Lidl letákovou reklamu s černochem z Afriky převzal z německého portfolia. Kamiony...

Lidl letákovou reklamu s černochem z Afriky převzal z německého portfolia. Kamiony Lidlu přitom pašují ve Francii migranty do Velké Británie. Německo se chce zbavit černého oblečení v Česku. Bude se chtít zbavit v Česku i svých migračních černochů?

Lidl letákovou reklamu s černochem z Afriky převzal z německého portfolia. Kamiony Lidlu přitom pašují ve Francii migranty do Velké Británie. Německo se chce zbavit černého oblečení v Česku. Bude se chtít zbavit v Česku i svých migračních černochů?

Obrovský skandál protlačování multikulti dnes otřásá celou Českou republikou. Řetězec Lidl začal do schránek rozesílat nabídkové letáky na oblečení a spodní prádlo s africkým modelem [1] a podle informací jde o francouzského občana Mustaffu Ardeye, který je původem ze Senegalu a dnes žije v Německu, živí se fotomodelingem a fotí pod uměleckým jménem Alpha Dia. Jeho německá webová prezentace je zde. Tuto informaci nám zaslala a o podrobnosti doplnila jedna z pracovnic pražské reklamní agentury, jenž s námi spolupracuje a která nám potvrdila, že focení přišlo jako hotové portfolio z Německa pro Lidl. Na internetu o tomto muži nic není, žádná profesionální kolekce, takže tuto informaci musíme nejprve verifikovat. Ale je zjevné, že focení neprobíhalo v ČR, protože oblečení si “český Lidl sám nedělá”, jak nám kolegyně sdělila, tedy v tom smyslu, že si nefotí kolekce oblečení sami. “To chodí už hotové z centrály Lidlu z Německa”, uvedla na náš dotaz. České zastoupení Lidlu kolekci oblečení Livergy Urban Looks pouze převzalo. Společnost Lidl se podle všeho nechala inspirovat americkou reklamou na deodorant Old Spice, kde svalnatý černoch křičí, že žádný citron, ale použijte timber. Old Spice je americká značka a černoši k Americe patří, takže spotřebitele v ČR to asi neurazí, ale zde evidentně Lidl přestřelil.

900e1fd4327ba0b1dadbf3201d6f_r16:9_w630_h354_geeef8e34d25811e6b13b002590604f2e.jpg
Reklama Lidlu v ČR

Kolekce Livergy Urban Looks se prodává v Lidlu i ve Velké Británii, ale žádné černochy do letáků s oblečením britský Lidl nedává. Černošský model Lidlu původem ze Senegalu vypadá opravdu jako migrant a uprchlík, to prostě je první věc, která spotřebitele napadne. Proč ale český Lidl přebírá fotomodelaci z německého portfolia? Může jít prostě jenom o pohodlí, dělá se to tak standardně se vším, že jedna reklama jede v několika zemích, pouze se změní hlasy a dabing reklamy anebo nápisy do různých jazyků. Co je průchodné v Německu, nemusí ale projít v Česku, které není tak multikulturně ještě obohaceno, jako nebohý Deutschland pod šílenou vládou Angely Merkel, která naštěstí tento rok konečně skončí a prohraje volby. Český občan je extrémně háklivý na provokace a dávat babičkám do schránek slevové letáky s černochem, to je opravdu úlet.

Afričan v Německu nikoho nepřekvapí, v Česku je to ale FAIL!

Podle informací Novinky.cz se vedení Lidlu přiznává, že použilo pro kampaň, která běží ve více zemích, materiály a podklady z domova, ale také z ciziny. To tedy potvrzuje i naší informaci od kolegyně z mediální agentury, která pro Lidl v minulosti kampaně připravovala. Lidl na celou věc reaguje sluníčkově, že Evropa je multikulturní a Lidl se nebojí propagovat Afričana na letácích, které právě v případě Lidlu jsou hlavním cílem zájmu důchodců v ČR. Jak se na to budou dívat starší zákazníci, to je otázka. Nabídka oblečení Livergy Urban Looks je však určena mladým lidem a vyobrazení “statného migranta” je 4 dny po Silvestru možno chápat jako německý balónek na český spotřebitelský trh, jak reaguje na multikulturní kolekce oblečení.

zob_i_lidl_1.jpg
Reklama Lidlu v ČR.

Mezi migranty v Německu frčí hlavně černá. Všechno v černé barvě. Boty, kalhoty, mikiny, bundy, spodní prádlo. Je to možné vidět i v nákupních centrech, kde se obměnil sortiment od předminulého roku, přibylo hodně černého oblečení, černých šátků, riflí a také černých sukní. Nejde ale o nějakou novou vlnu Emo nebo Gothic, ale jde o reakci německého trhu na migrační vlnu a změnu nákupních stylů obyvatelstva. Němci se totiž bojí oblékat vyzývavě, takže pestré barvy jsou na ústupu a Němci volí šedou a černou. Když se podíváme na nabídku Lidlu a jeho Livergy Urban Looks, tak to jenom potvrzuje kopírování německého módního trendu.

Německý Lidl se chce v ČR zbavit skladových zásob černého oblečení

To není dobrý spotřebitelský signál. Lidl se snaží do ČR importovat německý styl v oblékání a nebojí se k tomu přibalit model s africkým mladíkem. Podle názoru kolegy na marketing se německý Lidl “jen” snaží na českém spotřebním trhu prodat zásoby černého oblečení, které v poslední době už je v Německu okoukané a Lidl očekává, že se Němci vrátí letos zpátky k barvám, alespoň se to očekává. Livergy Urban Looks s Afričanem je tak reklama na výprodej zásob oblečení původně vyrobeného pro Německo a minulý rok, kde oděvní trh a konfekce upřednostňovala černou a šedou. Lidl k tomu napsal: „Jsme v Evropě v 21. století, kde spolu soužijí různé rasy. A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa…”

1948054.jpg
Reakce lidí na sebe nenechaly dlouho čekat.

Já bych firmě Lidl vzkázal, že lidé v ČR nejsou v Evropě, ale u sebe doma! Evropu si laskavě Lidl může nechat do propagandistických agitek, protože realita je taková, že zákazník v ČR očekává české zboží, a když už není české, tak alespoň ty letáky by nemusely vzbuzovat dojem, že Lidl zahájil import migrantů na akci. Je sice pravda, že TV Nova má svého Korantenga a také Old Spice má svého černocha se svaly, ale pouštět v Česku mezi lidi letáky s Afričanem a se spodním prádlem, to je opravdu marketingový úlet. Česko je země extrémně proti-migračně orientovaná a rozdráždit si zákazníky takovou provokací, to opravdu není dobrý nápad. Určitě se objeví i výzvy k bojkotu Lidlu, ale já bych spíš sledoval jinou věc, jestli se Lidl ponaučí a příště si dá pozor, anebo jestli bude v propagaci multikulti pokračovat. Protože to by potom byl důvod k masivnímu celoplošnému bojkotu tohoto řetězce. Do ČR Lidl žádné multikulti manýry tahat nesmí!

Ve Francii totiž byly zaznamenány případy, kdy řidiči kamionů Lidl ve spolupráci s  pašeráky lidí nabízeli převoz uprchlíků z Calais ve Francii do Velké Británie [2]. Za Íránce si pašeráci účtovali 5,000 liber, za Afghánce minimálně 3,000 liber, policie dosud kauzu vyšetřuje. Jak je možné, že zapečetěné kamiony šlo takto využívat, to není jasné a policie podezřívá i zaměstnance jednoho ze skladů Lidlu, který kamiony pečetil a podepisoval transportní deklarace. Nebo snad máme brzy čekat i na zásilku migrantů na slevové akci Lidlu, až se jednoho dne vysypou v ČR z kamionů tohoto řetězce?

Na Slovensku je to větší maso, Lidl propaguje mezirasové mísení

Jak uvedl slovenský alternativní server Hlavné správy [3], slovenská divize Lidl vybalila na slovenské spotřebitele o třídu těžší kalibr. Na propagačních letácích je totiž kromě černého Mustaffy i bílá slečna. Toto je klasický genderový model vyvažování známý z amerického mediálního průmyslu, kde v každé reklamě nebo filmu musí být černý herec nebo herečka. V níže uvedené galerii si můžete “vychutnat” multikulti masírku slovenského Lidlu na občany pod Tatrami.

V Evropě je to součást nového marketingového newspeaku, který tomuto zobrazování černochů a bělochů v reklamách říká “REB”, nebo-li “Racial Equality Balancing” (vyvažování rasové rovnosti). Mohu potvrdit, že německý Lidl je opravdu v čele, ale nechodíme k nim nakupovat. Ovšem do schránky nám chodí letáky pravidelně a tam se to černochy opravdu jenom hemží, což je zvláštní, protože v Německu je největší cizoetnické zastoupení v podobě Turků a na druhém místě Arabů. Černoši tvoří jen malou část obyvatelstva Německa a pocházejí hlavně z rodin vojáků amerických okupačních sil v zemi po II. sv. válce.

-VK-

Šéfredaktor AE News

Print Friendly, PDF & Email

Třídit podle:   nejnovějších | nejstarších | nejvíce hlasů
4321
Návštěvník

Lidl jsem považoval za solidnější variantu řetězce s lepší kvalitou zboží než-li obvykle jinak nabízejí předražené popelnice (Super-Hypermarkety). Ale pokud se to bude opakovat, opravdu se bez Lidlu hravě obejdu. U nás je možnosti nákupu habaděj.

vedomi
Návštěvník

“Solidnější variantu” ? To nemůžete myslet vážně (vyjímám tuto letákovou akci) ???

4321
Návštěvník

Třeba Penny market oddělení ovoce, zelenina je u nás doslova kontejner. Při nahlédnutí v sousedním měště mi to tak zatím ani nepřišlo. Podle mne se jednotlivé pobočky od sebe mohou u některých druhů zboží od sebe v jejich kvalitě i lišit. Otázka je vždy všude, co si tam zrovna vyberete a koupíte.

smrdutá mrtvola Václava Havla
Návštěvník
smrdutá mrtvola Václava Havla

Pche, nejen Penny, ale všichni. V Jidlu jsem vracel žrádlo dvakrát, v Kafilerlandu jednou. Uplně stejný humáč se dá koupit i českých marketech.

Sims.
Návštěvník

Před Vánocemi mne zaujala reklama Lidlu, kde vystupovala dívka v kápi a slogan, který její prezentaci v Tv doprovázel zněl – ” Lidl je pro všechny”. Pak jsem včera otevřela jejich leták a to už bylo na mne moc. Nejsem žádný xenofob, ale když je něčeho příliš tak už to člověka zvedne ze židle. Je fakt od politiků a dalších zúčastněných neprozřetelné, že podstrkují lidem něco co potřebují “prodat”, tak invazivně, že dosáhnou pravého opaku. A je fakt smutné, když se k takovým praktikám sníží i prodejci žrádla a hadrů. Měla jsem Lidl docela ráda, nakupovala jsem tam pravidelně, ale nyní se začínám zamýšlet zda se nepřeorentuji na jinou prodejnu, třeba české Terno.

mickey 21
Návštěvník

ty vole, tak to je hnus

NWOfob
Návštěvník

Z několika velkých světových náboženství si do výuky rozdílů mezi křesťanstvím a ostatními vybralo školství pouze islám.
Z několika národnostních (a početnějších) menšin, žijících v ČR, si k propagaci oblečení vybral Lidl pouze černochy.
Zavání to diskriminací většinové společnosti, která by v domovině těchto menšin dopadla jistě velmi špatně, pokud by jim tam cpali letáky s ryze Evropskou módou.
Preventivně před rozšířením trendu, lepím na schránku “Nevhazovat letáky”.

sibolet
Návštěvník

To se krájí jako buřt,deset deka diverze,pět deka po křiku a protestech,posléze se přihodí třicet deka,až řev utichne..A posléze je učel splněn..Až uvídím AFROČECHA se ohánět třeba s lopatou v příkopu,tak zcela pochopím multikulturní obohacení..

Perun Hromovládný
Návštěvník

Mám dvě věci.
A: Žijeme v 21. století, to je fakt. Všímám si, že se už běžně neuvádí po Kristu. Proč asi? Urazil by se někdo? Asi jo. Nu, pak možná dojde k přečíslování? Nedivil bych se už ničemu.
B: My sice žijeme v tom 21. století, to je půl pravda, oni ne. Ten druhý nevyřčený zbytek je, že ti bubácí přicházejí ze středověku…
Do Lidlu sice nechodím, ale budu propagovat bojkot.

Kazatel
Návštěvník

Nechápu proč vlastně ty Novinky lidi zajima ty infomrace od Novinek to je špina jak ČT media njn NWO se rozjizdi chcou proti sobe postavit narody a rasy ty Elity ale lidem co nevysvetliš sou moc uplá na medii ktere jim lžou už od utlého věku to same 1sv a 2sv válce vše lži a nebo Reklamy je ukryté v tom Klam media falešna,vláda,uřady,penize,atd jen sou lidi otroky klamu a nebo když ma nekdo odznak tak neco znamena ale pritom nema ani poneti že je jen otrok odznak,vyznamenani,atd nic to neznamena ale to oni nevedi maj v sobe vsugerované že ano a pritom je to nic to same škole,nemocnice,hasyči,atd ty ovce žiji v klamu mas maturitu a vyznamenani tak si neco vic je to jen kus papiru a nic to neznamena to same obleky uředni mam uniformu sem vic než ty ale si uplne stejny h….. jak všichni

albatros
Návštěvník

Média “poctivě” celej den jedou tvrdou dehonestační kampaň proti “rasismu” a “xenofobii” a užiteční idioti a placení trollové se v diskuzích vysmívají českým “zaprděným” “rasistům”.
Ale je to dobrá ukázka toho jak je západní evropa už v prdeli, ale tady se ještě pořád bojuje.
A to je dobře.

Martin O. W.
Návštěvník

Pane VK, v jedne vete pisete: „Němci se totiž bojí oblékat vyzývavě, takže pestré barvy jsou na ústupu a Němci volí šedou a černou“ a o par vet dále pisete pravy opak: „Němci se vracejí zpátky k barvám“. Tak boji se oblekat barevně a voli radsi cernou a sedou, nebo se vraceji k barvam? Jsem trosku zmaten 😀 Jinak, letaky nesleduji a v Lidlu jsem nikdy nekoupil ani ohlodanou kost a jsem za to rad, ale v ČR jsou bohuzel téměř všechny velke obchody nemecke.

minoltista.ca
Návštěvník

Dnes uz vsichni vime, odkud fouka vitr a ze tohle svinstvo nema nic spolecného s marketinkem. Vnucovani cernochu v publicitach a propagacnich materialech tam, kde nejsou, nebo jejich pocet je omezeny, to je dlouhodoba kampan, ktera ma za ucel vytvorit psychologicky tlak a tim pusobit na podvedomi puvodniho obyvatelstva.

Pokud ceské spravni organy nemaji politickou vuli se této kampani postavit a zakazat ji, to tedy znamena, ze prekresleni demografické zakladny je v jejich politickych osnovach. To je hlavni duvod, proc chodit k volbam a nevolit parlamentni strany, které jdou naruku Berlinu a bruselskému politbyru!

albatros
Návštěvník

Je to klasická součást psychologického podprahového programování společnosti, na západě běžné už od konce 2. světové, tady po 89. Každý den vychází hlavně v bulváru několik takových reklam, známá je ta od Old Spice, kde bílou “chudinku” chlapa sejme nabouchanej černoch a ukáže dámám jak má vypadat “správný” muž. Takových derivací na toto téma sou ve světě miliardy.
Jedna z těchto technologií se odborně nazývá Overtonova okna.
Fáze 1 – nepřijatelné, ale mluvme o tom
Fáze 2 – desakralizace
Fáze 3 – nahrazení původního výrazu eufemismem a vytvoření podpěrného precedentu
Fáze 4 – z možného do racionálního
Fáze 5 – popularizace
Fáze 6 – z kategorie populární do sféry aktuální politiky
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/duchovni-svet/1284-jak-se-to-dela-overtonova-okna-aneb-technologie-zkazy-velka-lez-o-prirozenem-behu-veci-po-homosexualech-legalizace-pedofilie-a-incestu-i-kanibalove-maji-sva-prava.htm

wpDiscuz