Německu a s vysokou pravděpodobností po ostatních členských státech Evropské unie. Včera jsme pro změnu přinesli článek [2] o tom, že americká alternativa se zděšením zjistila, že stejný proces letecké redistribuce hispánských migrantů probíhá i v USA.

Ačkoliv z informací, které vám nyní předložíme, nevyplývá exaktně tvrzení, že by byl zahájen letecký import migrantů z Turecka do ČR, musíme přesto upozornit na neuvěřitelnou a znepokojující skutečnost, která se začíná pravidelně na letišti v Ruzyni (odmítáme letiště nazývat po národním zrádci) objevovat. Takže, o co vlastně jde? Jeden ze spotterů nám zaslal následující svědectví, důkazní materiál a napsal nám k tomu toto:

Neviditelné “Dead flights” s migranty už létají i do Prahy?

Dobrý den,

jako příznivec alternativní žurnalistiky, která alespoň zčásti po-odkrývá oponu lží, manipulací a zamlčování mainstreamových médií, se na Vás obracím s informacemi, které mohou, ale i nemusí mít význam co se týče otázky bezpečnosti České republiky a jejích občanů.

Situace z letiště ze soboty 25. května 2019 v čase 10:18 CET.

V sobotu 25. května 2019 ráno jsem jel na mezinárodní letiště v Praze Ruzyni vyzvednout příbuzného vracejícího se z dovolené. Na letiště jsem jel cíleně mnohem dříve, abych se mohl podívat na provoz na letišti a to konkrétně z vyhlídkového valu těsně u letiště v obci Kněževes, kde je velmi dobrý výhled na hlavní dráhu letiště – RWY 06/24. Tam jsem zhruba hodinu a půl sledoval přílety a odlety různých typů letadel různých společností. Sem tam jsem se podíval na aplikaci Flightradar24.com, abych se dozvěděl, odkud například přistávající letadlo do Prahy letělo, nebo naopak, kam má z Prahy namířeno letadlo připravené k odletu.

Aeroflot z Prahy do Moskvy.

Chvílemi přistávalo jedno letadlo za druhým, přičemž na zemi se tvořila fronta letadel připravených k odletu. Nejvíce jsem se těšil na starty, nebo přistání velkých letadel. V době mého pozorování provozu na letišti se ke startu připravoval Airbus A330 společnosti American (let AAL53), který měl odstartovat do Philadelphie po jedenácté hodině. To se sice z neznámých důvodů nestalo, ale proč toto konkrétní letadlo zmiňuji, bude jasné o něco později.

Neviditelný turecký Tailwind na vlastní oči

Zhruba v 10:15 hodin přistávalo na Ruzyni několik letadel a vedle hlavní letové dráhy (RWY 06/24) se vytvořila malá fronta tří letadel čekajících na start. Protože jsem se chtěl podívat, kam všechna tři letadla letí, použil jsem na mobilním telefonu aplikaci Flightradar24.com, kde jsem měl přiblížené celé pražské letiště a konkrétně hlavní dráhu RWY 06/24, na které právě přistálo letadlo společnosti Rossija A319 z Petrohradu, let označený jako SDM6621. Bylo 10:19 minut středoevropského letního času.

Stroj z Petrohradu.

Flightradar24.com ukazuje čas 8:19 UTC. K mému překvapení jsem na Flightradaru24 viděl v čekající “frontě” letadla pouze dvě. Zkoušel jsem data v aplikaci obnovovat, protože občas při sledování takto aktivního provozu se stane, že nějaké letadlo není na radaru vidět, nebo je trošku někde jinde. Ani po několikátém obnovení stránek se první z letadel v tříčlenné “frontě” na radaru neukázalo.

Letadlo nikde, v době pozorování v sobotu prostě v evidencích a databázích neexistovalo

Letadla stála ve frontě v tomto pořadí (dle společností a destinací): Tailwind Airlines (turecká charterová společnost – destinace neznámá, na radaru neviditelný), Aeroflot (ruský národní dopravce – let do Moskvy AFL2011), Ryanair (irská nízkonákladová společnost – let do Milána RYR77EZ). Zatímco druhý Aeroflot a třetí Ryanair byly na radaru vidět se všemi podrobnostmi, turecký Tailwind na radaru nebyl vůbec. Stále byl také vidět zaparkovaný Airbus A330 společnosti American (let AAL53). Ve chvíli, kdy se turecký Tailwind rozjížděl ke vzletu, jsem zapnul na mobilu foťák a vyfotil ho.

Vyfocený Tailwind při startu v Praze v 10:20 CET.

Hlavou mi proběhla myšlenka, že fotím neexistující letadlo. V tu samou chvíli se ozval další pozorovatel z vyhlídkového valu, který měl v ruce mobil a zřejmě koukal také na Flightradar24 a směrem ke svým dětem se smíchem utrousil: “Děti, teď vidíte startovat letadlo, které je neviditelné”. Bylo 10:20 středoevropského letního času (8:20 UTC). Na přiložené fotografii je vidět vzlet tohoto tureckého, ale na radaru neviditelného Boeingu 737 společnosti Tailwind, ale za ním je vidět stále stojící Airbus A330 společnosti American (let AAL53).

Letadla společností Aeroflot i Ryanair také odstartovala, ale ty jsem již nefotil. Dále jsem pozoroval provoz na letišti a chvíli poté, co dosedlo letadlo s příbuzným, kvůli kterému jsem na letiště jel, jsem sedl do auta a jel ho vyzvednout na příslušný terminál.

Turecká charterová společnost a její stroj bez zapnutého transpondéru v Praze při startu

Protože jsem tak trochu šťoura, večer doma u počítače mi to nedalo a chtěl jsem se podívat, kam letělo to na radaru neviditelné turecké letadlo. Na webových stránkách letiště [3] jsem si našel přílety a odlety v sobotu 25. května 2019 po desáté dopoledne a viděl tam celou řádku odletů, včetně již zmiňovaného Aeroflotu a Ryanairu. Ale let společnosti Tailwind tam nebyla vůbec. Bohužel jsem si neudělal printscreen toho odletového plánu a nyní se k němu již nelze dostat, nebo alespoň netuším jak (historii to dává pouze 1 den zpět – tento text píši ve středu a čtvrtek 29. – 30.5.2019).

Čekající RyanAir.

Začal jsem se tedy zajímat o to, co je společnost Tailwind zač a zjistil jsem, že jde o tureckou společnost poskytující charterové lety. Na internetu se mi podařilo “vygooglovat” informaci, že tato společnost vlastní 5 letadel, přičemž jedno z nich, a to konkrétně TC-TLC, jsem v sobotu v Praze vyfotil. Zajímavé je, že Flightradar24.com uvádí, že tato společnost nemá na dalších 7 dní naplánované žádné lety.

Vzhledem k tomu, že mě letecká doprava celkem zajímá a na oblohu koukám často, vím, že občas nad námi létají letadla, která na Flightradar24.com najít nelze. Dle informací z Flightradar24.com jde většinou buď o vojenská letadla, nebo o letadla se státními činiteli, které podléhají utajení. V tom vidím logiku – přece nebude nikdo dávat světu veřejně na vědomí, kde mu létají stíhačky, nebo jejich ústavní činitelé. Proč ale někdo utajuje letadlo turecké charterové společnosti, která má všehovšudy 5 letadel a tyto jejich letadla jakoby vůbec nelétají?

Paranoia anebo trefa do černého?

Možná jsem paranoidní, ale v dnešním světě iluzí, lží a manipulací asi nebudu jediný. Z veřejně dostupných zdrojů je patrné, že je v Turecku několik milionů migrantů, kteří chtějí do EU, ale zatím jsou Tureckem zadržováni, protože EU platí Turecku výpalné, aby je nepouštěli dál. Otázkou je, zda-li to výpalné Turecku od EU je za to, že je Turecko nepouští dál vůbec, nebo naopak za to, že je vozí tureckými charterovými leteckými spoji do Evropy postupně, řízeně, manažovaně.

Odstavený American.

Dále, z hlasování dosluhujících českých europoslanců je patrné, že se ČR navenek (vůči EU) prezentuje jako země, která souhlasí s přerozdělováním ilegálních migrantů. Doma (v rámci ČR) sice téměř všichni politici proti migraci brojí, ale stačí se podívat, jak v EU parlamentu potom hlasují a máme tu krásný příklad “kázání vody a pití vína”.

Navíc v dubnu se na internetových stránkách Jobs.cz objevil inzerát na pozici Vedoucího přijímacího střediska – Ruzyně spadajícího pod Správu uprchlických zařízení Ministerstva vnitra (kopii toho inzerátu přikládám – ke stažení zde), protože pracovní nabídka na webu již vypršela, anebo byla stažena.

Spojitost s českou dvoutvářovou politikou?

Může i nemusí být. Ale máme tady tlak na politiky ČR, aby přijímali uprchlíky (nelegální migranty) v rámci jejich přerozdělování v EU. Čeští europoslanci hlasují povětšinou pro toto přerozdělování nelegálních migrantů, jenž je to kamuflováno humanitárními důvody a lidskými právy (těch migrantů samozřejmě). Ministerstvo vnitra hledá vedoucího přijímacího střediska na letišti v Ruzyni a na to samé letiště přistává a z něj i odlétá letadlo turecké společnosti, které není vidět ani na radaru, ani není v letovém plánu letiště, jako kdyby šlo o vojenské nebo vládní letadlo. Tudíž má někdo zájem, aby vidět nebylo.

Vzhledem k tomu, že není v mých silách ani časových možnostech sehnat veškerou evidenci o tom, co se skutečně děje, předávám tyto dílčí informace Vám i dalším českým alternativním serverům, které snad, jak věřím, disponují dostatečnými zdroji, které pomohou celou záležitost kolem neviditelného tureckého letadla, vysvětlit. Rád bych se dozvěděl, že z Turecka přiletěl nějaký politik, který v tu sobotu 25. května 2019 zase odletěl zpět domů a proto nebylo jeho letadlo na radaru vidět.

Boeing 737-4Q8 TC-TLC Tailwind Airlines. Ilustrační foto.

V horším případě zjistíte, že do Prahy přilétá toto letadlo (a možná i jiná letadla) pravidelně, a to s nákladem, který 98% občanů ČR odmítá, tento náklad znamená hrozbu pro naši zem i její obyvatele, ale několik vlastizrádných politiků vůli občanů neplní a plní vůli úplně někoho jiného. Za jakým účelem by sem byli migranti tajně dováženi, to nechme nyní stranou. Z důvodu bezpečnosti mé i mé rodiny se pod tuto zprávu nepodepisuji a věřím, že to pochopíte. Zprávu zasílám pouze alternativním médiím, které pravidelně čtu a věřím, že budou schopni s těmito informacemi pracovat dál.

Děkuji Vám za Vaši práci a věřím, že v budoucnu to budete Vy, kdo bude českou veřejnost informovat v masovém měřítku o dění jak doma, tak ve světě a lživá mainstreamová média, která plní úkoly protistátního charakteru, odejdou na smetiště dějin.

Naše redakce zjistila věci, je to ještě horší, než co popsal náš svědek a čtenář

Tolik tedy z emailu našeho čtenáře. Naše redakce tedy ihned zalarmovala několik našich kolegů, odborníků na letectví a nestačili jsme se divit. Podle jejich zjištění je situace opravdu vážná a může se s vysokou pravděpodobností jednat o tzv. Dead flights, tzn. neoznačené lety, které používají vládní letky, armáda, ale i tajné služby, CIA, vysocí představitelé OSN, Evropské unie apod. Společnost Tailwind Airlines je skutečně charterovou společností, ale záznamy [4] na serveru Flightradar24 jsou u tohoto zmíněného stroje s označením TC-TLC opravdu podivné. Jedná se o stroj Boeing 737-4Q8.

Chybějící údaje o letu stroje.

Záznam startujícího stroje v čase okolo 10:20h místního času v Praze je uveden ve sledovacím systému jako let TI168 z Prahy do turecké Antalye.  Stroj odstartoval v 10:20 místního času v Praze a v Turecku přistál ve 13:55 místního času. Jenže, záznam letu se na Flightradar24 objevil až se zpožděním 2 dnů v pondělí. Byl dodatečně importován do systému a databáze Flightradar24. Je to možné zjistit díky tomu, že fanoušci letadel si vytváří offline zálohy seznamů letů, aby je mohli později porovnat s různými úpravami a fixlováním, které se čas od času na Flightradar24 objevuje. Informace našeho čtenáře je tedy validní, v sobotu 25. 5. 2019 opravdu žádný údaj o tureckém Tailwind stroji v Praze registrovaný nebyl. A pozor, tím to teprve začíná.

Změna letové insignie, chybějící letové údaje, zpětné úpravy letové databáze Flightradar24

Když se dodatečně záznam letu TI168 v databázi objevil, objevily se tam i další předchozí údaje o tomto stroji, které jsou ještě podivnější.  V ten den stroj nejprve letěl z mezinárodního letiště Tymvou Ercan na Kypru do Antalye v Turecku, což je přímořský turistický resort na jedné straně, ale nachází se tam i nelegální uprchlické tábory. Vedení a magistrát Antalye nedávno nařídil syrským uprchlíkům, aby odešli z města a z okolí [5]. Letadlo Tailwind však najednou v Antalyi vypíná svůj lokační a letový transpondér a najednou mění insignii svého letu na podivné a nedohledatelné číslo YWI167 a cíl letu není v databázi určen, je prázdný. Uvedený je pouze odlet v čase 07:11 a cíl letu je neznámý. A pozor, zápletka začíná nabírat opravdu hrozivé kontury.

Detail záznamů.

Vzápětí se v databázi objevuje nový záznam letu, místo odletu je neznámé, číslo letu je náhle změněno zpátky na TI168 a cílem cesty je Praha. Odlet 07:13 z Antalye a přílet 09:01 do Prahy místního času. Stroj se zdrží v Praze přesně jenom 1 hodinu a 19 minut a ihned míří zpátky do Antalye. Tady je třeba si uvědomit jednu věc. Není možné odbavit letadlo mez příletem a odletem za hodinu a 19 minut. Přistání letadla ještě není konečná cesty, letadlo roluje, musí zaparkovat k terminálu, cestující musí vystoupit.

Neviditelné letadlo přistálo v Praze jen na 79 minut a honem rychle zdrhalo pryč s vypnutým transpondérem. Záznam o letu se objevil v databázích až po 2 dnech

Další věcí je, že letadlo se musí vyčistit od předchozích cestujících, musí se vyložit bagáž z letadla, musí se odbavit noví cestující, musí se naložit nová bagáž atd. Jinými slovy, v žádném případě se nemohlo jednat o charter nějaké cestovní kanceláře, protože letadlo by se po přistání nestihlo tak rychle připravit na nové cestující. A naprázdno tyto stroje jen tak z plezíru nelétají, to je extrémně ekonomicky nerentabilní. Takto rychlý odlet z Prahy znamená, že charter odletěl z Prahy prázdný. Otázka zní, co tak cenného tento charter přivezl, že jeho let z Antalye nemá uvedeno v databázi místo odletu, ale pouze místo příletu do Prahy? Proč se tyto záznamy do databáze letových tras nahrály až v pondělí, dva dny poté, co lety proběhly?

TC-TLA – jeden z pětice strojů z flotily Tailwind Airlines.

Poslali jsme dotaz pražskému letišti s žádostí o vysvětlení, ale dostali jsme odpověď, že se máme obrátit na tureckého dopravce Tailwind Airlines, protože se prý jednalo o charterový let. A Tailwind Airlines nám obratem odpověděl, že společnost o svých klientech informace neposkytuje, let do Prahy v sobotu 25. 5. 2019 však Tailwind Airlines nepopřeli, ani nepotvrdili.  Pokud jde o inzerát na pozici Vedoucího přijímacího střediska – Ruzyně spadajícího pod Správu uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, tak to nás v redakci opravdu vyděsilo, protože podobný inzerát už Správa uveřejnila před rokem a půl, přinesli jsme o tom dokonce podrobný článek, přečíst si jej můžete zde.

Co bylo účelem cesty charterového letu tureckého dopravce, kdo si letadlo pronajal na let do Prahy, který byl jen otočkou na 79 minut v Praze, proč letadlo nebylo vidět v sobotu v databázi Flightradar24, když prokazatelně startovalo z pražského letiště, proč jsou nesrovnalosti a chybějící údaje v databázi ohledně letového označení a místa odletu? To jsou otázky, které otevírají celé spektrum obav a spekulací, jaké procesy se to začínají do ČR z Německa kopírovat. O kauze budeme hovořit i v pátek na Svobodném vysílači CS od 19:00 hodin.

Závěrem ještě jedna věc, která s článkem nesouvisí. V pátek 31. května na Svobodném vysílači CS v interakci na konci mého pořadu (od 19:00 do 22:00 h.) budu hovořit živě s Martinem Mojmírem Böhmem ze serveru Duchdoby.cz a vyvrátíme společně hoax a dezinformaci o tom, že prý Martin je ve skutečnosti já. Hoax a pomlouvačný pamflet, který na internetu šíří jistý funkcionář a zastupitel pražské SPD, bude mít zřejmě zásadní dohru.

-VK-

Šéfredaktor AE News

Print Friendly, PDF & Email
od nových od starých od palců
Upozornit na
Igor Mazar
Návštěvník
Igor Mazar

“Neviditelné letadlo přistálo v Praze jen na 79 minut …” Takto rychlý odlet z Prahy znamená, že charter odletěl z Prahy prázdný.” … Nesmysl, Ryanair to v Brně stíhá kompletně vyložit a naložit za 40 minut….

Ája
Návštěvník
Ája

Teď jsem sledovala celý pohyb letu TC-TLC Boeing 737-4Q8, číslo letu Tl 111. Letěl z Antalya do Waršavy, kde v 19:57 přistál. A pak zmizel z radaru. Celou dobu neznámé destinace odletu – příletu. Před tím letěl z Tymvou na Kypru do Antalya. Svižně pro další nášup. Ještě v polovině času letu do Waršavy do té doby neidentifikova ný let pojednou změnil číslo letu za Tl111 a byl stále zaznamenán v letovém řádu letiště Antalya. Po dosednutí ve Waršavě letadlo zmizelo z historie v Antalyi. Teď mají nejspíš ve Waršavě dost napilno 🙁

Ája
Návštěvník
Ája

ještě doplním, letadlo letí zpět do Antalya, do příletu mu zbývá už jen 50 minut. Tl 112

Ája
Návštěvník
Ája

V Norimberku další nášup do hodiny. Let č. TWl365

Svetlana
Návštěvník
Svetlana

No, ak chcete mieco take overit, stacilo by behom toho, ako by sa toto dialo, prilet lietadla napr. z Turecka, ktore nie je vidiet na radare a ani o nom nie je zmienka v priletoch, mat par ludi, ktory by isli/boli pritomni na letisku v casti, kde lietadlo pristalo a bolo tak mozne overit si, ci z lietadla vystupili dovolenkari alebo migranti.

Ladislav
Návštěvník
Ladislav

V Německu 30% nově příchozích imigrantů se do Německa dostalo letecky. V Německu letadlo rovnou zajede do hangáru a to v noci, vše je hlídané a utajené. V Česku by to asi nešlo tak lehce utajit a zmiňovaný let do Ruzyně bývá dopoledne, u nás by to turisti být mohli, ale… víme kdo vládne na pražském magistrátu a všichni dobře víme jak je naše vláda podřízena německým instrukcím. Al-hamajda islamizaci ČR podporuje.

Martin
Návštěvník
Martin

Jedna se o charterove lety do a ze severokyperskeho Ercanu s mezipristanim v Bodrumu nebo Antalyi provozovane pro ceske cestovni kancelare a jejich ceske klienty. Severokyperskou republiku EU neuznava, proto nejsou mozne prime lety.

Ladislav
Návštěvník
Ladislav

Noční zásobení Evropy pokračuje. Do Erfurtu se jim veze další náklad. TWI385

Mr. Nobody
Návštěvník
Mr. Nobody

Migracna kriza lodkami cez more je len oficialnou zasterkou obrovskej infiltracie europskej spolocnosti islamom zo vzduchu a pod rúškom noci…hra zacala davno,no ani sme len netusili ako sa to cele robi…chcu nas vymenit…

Ladislav
Návštěvník
Ladislav

Z Antalye odstartoval TWI325. Do Norimberku.

mmmmm
Návštěvník
mmmmm

Je mi jasné že to co sem napíšu neuveřejníte. píšu to hlavně vám Administrátore-šéf redaktore. Dlouho jsem četl a čtu Aeronet. Ale musím říct že poslední rok sem z kvality článků opravdu zklamaný. Dřív ty články byli postavené na reálném základě, práce z fakty a byla to podle mě vysoká žurnalistika. Teďka už je to jen hluboká konspirační teoretika. Jsem téměř 20 v bezpečnostních složkách státu a viděl jsem toho víc než bych si snad i sám přál. Tam kde většina vidí konspirační teorii, ve věcech u kterých jsem byl i třeba sám osobně, za ty roky jsem přišel na to že netřeba hledat zlý úmysl tam kde existuje obyčejná lidská hloupost. V tomhle případě tenhle článek považuji za něco takového. Jen protože nepracujete na letišti, nemůžete vědět že to co je napsáno v tomto článku je absolutní hovadina. Na letišti panují takové (ikdyž mnohdy nejsou vidět) přísné protokoly, že by nebylo možné sem letecky někoho převážet. Prostě technicky ani fyzicky toto není možné. Navíc stačí používat selský rozum a mozek. Proč by proboha někdo vozil migranty do ČR letadlem, kde neznají jazyk a nemají podporu, když stačí překročit hranice do Francie-Portugalska-itálie a krásně si dojedou na padělané doklady vlaky až do Německa. Místo toho aby někoho zajímalo, jak je možné že si uprchlíci beztrstně koupí lístek na vlak a přijedou do ČR na den, dva a bez jakéhokoliv problému (poté co tady spáchají trestnou činnost) se bez potíží vrací zpět do Německých lágrů. To jer skutečný problém který existuje a ne nějaká vymyšlená hovna s letadlama. Jsem opravdu zklamaný z toho co poslední dobou tady předvádíte. Je mi jasné že toto ani neuveřejníte. Ani to nechci. Budu rád když si to přečtete a zamyslíte se nad úrovní kterou ztrácíte.

Ladislav
Návštěvník
Ladislav

V Německu je letecký most normálně v provozu tak proč by to nemohlo být i u nás? Německá vláda zavelí a naše protektorátní vláda ihned poslechne. Vzhledem k tomu, že kvůli něčemu vypínají transpondéry, nedělám si velké iluze. A víza k dočasnému nebo trvalému pobytu se vydávají jak na běžícím pásu.

mmmmm
Návštěvník
mmmmm

Co je v Německu v provozu nevím, mě nezajímá nepodložené tvrzení. Pouze reálná fakta. Nevím co je v Německu protože u toho nejsem. Říkám vám že v Praze se nic takového neděje a je to totální hovadina. Transpondéry se nevypínají nikdy. Maximálně nechtějí poskytovat informace provozovateli mobilní aplikace (Flyghtradar 24). Vyjadřujete se k něčemu o čem si jen něco myslíte, je to krásná česká vlastnost 😀

grfs
Návštěvník
grfs

Resenim by byla analyza dat vlastnim ADS prijimacem. Cely clanek by pak nemusel byt zalozen na investigaci aplikace Flightradar, ktera je sama o sobe obcas ne uplne dobre fungujici. Ze tam zmizi letadlo na dlouhe hodiny z obrazovky, je vec zcela bezna a presvedcil jsem se o tom nekolikrat, pri sledovani beznych letu, ve kterych sedeli moji blizci letici na dovolenou atp.

Sharki
Návštěvník
Sharki

ty seš prostě jen další týpek kterej věří že Chemtrails jsou konspirační teorie taky že? 🙂 jo počkej to jsou vlastně nové přetrvávající kondenzační stopy že? persistent contrails :)))) proste hlupák a najivka českej blbej kam se podíváš…

omnibusko
Návštěvník
omnibusko

bez vetra sa ani lístok na strome nepohne…

Banana boo
Návštěvník
Banana boo

Čo už,informácie nejaké máme. To je jedna vec. Ale druhá a podstatná vec je tá, čo ďalej, kto to zastaví? Vlastizradcovia nám škodia ďalej, lietadlá s migrošmi budú lietať naďalej.Zradcovia sú aj tí,krorí manipulujú s info v letových plánoch, aplikáciách.Stále sa točí dookola to isté. Človek za peniaze zrádza ostatných,svojich spoluobčanov, bratov.Dá sa s tým urobiť niečo? Neverím. Zrádza sa stále, stále sa niekto nájde.Zrejme nastanú v Európe v blízkej budúcnosti občianske vojny-náboženské-islamisti budú útočiť na neislamistov,napr.kresťanov.Ach,hnusný svet čoraz viac.

Marek Hnízdil
Návštěvník
Marek Hnízdil

Rozdíl bude v tom že oni budou mít bojový výcvik a zbraně.A my opravdoví chudáci jen holé řitě.

Dědouch11
Návštěvník
Dědouch11

Opomněl jsi ještě jeden docela propastný rozdíl – IQ.

vgz@ou.net
Návštěvník
vgz@ou.net

Zdá se, že náklad nám běhá po Plzni. Suveréní, trochu dezorientovaná skupinka očividných cizinců složená z blízkovýchodních etnik.

Marek Hnízdil
Návštěvník
Marek Hnízdil

Byl jsem tam v 1967-1968-pro Plzeňáky cizinec z PS Planá u Mar.Lázní.v Pš tankové na Borech.