Člověk v tísni najal nejznámějšího českého YouTubera, aby dětem a mládeži na...

Člověk v tísni najal nejznámějšího českého YouTubera, aby dětem a mládeži na školách vysvětloval, že mají věřit jen velkým médiím s oligarchy za zády! Učitelé prý mají věřit agenturám ČTK, AP, AFP a Reuters, ale tyto agentury vydávají tiskové zprávy zásadně anonymně, podepsané jen svými značkami agentur! Proč neziskovka zneužila mladého chlapce pro propagandu? Aeronet zahajuje projekt PMG! Co to je?

Člověk v tísni najal nejznámějšího českého YouTubera, aby dětem a mládeži na školách vysvětloval, že mají věřit jen velkým médiím s oligarchy za zády! Učitelé prý mají věřit agenturám ČTK, AP, AFP a Reuters, ale tyto agentury vydávají tiskové zprávy zásadně anonymně, podepsané jen svými značkami agentur! Proč neziskovka zneužila mladého chlapce pro propagandu? Aeronet zahajuje projekt PMG! Co to je?

Redakce Aeronetu je od rána zavalena tisíci emailů z celé České republiky. Všechny reagují na dnešní ranní vysílání České televize a jeho Studia 6, kde byla reportáž [1] o projektu neziskové organizace Člověk v tísni, který se jmenuje Jeden svět na školách. Součástí tohoto propagandistického projektu jsou i audiovizuální přednášky. A právě o jedné takové přednáškové sérii byla řeč dnes ráno na České televizi. Jeden z nejpopulárnějších českých YouTuberů s přezdívkou “Kovy” totiž propůjčil svoji tvář k natočení výukové série přednášek o tom, co jsou to dezinformace, jak je poznat a hlavně, jak se jim vyhnout a jak číst pouze správné tiskoviny a servery. Člověka v tísni totiž vyděsil průzkum z loňského jara na základních a středních školách, kde se ukázalo, že téměř 30% učitelů na těchto školách považuje alternativní servery za důvěryhodné [2]. A tak bylo potřeba zahájit masivní diskreditaci a dehonestaci alternativy. A zkuste hádat, kdo v celé přednáškové sérii přišel na ránu jako první? No, samozřejmě Aeronet a zejména já, tzn. šéfredaktor tohoto serveru.

Karel Kovář alias “Kovy”

YouTuber Kovy, vlastním jménem Karel Kovář (23), se hned v prvním díle svého seriálu [3] nazvaného “Kovyho mediální ring” opírá do mé osoby a vadí mu, že vystupuji a publikuji pod přezdívkou Vedoucí kolotoče. Sám přitom na YouTube také vystupoval velmi dlouho anonymně, pouze jako Kovy, až později, když zahájil spolupráci s mainstreamovými médii v ČR, tak se jeho identita dostala na veřejnost. Spolu s tím se dostala v prosinci 2017 na veřejnost také informace o jeho alternativní sexuální orientaci [4], kvůli čemuž podle informací mu dokonce bylo vyhrožováno. Možná právě to byl důvod, že vystupoval předtím anonymně. Kovy je úspěšný mladý YouTuber a jakou má sexuální orientaci, to je pouze jeho soukromá věc. Ovšem pokud se rozhodl, že nasedne do propagandistického vlaku českého neziskového sektoru, mnoho lidí tím zklame, a v neposlední řadě své fanoušky.

Ponožky Vedoucího kolotoče

Na České televizi ve Studiu 6 byly pouze sestřihy z jeho přednáškového seriálu, ale na webu Jeden svět na školách si můžete pustit všechny díly [5] a sami posoudit, o čem to je. Chtěl bych Kovyho ujistit, že ponožky v sandálech nenosím. Pouze bych jmenovitě reagoval na některé výhrady. V přednášce uvádí, že každý server nebo noviny mají svého majitele. To platí ale i o Aeronetu. Dále prý je jasné, kdo ti majitelé jsou a jako příklady v pozadí za ním běží obrázky majitelů českých médií, např. Zdeňka Bakaly, Jaromíra Soukupa, Daniela Křetínského a Andreje Babiše. V případě Aeronetu prý vlastnictví jasné není, a to vadí. Stejně tak prý seriozní velká média mají novináře, a ti se prý podepisují pod články, takže jim můžete poslat obrázek s kočičkou, podívat se, jaké jiné články napsali a zeptat se jich, jaké nosí ponožky.

Mohu pana Kovyho ubezpečit, že i u mně je snadné zjistit, jaké jsem napsal další články, stačí kliknout sem. Stejně tak je i možné mi poslat kočičku na obrázku přes kontaktní formulář dole v patičce našeho webu. Nicméně největším šokem bylo jeho doporučení dětem a mládeži, že mají věřit agenturám jako ČTK, AFP, AP a Reuters. Tedy agenturám Velké Trojky a ČTK. Pan Kovář alias Kovy si jaksi neuvědomuje, že se dopustil dezinformace a překroucení faktů. Tyto agentury totiž své články nepodepisují vůbec žádnými jmény novinářů, ani zkratkami novinářů, dokonce ani pseudonymy, ale uvádí pouze název své agentury pod články. Není tak jasné, kdo článek např. Reuters napsal, kdo ho autorizoval, kde vznikl, prostě nic. A jak je to možné? Tyto velké agentury totiž používají status “self-trust”. Agentury autorizují pravdivost tzv. self-trust aklamací, takže článek publikovaný agenturou je automaticky považovaný za ověřený, pravdivý, důvěryhodný, i když je zcela anonymní.

Doporučovat AFP, AP a Reuters jako vzory transparentní novinařiny je oxymoron

Platilo to i v případě, kdy Reuters publikovala informace o zbraních hromadného ničení v Iráku na počátku roku 2002, což se nakonec ukázalo jako dezinformace amerického ministerstva zahraničí a obrany ve společném plánu na přípravy pretextu invaze amerických vojsk do Iráku pro získání politické mezinárodní podpory pro takový krok, i když neměl mandát RB OSN. Na základě této dezinformace velké agentury přišlo ospravedlnění invaze americké armády do Iráku, pane Kovy. A ty informace šířily do světa právě agentury Reuters, AP a AFP. Byla to právě alternativa, která už tehdy varovala, že se jedná o hoax, že žádné zbraně hromadného ničení v Iráku nejsou, a že jde pouze o záminku USA k invazi. Taková je realita, pane Kovy, když self-trust agentury vyrábí svoji vlastní virtuální zpravodajskou realitu. A stejně tak ji vyrábí i Česká televize a velká mainstreamová média v ČR v rukách oligarchů, kteří vám běželi za zády na info grafice.

Čeští mediální oligarchové.

Redakce AE News se proto rozhodla, že bude propagovat a šířit nový projekt nazvaný Pravá Mediální Gramotnost, zkráceně PMG. Je to základ a souhrn důležitých pravidel pro odrostlé děti, pro mládež, ale i pro dospělé a bez ohledu na věk. Cílem projektu PMG je poskytnout široké veřejnosti jednoduchý nástroj a klíč k tomu, aby dokázala sama vyhodnocovat informace. Kovyho 5 otázek KDO, CO, KOMU, JAK a PROČ považuji za naprosto zavádějící a dokonce zmatečné, protože dnešní informační válka se těmito pravidly neřídí a člověku neposkytnou naprosto žádnou jistotu.

Pravá mediální gramotnost P.M.G

Imperativ č. 1 – Informace není určena ke konzumaci, musí se s ní pracovat!

Prvním imperativem PMG je vědomí toho, že chápete, že informace není určena ke konzumaci, ale je potřeba s ní pracovat a zasazovat ji do širšího rámce souvislostí. Když propukne konflikt na Ukrajině, nejde jen o Ukrajinu, je to v něčím zájmu onu krizi vyvolat. Učitelé na školách musí být schopni dětem vysvětlit, že když někdo nasunuje tanky NATO do Pobaltí, že tím nemusí sledovat bezpečnost ČR, ale zavlečení ČR do válečného konfliktu v blízké době. Práce s informací je naprosto klíčová v dnešní době.

Imperativ č. 2 – Nezajímejte se o jméno pošťáka, zajímejte se o zprávu, kterou vám přinesl!

Pokud si necháváte domů posílat balíčky, funguje to na bázi vlastní zkušenosti, nikoliv podle jména poštovního doručovatele. Přesto ale mnoho lidí se při čtení novin a serverů chová nesmyslně naprosto jinak. Přestanete snad otevírat dveře pošťákovi jenom kvůli tomu, že poslední balíček z Alzy obsahoval zboží, které jste museli reklamovat? To je přece nesmysl. Na jménu pošťáka nezáleží, a platí to i pro psaní článků. Lidé přebírají články ode mně jako od pošťáka a posuzují obsah, jestli je kvalitní, anebo spíš určený k reklamaci. A proč jsem pošťák? Protože zprostředkovávám informace ze světa, přináším je z domova a z ciziny, zabalím je do balíčku v podobě článku a předám je zákazníkovi, který si článek otevře doma.

Čtenář musí článek přečíst, zvážit, musí zasadit informace do širšího rámce a vytvořit si komplexní obraz o probíhajících procesech. A teď si představte, že by se lidé chovali podle toho, jak se jmenuje pošťák. Přišla vám rozbitá žehlička, cinklé nádobí, nefunkční vysavač. Ale byli byste spokojeni, protože znáte jméno pošťáka. To, že vám nosí domů rozbité zboží, to by vám nevadilo. Takové jednání by však nedávalo smysl. Vy také nevíte, pane Kovy, kdo poskytuje českým podepsaným novinářům utajené informace z vyšetřovacích spisů (např. kauza Beretta), kdo si vymýšlí svědky, se kterými byly vedeny rozhovory atd. Podepsaný novinář přináší také balíčky a také je musíte rozbalovat a posuzovat podle obsahu, jestli informace nejsou od podepsaného novináře “cinknuté” a pokroucené, a ne podle jména pošťáka.

Imperativ č. 3 – Novinář nikdy nepůjde proti svému chlebodárci!

Důvod, proč alternativa získává na síle a na popularitě nejen mezi učiteli na školách je ten, že nezávislé servery jsou placeny z peněz koncových čtenářů, což neplatí o žádném mainstreamovém médiu nebo velké tiskové agentuře. Pokud alternativní server ztratí kontakt se čtenáři, pokud začne psát v rozporu s jejich zájmy a názory, pokud začne šířit nebezpečnou propagandu, která ohrožuje čtenáře a jeho rodinu, potom takový server ztratí podporu a zanikne. Jenže, to neplatí o mainstreamových serverech. Proč?

Protože velké zpravodajské servery nejsou nástrojem zisku, ale jsou nástrojem kontroly mediálního prostoru a formování informačního pole. Logicky tak všechna mainstreamová média, ale i veřejnoprávní média, jsou ztrátová a obvykle jsou dotována rok co rok. Normální podnikatelské firmy by už dávno zkrachovaly, ale média, i když si na sebe nevydělají, jsou financována a subvencována oligarchy pořád dál a dál. Proč? Protože je to skvělá investice. Oligarchové používají novináře mainstreamu jako své psy proti svým obchodním a hlavně politickým oponentům. Oligarchové, když každý mají své mediální domy, se vzájemně tak drží v šachu. Proto jedině alternativa je ta, která píše pro lidi, ne proti lidem.

Imperativ č. 4 – Úlohou pravého zpravodajství je učit lidi skládat informace do obrazu

Alternativní zpravodajství je založeno na nekonečném rozvoji komplexního obrazu světových procesů poskládaných z jednotlivých událostí. Mainstream se snaží pouze o jediný a předem schválený a konsenzuálně přijímaný výklad. Alternativa se nesnaží čtenáře přesvědčit o nějakém konceptu, ale pomoci mu poskládat si informace do komplexního obrazu, aby mohl s těmito poznatky později pracovat a řídit se jimi.

Imperativ č. 5 – Když nelze pravdu překrýt propagandou, dochází k umlčování a blokacím

Kdokoliv začne psát příliš otevřeně, dočká se na sociálních sítích blokací. Provozovatelé freemailů zasahují do mailové komunikace občanů a zahazují jim emaily, pokud obsahují odkazy na nepohodlné weby. Vědomí toho, že pravdivá informace je jako munice v informační válce, musí tohoto poznatku využívat i učitelé a radit dětem metody, jak sdílet pravdivé informace mezi sebou, bezpečně, aby se to nedozvěděl žádný arbitr, který si nárokuje právo na rozhodování o tom, co se smí číst, co se smí posílat emaily, a co se nesmí.

Imperativ č. 6 – Pravda zabíjí

Kdokoliv se odváží v dnešní době psát o architektech globalizace, o světovém sionismu, vystavuje fyzické likvidaci sebe i celou vlastní rodinu. Plán sionistů na ukotvení celosvětové vlády je založen na globalizaci a jediné světové vládě. Kdokoliv začne psát podrobnosti o tomto plánu, obvykle se nedožívá vysokého věku. Mnoho alternativních serverů má strach zacházet tak daleko, protože mají strach. Čím více článků o světových sionistech a jejich plánech vychází na alternativě, tím více je tento plán ohrožen na své hladké realizaci. Nejen učitelé ve školách, ale všichni si musí uvědomit, že sionismus nepočítá s tím, že tradiční bílá, křesťanská a heterosexuální rodina přežije 21. století.

Těchto 6 hlavních imperativů PMG by vám mělo pomoci na školách, pokud jste učitelé, abyste dětem vysvětlili, že když se budou řídit těmito imperativy, nikdo je v životě neoklame a nepodvede, protože budou vždy o krok napřed před těmi, kteří se hloupě zajímají o naprosto nevýznamné a nic nevypovídající věci typu kdo, kde, jak, s kým a proč. Jedině a pouze Pravá Mediální Gramotnost vám zaručí, že se naučíte v době informační války pracovat s informacemi a skládat si výsledný obraz do komplexního informačního rámce o tom, co se děje s vašim životem a rodinou, s vašim bydlištěm, s vašim národem a potažmo s celým vašim světem. Je tudíž naprosto bezvýznamné ptát se pošťáka, jak se jmenuje a jaké má ponožky. V dnešní době každý pošťák je nakonec jenom pěšák. To, co opravdu rozhoduje, to je informace v rukách člověka, který s ní umí pracovat. Někdy je lepší, když YouTuber zůstane svůj, když rozdává smích a radost své generaci, třeba i při lehké nadváze jako Fatty Pillow, a neplete se do neziskového sektoru a informační války. Škodí tím sobě a hlavně osudu vlastního národa, který bojuje v dnešní Evropě o přežití.

Šiřte prosím tento článek na sociálních sítích a v emailech. Projekt PMG sdílejte hlavně s učiteli na základních a středních školách, naše redakce ráda poskytne další informace podklady učitelům a rodičům, kteří se bojí o své děti, o jejich budoucnost, do jakého světa a jaké doby vyrostou.

-VK-

Šéfredaktor AE News

Print Friendly, PDF & Email

331
Komentářů k článku


Pravidla pro komentáře: Na AE News nikdy necenzurujeme žádný názor, je-li vyjádřen slušně, kultivovaně a nejedná-li se o zjevný trolling, pomluvu, diskreditaci serveru AE News nebo dehonestaci autora článku. Máte právo vyjádřit jakýkoliv kritický komentář, avšak bez vulgarit a také bez sprostých formulací, výhrůžek nebo urážek, a to ani ve vztahu k autorovi (autorům) článku, ani vůči ostatním diskutujícím.

Hrubé vulgarismy, nadávky, schvalování teroristických útoků, komentáře, fotografie nebo videa se znaky sadismu, brutality, sexuality, porna nebo bestiality, výzvy k činům proti lidskosti, výzvy nebo obrázky s tématikou fyzické likvidace kohokoliv nebo výhrůžky komukoliv nebudou tolerovány, a to ani vůči třetím osobám mimo náš web, např. vulgarismy v diskusi proti osobám zmiňovaným uvnitř kritického článku apod. V diskusích je povoleno vyjadřovat jen vlastní soukromé názory jako fyzická osoba, ne stanoviska firem, podniků, skupin osob, spolků, sdružení nebo organizací. Pro publikaci takových stanovisek kontaktujte nejprve naší redakci. V komentářích není dovoleno používat "shouting", tzn. křičení vyjádřené psaním celých vět pouze velkými znaky. Příspěvky nesplňující tyto základní podmínky slušné diskuse budou mazány, stejně tak komentáře se znaky trollingu, spamu, politické reklamy a nesouvisející diskuse pod články (offtopic příspěvky). V diskusích je zakázána impersonace, vystupování pod jmény cizích žijících osob.

Komentáře jsou automaticky moderovány analytickým systémem Akismet a mohou být navíc dodatečně schvalovány administrátorem, případně dodatečně mazány, pokud Akismet nezachytil závadné příspěvky sám. V diskusi je povolena pouze rodilá čeština a slovenština, ne automatizované překlady do těchto dvou jazyků pomocí Google Translate nebo skrze jiné překladače. Vyjímečně budou tolerována poděkování v cizích jazycích, ne však komentáře nebo diskuse.


Váš vložený komentář se nemusí zobrazit ihned, je-li zadržen Akismetem. V takovém případě je diskusní příspěvek odeslán k ručnímu schválení administrátorem, což může zabrat nějaký čas. Neodesílejte příspěvek znovu, neurychlíte tím jeho schválení. Děkujeme.


avatar
5000
  Zasílat  
od nových od starých od palců
Upozornit na
lojza
Návštěvník
lojza

zoufalej blbecek Kovy, bukvice placena propagandistickou CT a pro EU protiruskej dement, kterej si ty svoje lzi musi obhajovat, normalni lidi se zdravym selskym rozumem tenhle pubertalni dementicek nepresvedci, lidi vi kde je pravda, ale male deti se lehce daj jeste zmanipulovat, stejne se odepsal davno a cim vice bude tocit lzi a hovna tim vic bude za blbecka, kryplicek, jak uz nekdo psal, karma je zdarma

The Mule
Návštěvník
The Mule

Autore prosím napište jaké nosíte ponožky. Děkuji

Carlos IV
Návštěvník
Carlos IV

Nejen mladi ale vlastne kazdy uzivatel internetu by si mel precist knizku Marka Goodmana “Zlociny budoucnosti” (Future Crimes).
To mne napadlo pri naskakovani reklam na Google a Facebook za zady youtubera Kovyho. A to zejmena proto, ze autor ja byvaly pracovnik Interpolu a FBI a tudiz ho nelze podezirat “ze sireni nepravd” ve smyslu tak, jak to hlasa a vnucuje mainstream – tedy k alternative. A Kovy sam by si ji mel precist – najit si behem sve nepochybne nasponovane pracovni dobe cas, knizka ma totiz v paperbaku pres 600 stranek ale urcite by mu a mnohym dalsim otevrela oci a pomohla se orientovat daleko vic nez vsechny tyhle skolni “projekty” a vyblitky jejich autoru jako je ten pan ve studiu.
https://www.amazon.com/Future-Crimes-Everything-Connected
Cesky preklad jsem zatim nenasel, udajne se o nej snazil RNDr Jan Klima, CSc –
https://www.matfyz.cz/clanky/1194-spojeni-s-matfyzem-jan-klima

anonym
Návštěvník
anonym

Tak tady čtu ty komentáře a čtu stále dokola, jak je Kovy produktem vymývárny mozků, gender ideologií a podobně. S tím lze souhlasit jen do určité míry. Podívejte se z příma na tohoto člověka a hned z první fotky musíte vidět, jaký povahový hnus se nabízí za zevnějškem. Je to stejný typ svazáka jako byl kdysi Pánek, odporný kariérista, razící trend zvrácené doby, který tu ideologii převzal zcela záměrně, a vědomě, za peníze, příslib kariery, možnosti vyhnout se poctivé práci. Tenhle člověk nemá vymytý mozek, on ví, moc dobře, jaké svinstvo dělá a dělá to záměrně. Je to lidský odpad, morální úpadek, prostě hnus od pohledu. Je to jednak v povaze, a bezpochyby i amorální výchovou. Nevěřím, že by byť i jen na jedinou minutu tento nechutný týpek věřil tomu, že to co dělá je správná věc, pro dobro kohokoliv. Existuje dobře placená nabídka na provádění svinstva a ne každý je ochoten ji přijmout. Tento ji přijal. Svod snadno získaných peněz, zařazení se mezi ty úspěšné, bez ohledu na jejich morální kredit, to je pro mladého člověka, vychovaného bez morálních skrupulí velké lákadlo.
Pro mě, je tento člověk lidským odpadem, morální kreaturou a něčím, co je mi z duše odporné, i když chápu, že čtrnáctileté holky po něm nepochybně šílej a tím též ovlivńuje jejich myšlení. Je i docela možné, že mnohý mladý kluk se takovémuto odpadu chce vyrovnat a nechá se ovlivnit. Je na nás, abychom našim dětem vysvětlili, proč takovýto jedinci jako Kovy nejsou a nemohou být pro slušného člověka vzorem, že množství lajků a sledovanost neodvisí od jejich osobnosti a jejich názory vlastně nejsou vůbec jejich, nýbrž placenou propagandou.
Krom toho, když slyším o “alternativním sexuální orientaci” vidím před očima videa určená pro naše děti, kde se různí buzíci objímají a cicmají a má to působit jako normální lidský sex, či dokonce láska. Já jsem brutalista a děti jsem vychovávala natvrdo. Nevidím žádný důvod, proč dítěti předkládat lásky plné video s dvěm buky, mnohdy bíločerné, proč nepohovořit se svými dětmi o natrženém konečníku, vyhřezlém střevu, hemeroidech, nakažlivých chorobách, plísních, roznesených stafylokocích do krevního oběhu z fekálií, či na kůži, zánětech penisu, a dalších lahůdkách homosexuálního styku, kdy vždy jen jeden má ze sexu požitek, a druhý tento sex trpí, obvykle za peníze. Stává se ušlánutou manželkou dominantního homouše. Prostě s dětmi mluvit, a nic jim nezamlčet.
Chápu, že jistý počet osob v každé populaci se homosexuální rodí, mohou být inteligentní i vzdělaní, nebo naopak, jsou to lidé, a mají právo mít sex, jako ti ostatní, ovšem nemají právo svádět na homosexuální stezku ty, kteří toto do vínku od přírody nedostali, a nemají právo se jakokoliv nad normální populaci vyvyšovat, nebo jsou to omyli přírody, neplodné větve lidského rodu. Ostatně, jakákoliv sexuální orientace na veřenost nepatří, proč tedy by se většinová společnost měla zabývat tou jejich.

AntiCenzur
Návštěvník
AntiCenzur

Mozná by bylo také od věci kdyby autoři svých článků zareagovali na vyvrácené teorie zde na aeronetu!
Třeba nedávný incident dopisu a poštovní známky byl vyvrácen dotazem přímo na poště! Uznat chybu by vám určitě přidalo na věrohodnosti. Něco co ČT nedělá tak mediálně.

Administrator
Admin

Nikoliv, pan Cemper ze serveru Manipulatori.cz nic nevyvrátil, naopak sprostě lže a já jsem ho veřejně vyzval, ať mi pošle adresu anebo ať přijede sem do Holandska a pošle si něco holandskou poštou domů do ČR, aby viděl, že holandská pošta nikdy poštovní známky nepřelepuje kusy bílých pásek, ani kvůli čárovým kódům, ani kvůli ničemu jinému. Náš čtenář nás na to upozornil z toho důvodu, že předtím se mu to nikdy nestalo, protože do Francie posílal poštu pravidelně a nikdy známky nedorazily do Francie přelepené papírem. Až teprve ve chvíli, kdy nalepil na pohlednici mladou Šafránkovou s odkrytým dekoltem v roli Popelky. Cemper je obyčejný lhář, který spoléhá na to, že ty jeho pindy z jeho webu občas publikují elfové, Janda a Newsroom ČT, a tím si získává důvěru u naivních lidí.

Jak můžete být takhle naivní a věřit takovému individuu, které protestovalo v Praze spolu s Peszynským proti příjezdu Ruských vlků a s transparentem LGBT v rukách? Vy jste troll?

https://aeronet.cz/news/lidovym-domem-otrasa-skandal-mistopredsedy-jaroslava-foldyny-ktery-si-dovolil-uctit-pamatku-rude-armady-spolu-s-nocnimi-vlky-aktivistu-peszynskeho-prekrtil-na-picinskeho-dobytkum-se-omlouvat-nebude/

Cieslar Viktor
Návštěvník
Cieslar Viktor

Naší zcela disfunkční společnost založenou na základech ,, práce,, Adama Smitha, potažmo dnešního monetarismu v podání systému částečných finančních rezerv, jenž tiskne do oběhu libovolně papírky nazvané peníze pouze na základě poptávky po dluhu, není zapotřebí komentovat.
Naše společnost je hluboce nemocná a neexistuje jediný způsob, jak v hluboce nemocné společnosti vychovat zdravého jedince.

Neznamy
Návštěvník
Neznamy

Udělejte i článek i o Martinu Rotovi (Naprosto retardovaný), ten je placen všema možnýma svinstvama jako je HateFree culture, klub Sysifos, Krimyš, včetně dokonce i samotného úřadu vlády! : https://zpravy.aktualne.cz/domaci/vojin-rota-z-youtube-poucuje-mlade-o-udrzitelnem-vyvoji-plat/r~e724fe1ae6cb11e59e52002590604f2e/?redirected=1548866001 atd.

Ještě doplním že ho i platili za propagaci kandidáta na prezidenta Schwarzenberga v roce 2013.
Se podívejte na jeho videa, ale varuji vás dlouho nevydržíte.
Kovy je v rámci prodejnosti amatér oproti němu.

Jaroslav CH.
Návštěvník
Jaroslav CH.

Tož co dodat milí přátelé, zde aspon vidíte koho na you tube a sociálních sítích ve svém volném čase sledujou vaše děti. Čest výjímkám, ač těch výjimek je velice málo.

Martin
Návštěvník
Martin

Souhlasím s autorem – s drobnou připomínkou – ona totiž není marná otázka:

* Komu patří média?

Jedna věc je zrovna případ AEN, který svědčí jen o tom, že jsme na tom se svobodou slova tak špatně, že lidi musí používat pseudonymy… od mainstreamu je samozřejmě NEBETYČNÉ pokrytectví na n-tou. Ale zrovna se jim to teď hodí podle přísloví, “kdo chce psa bít…” Sami pokrytecky dělají jako že oni to nejsou, je to do nebe volající špína.

* Ale pak tu je druhá věc…

Je dobré si uvědomit jak fungují dnešní globalizovaná média — s objektivitou to již nemá mnoho společného — existuje jen několik málo zdrojů… vezme-li např. klasické zprávy… tak krom několika hlavních zpravodajských agentur (wire services) — jsou ostatní informační zdroje téměř zanedbatelné… a když si uvědomíte, že tyto zprávy přebírá i většina českých-slovenských masomédií, tak pochopíte odkud vítr fouká. Třeba to, jak „objektivně“ MSM informovala o volbách v USA atd. atd.

A jako vždy — platí zlaté pravidlo: „následuj prachy“ aneb kdo je skutečný šéf těchto médií…?

* Zpravodajské agentury

Těch velkých je velmi málo a jejich zprávy přebírá celý globalizovaný svět — a platí to samozřejmě většinově i pro naše média. Úplně ty nejklíčovější, páteřní ag., jsou nazývány anglicky wire services… Jen velmi stručný výběr těch nejcitovanějších, bez nároku na úplnost:

https://www.afp.com/
https://www.ap.org/
https://www.dpa.com/
http://www.reuters.com/

Tady je to s vlastnictvím ovšem zamotané. Např. významný Associated Press (AP) o sobě tvrdí, že je nezisková organizace…

Jsou to ale asi takové neziskovky jako Evropské Hornoty pronoherce Jandy 😉 Moudrý pochopí…

Západní mediální propaganda se tváří jako demokratická a nezávislá. Není ani jedno z toho! Ve skutečnosti kopíruje svůj vzor — Hitlerův Mein Kampf:

A big lie (German: große Lüge) is a propaganda technique » The expression was coined by Adolf Hitler, when he dictated his 1925 book Mein Kampf, about the use of a lie so „colossal“ that no one would believe that someone „could have the impudence to distort the truth so infamously.“

http://www.ragauian.cz/jak-funguje-propaganda-komu-patri-media-donald-trump-tvrdi-cnn-je-fake-news-a-ceska-televize-je-podle-sveho-vzoru-take-fake-news-co-na-to-cenzorovi-chovanci-uvedou-informace-ctv-na-pravou-miru/

Soudruh “Kovy” ze sebe udělal pěkně naivního hlupáka 🙂

Pijack
Návštěvník
Pijack

Takže si platíme z našich daní dalšího buzeranta. Člověk v tísni dostává na svou podvratnou činnost ze státní kasy 2 miliardy ročně !!! A tato neziskovka může beztrestně vtrhnout do škol a řádit po Sorosovsku. Hnus a vláda mlčí a demoopozice to ještě podporuje. Kdo nám tedy sakra vládne ?

Martin
Návštěvník
Martin

MImochodem. Není to náhodou že globalisté tak moc podporují buzny, prosím pochopte že jejich podpora je útok na samou podstatu lidství. Vztah muž-žena totiž dává lidstvu dynamiku – podpora homosexuality je snahou blokovat a degradovat vývoj lidstva, pokud se zajímáte o psychologii člověka, pochopíte hned…

Je to klasická diverzní technika – aneb rozlož nepřítele zevnitř, on se pak zničí sám. NEPŘÍTELEM JSME PRO GLOBALISTY MY, jako lidstvo. Pochopte prosím, politická korektnost je jen klacek jak tuhle zvrácenou genderovou ideologii narvat pod rouškou tolerance, ale o toleranci to vůbec není.

Dagmar
Návštěvník
Dagmar

měla jsem bohužel tu čest napřímo spolupracovat s těmito řekla bych spíše aktivisty ! hele, úplně mimo realitu…..myslím, když chce být někdo aktivistou,měl by být alespoň cca 10 let ve výrobní či jinak zisk tvořícím podniku….tím, že se jim doslovně lijí koruny ze státního ?? trubky !omluvte mi,ale moje zkušenost. Nechápu a nepochopím…jejich aktivismus je omezen jejich osobním volnem, jejich osobním náhledem ,jinak jste prostě pro ně trubka a nechápete ten nový vývoj společnosti ! Ani jim nevadí, že jsou živi z mých daní !!!