Týden s Putinem na TV Prima je předzvěstí hlubších politických změn v...

Týden s Putinem na TV Prima je předzvěstí hlubších politických změn v ČR po podzimních volbách. K lepšímu? Ne nezbytně! Nahý císař západu vyrazil do butiku na nákupy? Privatizace nebo zestátnění ČT po volbách?

Týden s Putinem na TV Prima je předzvěstí hlubších politických změn v ČR po podzimních volbách. K lepšímu? Ne nezbytně! Nahý císař západu vyrazil do butiku na nákupy? Privatizace nebo zestátnění ČT po volbách?

Celý tento týden bude v českém mediálním prostoru ve znamení protiruské hysterie. Televize Prima na své stanici Zoom bude od pondělí do čtvrtka od 20.00 hodin vysílat dokument amerického režiséra Olivera Stonea o ruském prezidentovi Vladimiru Putinovi. Série celkem 4 dílů odhaluje a předkládá divákům hlavní pohledy a pozice ruského prezidenta na ruské domácí i mezinárodní otázky. Je to vynikající studijní materiál o základech procesů řízení, protože odhaluje vnitřní pohnutky a myšlenky Vladimira Putina, které uplatňuje při řízení Ruska. V prvním dílu pořadu zazněla ze strany Vladimira Putina zásadní myšlenka ze sportovního juda, že není chybou v některých věcech ustoupit, pokud ústup vede ke konečnému vítězství. Toto byl ze strany prezidenta jednoznačný vzkaz na adresu těch, kteří si přáli, aby Rusko vstoupilo na Ukrajině do otevřené války a dosud Vladimir Putin čelí silným tlakům za toto rozhodnutí.

Oliver Stone a Vladimir Putin.

Velmi zajímavá je také informace, že Rusko se vyvázalo z područí Mezinárodního měnového fondu a po rozpadu SSSR zaplatilo za ostatní členské země SSSR všechny dluhy, které měly ve vztahu k IMF. To je sice překvapivá informace, ale na druhé straně naprosto logická. Vladimir Putin chápe, že dluh je jedním z hlavních nástrojů globální moci a každá země, která má dluhy u IMF je automaticky vazalem a poslušným vykonavatelem přání globalistů. Dluh není předmětem splacení, dluh je prostředkem kontroly a ovládání. Pokud by americká vláda neměla takový dluh, nemohli by ji židé a FED ovládat takovým způsobem, jakým ji ovládají. Vladimir Putin také v pořadu uvedl, že američtí prezidenti se mění, ale politika USA zůstává pořád stejná. Zatímco Rusko má dluh 12 až 13% svého HDP, tak naproti tomu USA mají více než 100% zadlužení vůči svému HDP. Z těchto úrovní zadlužení potom vychází rozdíl politik mezi Ruskem a USA.

Dokument Olivera Stonea s Vladimirem Putinem je učebnice procesů řízení!

Mnoho lidí se ptá, a je to často i součástí dotazů do redakce, proč mezinárodní instituce neustále půjčují peníze i hluboce zadluženým státům, třeba právě Řecku. Jenže odpověď na tuto otázku je naprosto jednoduchá. Dluh není určen k tomu, aby byl splacen. Dluh je nástrojem poroby a vazalství k ovládání dlužníka a není zájem na tom, aby se dlužník z dluhu vymanil. Je to něco jiného, než co funguje u spotřebitelských úvěrů, kde banky sledují zisk. V mezinárodní politice je dluh uplatňován k tomu, aby vlády zadlužených zemí poslušně poslouchali své věřitele. Tuhle aby souhlasili s vojenskou misí NATO do daleké země v Asii, támhle k bombardování Jugoslávie, tuhle k vytvoření bezpilotní zóny, támhle k přijímání migrantů, tuhle k nasunování zbraní k Rusku, támhle k propagaci LGBT atd.

Groznyj, Čečensko, rok 2000. Výsledek podpory amerických neoconů islámským povstalcům Šamila Basajeva, kteří usilovali o vznik Čečenské islámské republiky s právem Šaría podle vzoru dnešního Islámského státu v Sýrii.

TV Prima se rozhodla seriál zařadit do vysílání na Prima Zoom těsně po premiéře v USA, kde Oliver Stone schytal obrovskou kritiku od amerických médií a neoconů za podlézání Vladimiru Putinovi, jenže tento dokument je důležitý v tom, že ukázal celému světu, že Vladimir Putin je obyčejný člověk, který pochází z rodiny, která prošla Velkou vlasteneckou válkou a přežila blokádu Leningradu, největší obléhání jakéhokoliv města v historii celého lidstva, která je v učebnicích zastíněna Stalingradem, ale právě Leningrad je příkladem nezlomnosti ruské duše. Anglosasové toto nikdy nepochopí, že válka nekončí ve chvíli, kdy dojdou peníze, ale až ve chvíli, kdy je prolita krev posledního obránce. I toto zaznělo v prvním dílu dokumentu a bylo zjevné, že Oliver Stone to jen těžko dokázal pochopit. Stejně tak srovnání chudoby v USA během ekonomické krize za Reagana a chudoba v rozpadajícím se Rusku na konci Jelcinovy éry jsou dvě věci, které nesnesly srovnání.

Nedělní „plivaná“ na České televizi

Česká televize už v neděli v pořadu Newsroom na ČT24 odvysílala propagandistický a pomlouvačný pamflet, který je učebnicovou ukázkou systému řízení odporu, protože ČT zaútočila na 3. a 4. stupni odporového gradientu (diskreditace a dehonestace) na TV Prima za rozhodnutí odvysílat tento seriál, ale stejně tak zaútočila na Jana Korála, provozovatele alternativního serveru NWOO.org a právě Jan Korál se stal terčem opravdu hnusné dehonestace, když ČT odvysílala v Newsroomu názor Jiřího X Doležala z časopisu Reflex, že pan Korál je podle jeho názoru neúspěšný člověk, kterého nikdo v ČR neuznává, pouze v Rusku a jako projev vděku potom pan Korál šíří v ČR proruské názory a postoje. Tohle je pomluva a špína, za kterou by se měla ČT omluvit, protože odvysílat na televizi tvrzení o někom, že někdo je neúspěšný a že šíří v ČR z vděčnosti ruskou propagandu, to je opravdu přes čáru. Jak nám napsala paní Ludmila z Přerova, po zhlédnutí této pomluvy pana Korála v Newsroomu na ČT24 se rozhodla, že odhlásí televizi. Za tohle prý koncesionářské poplatky platit nehodlá.

Jan Korál, provozovatel NWOO.org

Co mi přijde velmi nebezpečné, to je prostor, který ČT v pořadu dala Václavu Štětkovi ze sluníčkové fakulty FSV UK, který doporučil, že by TV Prima měla na konci pořadů s Putinem nabídnout divákům diskusi s odborníky, kteří by divákům poté vysvětlili, jak si mají v hlavě přebrat dokument o Putinovi, který právě viděli. Jinými slovy, pan Štětka považuje občany ČR za nesvéprávné debily, kteří neumí číst titulky a nechápou, o čem Vladimir Putin hovoří.

Něco podobného dělala v minulosti ČST před rokem 1989. Pamatuji si, jak tehdy v 80. letech běžel na 1. programu ČST seriál Synové a dcery Jakuba skláře, což byl seriál podle scénáře Jaroslava Dietla, který byl časově široce rozkročený. 13-dílný seriál začínal v roce 1899 a končil v 50. letech 20. století. Československá televize seriál odvysílala v roce 1986 a po skončení posledního dílu, který byl nejvýbušnější z politického hlediska (udávání za války, kolektivizace, rozgulačování), následovala beseda „odborníků“, kteří divákům vysvětlovali, jak si mají vysvětlit to, co právě viděli v posledním díle seriálu. Pamatuji si na to dodnes, jak jsme se doma smáli, jak se komunisté snaží vysvětlit, že Češi neudávali gestapu, že nekolaborovali (nebo jenom málo) a že kolektivizace byla dobrovolná. Nikdy bych si nepomyslel, že v roce 2017 bude nějaký Štětka z FSV UK požadovat tytéž vysvětlovací následné besedy (dnes by se spíš řeklo newspeakem moderně „after-party“) ve vztahu k vysílaným dílům dokumentu o Putinovi.

Prima pochopila nadcházející změny v Evropě

Jenže rozhodnutí Primy zařadit dokument Olivera Stonea do vysílání znamená i něco jiného. Je to v podstatě mediální povstání Primy proti americkému samoděržaví v televizním průmyslu. Už dříve Jitka Obzinová z Primy odhalila, jak se manipuluje válečné zpravodajství, Prima se nebála medializovat kauzu z Jihlavy s iráckými uprchlíky, kteří ohrnovali nos nad kvalitou ubytování a nakonec utekli do Německa. Současné zařazení dokumentu Olivera Stonea do vysílání, a navíc tak rychle po americké premiéře, je znakem změn, které Prima přináší do českého mediálního prostoru. Na Primě začínají chápat dynamiku nálad v české společnosti. Důvěra občanů v českou vládu je na historickém minimu, zahájení řízení s ČR ze strany Evropské komise kvůli nepřijímání uprchlíků, pád Bohuslava Sobotky a nekonečná vlna teroristických útoků v Evropě za použití aut a dodávek prostě způsobuje strach v lidech a obavy o vlastní budoucnost.

Jiří X Doležal, redaktor časopisu Reflex.

Nikdo si nemůže myslet, že by někdo věřil tomu, že české členství v NATO přináší bezpečnost. Ani doma, ani v zahraničí. V Sýrii se situace stabilizovala ve chvíli, až když tam přišla ruská vojska. A jediné, o co se USA teď snaží, je vyvolání ozbrojeného střetu s Ruskem v Sýrii, viz. eskalace situace ze včerejška, kdy americký letoun F-18 Hornet sestřelil zastaralý frontový letoun Su-22 syrského letectva v bitvě proti ISILu u města Rakká. Rusko na to zareagovalo přerušením spolupráce ruské protiletadlové obrany s Američany a nově budou americká letadla v Sýrii na ruských radarech označena jako nepřátelské cíle. V reakci na toto Austrálie ukončila s okamžitou platností své operace ve vzduchu v Sýrii [1]. Pentagon prý nic zastavovat nebude. Situace se tak může zvrhnout do konfliktu mezi USA a Ruskem v Sýrii.

Andrej Babiš chystá pro „zkorumpovanou pakáž“ dárek po volbách

Po volbách v Česku na podzim začne Andrej Babiš pracovat na demontáži České televize. Tuto informaci má naše redakce potvrzenou již ze dvou zdrojů z okolí hnutí ANO. Česká televize překročila rubikon svým pořadem Reportéři ve vztahu ke kauze korunových dluhopisů Andreje Babiše. Ten na to reagoval slovy, že lidé z redakce ČT jsou zkorumpovaná pakáž. Podle informací se uvažuje pro Českou televizi o modelu zestátnění a redukce na 3 vysílací kanály (zpravodajství, kultura a sport), zrušení Rady ČT a ředitele ČT by jmenoval přímo buď premiér anebo ministr kultury, do jehož resortu by ČT nově spadala. Na chod ČT by nově dohlížela sněmovní komise pro Českou televizi a Český rozhlas. Ten by se svezl společně s ČT v tomto zestátnění. Kromě modelu zestátnění se uvažuje i o tzv. „provozní privatizaci“ formou leasingu od státu.

Andrej Babiš chystá po volbách změny ve statusu ČT.

Soukromý zájemce by na dobu 10 let získal leasingovou licenci a kapacity ČT a musel by vysílat nekomerční obsah. Příjem subjektu by byl nadále z koncesionářských poplatků. De facto by tak ČT byla v majetku státu, ale provozovatelem by byl pověřený a licencovaný soukromý subjekt na omezenou dobu. Po uplynutí doby licence by se vypsalo nové výběrové řízení na nového provozovatele. To je model některých státních TV stanic v EU, ale také třeba v Číně. Česká televize je v dnešní době vysílačka, která jakoby patří všem, ale ve skutečnosti nepatří nikomu.

A podle toho to také v ČT vypadá. Je to chlév, do kterého tečou peníze občanů ČR a Česká televize za tyto peníze potom občany dezinformuje a prosazuje protinárodní teze, propagaci LGBT, propagaci EU, Evropanství, propagaci islámu, multikulti Sněhurky atd. Privatizace ani zestátnění ale nebude cestou k lepšímu. Pouze se změní velení. Ke změně informačního obsahu je potřeba změnit politický éthos v zemi. A to podle průzkumů bude hodně těžké, když většina lidí chce volit právě Babiše. Dají se ale po volbách očekávat změny, odstup EU od USA, další a další rozkoly s americkou mocí v Evropě.

Mainstream usiluje o záchranu svého monopolu na zpravodajství, ale už je pozdě

Vedle nového pojetí mediálního obsahu Primy lze sledovat i nové zoufalé kroky mainstreamu, který se chce učinit znovu věrohodným. Mediální outlety, Česká televize, Economia Zdeňka Bakaly a další subjekty, pořádají konference a diskusní fóra se studenty, kde se hovoří o dezinformacích a o tom, jak je ta alternativa špatná. Na YouTube mají tato videa nízkou sledovanost, ovšem přesto je možné vidět snahu, jak třeba Bakalův Respekt pořádá v Brně diskusní seance se studenty z Masarykovy univerzity, jak se mainstream snaží nově navléct do role těch, kteří přináší pravdivé zprávy. Všichni vědí, že mediální císař je nahý. Všichni chápou, v koho žoldu pracuje mainstream. Přesto se ale zdá, že mainstream se snaží tvářit, že nakupuje v butiku pravdy, že jeho nahota ve smyslu holé a čiré propagandy je pouze dezinformace a křivé obvinění. Není. Mainstream ztratil důvěru veřejnosti už dávno.

Veřejnoprávní médium a pořad sloužící jako diskreditační a dehonestační platforma proti alternativě a lidem, kteří ji zastupují.

A právě proto je potřebné, aby alternativa dál plnila svoji úloha. Aby byla v pevném kontaktu s občany a se svými čtenáři. Protože mainstream píše tak, jak majitel a oligarcha řekne. A je úplně jedno, jestli je to Andrej Babiš (Mafra) nebo Zdeněk Bakala (Economia). Ve videu ČT nahoře si všimněte, že i když se tam hovoří o panu Korálovi, propagandistická redakce zpravodajství ČT tam nezapomene pro dokreslení nahodit záběr na stránky AE News, aby bylo divákům jasné, že i my si jezdíme do Ruska pro informace, jako si jezdí „přistižený“ pan Korál. Jenže celé je to pouze součást propagandy ČT a jejich obav z vlivu, jaký má v poslední době alternativa a v neposlední řadě AE News na veřejné mínění v ČR. Rozdíl je v té hlavní a zásadní věci: My píšeme pro lidi, ne proti nim! Lidé nás podporují, protože cítí, že nepíšeme na něčí objednávku.

V souvislosti s tímto konstatováním bych závěrem chtěl mimo téma požádat naše věrné čtenáře a také pravidelné posluchače mých pátečních pořadů, aby zvážili podle svých možností jakýkoliv finanční příspěvek na zachování provozu AE News i na další měsíc, na červenec, první měsíc prázdnin a dovolených. Do konce tohoto měsíce zbývá 10 dnů a jako již tradičně jsme tak nějak zvyklí, že zatím jsme se nedostali ani přes polovinu s vybranými příspěvky. Většina z Vás na nás nezapomíná a ke konci měsíce je vždy jasné, že naši čtenáři jsou s námi.

Tyto výzvy jsou tak určeny hlavně novým čtenářům. AE News si dovolenou v létě brát nebude, budeme přinášet informace i přes léto a rozhodně se nedají čekat okurky, protože toto léto bude politicky i migračně velmi horké. Bez finanční podpory Vás, našich čtenářů, se však neobejdeme. Za námi nestojí oligarcha, ani zahraniční fond. Náš provoz hradí jen naši čtenáři. Přispět nám můžete zde jedním z možných způsobů, bankovním převodem, PayPalem, Bitcoinem nebo poštovní poukázkou. A to ve všech případech jak z ČR, tak i ze Slovenska. Děkujeme předem všem našim čtenářům, kteří nezůstanou lhostejní, protože každá částka našemu serveru a projektu opravdu pomáhá.

-VK-

Šéfredaktor AE News

Zdroj videa: Česká televize [2]

Print Friendly

Komentáře čtenářů

119 Komentářů o "Týden s Putinem na TV Prima je předzvěstí hlubších politických změn v ČR po podzimních volbách. K lepšímu? Ne nezbytně! Nahý císař západu vyrazil do butiku na nákupy? Privatizace nebo zestátnění ČT po volbách?"


Pravidla pro komentáře: Na AE News nikdy necenzurujeme žádný názor, je-li vyjádřen slušně, kultivovaně a nejedná-li se o zjevný trolling vedený v osobní rovině proti autorovi článku nebo diskreditační výroky proti redakci AE News. Máte právo vyjádřit jakýkoliv kritický komentář, avšak bez vulgarit a také bez sprostých formulací, výhrůžek nebo urážek, a to ani ve vztahu k autorovi (autorům) článku, ani vůči ostatním diskutujícím.

Hrubé vulgarismy, schvalování teroristických útoků, komentáře se znaky sadismu nebo bestiality, výzvy k činům proti lidskosti, výzvy k fyzické likvidaci kohokoliv nebo výhrůžky komukoliv nebudou tolerovány, a to ani vůči třetím osobám mimo náš web, např. vulgarismy v diskusi proti osobám zmiňovaným uvnitř kritického článku apod. V diskusích je povoleno vyjadřovat jen vlastní soukromé názory jako fyzická osoba, ne stanoviska firem, podniků, skupin osob, spolků, sdružení nebo organizací. Pro publikaci takových stanovisek kontaktujte nejprve naší redakci. Příspěvky nesplňující tyto základní podmínky slušné diskuse budou mazány, stejně tak komentáře se znaky trollingu, spamu, politické reklamy a nesouvisející diskuse pod články (offtopic příspěvky).

Komentáře jsou automaticky moderovány analytickým systémem Akismet a mohou být navíc dodatečně schvalovány administrátorem, případně dodatečně mazány, pokud Akismet nezachytil závadné příspěvky sám. V diskusi je povolena pouze rodilá čeština a slovenština, ne automatizované překlady do těchto dvou jazyků pomocí Google Translate nebo skrze jiné překladače. Vyjímečně budou tolerována poděkování v cizích jazycích, ne však komentáře nebo diskuse.


Váš vložený komentář se nemusí zobrazit ihned, je-li zadržen Akismetem. V takovém případě je diskusní příspěvek odeslán k ručnímu schválení administrátorem, což může zabrat nějaký čas. Neodesílejte příspěvek znovu, neurychlíte tím jeho schválení. Děkujeme.


Upozornit na
avatar
5000
Třídit podle:   nejnovější | nejstarší | nejvíce hlasů
paja
Návštěvník

S tou ČT si může Babiš tak akorát škubnout. Je rovněž podpindosníkem, stejně, jako hoši z ČT. Takže uncle Sam si ho zreguluje.

PrerovskeStrojirny
Odběratel

Bláboly na zvýšení krevního tlaku:
„Máme východní hrozbu, daleko větší ale přichází z naší společnosti, říká Džamila Stehlíková“
http://www.rozhlas.cz/plus/osobnostplus/_zprava/mame-vychodni-hrozbu-daleko-vetsi-ale-prichazi-z-nasi-spolecnosti-rika-dzamila-stehlikova–1736993

A teď POZOR! Rozhovor v Českém rozhlasu Plus, za který by se nemusela alternetiva stydět. Od 19 minuty na téma uprchlická krize v EU. 🙂
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3882565

Fox
Návštěvník

Tak trošku z pohledu druhé strany, viz odkaz. Pojďme jim ty body ve zdejší diskuzi uvést na správnou míru, píší li nepravdu:
Lži mi, příteli. Dvacet lží, kterými Vladimír Putin obelstil Olivera Stonea.
http://forum24.cz/lzi-mi-priteli-dvacet-lzi-kterymi-vladimir-putin-obelstil-olivera-stone/

zvědavá matka
Návštěvník

Je nemyslitelne, aby CESKA televize, placena ceskymi danovymi platci jako statni informacni kanal, byla „licencovana“ zajmovemu ( nevolenemu) privatnimu subjektu.
V tom pripade by se stat (Parlament) zbavil sve zakonne povinnosti informovat nestranne (samozrejme tato skutecnost chce prepracovat = primou zodpovednost Vlady za vsechny informace CT).
To by pak dalsim krokem mohlo byt prevedeni pravomoci Vlady „licencovanemu“ privat. subjektu, ne?

A po shlednuti dokumentu musi byt vnimavym Lidem jasne, ze je rozhodne bezpecnejsi „jezdit si pro zpravy/rady“ k nasim ruskym partnerum, nez jezdit si pro noty k nasim americkym partnerum, jak to mnozi praktikuji dosud …
Vidime, kam nas ty americke rady dovedly…- do elektro koncentraku.
Je ovsem, bohuzel, smutnou pravdou, ze mnohym to nejen nevadi, ale i vyhovuje!

Kazatel
Návštěvník

Kdepak nacisté ale Mudžahedani tu šlo celou dobu o falešné náboženství do Evropy dostat.

Brzezinski vyškoleni bin Ládin (který se stal CIA aktiva známý jako Tim Osman) a vyzbrojený jeho vojáky, v podstatě vytváří Al-Káidy
http://humansarefree.com/2011/05/proof-that-osama-bin-laden-was-cia-and.html

Kareel
Návštěvník

To povídání 2 židovských celebrit ( OS a VVP ) fakt někoho zajímá ?

Janaz
Návštěvník

Čo je chudáčik, zase vám vytreli kocúra? Ty si myslíš, že sme rovnako dutí ako ty, čo si musíš po rozumy chodiť k sorošovi?

Kolik
Návštěvník

Nevím holka, jak je na tom Kareel, ale když jsem si prošel pár Tvých příspěvků, tak ty kapičku dutá budeš.

konzerva
Návštěvník
x&t
Návštěvník

Časem to někdo vynese, kdo to byl.

MIchael Chertoff
Návštěvník

Havlovizi je třeba odpolitizovat, protože tady v důsledku jejich činnosti už reálně hrozí politická katastrofa, ideologický rozklad Havloabsurdistánu a následné připojení ČR k Ruské federaci, protože lidé odhalí nezpůsobilost celého pražského establishmentu vzhledem k vedení této země. Opravdu by havloidi měli redefinovat a depolitizovat Českou televizi, nebo to ještě více podělají.

konzerva
Návštěvník
konzerva
Návštěvník

Nepochybuji, že tento článek bude analyzován Centrem,
Ptám se znovu: Je osoba Romancovová, rozená Krejná , ročník 1975 z Centra v příbuzenském vztahu s agentem bývalé X.Správy SNB Pavlem Krejným? Kdo je její manžel Romancov, nar. v r. 1969? Vizáží mi připomíná příslušníky prvosledových vojsk SSSR z ruských prérií z roku 1968! Rozhodují tito lidé o tom, co je a co není pravda?! Dále, je členem nebo poradcem Centra exgenerál Laube, příslušník bývalé StB, sledovačky a reformátor policie? Centrum, odpověz!!! Není možné získat oficiální cestou požadované info !!! Diskuse pod článkem….

Janaz
Návštěvník

Už si si odpovedal, tie otázniky si mal zameniť za bodky.

wpDiscuz