Ruské letadlo Tu-154 se zřítilo do Černého moře, letadlo letělo do Sýrie,...

Ruské letadlo Tu-154 se zřítilo do Černého moře, letadlo letělo do Sýrie, na palubě byli Alexandrovci

Ruské letadlo Tu-154 s 92 lidmi na palubě se v neděli zřítilo do Černého moře. Stroj mířil z Moskvy na vojenskou základnu v syrské Latákíje. Po mezipřistání v Soči, kde stroj dotankoval, se po dvou minutách letu ztratil z radarů. Na palubě byli novináři a většina Alexandrovova armádního pěveckého sboru.

Letoun zmizel z radarů podle serveru Meduza zhruba dvě minuty po vzletu, v 5:40 moskevského času (3:40 SEČ), ve vzdálenosti pěti až sedmi kilometrů od letiště v Soči. Podle informací agentury Interfax měl namířeno do syrské Latákíje, kde má Rusko vojenskou základnu. (zdroj zde, zde)

 

Nemám na to názor, ale od zastřelení ruského velvyslance v Turecku se obávám, že globalisté zahájili tažení proti Rusku poté, co v Sýrii je hotovo.

Veliká soustrast Rusku!

PS:

Budu aktualizovat o ruské zprávy.

-Pozorovatelka-  25.12.2016

Aktuální zprávy z ruských médií:

Nikdo nepřežil
http://www.vesti.ru/doc.html?id=2836892

Další zprávy

https://russian.rt.com/russia/article/344863-katastrofa-tu-154-minoborony

http://life.ru/t/%D0%BA%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82%D1%83154/951982

https://life.ru/t/%D0%BA%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82%D1%83154/951982/laif_publikuiet_vidieo_posliedniegho_vzliota_tu-154_v_sochi
http://vesti.ru/doc.html?id=2836900

http://www.mk.ru/incident/2016/12/25/evgeniy-royzman-rasskazal-pochemu-doktor-liza-okazalas-v-razbivshemsya-tu154.html

http://ren.tv/novosti/2016-12-25/karta-pered-krusheniem-tu-154-razvernulsya-v-storonu-aeroporta

http://life.ru/t/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/951988

http://ren.tv/novosti/2016-12-25/mariya-zaharova-vyrazila-soboleznovaniya-v-svyazi-s-krusheniem-samoleta-tu-154-v

http://lenta.ru/news/2016/12/25/ansambl/

http://ren.tv/novosti/2016-12-25/krushenie-tu-154-pod-sochi-mirovaya-reakciya

http://m24.ru/videos/133257

http://1ul.ru/city_online/proishestviya/news/v_aviakatastrofe_nad_chernym_morem_pogib_ulyanovec_aleksandr_serov/

http://www.mk.ru/incident/2016/12/25/pomoshhnica-gubankova-pogibla-v-samolete-tu154-srazu-posle-dnya-rozhdeniya.html

http://ria.ru/society/20161225/1484545648.html

11:58, -Pozorovatelka-

Ukrajinský web

http://vesti-ukr.com/mir/217031-ekcpert-o-krushenii-tu-154-on-vzorvalcja-v-vozdukhe

Další zprávy

http://59.ru/text/newsline/247849967382528.html

http://vesti.ru/videos/show/vid/702073/cid/1/

http://privet-rostov.ru/main/11927-opublikovany-zhutkie-kadry-s-mesta-krusheniya-tu-154-v-sochi.html

http://govoritmoskva.ru/news/104290/

http://tvzvezda.ru/news/vstrane_i_mire/content/201612251553-440q.htm

http://www.1tv.ru/news/2016/12/25/316807-v_moskve_k_zdaniyam_fonda_spravedlivaya_pomosch_i_ansamblya_aleksandrova_lyudi_nesut_tsvety

http://www.kp.ru/online/news/2610329/

http://interfax.ru/russia/543027

http://theins.ru/news/40850

14:31, -Pozorovatelka-

Print Friendly, PDF & Email

Třídit podle:   nejnovějších | nejstarších | nejvíce hlasů
kaktus
Návštěvník

….na konci každého problému najdeš zakukleného žida.

Jarek*
Návštěvník

Přesně to tak je kolego. Na tato zvěrstva byla tato hmota na Sinaji generačně vypěstována v dávné minulosti. Stačí vzpomenout co v Rusku napáchali za pogromy v podobě tzv. Trockistů.

Pozorovatelka
Návštěvník

Zahynulo všech 64 členů pěvecké části Alexandrovců, Rusko je v šoku, ruší všechny zábavné televizní programy, na pondělí vyhlásilo státní smutek. Pro svět je to zpráva číslo jedno, kondoloval i prezident Zeman. – snažím se být aktuální, ale jednak je třeba čekat na techniku, než jak můj článek tak aktualizační zprávy a komentáře zveřejní, přesto vše nové vkládám, nedá mi to, i když jsou ty Vánoce.

sibolet
Návštěvník

Mám takovou otázečku vrátit ruským letadlum rajčáky a vykuchat počítače..Hackeři z Mossadu by skuhrali na pracáku…

konzerva
Návštěvník

Letadlu prý došlo palivo….asi natankovali kerosin z vodou…a ta zamrzla…

Juraj
Návštěvník

Toto bola akcia americkej statnej elity. Globalisti nepotrebuju momntalne zvysovat napetie vo svete.

Dan
Návštěvník

Vim, ze to nepomuze, ale presto – je mi jich uprimne lito 🙁

Dan
Návštěvník

Ještě bych doplnil k Tu 154 – to letadlo je dost dobré, bylo jej vyrobeno přes 1000 kusů a patří mezi nejúspěšnější ruská (sovětská) letadla. je pravdou, že měla častější havárie na počet kusů oproti Boeingům, je třeba ale zohlednit, že havárie byly často způsobeny chybou pilotů, případně tím, že tato letadla byla schopna létat a přistávat tza abnormálních klimatických podmínek/na vpodstatě ne moc extra upravených letištních plochách. Co tím chci naznačit…
V dnešní době, kdy Rusko u (vlastně docela spolehlivých) Tu154 modernizovalo avianotiku atd. si myslím, že by tato letadla neprovozovali, kdyby nebyla zcela spolehlivá. Nelíbí se mi to, asi bych nakonec byl i rád, kdyby to byla chyba pilota.

BertrandDeBorn
Návštěvník

Nikdo zajisté nezpochybňuje, že “nejúspěšnější ruské (sovětské) letadlo” to beze sporu ve své době bylo. Ano, bylo. Bylo.

Ale teď máme roku 2016, skoro 2017, a v roce 2016 je Tu-154 z roku 1983 doslova šrot.

Šrot i na ruské poměry. Polostátní Aeroflot má průměrné stáří letadel 4,1 roku (jsou to mimochodem aerolinky s nejmladší flotilou na světě), nejstarší letadlo má z roku 2003. Nejstarší letadlo ČSA má 15 let (průměr 10,5 roku), nejstarší letadlo Emirates 11 let (průměr 5,4 roku).

To samozřejmě neznamená, že to nemohla být chyba pilota. Ale Tu-154 je šrot.

BertrandDeBorn
Návštěvník

A samozřejmě to je tragédie, obrovská lidská i umělecká ztráta a tak dále.

Ale vidět v tom, že spadne letadlo, které vůbec nepatří do vzduchu, konspiraci globalistů? No tak…

LCZ
Návštěvník

A Vy myslíte, Bertrande, že Ministerstvo Obrany Ruska, jež vypravilo tento svůj letoun s uměleckým poselstvím míru – národním hudebním souborem, navíc v doprovodu několika svých vysokých armádních činitelů, by poslalo na tuto symbolickou cestu “šrot” ?

BertrandDeBorn
Návštěvník

Ano.

LCZ
Návštěvník

V tom případě to tedy spíše vypadá na akci Medvěděvovy družiny (to vyslání právě tímto strojem), který byl šachistou také pověřen k vyšetření “nehody”….
Většinou, v podobných případech, se totiž Putin angažuje sám.

Osobně však určitě dám přednost starým, dobrým, a vyzkoušeným věcem ( mnou kontrolovanými a udržovanými) před inovovaným neznámými částmi, které mohou být pod kontrolou někoho jiného…
A je mi nepochopitelné, že by Rusové nebyli schopni posoudit stav letadla ( jeho způsobilost k letu), zvláště u letadla Ministerstva Obrany, a zvláště u takové symbolické, mírové cesty do Sýrie, když jejich motory používají i Američané pro jejich “kosmický” program 😉

LCZ
Návštěvník

….a na “umírněnou syrskou opozici” alias teroristy ( a jejich majitele) vypadá ten výbuch bomby na palubě.
Jinak si nelze vysvětlit to okamžité a nečekané zmizení z radarů….
Zřejmě chce někdo zjistit, jak vážně myslel šachista ten jím proklamovaný “boj s terorismem”( a s jeho majiteli?) 😉
Netrpělivě čekám odpověď…. (naštěstí se vše zatím odehrává relativně daleko!)

kaktus
Návštěvník

Asi jó, i Karlov byl vlastně starej šrot a tak se párkrát střelil do zad! Ze by konspirace globalistů ? No tak….

Máša
Návštěvník

Bertrand potrebuje tady lidi odpoutat od myslenky sabotaze, kterou sam absolutne nepripousti…a nechape, ze cim vic to bude tlacit k technicke zavade, tim vic prozrazuje, ze jde o sabotaz. Troleni, troleni, to je to “prave” skoleni…

Co mi hlava nebere je, ze zidovske hlasne trouby ( vsechny) ne a ne se pustit stareho pravidla, ze stokrat opakovana lez se stava pravdou, ikdyz to uz nejakou dobu skutecne nefunguje. A cim vice budou prudit proti Rusku, tim vic k nemu lide prilnou. ANi ministerstvo pravdy jim nepomuze, tak jako nema uspech ani na Ukrajine….

Dan
Návštěvník

Nepatří do vzduchu? Ty máš holt v hlavě “vyhrabáno a o letadlech víš ho*no” !
Ve sve době proste to letadlo nemelo konkurenci a v dnešní po modernizaci nijak nezaostávalo.
Nemam momentalne cas dohledavat duvody nehod Tu154 (klimaticke podminky, teren atd…), tady je tabulka nehod:
http://www.czechairliners.net/index.php/archiv-clanku-1/748-statistika-havarii-podle-typu-letadel.html

Nechci být za panikáře, ale celé mi to prostě smrdí!
https://cz.sputniknews.com/svet/201612254404133-zriceni-Tu-154-extremni-expert/

BertrandDeBorn
Návštěvník

Naprosto uznávám, že TU-154 ve své době nemělo konkurenci.
Ale jeho doba skončila tak před patnácti lety.

Carlos IV
Návštěvník

Dovolim si trochu oponovat. Polske vladni letadlo stejneho typu, ktere se zritilo u Smolenska melo nedlouho pred incidentem upgradovanou avioniku. A hadejte kdo ji “upgradoval” ? Izraelska firma. A nevole k Rusku je u Polaku dobre znama. Neverim ze by Polaci nevymenili tento (v tom Vam davam za pravdu) stary stroj treba za novejsi Boeing, kdyby k tomu meli padny duvod.

Dan
Návštěvník

Debile, Aeroflot má dnes jednu z nejmodernějších letek – viz:
http://www.hrgczechrepublic.cz/aeroflot-jedna-z-nejmladsich-a-nejmodernejsich-letadlovych-flotil-na-svete/

Co se týče Tu154, letadlo je na svou dobu nadstandardni, po modernizaci je i dnes. Uz jsem naznaznacil, problem neni v letadle!

BertrandDeBorn
Návštěvník

Přesně to jsem o Aeroflotu ve svém komentáři napsal.
Pokud je po modernizaci nadstandardní, vysvětlete mi, prosím, proč ho ze své flotily dávno vyřadily všechny velké aerolinie s výjimkou několika menších ruských, tádžických a běloruských. Zřejmě všichni touží létat v podstandardních letadlech.

Vladimir
Návštěvník

Např. vysoká spotřeba paliva.

Dan
Návštěvník

Ano, kromě vysoké spotřeby taky třeba emise, na které se v dnešní době už hodně pohlíží.
Jinak je toto 3 motorové letadlo s pevným “drakem” i po letech velice spolehlivé. Vzhledem k tomu, kdo a kde s ním letěl si nemylím, že zde byl zanedbán a podceněn servis, jak se neustále snaží BertrandDeBorn podsouvat.
Vyčkejme co přinese čas, pravda snad vyplave na povrch.
Připomínky zde už uzavřu s tím, že napíšu “Čest jejich památce” !

Dan
Návštěvník

Letadlo se jiz nevyrabi, melo byt jiz davno nahrazeno MS21 a vzhledem k tomu, ze zapad v te dobe raboval Rusko, nebyl novy stroj dodan a holt vysly zapadni Boeingy/Airbusy levneji. Bertrande neres to, hovno tomuto tematu rozumis a jenom placas nesmysly…

BertrandDeBorn
Návštěvník

Hm. MS-21 měl mít podle původních plánů zálet v roce 2014 (a potom se to přesunulo na rok 2016, zatím stále žádný nebyl), takže plánovaný přesun na něj odstavování Tu-154 v letech 2000-2010 (z flotily ČSA zmizely 1999, z flotily Aeroflotu 2010) to nevysvětluje.

V době, kdy se Tu-154 odstavovaly, byl MS-21 krásným, ale vzdáleným snem. Nutno říci, že dnes je na tom tento výkřik ruské technologie jen o trochu lépe; obviňovat z toho západní rabovatele vzhledem k proklamované soběstačnosti tohoto projektu vzbuzuje rovněž více otázek než odpovědí.

M.C.
Návštěvník

Už jsem to tu napsal včera ale nějak se to nezobrazuje, tak to napíšu ještě jednou:
Hlavním důvodem stažení typu Tu-154 z civilních linek v Evropě byla vysoká hlučnost jeho motorů, která se nedala žádnou úpravou odstranit.
Letadlo prostě přestalo vyhovovat zpřísněným předpisům na hlučnost civilního letového provozu a proto nemohlo přistávat na evropských letištích. Vojenský letový provoz a lety státních představitelů (letadlo je zpravidla vedeno jako vojenské) se těmito pravidly až tak striktně neřídí, proto v tomto režimu létat nad Evropou může.
Už je to pár let, ale vzpomínám si, jaké kolem toho bylo tenkrát handrkování.
Vysoká spotřeba jistě sehrála taky svoji roli, ale hlavním důvodem převedení typu na vnitrostátní lety a lety do Střední Asie byla hlučnost.
Kdyby vadila primárně spotřeba, byl by typ zrušen úplně.

Nobody
Návštěvník

Pološrot a Slováci ho používají jako vládní letadlo a lítá s ním i jejich prezident. Na RT jsem si přečetl, že v roce 2014 všechny tyto stroje přešly komplexní modernizaci. Tak to až takový pološrot asi nebude.

BertrandDeBorn
Návštěvník

Já neříkám, že ho nepoužívá vůbec nikdo. Nepoužívá ho nicméně nikdo z těch, kdo se létáním živí a kdo si mohou dovolit něco lepšího – jen pár menších ruských, tádžických a běloruských aerolinií. To taky vypovídá o mnohém.
Rozhodně to není nadstandardní letadlo. To, že státní instituce létají ve šrotu, není nic překvapivého.
“Komplexní modernizace” může znamenat úplně cokoli.

Máša
Návštěvník

Stary znamy prudic nabehl… hm. Toz vitaj…

Vladimir
Návštěvník

Modernizace především avioniky, komunikace, naváděcích přístrojů apod.

zarathustra
Návštěvník

jednou jsem letel z prahy do moskvy tu154 pred vstupem do letadla jsem spatril ze na nekolika pneumatikach uz koukalo nikolv prvni platno ale uz jsem uvidel i druhou vrstvu platna nebo co to bylo za material nevim ale koukalo to na me. Mel jsem smyseny pocit jestli nastoupit ci nikoli. Do Moskvy jsme doleteli v poradku.Od te doby jsem naletal moc hodin s rozlicnejma spolecnostma,nejhorsi let a obsluhu jsem mel s polksym LOT to bylo strasny. Po dosazeni letove hladiny pilot ubral palivo tak moc ze jsme se dost propadly pak zas pridal a ubral a tak to pokracovalo. Obcerstveni se na nas nedostalo jelikoz jsme sedeli v predposledni rade a nez k nam stacili letusky prijit tak jsme pristavali.O nic jsme vsak neprisli jelikoz podavali kakao a nejakou housku.
zarathustra

random
Návštěvník

O techto vecech at se vyjadruji technici, kteri tyhle masiny spravuji, servisuji a denne kolem nich behaji. Vy to asi nebudete a ani nevite jak moc se muzete mylit. Takova paralela k autum, kdy dobre spravovane udrzovane auto muze mit treba 50 let a je porad v top stavu. Mohl bych psat dal, ale nebavi me to. Samozrejme to mohl byt srot jak rikate- ale rok vyroby nerozhoduje. Rozhoduje skutecny stav.

M.C.
Návštěvník

Bertrande, držte se témat, kterým rozumíte. Nebo o nich máte alespoň základní přehled.
33 let starý stroj je sice starý, ale zejména u sovětské provenience to ještě není věk na sešrotování. Létají daleko starší stroje, všechno je to otázka servisu, údržby a obsluhy.
Navíc věk stroje se neposuzuje podle času od vyrobení, ale podle odlétaných hodin.
Nechme se překvapit.
Stroj se zřítil těsně u pobřeží v malé hloubce, trosky letadla budou vyloveny a příčina havárie zjištěna. Následně budou přijata příslušná opatření.
Taky mi připadá divné, že piloti ani nehlesli do rádia. I kdyby jim např. kvůli špatnému palivu vysadily všechny motory, něco by říct stačili.

BertrandDeBorn
Návštěvník

Promiňte, ale to zní skoro jako “inženýři v Sovětském svazu vynalezli letadla, která vydrží věčně”.

Ale máte pravdu, nechme se překvapit. Bude to rozhodně zajímavé. Můžeme i uzavřít sázky. 😉

M.C.
Návštěvník

To záleží na tom, co si kdo představuje pod pojmem věčně. 🙂
,,Se Sovětským svazem na věčné časy” trvalo 42 let.
Pro srovnání: ,,tisíciletá” Třetí říše vydržela pouhých dvanáct let.
Pokud bychom tedy vzali jako definici pojmu ,,věčně” 42 let, zjistíme, že nejen sovětští inženýři staví takovéto stroje. Nemám čas kolem toho gůglit ani to není potřeba. Jen tak z hlavy, co mě napadá, tak tuto dobu už výrazně překročily tyto letadla:
Tu-95, stroj pochází z 50.let a řada strojů z původní série ještě slouží.
Boeing B-52 Stratofortress, zhruba stejně starý stroj, většina sloužících mašin byla vyrobena v první sérii v 50. a 60. letech.
Ve stavu USAF by se našly Herkulesy (C-130), které létaly už ve vietnamské válce.
Atd. atd.
Rozhodující je ale životnost draku letadla stanovená výrobcem v letových hodinách, tzv. resurs. Před odlétáním stanoveného počtu hodin musí letadlo na generálku, zpravidla k výrobci, kde je kompletně prohlédnuto, jsou provedena měření různých veličin a na závěr je rozhodnuto buď o prodloužení resursu o nějaký počet hodin, o dalším využití v omezeném režimu nebo o vyřazení stroje.

kaktus
Návštěvník

Dopravní letadla při dodržování servisu předepsaného výrobcem můžou létat prakticky neomezeně. Až náklady na modernizaci jsou vyšší v čase než pořízení nového, tak se vyřadí z provozu. Třeba Dakoty z druhé světové spolehlivě létají dodnes.

BertrandDeBorn
Návštěvník

Ano, ale létá i (samozřejmě restaurovaný) Blériot XI z roku 1910, přesto by jej příčetný člověk k běžným účelům v roce 2016 nepoužíval.

Stara mama
Návštěvník

Rada bych se mylila, ale moc neverim, ze to byla nahodna tragedie. Je mi tech lidi velmi lito.

.B.
Návštěvník

To je strašné. Upřímnou soustrast celému Rusku.

Nevěřím ale náhodě. Ruské letadlo s ruským armádním sborem, jedním ze symbolů Ruska na cestě do Sýrie, symbolu úspěchu Ruska spadne?

To je útok na Rusko a Putina.

Pozorovatelka
Návštěvník

V těchto dnech se objevily dvě velmi významné zrpávy, první je tato
https://globe24.cz/svet/22519-iran-a-velmoci-zverejnily-dokumenty-k-jaderne-dohode
která se zdá být o tom, že je hotovo – že tedy se bere, že Írán bude blízkovýchodní velmocí, jen je třeba pojistit, aby byl pod kontrolou

a druhá je o potopení Izreale světem, dokonce i USA
https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/424567-osn-vyzvala-izrael-k-ukonceni-vystavby-zidovskych-osad.html
http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/izrael-jde-proti-rezoluci-osn-je-neobjektivni-a-hanebna-tvrdi-netanjahu-1327042

Netanjahu je téměř nepříčetný (já bych doplnila, že tuší, že Izrael má být nahrazen Arménií) a dokonce kvůli tomu zrušil návštěvu Ukrajiny
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/izrael-zrusil-navstevu-ukrajinskeho-premiera-kvuli-rezoluci-osn/1430969

Takže zde máme situaci Írán vs. Izrael. A kdo dopomohl, aby v Sýrii, kde se tato zásadní bitva vedla, zvítězil Írán?

Samozřejmě, pád letadla mohla být náhoda, ovšem za této situace se mi tomu ani náhodou nechce věřit, obzvláště, když s tímto pádem je spojeno tolik symboliky.

Dan
Návštěvník

OSN je banda sionistických sráčů.

borský jan
Návštěvník
Máša
Návštěvník

Pozorovatelko: asi zbytecne tomu Trumpovi “divocak” nerikam, podivejte, co dela:

http://www.nytimes.com/2016/12/22/world/middleeast/donald-trump-united-nations-israel-settlements.html?_r=0

Tlaci na Obamu, aby vetoval to rozhodnuti OSN, kterym vyzyva Izrel k ukonceni vystavby zidovskych osad na palestinskem uzemi. To si zadny jiny president nedovolil, aby takto verejne zasahoval do mezinarodniho deni pred svou inauguraci. A aby toho nebylo malo, tak si telefonuje s presidentem Taiwanu ( jinde tady o tom pisi, ze americky Kongres rozhodl o dodavkach zbrani ( vcetne letadel) do Taiwanu v prvnim pololeti pristiho roku. To je vuci Cine provokace jako hrom, protoze ikdyz je to ostrov, je povazovan za uzemi Ciny. Takze s timto divocakem bude jeste na svete “veselo”.

Navic: 22. prosince se nechal slyset, ze chce v nuklearnich zbranich predcit vsechny, co je maji…. to ani nechci komentovat, protoze mne nic slusneho nenapada…

Thom
Návštěvník

Vzhľadom k tomu že to bolo medzipristátie k doplneniu paliva, nepredpokladám nejakú zákernosť. Vyzerá to na technickú alebo ľudskú chybu. Česť ich pamiatke.

znechucený
Návštěvník

Dnes je 25.12. 2016 – Ruská federace vznikla přesně před 25ti lety: 25.12. 1991

V článku, na který odkazuji, si můžete přečíst hnusné vyjádření svině pornojandy:
http://pravyprostor.cz/pad-ruskeho-letadla-s-alexandrovci-teroristicky-utok/

.B.
Návštěvník

Já tu nechutnost svině Jandy četl už po obědě na jeho profilu. Je to skutečně dobytek non plus ultra, špína a lůza.

.B.
Návštěvník

Oni se ti zmrdi trumfují.
Štětina napsal: “Alexandrovci jsou vojáci. Letěli do války. Zahynuli. Ve válce vojáci umírají. Byli osudem ušetřeni potupy tance na hrobech mrtvých z Aleppa. Těch mrtvých, které zabili jejich kolegové ve zbrani.”

Špína a lůza, zaslouží se usmažit v pekle.

M.C.
Návštěvník

Na jeho místě bych mlčel.
Jen Bůh ví, čeho nebude osudem ušetřen on.
O ruské vojáky se strachuje zbytečně.
Chování ruských vojáků v Sýrii ukazuje, že oni vědí, že ve válce se umírá a jsou s tím vyrovnáni. Problém vyrovnání se s vlastní smrtí je jinde.
Hádejte kdo napsal tohle:
,,Vojáci západních armád mají velkou schopnost zabíjet, ale malou schopnost umírat.”

Václav ssMrtka Havel
Návštěvník

Na místě bych ho střelil do hlavy.

.B.
Návštěvník

Souhlas.
Bohužel nevím, kdo to řekl, ale sedí to na 100%.

wpDiscuz