Čtyři útoky na policisty v USA v jeden den. Protesty: “Policie i...

Čtyři útoky na policisty v USA v jeden den. Protesty: “Policie i D. Trump jsou rasisté”

Čtyři útoky na policisty v USA v jeden den. Protesty: “Policie i D. Trump jsou rasisté”

V neděli 20.11. došlo v USA na čtyřech různých místech k útokům na policisty.  V texaském San Antoniu zastřelil útočník padesátiletého strážce pořádku, když seděl ve služebním autě. Útočník se k vozidle se svým autem přiblížil zezadu a muže zastřelil. V St. Louis ve státě Missouri střelil neznámý pachatel policistu dvakrát do obličeje. Šestačtyřicetiletý muž je v kritickém stavu, lékaři však předpokládají, že zranění přežije. Pachatel byl později zabit při přestřelce s policejní hlídkou.

V neděli došlo v USA ještě ke dvěma dalším podobným útokům. Ve městě Gladstone ve státě Missouri byl postřelen policista ve služebně, na ostrově Sanibel Island u pobřeží Floridy byl postřelen dopravní policista při silniční kontrole.

Útoky proti policistům v USA sílí v době, kdy odborníci debatují o policejním násilí, zejména proti příslušníkům menšin. V červenci zahynulo v Dallasu pět policistů, které zabil ostřelovačskou puškou černošský válečný veterán. Jen o několik dnů později zabil střelec tři policisty v hlavním městě státu Louisiana Baton Rouge (zdroj).

People take part in a protest for the killing of Alton Sterling and Philando Castilein during a march along Manhattan's streets in New York

Čtyři útoky v jeden den mohou samozřejmě být náhodou, avšak v situaci, kdy v americké společnosti i bez toho panuje napětí z výsledků voleb, to může být rozbuška k mnohem větším nepokojům, obzvláště ve státě Texas, který už dlouho volá po odtržení od Spojených států.

V této souvislosti se mi vybavila i nedávná slova H. Kissingera k americkým volbám, cituji:

„Učinil bych prohlášení o celkovém plánu,“ řekl analytik. „Myslím, že větší část zahraniční politiky světa byla 6-9 měsíců přerušena až do výsledku našich voleb. Nyní všichni jen sledovali, jak jsme zažili vnitřní revoluci. Nějakou dobu to budou studovat, ale v určitém okamžiku budou události opět vyžadovat rozhodnutí.”

„Jedinou výjimkou z tohoto pravidla mohou být nestátní skupiny, mohou mít motivaci vyprovokovat reakci Spojených států, která by narušila naše globální postavení”.   doplnil analytik  (zdroj).

Nevím jaké “nestátní skupiny” má na mysli H. Kissinger a jaký teroristický útok má na mysli, co však spojuje americké protesty proti policii a nově i protesty proti vítězství D.Trumpa, to je rasismus. Jinak řečeno – pokud dosavadní protesty a útoky na americkou policii již měly rasistický podtext, nyní právě tato otázka může přes vítězství Trumpa velmi vygradovat. A možná až vést k občanské válce. A otázka je, jestli to není účelem (viz například i Pjakin v úvodu zde).

PS: Pokud jde o Kissingerovu větu”Nestátní skupiny mohou zjistit, že Trump zareaguje na teroristický útok takovým způsobem, že tím bude plnit jejich cíle”, k té bych chtěla ze svého soudku doplnit, že Trump je člověkem s dominantním živlem ohně, což z něj činí cholerika, se silným obsazením znamení Lva je dále sebestředný a nenechá si do ničeho mluvit, navíc se narodil za úplňku (nesoulad mezi vědomím a podvědomím), k tomu za zatmění Měsíce (vnější dojem a ego hrají prim), Slunce i Měsíc jsou navíc v silné aspektaci s Uranem, což znamená nevypočitatelnost a tzv. “bláznivé” nápady. Bylo by toho k popisu mnohem více (dishramonický Netpun, Černá Luna, osa Uzlů a další), ale tolik velmi stručný dovětek, proč od Trumpa lze očekávat cokoliv, jen ne rozvahu a soudnost a tím tedy i reakce, k jakým může být jak cíleně, tak velmi snadno vyprovokován (a se Sluncem v Blížencích zmanipulován).

-Pozorovatelka-  22.11.2016

Print Friendly, PDF & Email

Třídit podle:   nejnovějších | nejstarších | nejvíce hlasů
monsanto
Návštěvník

Mimo tema

Novy dokument Olivera Stonea ‘Ukrajina v ohni’ (Ukraine on Fire) mel vcera premieru v ruske televizi REN TV. Jeden z divaku jej po premiere umistil na Youtube, kde je nyni volne pristupny. Film pojednava o udalostech v Kyjeve na Majdanu, kde pokojne demonstrace prerostly ve strelbu do lidi a nasilne svrzeni ukrajinske vlady. Americky reziser Oliver Stone, autor zname desetidilne serie Americke stoleti, vede v dokumentu ‘Ukrajina v ohni’ rozhovory s vyznamnymi osobnostmi vcetne Vladimira Putina a Viktora Janukovice.

https://youtu.be/olNsUsTSXcI (anglicky/rusky)

Pavlina
Návštěvník

Poprosme paní Aneri o titulky pro všechny ,kteří jazyky neumí ….
Děkuji za všechny ….

4321
Návštěvník

Globální červíci se snaží dělat opět svojí neplechu. Otázkou je, dají se nějak zahubit a jak to udělat? Jsou rozlezlí po celém světě a schovávají se za falešný humanismus a lidská práva jako švábi ve stěnách a krysy v odpadech.

Stara mama
Návštěvník

No dobre, ale vsechno nemuzeme hazet na globalni cervicky. V Americe buji rasius dlouho, od te doby, co tam dovezli statisice ponizenych cernochu v okovech. Stejne tak ekonomicke problemy USA (obri zadluzenost) se vytvarely velmi dlouhou dobu prilisnym kapitalismem a zitim nad pomery, zahranicni potika v podobe imperialni svetove mocnosti ve stylu rimske rise, kterou Trump svym postojem k Rusku a NATO ohrozuje, by mela na kahanku stejne, s megadluhy nemuzete ridit svet. To, co se v Americe ted vyplavuje, jsou vysledky jeji h vnitrnich, dlouho akumulovanych problemu, ktere vyplouvaji na povrch. Jake si zvolili v primarkach dva kandidaty?(Trump a Clintoni ).To byla podle me volba nemocne spolecnosti, volba mezi zloutenkou a cholerou. Amerika ded nebude doplacet na nejake zakerne globslisty, Putina, nebo Cinu. To bude ted vsechno jen polevka, kterou si USA navarily sami. Bouzel otravit tim muzou cly svet.Trump uz je jen takova tresnicka na dortu. Ono by to tam bylo “vesele”stejne

4321
Návštěvník

Ovšem kdo tu ameriku vedl? Kdo ovládál její struktury? I nad dovozem těch černošských otroků z Afriky se můžeme jednoduše zeptat – kdo tam zavedl takouvou módu? Nedivil bych se, kdyby v tom neměl také prsty zrovna nějáký ten globál červ. Globál červíky tady na planetě už prostě nějakou tu dobu máme a mají prsty v ledasčem. I třeba v naší sametové revoluci (může obviňovat buď sebe, že jsme jim skočili na lep a nebo také je, že ho na nás takto protě natřeli). Komunismus nebyl sice zrovna super, ale to co je tu teď asi nikdo taky nechtěl. V USA jsou masy oblbóvány stejně jako tady. A volba mezi Trumpem a Clintovou nebyla podle mne jednoznačně volba mezi zloutenkou a cholerou.

Likan 1975
Návštěvník

Pokud se podíváte na situaci z pohledu obyvatel s Africkými kořeny je to situace jasná. Bílí poldové do nich pálí jak do holubů. Z pohledu policie jsou to vrazi.
Osobně si myslím, že kdo zasel vítr, sklízí bouři.
Neschvaluji střelbu do policistu, ale je tu ještě jedna možnost. Střelba je možná tvořena pro konspirační teorii, že ji vykonává někdo kdo je placen za chaos a rozvrat státního řízeni SSa a to se mu zatím daří.
To je pouze dohad, ale je možný.

Silentio
Návštěvník

Pro novou optiku pohledu doporučuju knihu Patricka Buchanana “Smrt západu”. Nic není tak jednoznačné, jak se na první pohled zdá. Tím myslím ono zasetí a následnou sklizeň.

Jack
Návštěvník

‘optika pohledu’, to jsou mi ale fráze… :)))

Silentio
Návštěvník

…máte pravdu, úhel pohledu nebo jeho zaměření zní asi líp – ale optikou se nějakou dobu zabývám, tak se mi všude přirozeně promítá. Opticky vzato, doufám, že vás to moc neotrávilo:)

Milan
Návštěvník

No nevim,nevim,…ale nesmíme brát v potaz tzv. negerský rasismus,rasismus jako takový pochopitelně existuje stejně tak rasy nadřazené a podřadné.
Jen se podívejme na africké negry a negry vůbec,…čeho za staletí “vývoje” dosáhli? Ničeho,…mohou děkovat bílým “kolonizátorům”,neboť k dnešnímu dni by bez nich nikdy nevylezli z nor,křoví a brlohů.Jinými slovy,nedokázali vůbec nic,neboť jejich daná genetická indispozice spolu s jejich “inteligencí” jim to prostě neumožňuje.
Umí jen,stejně jako jiní barevní,řvát o rasismu,což je sám o sobě židovský konstrukt k vyvolávání nepokojů a vytváření pocitu neustálé viny ras,pardon-jen jedné,a to bílé.
V usraeli páhají přes 80% těžké kriminality negři a jiní barevní,tak se nelze postupu policie divit (poldy nesnáším,především zločineckou PČR).
Nikde se nepíše,kolik poldové zastřelí v USSA bílých,ale jak zastřelí,a to věřím,že v sebeobraně nebo ohrožení negra,….spustí negři mohutné řvaní a “protesty”,kterýcch účelem není nic jiného než ničení a rabování,chaos,…..vše za vydatné podpory žida,jím vlastněných médií a vlastizrádců.

Vedista
Návštěvník

sovinismus je ubohy to by jste si mel uvedomit zadna rasa neni nadrazena druhe ale kazda je jina maji se navzajem doplnovat ale nesmi se misit kazda ma mit sve misto ve svete tudiz myslim ze podekovani kolonizatorum urcite neni na miste cele to posrali jen kvuli hamiznosti a s toho vyplyva ze urcite nemeli zajem o skvelou kulturu kterou jim donesly…osobne kdybych byl krovakem nekde v dzungli tak bych radeji zil tam svobodny zivot nez v otroctvi tehle ubohe spolecnosti ktera si troufa rikat kultura a jeste si nemysli jak je kdo vi jak daleko diky nejake ubohe vede a technologiim. Jinak rasy byli na zemi 4 zili v rovnovaze dokud sem neprisla pata seda rasa ( nemyslim tim ufo panacky vypadali skoro jako my ) ale to je na dlouhe povidani kazdopadne se namichaly s cernou rasou nekde na blizkem vychode a zacali otroceni celeho sveta a pak to slo tak nejak jak rika p.pozorovatelka ve svych clancich vladnuti a jeho pocatcich musite si uvedomit ze temhle sedym chybelo svedomi a postupne se integrovali po miseni mezi vsechny rasy ted uz je nemate sanci skoro poznat i kdyz se to da. Kazdopadne k ucelum tehle lidi podle barev pleti tak cerveni jsou neco jako spravci matky zeme a prirody , bili jsou ti umi vytvaret nove veci , zluti umi vylepsovat a inovovat a nakonec cerna ktera je dobra v budovani a stavitelstvi nejak tak zjednodusene by se to dalo rict a hlavne kazda s tehle barev ma i jine energeticke centra ( cakry ) proto vychodni uceni na bile moc nefunguje ale to sem odbocil nejdulezitejsi je ze ani jedna s tech ras nesmi zaniknout a pokud se namichaji v jednu tak potom ztraci ucel a ve vesmiru vsechno musi mit svuj ucel a pokud nema je to nelitostne smazano

Sesam
Návštěvník

Dobrý den a děkuji za komentář. Ráda bych zůstala v kontaktu mailem, pokud by vám to nevadilo. Jsem sesam na post.cz. Děkuji.

Vedista
Návštěvník

jakmile si udelam chvili cas kontaktuji vas

Noname312
Návštěvník

Mohu poprosit o zdroj informaci, ze ktereho cerpate sve neortodoxni-nerikam nepravdive- informace prosim? Pokud mozno v cestine ci anglictine,rustinou bohuzel nevladnu.Moc rad bych si doplnil vzdelani.

Dekuji
NoName312

Vedista
Návštěvník

v cestine nic takoveho nenajdete maximalne ve slovenstine na strankach tartarie ale spousta informaci prijde a je pochopitelna az po urcitem duchovnim pokroku

Finist
Návštěvník

Tartaria.sk

Luba
Návštěvník

Jen k tomu tvému “negerskému” rasizmu. Píšeš, že za staletí vývoje ničeho nedosáhli, což je z pohledu naší civilizace i celkem pravda. Jenže problém je v tom, že pokud by se jim bílí lidé v dobré víře ( ha, ha, ha) nesrali do života, tak tyto tolik odlišné rasy by si v tom křoví a pralesích žily spokojeně dál. Pravděpodobně by byli daleko štastnější, než my se všemi výdobytky “moderní” civilizace a vším, co jsme takzvaně dokázali. Totéž platí pro původní severo i jihoamerické obyvatelstvo. Kam vkročila bělochova noha, jen neštěstí a zmar z důvodu nulové snahy o pochopení těch druhých … a samozřejmě potřeby ukrást jejich zdroje. Obdobný případ jako cikáni u nás. Pokus domestikovat je nevyšel, navíc s sebou přinesl problémy, které dnes všude vidíme. Oni prostě neumí a nebudou žít jako my, nikdy. To samé, jen v daleko větší míře a horších důsledcích nás čeká v nedaleké budoucnosti od muslimsko-afrických “uprchlíků”. Oproti těmto, jsou ovšem cikáni úplní světci.

katelka
Návštěvník

Cikány sem ovšem nikdo netahal, ti přišli sami. Byli to kočovníci, kteří kočují po celém světě. Nechtějí dělat, učit se a nikdy nedělali, kdysi žili z krádeží a měli zvláštní duchovní dar, že uměli číst z akáši, z toho také žili, myslím finančně. Takže cikáni dodnes z krádeží žijí, dnes je živí stát. Je fakt, že cikáni jsou menší zlo.

tana
Návštěvník

V Českém Krumlově je všechno jinak. Kdysi, po válce tam přišli Cikáni a jena tvrdohlavá učitelka s manželem policajtem. A ta paní trvala na tom, že povinná školní docházka platí pro všechny, tož policajti honili Cikáňata do školy.
Někdo byl nadanější , někdo toho moc nepobral – ale všichni chodili do školy, vyučili se, nebo studovali.
V 90-tých letech se domluvili s městem, že se budou starat o odpady, uklízet ulice.
Byla jsem tam cca 14 dní po povodních – uklízeli, zpola zaplněné kontejnery hlásili , takže jen se naplnily, byly okamžitě vyměněné za nové.
2 moje skupiny turistů ale zažily obrovský šok. První, když jsme na dvoře Eggenberga viděli skupinu Cikánek s dětmi odnášející tříděný odpad do kontejnerů a jakési dítko hodilo něco jinam, než mělo. Bylo vlídně upozorněno a potom chyceno , vysazeno, to, co vyhodilo uchopilo, vytáhlo a odneslo do správného kontejneru. Druhá skupina zas nemohla rozdýchat, když si pán na nádvoří zámku v Cikánském kiosku zapomněl videokameru, Cikáňata nás honila po celém Krumlově, aby nám ji vrátila.
Jenže ti Cikáni se nejvíc bojí jiných, z Větřní nebo Budějovic , kteří jim kazí pověst.

albatros
Návštěvník

Zato kam vkročí noha arabů, tatarů, černochů, mongolů, japonců atd. tam jenom krása a štěstí, že jo ty debile. Běloch byl jen úspěšnější, díky technické nadvládě. Ostatní rasy se chovají úplně stejně, ale rozdíl je v tom, že oni místo lodí měli jen kánoe a místo děl, luky a šípy. Proto taky jejich expanze se omezily pouze na lokální oblasti nebo kontinent.
Nakonec i šimpanzi podnikají “vojenské” nájezdy na oblasti jiných šimpanzů za účelem získání jejich teritoria. A zdaleka se to netýká jen těch šimpanzů. Tak si tu tvou bílou vinu strč do prdele ty magore. Defakto tohle sou přesně ty židorasistické NWO kecy proti bílým, které absolutně neberou v potaz kontext a pouze útržkovitě vytrhávají historické události.

tana
Návštěvník

Ono kdyby jste žil v teple a najedl by jste se, jen by stačilo natáhnout ruku a utrhnout nějaké ovoce, tak by vám k životu stačila nějaká střecha z palmového listí.
Experimentální archeologové kdysi skusili, kolk času potřeboval v našich podmínkách první zemědělec, aby uživil sám sebe. Vyšlo cca 3 týdny na sázení a pár dní na sklizeň. Samozřejmě nežil sám, a v tlupě byli i nepracující, malé děti nebo starci a mrzáci / podle kosterních pozůstatků našli cca 10-ti letého mongoloida/.

Janaz
Návštěvník

Pani Pozorovateľka, to hodnotenie Trumpa mi pripadá už trocha mimo mísu. Človek s takýmito vlastnosťami, podľa vášho popisu skoro blázon, by ťažko nahonobil taký majetok a bol takým dobrým podnikateľom.

Spektátor Čumilovič Puk
Návštěvník
Spektátor Čumilovič Puk

Celé je to pořád o tom, jaké se vytváří informační pole – týká se to i rasizmu a rasové nenávisti mezi černochy a bělochy v USA. Nikdy jsem neslyšel o podobném problému na Kubě či Brazilií. Takže si problém nemohu vysvětlit jinak, než že je úmyslně a uměle vytvářen – patrně za účelem přebudování USA (?)…

Game of Thrones
Návštěvník

Protože na Kubě a v Brazílii mate mulate Indose latinos atd.a je všeobecne známo že větší myšlení o sobě (lepší rasa) mají Anglosasové než li Španělé a nebo Portugalc a viz. Kuba už x století má bílého prezidenta jen ti poslední co známe jsou přímo napojeni na Španělsko.(Castro syn Španěla)Batista taky.
Brazílie to same.
Byl jsem ve více státu (střední a jižní Ameriky včetně Kuby ) a je tam do jistě miri pořad ta segregace ale ne jak USA.
Ale je to na dlouho 🙂

tana
Návštěvník

Z knihy Jak to vidí Šichtářová jsou zajímavé statistické údaje o Češích, kteří emigrovali do USA v různém období.
Emigranti před r. 1950 – v r. 1970 vydělávali + 10% , než domorodci.
Emigranti z 60. tých let v t. 1970 – 16.6%, v r. 1980 – 7,8 a v r. 1990 + 1,1 %
Emigranti z 80. tých let v r. 1990 – 31,7%,
Současní emigranti nemají šanci domorodce dohnat nikdy.
Společnost se “zabetonovala” všude, a nikde nechce “dát šanci” nově příchozím, nebo menšinám.
V 90-tých letech se ambiciózní “zápaďáci” vrhli na bývalé soc. státy, protože tady viděli možnost společenského vzestupu, prodávali tady svoje šmejdy, obsadili dobře placená místa jen proto, že byli “ze západu”, když to na lidi přestalo působit, někteří se aklimatizovali, jiní se vrátili.
Dnešní problém je nepropustnost společenského systému, těch, kteří se nikdy nemohou dostat “nahoru” je většina a proto se chovají, jak se chovají.

NoName312
Návštěvník

Jen k tomu horoskopu p. Trumpa,
jak jsem jiz psal v jinem komentari, kdyby byl blazen, nedostal by se tam, kde je a jeho kroky naznacuji, ze je vse jen ne “blazen” a lechce vyprovokovatelny silenec. Kazdy se muze podivat ceho p. Trump dosahl a kde je dnes.

Dale bych chtel zpochybnit jeho razeni jako Globalista, vse co dela a co rika je naopak antiglobalisticke viz. napr. toto nejnovejsi video:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/800850810490023937

Ja mu drzim palce a doufam, ze snad nezklame. Mozna, ze jednou budeme mit take takoveho
patriota na nasi politicke scene.

S pozdravem
NoName312

zigi
Návštěvník

K naprosto jasnému pochopení CO SE TO VLASTNĚ DĚJE, je naprosto nutné sledovat a řídit se naprosto zasvěcenými rozbory a prognózami, takových veličin jako BĚLOBRÁDEK, nebo mistr všehomíra KALOUSEK! K naprostému pochopení je naprosto nutné sledovat i vyjádření našeho premiéra, SOBOTKU, který se v odhadu KDO, CO, JAK, A PROČ, jěště nikdy nepopletl, a ke všemu má naprosto jasno! Držte se osobností co něco umí a už něco dokázali a neprohloupíte!

smith
Návštěvník

Jo, a ještě sledovat Bureše, ten má na všechno analýzu, hlavně na svoje dotace a prachy….

Vedoucí kolotoče
Editor

Označovat Trumpa za blázna je projev minimálně neznalosti, kdo je Donald Trump a co v životě dokázal. Tímto pohledem diskredituje Trumpa i Pjakin, který z něho dělá koně globalistů, aniž by Pjakin o Trumpovi věděl, co je to za člověka. Pjakinovy názroy potom přebírá i alternativa v ČR a útočí na Trumpa, což je přesně to, co globalisté chtějí. Aby si i alternativa začala myslet, že Trump je globalisty ovládaný jako Hillary.

Stara mama
Návštěvník

A co Donald Trump dokazal? Miliony nevydelal, ale sdedil, volby v USA vyhral jen diky tomu, ze je tam stavajici volebni system, vetsinu hlasu (jestli to dobre chapu) ,ziskala Clintonova. A jaky bude prezident, to ukaze jen cas. Samozrejme si jako vetsina lidi na svete preji, aby on byl dobry. Ale uprimne, neverim tomu.

nývlt
Návštěvník

bábo jedna, tu většinu hlasů co měla Clitorka navíc, to jsou neplatné hlasy imigrantů, které nahnali sorošovy neziskovky do voleb v USA. Vždyť tam mohou volit i cizinci bez přihlášení….

Pozorovatelka
Návštěvník

Blázen” je myšleno jako nevypočitatelný člověk, který se vymyká tu na pozitivní, tu na negativní způsob, objeví-li se pak takovýto aspekt (astrologický) u člověka s tak silně sebestřednými a megalomanskými sklony, jako má Trump, může být moc v rukou takového člověka až nebezpečná (a v tomto směru dávám za pravdu těm, kteří tvrdí, že svěřit mu tajné informace, resp. moc nad spuštěním jaderného konfliktu, zrovna bezpečné opravdu být nemusí).

Jinak Trump vlastním úsilím k bohatství nepřišel, vše byla zásluha jeho otce a rodinné firmy, kterou on sám čtyřikrát dostal do bankrotu a podivnými machinacemi a úvěry se z nich vyhrabal (a kdoví, kterým bankám a komu je za to dlužníkem). Sám později přiznal, že za jeho bankroty stála jeho pýcha.

Mediálně známým se stal až televizní show, kde předváděl, jak si vybírá zaměstnance
https://www.youtube.com/watch?v=pBHJkbDPW6U

Jinak na prezidenta měl kandidovat už v roce 1988 a měl být “kolegou” Gorbačova…

Ereinon
Návštěvník

Souhlasím, že Trump je nevypočitatelný, opravdu je velká otázka, jak nakonec bude vládnout a reagovat na různé situace…koneckonců i Trump sám říkal, že USA musí být “unpredictable”.
Co se týče toho podnikání, měl jednoznačně snažší cestu než většina lidí, to ale neznamená, že to celé byla zásluha jeho otce…měl “pouze” do začátku velmi slušný kapitál (prý milion dolarů), to samo o sobě ale na trhu s realitami ani tehdy nebyla vysoká částka. Musel tedy shánět partnery a úvěry, aby se mohl pustit do mnohem větších projektů, což se mu také podařilo.
Co se týče těch bankrotů, to se v takovém businesse stává. Specielně na trhu s nemovitostmi, který je velmi náchylný, jak tvrdil už Marx 🙂 To, že se z toho dokázal vyhrabat, ukazuje především na sílu vůle, kterou má podle mě obrovskou. Jedno z jeho hesel je “never give up” a to ukázal i v téhle kampani, dokázal vyhrát proti celému mainstreamu a i proti své vlastní straně.
No a mediálně známým je Trump už od 80.let, je s ním dost rozhovorů i z té doby, tehdy taky napsal svůj bestseller “The Art of the Deal” a bulvárně známým se stal taky při rozchodu se svou první manželkou (Češkou). Takže do té reality show šel už jako známá osoba, proto si ho taky vybrali. Prací v televizi podle mě získal také určité showmanské “skills”, které pak využil v kampani, to bez debat.

jinak
Návštěvník

Pro všechny a až uvidíte pochopíte a kydy zde jsou na pika.u

http://filmy-serialy-online.tv/filmy/drama/desierto-2015-cz-tit/23873/

Jaris
Návštěvník

Rasy a kultury se nemaji michat. Pak to vede akorat k nepokojum a chaosu. Tak jako nektere rostliny nemohou zit vedle sebe, tak i lide rozdilnych kultur jsou odsouzeni k hadkam drive nebo pozdeji. Multikulti nefunguje, protoze lide ruznych kultur nebudou nikdy plne spolupracova, aby vytvorili jednotny hlas statu. Tak jako eskymaka nemuzete posadit nekam k rovniku, tak cernocha v iglu si jaksi take neumim predstavit. Kazda rasa ma jine vlohy. Bila je nejinteligentnejsi, ale zamilovala si pohodli. Zluta rasa je nesmirne houzevnata, ambiciozni, prizpusobiva a take inteligentni. Cerna rasa zase vynika fyzicky, coz muzeme videt ve sportu. V podstate je lina a IQ ma vsak nejnizsi.

wpDiscuz