AEROniet, Kurnik & Paranoidní Cysty: Česká dvojka na trhu s elektronikou se...

AEROniet, Kurnik & Paranoidní Cysty: Česká dvojka na trhu s elektronikou se přiživuje na úspěchu 3 českých alternativních serverů! Televizní reklamy na hraně zákona napodobují grafiku, loga, logotypy a názvy 3 největších alternativních zpravodajských serverů v České republice a přisuzují jim fiktivní články a hoaxy! Reklamní kampaň si zaplatil největší konkurent Alzy, ale reklamy ve skutečnosti přinášejí těmto 3 serverům nečekanou reklamu a popularitu, především u české mládeže!

AEROniet, Kurnik & Paranoidní Cysty: Česká dvojka na trhu s elektronikou se přiživuje na úspěchu 3 českých alternativních serverů! Televizní reklamy na hraně zákona napodobují grafiku, loga, logotypy a názvy 3 největších alternativních zpravodajských serverů v České republice a přisuzují jim fiktivní články a hoaxy! Reklamní kampaň si zaplatil největší konkurent Alzy, ale reklamy ve skutečnosti přinášejí těmto 3 serverům nečekanou reklamu a popularitu, především u české mládeže!

V posledních dnech nás začaly do redakce kontaktovat stovky čtenářů s upozorněním, že na českých televizích se začala objevovat reklama, která v podstatě parazituje na našem jménu a napodobuje naše logo a název serveru v souvislosti s propagací společnosti CZC v České republice, která je dvojkou na trhu s elektronikou, a to hned po společnosti Alza. Jak uvedl server MediaGuru [1], za kampaní stojí právě CZC, které ke spolupráci pozvalo rozhlasového moderátora Evropy 2 Patrika Hezuckého. Podle informací [2] zatím vznikla celkem 3 různá videa v seriálu s názvem Kachny Patrika Hezuckého, která se trefují do 3 největších českých alternativních portálů, do Sputniku, Parlamentních listů a do našeho Aeronetu. Všechna 3 videa začínají jako fiktivní pořady ve stylu Jaromíra Soukupa a jeho hrnku, pojetí reklamy je silně odvozené od podoby produkce TV Barrandov. Vezmeme si to pěkně podle abecedního pořadí.

Patrik Hezucký a reklama s využitím Aeronetu.
AEROniet a odmítnutí transplantace srdce od nevegana

Tato varianta reklamy [3] uvádí smyšlenou informaci o Ludmile K. z  pražské Letné, která odmítla transplantaci srdce od dárce, protože nebyl vegan. Patrik Hezucký to označuje za fake, ale vzápětí dodává, že ne všechno je fake, třeba garance skvělé ceny u CZC. Takováto reklama sice může někomu přijít jako vtipná, ale na druhé straně může být chápána jako pomluva a napodobování ochranné známky.

Výrobce reklamy použil naše logo, použil i náš logotyp, přehodil pořadí červené a černé barvy, z našeho AE News použil naši doménu a udělal z ní rusky znějící název AEROniet. Každý, kdo se na reklamu podívá, tak okamžitě se mu vybaví náš server. A teď malá statistika od našeho administrátora: Během tohoto víkendu podle Google Analytics náš server hledalo na Googlu 1,450,000 lidí pod klíčovými slovy “Ludmila”, “Aeronet”, “Srdce”, a “Transplantace” jako 4 top slova, podle kterých k nám lidé přichází z prohlížečů.

Patrik Hezucký a reklama s využitím Aeronetu.

Podle toho je naprosto jasné, že změna grafiky v reklamě a překroucení názvu našeho serveru nijak nepomohlo odstranit spojitost reklamy s našim reálným serverem a lidé spojují náš server s neexistujícím článkem o paní Ludmile, který si vymyslela producentská společnost Bumerang Film ze Zlína [4], IČO: 06407510, jednatelem je Jan Perout z Mysločovic. Firma vznikla teprve v roce 2017. Nevím, na jakém základě vznikla myšlenka založit reklamu pro firmu s elektronikou na bázi využití jmen 3 největších alternativních médií v ČR, protože napodobování ochranných známek je daleko za hranou přijatelnosti.

Pokud mediální firma přehodí barvy a pokroutí název domény, je to pořád pozměňování loga a jména s jasným cílem využít jméno k vlastní reklamě a posílení prodejů společnosti CZC. Tyto reklamy nám sice přivádějí nové čtenáře, takže bychom vlastně měli být rádi, ale na straně druhé se tím posiluje falešná nálepka, protože lidé hledají článek s Ludmilou a jejím srdcem, a když ho u nás nenajdou, píšou nám potom, proč jsme článek smazali. Admin potom musí psát a vysvětlovat, že je to dezinformace z reklamy, protože žádný takový článek u nás nikdy publikován nebyl. Stáváme se tak obětí mystifikace a dezinformace společnosti CZC a jejich reklamy.

Paranoidní Cysty a zavedení nového časového pásma v Brně kvůli opravě D1

Druhá varianta této reklamy [5] pokřivuje název serveru Parlamentní Listy na Paranoidní Cysty a rovněž i jejich logo je pokřiveno. Zůstávají zachovány barvy, logotypy, stylistika, ale informace o tom, že v Brně je plánováno zavedení nového časového pásma D mínus 1, protože lidé ušetří hodinu na dálnici do Prahy, je také výmysl producentské firmy, která reklamu vyrobila. Žádný takový článek na Parlamentních listech není a nikdy nebyl, ale docela by mně zajímalo, kolik lidí na jejich serveru hledá tento fiktivní článek o změně časového pásma v Brně.

Využití Parlamentních listů pro reklamu.

Takovéto reklamy nelze primárně chápat vyloženě negativně, protože to znamená, že pokud si druhá největší firma s elektronikou v ČR vybere 3 alternativní servery ke své reklamě, dělá tím reklamu i těmto 3 serverům, protože i negativní reklama je reklama. Problém ovšem nastane právě s tím, když lidé tomu uvěří a opravdu začnou tyto v reklamě smyšlené články na daných serverech hledat. Může to potom vypadat tak, že alternativní servery nejen šíří hoaxy, ale dokonce i mažou své články poté, co jsou hoaxy jako odhaleny. A toto skutečně může alternativním serverům uškodit.

Kurnik a jeho informace o konci cukrárenských indiánků v Čechách

Třetí reklama [6] se trefuje do ruského zpravodajského serveru Sputnik a překrucuje jeho jméno na Kurnik. Reklama opět zachovává typické oranžové barvy Sputniku, zachovává typickou rohovou záložku na obrázcích na Sputniku, všechno připomíná českou mutaci Sputniku. Jenže zpráva v reklamě je opět smyšlená a naprosto nesmyslná, protože informuje o tom, že v cukrárnách zakážou čokoládového indiánka, protože jeho název není politicky korektní.

Nově se to prý bude jmenovat “Původní Američánek” a je to prý fake. Ano, je to fake, ale fake vytvořený tvůrci reklamy pro CZC, ne serverem Sputnik. Docela by bylo zajímavé sledovat reakci americké společnosti Coca-Cola, kdyby někdo natočil dehonestační reklamu Kola-Loka, kde písmo, barvy, logotypy i stylizace by kopírovaly a připomínaly americkou značku a česká firma by reklamu používala na propagaci svých prodejů nebo služeb. To by byl řev.

Využití Sputniku pro reklamu.

V poslední době se ukazuje, že média a dokonce i reklamní agentury si vytipovaly 3 největší alternativní servery v ČR a nyní s nimi “pracují” jako s hlavním materiálem pro kampaně proti fake news a jako příklady serverů, které představují vrchol dezinformací a hoaxů v ČR. Pořád by nás ale zajímalo, jaké hoaxy a fake news to jsou, když většina našich článků se odkazuje na servery mainstreamu. Nikdo s námi nikdy nevstoupil do argumentační roviny a diskuse, aby řekl, proč ten a ten článek je podle někoho fake news, kdo o tom rozhodl, kdo je arbitrem tvrzení, co je a co není pravda, kdo to má na starosti.

Zatímco lidé odchází od mainstreamu a odhlašují noviny a televizní přijímače, protože čtenáři a diváci přechází na alternativu, tak to vypadá, že někdo se snaží tento proces zvrátit tím, že začne pomlouvat v reklamě 3 české největší alternativní zpravodajské portály. Registrujeme hlavně příval dětí ze škol, což ukazuje Google Analytics, že každý měsíc nám roste čtenost z prostor středních, ale dokonce i základních škol, s výjimkou prázdnin, pochopitelně. To je skvělá zpráva. Ale ne nezbytně, je to práce neziskovek, které nás na školách diskreditují. Povzbuzující je to, že i přes tu obrovskou diskreditaci se k nám mladí čtenáři vrací pravidelně. A to je dobrý signál.

Česká dvojka na trhu s elektronikou riskuje bojkot jen pár měsíců před Vánoci

Firma CZC se tímto krokem může střelit do vlastní nohy, protože základní poučka z prvního ročníku marketingových studií říká, že reklama se nikdy nesmí míchat s politikou. Pokud chcete prodat hrnec, žehličku nebo počítač, vašim zákazníkem jsou všichni, levičáci, pravičáci, mainstream, alternativa, liberálové, konzervativci, katolíci i ateisté. Jakmile firma s elektronikou se začne zamotávat do politiky a do propagandy médií proti alternativě, je to cesta do pekel pro takovou firmu. Nevím, kdo si teď ze čtenářů Aeronetu, Parlamentních listů a Sputniku koupí mobilní telefon u CZC, kolik jejich dětí, až budou Vánoce a rodiče se budou rozhodovat, kde pro děti nabrat dárky, kolik seniorů nakoupí domácí spotřebiče u firmy, která pomlouvá a zesměšňuje jejich oblíbené zpravodajské servery alternativy.

Zadavatelem reklamy je CZC, což je česká dvojka na trhu s elektronikou.

Dokonce se nabízí otázka, jestli firma CZC, kromě mediální a politické agitace ve svých reklamách, nespolupracuje i na dalších projektech s jinými organizacemi a orgány, např. jako společnost Amazon, která před časem oznámila, že zahájila spolupráci s celkem 400 policejními stanicemi v USA, kterým bude jejich nová kamera Ring Stick Up Cam na hlídání domovních dveří posílat videa a fotografie podezřelých osob, které zvoní u dveří. A dopředu upozorňuji CZC, že toto opravdu není Fake News, ale ověřená zpráva [7]. Pokud Amazon propojuje svá prodávaná zařízení s policejními útvary, potom je jenom otázkou času, kdy totéž začnou dělat i prodejci elektroniky v ČR. Pokud už dnes vidíme, že česká dvojka na trhu s elektronikou se rozhodla jít do politiky a do boje proti svobodě slova na alternativních serverech, měli bychom opravdu mít velké obavy.

-VK-

Šéfredaktor AE News

Print Friendly, PDF & Email

248
Komentářů k článku


Pravidla pro komentáře: Na AE News nikdy necenzurujeme žádný názor, je-li vyjádřen slušně, kultivovaně a nejedná-li se o zjevný trolling, pomluvu, diskreditaci serveru AE News nebo dehonestaci autora článku. Máte právo vyjádřit jakýkoliv kritický komentář, avšak bez vulgarit a také bez sprostých formulací, výhrůžek nebo urážek, a to ani ve vztahu k autorovi (autorům) článku, ani vůči ostatním diskutujícím.

Hrubé vulgarismy, nadávky, schvalování teroristických útoků, komentáře, fotografie nebo videa se znaky sadismu, brutality, sexuality, porna nebo bestiality, výzvy k činům proti lidskosti, výzvy nebo obrázky s tématikou fyzické likvidace kohokoliv nebo výhrůžky komukoliv nebudou tolerovány, a to ani vůči třetím osobám mimo náš web, např. vulgarismy v diskusi proti osobám zmiňovaným uvnitř kritického článku apod. V diskusích je povoleno vyjadřovat jen vlastní soukromé názory jako fyzická osoba, ne stanoviska firem, podniků, skupin osob, spolků, sdružení nebo organizací. Pro publikaci takových stanovisek kontaktujte nejprve naší redakci. V komentářích není dovoleno používat "shouting", tzn. křičení vyjádřené psaním celých vět pouze velkými znaky. Příspěvky nesplňující tyto základní podmínky slušné diskuse budou mazány, stejně tak komentáře se znaky trollingu, spamu, politické reklamy a nesouvisející diskuse pod články (offtopic příspěvky). V diskusích je zakázána impersonace, vystupování pod jmény cizích žijících osob.

Komentáře jsou automaticky moderovány analytickým systémem Akismet a mohou být navíc dodatečně schvalovány administrátorem, případně dodatečně mazány, pokud Akismet nezachytil závadné příspěvky sám. V diskusi je povolena pouze rodilá čeština a slovenština, ne automatizované překlady do těchto dvou jazyků pomocí Google Translate nebo skrze jiné překladače. Vyjímečně budou tolerována poděkování v cizích jazycích, ne však komentáře nebo diskuse.


Váš vložený komentář se nemusí zobrazit ihned, je-li zadržen Akismetem. V takovém případě je diskusní příspěvek odeslán k ručnímu schválení administrátorem, což může zabrat nějaký čas. Neodesílejte příspěvek znovu, neurychlíte tím jeho schválení. Děkujeme.


avatar
5000
  Zasílat  
od nových od starých od palců
Upozornit na
pivnickaj
Návštěvník
pivnickaj

Jsem pro CZC, líbí se mi ta reklama. Za mě pochybuji, že by se snažili záměrně poškodit tyto weby. Kdo weby zná, pochopí to jako dobrý vtip. To se z mého pohledu povedlo, vzpomněl jsem si na všechny tři weby a pobavilo mě to. Ale nenapadlo mě si to spojit s tím, že weby zveřejňují fake news.

Leoš
Návštěvník
Leoš

Až dosud jsem CZC považoval za solidní firmu, ale když vidím fotku toho srdce, je mi silně na zvracení. Mám odpor k vegetariánství, ale když chci steak, neznamená to, že chci vidět bejka. Alzu dlouhodobě nesnáším kvůli té odporné zelené buzně ve všude a všudypřítomné reklamě, od té bych nic nekoupil. Takže nejen na vánoce jsou pro mě tyhle dvě firmy diskvalifikované. Poohlédnu se jinde.

kolemjdoucí
Návštěvník
kolemjdoucí

To jste trochu nepochopili, oni se nepřiživují na vaší popularitě, to jsou podprahová sdělení pro populaci, která naopak mají vám (alternativě) škodit..

ObcaneCR.cz
Návštěvník
ObcaneCR.cz

Nejsem si zcela jistý, ale mám tak z 80-90% vědomí, že když jsem viděl první tyto spoty, měl tam vysloveně AERONET. Po druhý se mi už nepovedlo ten spot vidět, jinak jsem už měl nachystaný záznam pro doložení. Možná to tu zaznělo v diskusi…

Andrej Vyšinskij
Návštěvník
Andrej Vyšinskij

To bude jen potvrzením toho, že na vás prostě klamavá reklama se záměnou značky zabrala. To neřešte, z toho s nic nedělejte, nikdo nejsme imunní – útočí na nás propaganda, reklama, všechno možné.

SAP
Návštěvník
SAP

Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
Koledují si o odpověď stejného “žánru”.

Objednám u nich velkej balík. A pak to neodeberu a napíšu jim, že to byl “FAKE NEWS”.

Když to udělá tisíc lidí, tak příští rok nebudou “dvojka” ale “trojka na trhu”.

😀

Adam
Návštěvník
Adam

No jo,ale vy už máte předem zaplacenou objednávku(pokud to máte na dobírku,tak mají zatím jen to zaplacené zboří),leda že by jste to reklamovali se slovy “FAKE NEWS”

Einstein
Návštěvník
Einstein

To jste nepochopil, jde o to, že budou mít náklady s poštovným a balným. A když to udělá tisíc lidí…

r.m.
Návštěvník
r.m.

comment image
Havrlant, xicht do panoptika https://www.rockawaycapital.com/cs/

ughyj
Návštěvník
ughyj

“V Evropě bude chybět 500 tisíc IT specialistů” …

To chce víc EXEKUCÍ, to je bude víc motivovat pracovat pro zmrdy, co ty exekuce dělají 😀 😀

V okamžiku kdy pracujete jako ITák, a vykrade vám byt exekutor, tak jste v oboru v podstatě skončili.

Proč? Protože nesmíte mít doma žádnou moderní techniku. Nikdy nevíte, kdy to ti zmrdi zopakují.

A když to nemáte doma, tak se to nikdy pořádně nenaučíte. Nehledě na to, že k tomu ani nemáte motivaci. Proč se učit něco, co nesmím sám vlastnit a používat?

Pracoval jsem na největších IT projektech v téhle zkurvené republice. A potom co my udělali exekuce, tak už deset let neplatím daně …

Proč bych měl platit daně zmrdistánu, ve kterém nesmím nic vlastnit, nemám právo na svoje děti, a kdykoli mi může vtrhnout domů GESTAPO a všechno ukrást… Takový zkurvený stát pro mě nemá smysl. A bude jen dobře když ekonomicky zkrachuje….

Zmrdka Joudkyně, ožralá a oblečená jako kurva z Perlovky, dokonce tvrdila, že jako bývalý ITák MUSÍM vydělávat minimálně 50 000, jinak půjdu sedět… Zkurvysynové a zkurvymrdky na soudech tady zavádí otrokářství !!!

A školí je americko-židovský CEELI Intitute Prague
A říkají tomu “rule of law” a “demokracie”.

Čili “rule of law” a “demokracie” = OTROKÁŘSTVÍ !

Byl o těch zmrdech obsáhlý článek na Protiproudu, ale asi už ho museli stahnout.

Krkowitz fon Milowit
Návštěvník
Krkowitz fon Milowit

Na justiční KONKURZně EXKUTORskou mafiji existuje jediný recept našich oligarchů na věci je uveden vlastník nejlépe jinak neaktívní firma a inventární číslo samozřejmě nejlépe mimo(neni aš tak nutné u PC) CZ ale v EU (npř. Kypr)ale klidně i mimo Panama papers a její a i milonové úplatky se takto předávaj ale už přes smostaná SROčka kde prodej je za nomanál ješ je zákoné minimum a uplácající je zároveň zástavní věřitel na ty MILIONy co nemovitost opravdu stojí. O co jde našel se stracený notebook s takovou informací ale kupodivu dotyčná firma telefon brala ale ani nevěděla komu ho vlastně zapujčila či jak ho či jeho firmu okamžitě kontaktovat abych snim mohl domluvit předání a nebyl tak držitel nalezené/cizí věci a nemusel jí hlásit na stráty a nálezii až na upozornění že se prezentuje jako oficialní vlastník věci i s inventárním číslem ad si jí laskavě vyzvednou osobně že nejsem zasilatelství trochu spozorněli protože naša firma má taky upzornění ale až při samotném spuštění včetně non stop kontaktu a že se jedná o bezpečnost země/kritické infrastruktůry atd. tudíš stoho pline ponechání/krádeš by byl obecné ohrožení/terorismus atd. teda hromada fízlů v uniformě a i bez a samozřejmě zapnutím a případným připojením k síti nahlasí pravděpodobnou polohu pro státní orgány už lechce dohledatelnou coš se nálezce ale nedozví jestli se povedlo

AIbot
Návštěvník
AIbot

CZC byl po dlouhá léta nejlepší český počítačový eshop, dokud ho vlastnil zakladatel Matějka. V roce 2017 ho prodal Mall Group Křetínského a Tkáče.
Od té doby se to mění na druhou Alzu.

hledac pravdy
Návštěvník
hledac pravdy

tez je pamatuji v jejich zacatcich a to Czech Computer s.r.o, kdy je zacala likviodvat nenazrana a predarzene alza….dle obchodniho rejstriku to nyni vypada na nejakou odklanecku – https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=499941&typ=UPLNY

Krkowitz fon Milowit
Návštěvník
Krkowitz fon Milowit

Jasně E-commerce Holding, teda potažmo kluci co se spolu baví z šmejdi Rockaway ofiko bílí řehtáček Jároušek Švihvských ješ sedí v obouch ale i spoustě dalších včetně INVIA osobně doporučuji https://rejstrik-firem.kurzy.cz/27575021/e-commerce-holding-as/ a VIZUALIZACE klikat a klikat pokad je to struktůrou trošku zamotané chvilku to trvá neš to program rozmotá ale trpělivost a bude i PAVOUK ale na tydle já narazil už kdyš jsem před lety hledal ŠUMANa tak mi lezli jako finanční opora majitele „Copyright ©“ tada Balšínkova ECHO i s pseudoanalitičkou ješ samozřejmě svorně tvrdili že ho vůbec neznaj ale přesto na duševním vlastnictví si svéřepě travali ani jim to nepřišlo divný

Krkowitz fon Milowit
Návštěvník
Krkowitz fon Milowit

ALZA je sice IT-ET voalal domů ale zatím se do politika a hibridním boji proti RUSi nes..re

M.C.
Návštěvník
M.C.

Že jsou Mareš s Hezuckým dva ocasové, to už vím dávno, tímhle to Hezucký akorát potvrdil.

Já myslím, že to dopadne jako s Ortelem v Českém slavíku.
Kdo o vás ještě nevěděl, tak se o vás dozví.

8KXQP
Návštěvník
8KXQP

Zdá se, že jim teče do bot, pokud používají tuto průhlednou metodu útoků. Zajímavé, že jen pár dní po skandálním „živém“ vysílání ČT 🙂 -> https://uloz.to/file/jhr5lnatvMw6/reportaz-ct-mp4?_fid=t3cm

8KXQP
Návštěvník
8KXQP

Zdá se, že jim teče do bot, pokud se snižují na tuto průhlednou metodu útoků. Zajímavé, že zrovna pár dní po skandálním “živém” vysílání na ČT 🙂